Què vol dir el teu nick?

Què vol dir el teu nick?

07 Jun 2007 11:02 #21 per sir (Associat/da)
bon dia companys EL MEU NICK ES EL NOM DEL COMERç ON TREBALLO JO , es un nick curtet i per aixo el vaig possar. :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2007 11:24 #22 per joansan (Visitant)
Hola companys,

jo amb un prodigi d'imaginació :oh: vaig agafar la primer sil·laba  del meu primer nom, la primera del primer cognom i la primera del segon i així va sortir que tot i que el meu nom es Josep Lluís tinc a tothom pensant que em dic Joan  :grrrrrr:

10 Qm's: 43'33" Nassos 10
Mitja  : 1h 37 31" Vilanova 10
Marató : 3H 38 14" Barcelona 10

07 Jun 2007 11:29 #23 per Johnny (Visitant)

El meu nick Johnny no te res a veure amb el meu nom (Eduardo), però es com em diuen els amics des de fa 20/25 anys.
En aquell temps, anava al col•legi amb un company que va començar a dir-me Johnny desprès de veure una pel•lícula que ja no recordo quina era.

07 Jun 2007 11:58 #24 per Espenegall (Visitant)
Hola runners!
El meu nick, Espenegall = extensió de terreny cobert de pedregam després dels cims. Tret característic de les muntanyes del meu poble!!!! :mdr: Aquest mot es utilitzat pels habitants del meu poble, ja que fòra d'aquest sempre l'he sentit com a tartera. :yes:

Per ex: Si hi ha algun correcat que va fer la I Cursa de muntanya de Tivissa (que per cert, cursa molt recomanable i dins del Circuit Català de Curses de Muntanya), sabrá de que parlo!! genial genial!! Sóc un amant de "l'espegalling"!! :great: :great:

salut i cames 8)

Fer el cim és opcional, tornar a casa obligatòri (Sir Edmund Hillary)

07 Jun 2007 12:57 #25 per kilometer (Associat/da)
M'afegeixo, que he passat un parel lde setmanes de vacances i no he escrit massa. El meu nick vol dir això, el medidor de quilòmetres. Jo, suposos que per home de ciències i no de lletres, sempre estic molt pendents dels números, km, FC, distència...així que quin millor nick que aquest. Tot i això haig de dir que se'm va ocòrrer sense pensar gaire.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

07 Jun 2007 13:02 #26 per krlos (Associat/da)
Doncs el meu es bastant sencillet. Em dic Juan Carlos i onomatopeicament, krlos sona igual que Carlos. Un bon dia vaig veure un grafiti a una paret on hi posaba aquestes lletres (encara ho recordo, era sota un pont a Calafell i deuria ser al 1986-87) i em va agradar molt...des de llavors he sigut Krlos, ja fos a la samarreta de futbol america, al meu mail...etc
Ja fa mes de 20 anys que visc amb aquest nick!!!

Cachirulo...no se m'oblidara ni el teu nick, ni la teva cara  :whistle: Et dec una birra a la seguent cursa.

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

07 Jun 2007 13:34 #27 per cachirulo (Associat/da)
Krlos,escrito esta lo de la birra :he:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

07 Jun 2007 13:54 #28 per dimoito (Visitant)
Krlos, ¿Juegas a fútbol americano?
:great:
¿En qué equipo? Yo soy uno de los fundadores de los Pioners de l'Hospitalet.
:party:

Bueno, aprovecho para dechir que significa mi nick:
NADA  :P

Hace ya muuuuuchos años, cuando me iba a dar de alta en yahoo para crear una cuenta de correo, empecé a escribir mi nombre con todas sus combinaciones:
Mi nombre es Diego Fernández pero ni iniciales, ni mi nombre con fecha de nacimiento, etc, etc, etc
Ya cansado... puse dimoito a voleo y entró.
Me hizo gracia y me lo quedé

Yastá.
:rofl:

07 Jun 2007 15:06 #29 per krlos (Associat/da)

Vaig jugar 5 o 6 anys al Bagmonts de Manresa (tambe soc dels fundadors del club) fins que l'ajuntment ens va cremar tant que vem llençar la tovallola i el club va desapareixer.
No recordo tots els rivals que hem tingut, pero si veu jugar a la SFL posiblement ens hi vem creuar alguna vegada. Tinc tots els partits que va televisar A3, ja revisare si sortiu en algun partidet (Jo era el numero 89, Thigt End en atac Y Linebaker exterior en defensa...i tambe estava als especials...Be, 3 hores al camp sense sortir per res  :he:)

301 Dorsals!

07 Jun 2007 15:36 #30 per dimoito (Visitant)

Vaig jugar 5 o 6 anys al Bagmonts de Manresa (tambe soc dels fundadors del club) fins que l'ajuntment ens va cremar tant que vem llençar la tovallola i el club va desapareixer.
No recordo tots els rivals que hem tingut, pero si veu jugar a la SFL posiblement ens hi vem creuar alguna vegada. Tinc tots els partits que va televisar A3, ja revisare si sortiu en algun partidet (Jo era el numero 89, Thigt End en atac Y Linebaker exterior en defensa...i tambe estava als especials...Be, 3 hores al camp sense sortir per res  :he:)

jejeje Los comienzos fueron duros, yo hacía también de todo, linebaker en defensa, en linea en ataque y ¡hasta de center!  :whistle:
Jugué las dos primeras temporadas. En la primera eramos sólo cuatro equipos (pioners, dracs, bufals y boxers)

http://www.pioners.org/Joomla/gallery2/main.php?g2_itemId=593

Esta foto es del 89, yo soy el 77  :yipi:¡Que tiempos!

07 Jun 2007 15:50 #31 per Cris (Associat/da)
Hola!!

El meu no és gens original, ve de Cristina però me'l vaig escurçar perquè m'agrada més com sona i la gent no té tirada a dir-me Cris  :neutral:. Quan els Corrects ho feu m'agrada!! De fet, del meu entorn familiar o d'amistats la única persona que em diu així és l'Arcadi i prou!! Els hauré d'anar aconstumant...

07 Jun 2007 16:01 #32 per Maxwel (Visitant)
jo ticn dos niks i em vaig decidir epr akets  en correcats, pq variar, encara q la gen hem conegui mes per Vinni q per Maxwel inclus molta gent hem diu aixi ja sigui en la disco on curro com en el cercle de amistats

maxwel es un cantant de soul america q m encanta i q aqui no es gaire conegut, i te un cd q es dels meu prefreits q el recomano

Maxwel -  Maxwel´s urban hang suite ( es un cd elegantissim i crea un clima genial )

Anima Sana In Corpore Sano

07 Jun 2007 16:51 #33 per jag75 (Visitant)
Cris

felicitats per obrir aq fil, jo tb tinc curiositat per saber l significat de molts nicks. Ah, sento lo de pineda, sort amb la cursa de Salou.
en el meu cas, jag75, ve del nom, cognoms i any de naixement. Així doncs: Jordi Antolí Gil nascut l´any 1975 és jag75.

07 Jun 2007 16:53 - 07 Jun 2007 16:57 #34 per gemmota (Visitant)
Hola!

És evident que el meu nick també bé del meu nom. A l'escola on vaig estudiar fins a COU erem dues que ens deiem igual. Per diferenciar-nos van començar a cridar-me gemmota a mi, ja que l'altra noia era fineta, educada, femenina i delicada i jo....bé, jo no gaire.  :beurk: Jo era més aviat....com us ho diria? Suposo que era més pagesota i una mica més poca-solta.  :bad:

Per cert Maxwel, ja saps quina marca de vambes va sortir amb les inicials de la teva firma? ASICS!!

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

07 Jun 2007 16:54 #35 per squash (Associat/da)
Hola

el meu és perquè sóc un malalt del squash. Un esport que m'apassiona ... quasi tant com això dedevorar quilòmetres.

Per tant, què millor compatibilitzar el nick amb el fòrum?

Si algú s'anima a jugar algun dia ...

Fins ara.

Jordi

07 Jun 2007 17:03 #36 per edyvil (Visitant)
Doncs el meu nick edyvil extrany ell, procedeix d'una derivació del nick edyserp encara mès extrany, això sí ho utilitzo des que em vaig conectar a internet les primeres vegades allà per l'any 1998, vaig ser fins i tot moderador d'un dels xats mes conflictius que es recorden en llengua castellana i ja desaparegut crec recordar que per ordre judicial, era del diari esportiu Marca de Madrid, i per a un culé i català era una bona prova de foc, des de llavor si jo tot just mesuro 1'70, la paciència em medeix mes de 3'00 metres, però estic content d'aquella experiència perquè de tot s'aprèn i a més tenir convivència amb gents de la resta de comunitats autònomes i estranger diàriament enriquia molt, almenys aprenia fins a a insultar en suec o finlandès... cuanta cultura perduda... :whistle:

Bé no me enrotllo mès que el tema no te mès. 8)

David Prieto

07 Jun 2007 17:14 #37 per krlos (Associat/da)
edyserp venia de "preside" a l'inreves?

I el canvi a edyvil? Perque "livide" no em sona a res  :wink2:

301 Dorsals!

07 Jun 2007 17:41 #38 per tianenc (Associat/da)
El meu nick, és senzillament el gentilici del meu estimat poble, Tiana, que per cert, aquest diumenge hi ha un concert on esteu tots convidats www.empollada.cat hi haurà varis grups i el cap de cartell és Antònia Font, jo hi seré doncs estic a l'organització, aniré amb una samarreta del concert i amb un intercom... àlies "pinganillos".

Jo de vosaltres no em perdría el concert...

07 Jun 2007 17:45 #39 per Dani (Associat/da)
El meu nick té poca història. Jo em dic Dani, com el nick, no Josep com en Joan  :whistle: o com en Xeix, que encara no li veig que sigui la forma de pronunciar la "X"... jo li dic "ics"  :rofl:

Sota la meva foto surt Giordano Bruno, un pensador del segle XVI que va morir cremat a la foguera per la santa inquisició. Va ser un divulgador de les teories de Copèrnic, mort just quan naixia Bruno, però va anar un pas enllà i va defensar l'univers infinit, on hi havien infinits sistemas com el solar, amb infinits planetes. L'esglesia té els seus martirs i la ciència també, per això li faig un petit homenatge d'aquest pensador contra la intolerància de l'època. Lamentablement encara "cremem" els que tenen una forma de pensar diferent...

Us poso una cita seva

«Dios es omnipotente y perfecto y el universo es infinito; si Dios lo conoce todo entonces es capaz de pensar en todo, incluido lo que yo pienso. Debido a que Dios es perfecto y conoce todo, debe crear lo que yo pienso. Yo puedo imaginar un infinito número de mundos parecidos a la tierra, con un jardín del Edén en cada uno. En todos esos jardines la mitad de los Adanes y Evas no comerán del fruto del conocimiento y la otra mitad lo hará; de esta manera un infinito número de mundos caerá en desgracia y habrá un infinito número de crucifixiones. De aquí puede haber un único Jesús que irá de mundo en mundo o un infinito número de Jesuses. Si hay un solo Jesús la visita a un número infinito de mundos tomará una infinita cantidad de tiempo, de este modo debe haber un infinito número de Jesuses creados por Dios».

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

07 Jun 2007 17:54 #40 per Pucurull (Visitant)

Us heu fixat que totes les explicacions són extremadament simpàtiques, i moltes contenen una bona dosi d'història, de ciències... i fins i tot de poesia?
:love:

Després diran els anti-internet...!
:smile:

Pucu

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats