Què vol dir el teu nick?

Què vol dir el teu nick?

07 Jun 2007 17:59 #41 per homedferro (Associat/da)
La cita que ha citat en Dani és BRUTAL !!! :surprised:

tira, tira,... que jo vaig fent!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2007 21:10 #42 per Xeix (Associat/da)

o com en Xeix, que encara no li veig que sigui la forma de pronunciar la "X"... jo li dic "ics"  :rofl:

:whip: :whip: :whip:

La "x"
La lletra x representa dos tipus de sons:
  • el so anomenat xeix, que és el que se sent a les paraules rauxa i xarxa, i que s’ha de distingir clarament de l’africat tx
  • el so anomenat ics, que trobem a les paraules executiu i exacte, en versió sonora, i a explicar i màxim, en versió sorda.

Extret de: Esadir.cat

07 Jun 2007 21:45 #43 per RunnerSantBoi (Visitant)
Dani, Enhorabuena por la historia de Giordano Bruno , no la conocia , este personaje ya era un crack en su época.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

07 Jun 2007 23:14 #44 per Maxwel (Visitant)
Per cert Maxwel, ja saps quina marca de vambes va sortir amb les inicials de la teva firma? ASICS!!
[/quote]

doncs si q u sabia per aixo el tinc, em va semblar curios ;)

Anima Sana In Corpore Sano

08 Jun 2007 01:10 #45 per ERIC (Associat/da)
doncs bé el meu nik es ben senzill és el meu nom autèntic; els meus pares em volien possar de nom sergi pero una parella amics seus quan jo, ja era un recent nascut li van comentar a la meva mare que de tenir un fill li posarien de nom eric; a la meva mare li va agradar i em va possar aquest nom; personalment és un nom que m¨encanta; salutacions.

08 Jun 2007 10:26 #46 per guilleMiLki (Visitant)
El meu ve del meu nom Guillem i de la meva prova preferida el 1500 que li diem “milki”, això junt és el guillemilki.
Jo crec que el 1500 m.ll. és la prova reina, combinant velocitat i resistència, és molt emocionat. :great:
Pot haver gent que pensi que no és la prova reina, :grrrrrr: és la marató o el 100 m.ll. per mi sempre serà el "milki".     

09 Jun 2007 00:07 #47 per Hansi (Associat/da)
Aquest fil m'està agradant molt, perquè sóc dels que sempre es pregunten el per què de les coses (suposo que per això vaig acabar estudiant per científic).

El meu nick el vaig triar perquè sempre he sentit dir "pipiolo" en el sentit de "persona amb poca experiència, jovenet, passarell". Almenys, fins fa pocs anys s'utilitzava... :P

La meva edat no és motiu per dir-me Pipiolo (mireu el meu perfil... :whistle:), però sí el fet que la temporada 2006-07 ha sigut la del meu debut en curses populars, i encara, a nivell tàctic, corro com un inexpert. També em sorprenc davant de fets del món de les curses que per molts de vosaltres són normals, i tinc dubtes sobre coses molt elementals...A més, m'he incorporat al fòrum fa poques setmanes i també en això sóc "pipiolo".

És a dir, considero el meu nick com un sinònim de "novato". I ja veurem si algun dia me'l canvio, perquè sóc molt conscient que tinc molt per aprendre i no em sembla malament reconèixer-ho públicament a través d'un nick. :winktongue:

Això sí, quan parlem en persona no m'identifico gaire amb el nick, prefereixo que utilitzeu el meu nom de veritat (qui se'n recordi). :wink2:

09 Jun 2007 00:27 #48 per ManoloM (Associat/da)
Hansi, era así verdad?.
Mi nick fué muy difícil de poner, después de mucho pensar dicidí uno super original :whistle:. Mi nombre y letra de mi apellido (Mora).
Aunque curioso al principio en 10de1000 la gente se pensaba que la "M" era de Marca .

:smile: :smile: :smile: :smile:

09 Jun 2007 01:04 #49 per danistal (Associat/da)
Aquest fil em sona d'un altre foro... :whistle:

Com ja vaig explicar al seu dia allà, el meu nick és un simple joc de paraules entre el meu nom i el segon cognom:

Dani + Nistal = danistal

09 Jun 2007 02:57 #50 per BurningSun (Associat/da)
Mi nick no tiene nada de rebuscado, quizas algo de azar, ya que la camiseta que llevaba en la primera cursa que corrí cuando decidí coger carretera y manta, llevaba escrito en la espalda "Burning Sun!" con una preciosa puesta de sol sobre el cañon del colorado.

Ni que decir tiene que muchas de nuestra horas runeras pasan bajo un sol abrasador... quizas eso me decidió a ponerme dicha camiseta...

También he de decir que en otra vida fui Ivan..., pero eso es otra historia...

km's

l'Experiencia Taronja Continua

09 Jun 2007 08:56 #51 per GAMO (Visitant)
El meu nick és GAMO i me le ficat perquè els meus cognoms són Gabara Moneo i també perquè GAMO és un animal molt ràpid. :great:

Marca 10 Km: 40:02

09 Jun 2007 09:48 #52 per bcnrosie (Associat/da)
Doncs el meu nick té poca història:
bcn: perquè sóc de Barcelona
rosie: perquè em dic Rosa i també és una picada d'ullet a una cançó del Bruce que es diu "Rosalita (come out tonight)"
:wink2:

Tramps like us
baby we were born to run!

09 Jun 2007 12:44 #53 per SigmaOmik (Associat/da)
Quan vaig mirar de registrar-me al 10de1000, volia posar les meves inicials en lletres gregues, Sigma per S i Omikron per 0, però el sistema de registre no acceptava un nick tant llarg i ho vaig haver d'escurçar a SigmaOmik. El perquè vaig triar lletres gregues, poz no zé!

SAlvador

09 Jun 2007 19:36 #54 per Hansi (Associat/da)

rosie: perquè em dic Rosa i també és una picada d'ullet a una cançó del Bruce que es diu "Rosalita (come out tonight)"

bcnrosie, aquesta que dius és una de les meves cançons favorites del boss! :yes: :yes:

10 Jun 2007 08:00 #55 per lluisv (Visitant)
El meu nick lluisv,a simple vista pot semblar molt obvi...però no ho es tant.

lluis es en honor del meu avi patern,que així es deia i V,es en reconeixement a una famosa serie de televisió,que va causar molt impacte en mí,quan era un nen(fa molts anys d'aixó)Per qui no la recordi,era una serie de llargandaixos disfrassats d'humanoides,que pretenien agafar tota l'aigua del planeta terra.

Vaja nick,eh!!? :winktongue:

10 Jun 2007 12:17 #56 per bcnrosie (Associat/da)

bcnrosie, aquesta que dius és una de les meves cançons favorites del boss! :yes: :yes:

Un altre brucero! 8)
També és una de les meves preferides. Vaig tenir la sort de sentir-la en directe a Milano 2003 sota el diluvi universal. :he: :love:

Tramps like us
baby we were born to run!

10 Jun 2007 15:46 #57 per Hansi (Associat/da)
lluisv, recordo la sèrie perfectament! M'agradava molt! (tenia 13 o 14 anys)

bcnrosie
, no em considero molt molt "brucero", segur que tu controles més el tema, però m'agraden molt sobre tot els seus primers discos.

10 Jun 2007 16:31 #58 per squash (Associat/da)

Un altre brucero! 8)
També és una de les meves preferides. Vaig tenir la sort de sentir-la en directe a Milano 2003 sota el diluvi universal. :he: :love:

Encara que no sigui el motiu "real" del fil, també sóc molt "brucero".

I la que més m'agrada és "Bobby Jean", un cant a l'amistat com quasi bé mai s'ha descrit. La darrera estrofa és impressionant ... i callo que m'estic posant tonto  :rofl:

Fins ara.

Jordi

10 Jun 2007 16:47 #59 per hostiamor (Visitant)
El meu prové d'un gag del Força Barça de fa una pila d'anys. El Luis Suárez (de mentida) li anava dient tota l'estona al Guillermo Amor (el de debò): HOSTIA AMOR.
Després de provar molts nicks diferents per crear un compte de hotmail i estar repetits, vaig pensar que aquest seria bastant original.

David

12 Jun 2007 09:03 #60 per albertosi (Visitant)
Hola,

en mi época de la infancia un amigo de mis padres me solia llamar Albertosi dando nombre al mítico portero de la selección italiana Enrico Albertosi que jugó la final del mundial de Méjixo 70 fente a la selección brasileña.

Albert

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats