Què vol dir el teu nick?

Què vol dir el teu nick?

06 Jun 2007 20:19 - 06 Jun 2007 20:21 #1 per Pucurull (Visitant)

Què vol dir el teu nick?

No sé si hi estareu d'acord, però a mi em sembla adient obrir algun fil que en el 10 de 1000 va tenir una bona acollida i al passar a aquesta nova web van paralitzar-se.

Per exemple aquest, que com indica el seu títol ha de servir per a que els que signen amb un nick ens expliquin què vol dir i perquè l’han escollit, potser també tindrà interès.
:smile:

El cert és que hi ha un munt de nous i noves correcats, i ens agradarà molt saber el per què del seu nick. I així mateix, de segur que ells i elles també tindran curiositat de saber l’explicació del nick dels veterans de ambdós fòrums. Per altra banda, hi ha bastants companys i companyes que en aquest fòrum intervenen amb un nick diferent al que tenien en el 10 de 1000.

En qualsevol cas, si més no, potser serà divertit el tema, ara que comença  a fer calor.
:smile:

Qui comença?

Pucu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2007 20:31 #2 per Laure (Visitant)
Doncs vinga, som-hi. Començo jo, que dec ser el més original, perquè el meu nick és, sencillament, el meu nom. :yes:
Això sí, el nom complert és Laureà, i l´he escurçat mínimament, però realment Laure és com em diu tothom (amics, familia, etc...) des de que era ben petit. Com que el nom en castellà és Laureano, de petit m´ha costat alguna brometa dels companys, perquè la broma fàcil era dir que m´havia tret "l´ano". :rofl:

06 Jun 2007 22:10 #3 per Albert67 (Visitant)
Dons el meu crec que no em vaig trencar la closca........em dic Albert, i vaig neixar al 67, bona cullita.... ;)

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

06 Jun 2007 22:29 #4 per XaviPapell (Associat/da)
Jeje!!!! el meu vol dir XP  :mdr:

06 Jun 2007 22:30 #5 per Paco Barcia (Associat/da)
El mio es mi apellido que ademas como de Barcia no suele haber muchos a menos que yo sepa y que ademas siempre me han llamado asi.

No importa las veces que te caes - sino las que eres capaz de levantarte

Maraton = 3:27:25(Mediterrani-2007)
1/2 = 1h:31':49" (Granollers-2009)
10 Km = 41'22" ( Jean-Bouin-2008)

06 Jun 2007 22:39 - 07 Jun 2009 00:08 #6 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola! Sir Pucurull el mio ya lo dice runner=corredor y Sant Boi , que vivo en esta maravillosa Vila, en pocas palabras corredor de Sant Boi.
Mi web es Runnersantboi.com
mi nombre: Manolo Jiménez
Salutacions

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

06 Jun 2007 22:48 #7 per cachirulo (Associat/da)
Cachirulo:pañuelo tipico aragones.
En verano en la cabeza y en invierno al cuello.
Me lo puse en una de mis primeras carreras y al ver que la gente me animaba con un "venga mañico" pues ya no me lo he quitado.
Os sorprenderia la cantidad de gente de otras provincias que me reconocen si han estado en alguna carrera por Cataluña.Saludos
En Zaragoza corro sin el por razones obvias :he:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

06 Jun 2007 22:55 #8 per Zenon (Visitant)
Zenon, aunque no os lo creáis, es mi nombre de pila como bulgarmente se dice. Y además tenía la seguridad de que no estaba cogido.

Era un filósofo griego del siglo IV, tenía una teoría que decía que un flecha disparada con un arco, nunca llega a la diana...  :neutral:  ya os la explicaré en otra ocasión, yo no le sigo mucho su teoría.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

06 Jun 2007 22:56 #9 per Jorfer (Associat/da)
El meu evidentment no té cap secret. Està format per la primera síl·laba del nom i primer cognom. :wink2:

06 Jun 2007 23:34 #10 per MIGUEL SBD (Associat/da)
BONA NIT

el mio es muy facil mi nombre y representado en abreiaturas mi querida ciudad Sabadell (SBD) no es fanatismo sino romantisismo por mi cuidad porque ademas naci en Francia (Grenoble) pero como vuvo y trabajo en Cataluña y en concreto en Sabadell pues soc d'aqui

:great: :great: :great: :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

06 Jun 2007 23:40 #11 per (Visitant)
Hola a tots, per segon cop escrig al foro.. el meu nik és una fal.làcia... no puc còrrer, ho tinc prohibit... i ha estat perquè m'hi passat de llarg amb els entrenaments i les curses...  :'( per això i perquè no vull renunciar a estar connectat amb vosaltres i seguIr els vostres progressos, perquè sou el millor que m'ha pogut passar... he escollit sprint... una cosa que mai podré fer... CÒRRER COM ABANS.

Be, ja sabeu el meu secret...

Us desitjo el millor per a tots i totes..

Sprint :smile:

06 Jun 2007 23:43 #12 per Xeix (Associat/da)

Cachirulo:pañuelo tipico aragones.

Me suena haber leído por ahí algo de un señor mayor con una bufanda roja  :whistle: :rofl: :rofl: :rofl: :666:

06 Jun 2007 23:45 #13 per Xeix (Associat/da)
Xeix, és el so de la meva inicial Xavier, com tot lo dolent abunda  :666:

06 Jun 2007 23:51 #14 per trailrunner81 (Visitant)
El meu Trailrunner81 significa corredor de muntanya o fora d'asfalt i 81 l'any de naixement 1981.

El meu nom original es Héctor al 10x1000 tenía ficat Henuma que ve de Hector Nuñez Martinez

07 Jun 2007 01:45 #15 per maricel (Visitant)
Hola a tots/es!
El fet d’agafar aquest nick no ve del meu nom (em dic Carme) tampoc del mon de l’atletisme més aviat de la natura.
M’agrada molt el mar quant marxo uns quants dies a terres endins al tornar i pujar al cim del turó i  veure el horitzó on el mar i cel els colors és barregen i tots dos fan un immens esclat  visual em fa  sentir molt lliure i molt positiva. :glasses:
Doncs aquí teniu el perquè del meu nick

Fins aviat :yipi:

No miris enrere que vinc!

07 Jun 2007 06:54 #16 per Darth Vader (Associat/da)
El meu nom ve d'un personatge de la saga Starwars, el nom que adquireix Anakin Skywalker quan passa al costat fosc, i és qui finalment retorna l'equilibri a la galàxia... Per cert, us recomano la saga  :whistle:...

Salut!!

May the force be with you!

07 Jun 2007 08:25 #17 per (Visitant)
El meu també és molt fàcil. Ivan és el meu nom i 31 , és l'edat que tinc actualment, així el meu nick sempre serà l'edat amb la que vaig començar amb corredors.cat.  :wink2:

07 Jun 2007 09:13 #18 per caloreta (Visitant)
El meu nick és un pel més rebuscat. Me'l va posar la meva parella, en Dragan, una tarda d'estiu.
Va ser un piropo, caloreta, em va dir.  :surprised:
Caloreta ? :neutral:
I la seva resposta va ser, a l'hivern quan fa molt fred, dies grisos, es busca el sol, aquell solet de les dotze del migdia i que s'està tant i tant bé. Doncs, em va dir que això era caloreta.
Ai que maco  :love: ..... I així em vaig quedar.
En certes ocasions me'l canvio doncs ... un pel raret, però m'agrada.  :oops:

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

07 Jun 2007 09:32 #19 per calvino.pf (Associat/da)
Pues... calvino.pf el nom d'usuari de la meva adreça de correu electronic que em vaig agafar la primera vegada que vaig tenir l'ordinador.
Calvino perque m'agrada molt l'escritor Italo Calvino, i pf son les meves inicials.
Utilitzo aquest nick en tots els foros on soc present. ;)
(a vegades no m'acepta el punt i em quedo amb calvino només :grrrrrr: :frown: :'( :'( :'()

Milla: 5'29"
10km: 38'16" - La Cursa dels Nassos 2009
Mitja: 1h23'34" - Mitja BCN 2011
Marató: 3h01'29" - Barcelona 2010
Gasosa1: Marató BCN 2011 (1h30'+1h43')
Gasosa2: Mitja Praga 2010 (5kms 20:29 - 5kms 20:45 - 5 kms 21:05 - 6,097kms 31:42)

07 Jun 2007 10:00 #20 per al08 (Visitant)
he escollit un nick nominatiu i cronologic:

Al per Albert que es el meu nom i 07 per l´any en que estem

aquest nick variara cada any segons la data, excepte el 2013 que si cal nick ja fare un esforç imaginatiu

salut i kms

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats