JDR

JDR

25 Mar 2008 09:45 #21 per gorka (Associat/da)
JDR
No t' he vist per Sant Feliu!
Per una altra vegada. Sàpigues que al Centre Esportiu de La Corxera, al costat de l' estació d' autobusos, hi pots entrar amb un pagament puntual i em sembla que hi ha gimnàs amb tota mena de maquinotes. Almenys això m' han explicat uns amics que van de tant a la piscina.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2008 22:47 #22 per Josep58 (Associat/da)
Gràcies GORKA,

Espero de bon rotllo no haver-hi d'anar, això voldrà dir que estaré recuperat i que estic en condicions d'anar pel camí del carrilet, prefereixo l'aire lliure. Tot i això es una bona sortida.

A Sant Feliu vaig estar-hi des de dijous nit, però no hem coincidit.

Diumenge amb el permis o ....del fisio (demà hi vaig) a Montornés.

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

27 Mar 2008 22:57 #23 per Josep58 (Associat/da)
Avui amb el permís del fisio (visita ahir) he tornat a correr després de moltssssssssssss dies parat, bé no han estat masses, des del dia 3 de març, però per ser la primera lesió muscular que recordi, els dies els he anat contant.

Ahir el fisio va donar-me dues noticies, una de bona :great: i una altra no tant  :oh:.

La primera que no veia cap impediment perquè no tornés a correr. L'altra que els problemes, a part de la lesió muscular, en venen donats per unes caderes que ja tenen quasi bé 50 anyets i que això en provoca certes irregularitats en rec sanguini de la cama dreta i en conseqüencia als musculs. El fet de correr però pot anar-me bé, sempre i quan no em passi. Bé esperem que sigui així.

Tornen al dia d'avui, sensacions extranyes, insegur, he fet una mica més de sis km i està clar la  inactivitat  :whip:.  Ja m'anirà bé, així de forma natural, més que res per no poder que no pas per no voler, tornaré de mica en mica a recuperar.

Quin rotllo que m'ha sortit :whistle: :whistle:

Salutacions

27 Mar 2008 23:02 #24 per llança (Associat/da)
Com ho veus per Bombers? aniràs?

27 Mar 2008 23:57 #25 per Josep58 (Associat/da)

Com ho veus per Bombers? aniràs?

Estic inscrit i espero ser-hi, el que està clar és que enguany no repetiré temps de l'any passat

24 Jun 2008 21:10 #26 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Enguany he aturat els entrenaments abans del que venia fent fins ara, el dia 14 de juny vaig fer un cros de la lliga que s'organitza al club esportiu de la feina i ja no he fet ni un km més.

Fets que no t'esperes ho van motivar, ja m'havia inscrit a la cursa de Premià que havia de ser darrera cursa abans de la parada regenerativa i descansar, espero ser-hi i enguany serà la primera d'una nova temporada.

A reveure. 

24 Jun 2008 21:17 #27 per ratadesants (Associat/da)
Hola JDR,

quan parles de parada regenerativa a que et refereixes ?

Jo he començat a correr aquest anys, més o menys seriosament (amb els meus limits), i no se si hauria d epar alguna setmana de fer esport ?

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

24 Jun 2008 23:37 #28 per Josep58 (Associat/da)

Hola JDR,

quan parles de parada regenerativa a que et refereixes ?

Jo he començat a correr aquest anys, més o menys seriosament (amb els meus limits), i no se si hauria d epar alguna setmana de fer esport ?

ratadesants,

Uns companys de feina que fa més anys que es dediquen a això del running, un cop van aconsellar-me parar un cop l'any entre 15-20 dies, deixar de còrrer, abans no parava de sortir en tot l'any, van dir-me que era bó descansar les cames i fins i tot si es guanyava algun kilet (1-2) tampoc passava res, era per "regenerar-se" una mica i poder estar en millor disposició de començar  una nova temporada, per això faig servir aquesta expressió. Ja fa tres anys que ho faig i funciona.

Jo t'aconsellaria deixar de correr uns dies, fer un altre esport si, però que no sigui fisicament exigent, t'ho mateix.

29 Jun 2008 20:32 #29 per Josep58 (Associat/da)
Avui diumege 29 després de dues setmanes de descans total, he tornat a sentir les sensacions del "runnig". Sortida al matí, sense matinar gaire i per això la calor es feia sentir, per començar 50 minuts suaus de pista més o menys plana, alguns d'ells compartits amb en Gorka a qui he trobat al camí del "carrilet" a Sant Feliu de Guíxols.

Aquesta setmana seguiré amb rodatges suaus i diumenge els 10 km. de Premià per començar la nova temporada.

30 Jun 2008 13:41 #30 per gorka (Associat/da)
Més que trobar-me, m' has recollit! Després de 19 Km marcant-me uns ritmes massa exigents jo era una desfeta humana. Sort que he pogut compartir amb tu l' últim quilometre i he arribat sa i estalvi a casa.

Apa, ànims i sort diumenge a Premià!  8)

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

30 Jun 2008 21:44 #31 per Josep58 (Associat/da)
Em sembla que el mateix em passarà el diumenge a Premià, portaré només uns rodatges després de l'aturada que he fet.

M'ho prenc amb calma o punxaré de valent. Menys mal que estic a tocar de casa.

Salutacions

31 Des 2008 14:48 #32 per Josep58 (Associat/da)
Sis mesos sense escriure, però l'ocasió s'ho val, ara d'aqui una estona amb molts CorreCats podrem tancar l'any a la Sant Silvestre de Barcelona, altres ho heU fet aquests dies en altres curses que també s'han fet arreu de Catalunya, fent alló que ens uneix, com sigui que avui s'acaba l'any i n'obrim una altre de nou carregat d'il·lusions, desitjos i nous reptes, que tingueu tots:

MOLT BON ANY 2009    :party: :party: :party:

31 Des 2008 20:24 #33 per AnRol58 (Associat/da)
JDR 

Feliz Año Nuevo 2009  :party: :party:

Que todos tus deseos se cumplan,  :yes:

Y que podamos vernos corriendo muchos años más  :yipi:

Un abrazo
Antonio

Disfruta el momento

01 Gen 2009 11:00 #34 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola JDR,creo recordar que la última vez que nos vimos fue en la Sant Silvestre de 2007, donde te escondes, bueno feliz año apara ti y tú familia.
Espero coincidir este año en alguna cursa, y escribe un poquito más, a mi ya me duelen los dedos con tanto teclado.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

01 Gen 2009 23:57 #35 per Josep58 (Associat/da)
Hola RunnerSantBoi

Seguro que coincidiremos en alguna, por mi parte acabo de hacer mi primera inscripcion del año en la cursa del barri de Sant Antoni.

Estoy dudando ademas sobre la media de Sitges, però es que el 18 esta el cros de Sant Sebastian en Sabadell, la media de Terrassa y el primer domingo de febrero la media de Granollers donde espero estar inscrito con la promocion de Adidas, vamos que carreras hay un monton però tambien esta la familia.

Sigo el foro "la importancia de las series" vaya exitazo, aunque es cierto que no escribo en él. Haber si pongo alguna "cosilla".

Donde si no sucede nada, seguro que coincidimos serà en la mega cena CorreCat.

Por cierto tambien he leido tus muchisimas gestiones sobre los possibles escenarios de la misma, mis felicitacions por tu dedicación.

Feliz año y un saludo.

02 Gen 2009 00:02 #36 per Josep58 (Associat/da)
AnRol58 aunque hoy mismo hemos estando conversando en la zona de running de nuestro pueblo, muchisimas gracias por tus palabras y mis felicitacions por tu nueva marca en los 10000.

A seguir preparando la maraton con cabeza, que todo se vaya cumpliendo segun los planes y en tres meses la primera estarà dentro del zurrón.

Una saludo.

Josep

02 Gen 2009 00:10 #37 per sioux (Associat/da)
JDR, un Bon Any per tu tambe, jo tambe vaig fer la cursa dels Nassos, pero vaig arribar tard a la foto, ja ens veurem algun dia entrenant  8), un plaer coneixet

02 Gen 2009 00:39 #38 per Josep58 (Associat/da)
Hola sioux,

Segur que tornen a coincidir al nostre passeig fent uns quans Kms.

Salutacions i que tinguis igualment un bon any 2009

A reveure

Josep

02 Gen 2009 21:10 #39 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola ¡ JDR, pues en principio espero estar federado "en tramite" para el jueves que viene, si es así participaré en la Mitja de Terrassa ya que es el campionat d´Espanya de veterans, ya que estrenamos categoría el puesto en la general también se ha de notar menor competencia.

Por otra parte seria ir a Sant Antoni (no seguro), luego viene la Mitja de Barcelona( si la haré) cara la marató y si tengo ganas la cursa de Sant Boi, con o sin cámara  de fotos, ya veremos.

Feliz año company
Manolo

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

02 Gen 2009 21:27 #40 per Josep58 (Associat/da)
Hola Runnersantboi

Federado, :great: :great: :great:  mis felicitaciones,  eso esta muy bien.

Tal como te conté sigo el hilo de "la importància de las series" y he leido los entrenos estupendos que haces, si finalmente puedes correr en la media de Terrassa estrenando categoria seguro que se notarà en la clasificación.

Por cierto seguro que la habrás corrido en alguna otra ocasión, si no es así te cuento es un pelin durilla sobre todo la subida de la ronda antes de llegar a la mitad de la carrera y luego hacia el final (creo recordar entre el 18-20) en La Rambla, eso si hacen el recorrido de otros años.

Un saludo

Josep

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats