JDR

JDR

05 Jul 2007 00:22 #1 per Josep58 (Associat/da)
Hola a tots,

Em sembla que ja és hora de presentar-me.

El meu nom es Josep, àntic deu miler com molts de vosaltres, des de fa ara set anys, vaig començar a còrrer fins que un dia un company de feina, va inscriure'm a la mitja marató de Barcelona i ja vaig estar llest.

Visc a Premià, tinc 48 anys, estic casat tinc un parell de filles de 12 i 8 anys que també els agrada l'esport, però en aquest cas s'han decidit pel basket.

Fins fa un any, majoritariament les meves sortides eren sobre asfalt, ara per motius de feina ho faig per muntanya, tot i que les meves "tirades" llargues al costat del mar, per a mi continuen sent un espai privilegiat. A l'estiu a Sant Feliu de Guixols acostumo a fer tirades per la "ruta del carrilet". Acostumo a sortir 4 -5 dies a la setmana

Cada temporada cauen una mitja dotzena de mitges maratons (Barcelona, Granollers, Gavà, Cunit, Montornés, Vic, uns quans 10.000 (Sant Silvestre, Sant Antoni, Bombers,...) i algun que altre cross, però fins fa dos anys no vaig atrevir-me a fer una marató, pot ser per por, respecte.

Mitjançant les curses he conegut moltes persones i espero continuar aixi

Salut i Kms. 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2007 08:28 #2 per Zenon (Visitant)
JDR, Por las cursas que cuentas, ya eres un veterano en este mundillo, y lo de veterano lo digo sólo por las carreras  :oops:. Bienvenido y a presentarte en la próxima  ;).

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

05 Jul 2007 21:02 #3 per Josep58 (Associat/da)
Hola Zenon,

Aquests dies, després de fer la cursa de Premià el passat dissabte, estic de "parada regenerativa", cada any acostumo a deixar de còrrer uns 15-20 dies.

La propera cursa, si al final faig un cop de cap, encara que sigui a "rodar" la del proper dia 22 de juliol a Sta. Cristina d'Aro, si al final ho deixo estar, el dia 11 de setembre a Termens.

Gràcies per dir-me "veterano", penso però que cada cursa es un món i en cada una d'elles sempre es pot aprendre alguna cosa.

05 Jul 2007 22:57 #4 per crica (Visitant)
M'ha agradat això de la parada regenerativa. El 10 de juny em vaig estimbar i sols he corregut els 12'5 km. de la Cursa d'Estiu de Bagà del diumenge passat. Dissabte proper trotaré una bona estona per Collserola, a veure com em va el genoll.

Salutacions i benvingut, JDR.

06 Jul 2007 21:54 #5 per Josep58 (Associat/da)
Hola Crica

Algunes persones que cònec que per mi entenen fa un parell d'anys van dir-me que descansar de còrrer uns dies (15-20 dies), fins i tot guanyar un parell de kilos, va bé per després iniciar la nova temporada.

Després al començar els inicis es fan una mica durs, el cap vol fer el mateix que feia abans de la parada, però el cos parla un altre llenguatge, però per a mi "funciona".

El nom de parada regenerativa no es pas meu, però sona bé

08 Jul 2007 12:01 #6 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola! JDR bienvenido a la foroadicción, por cierto por lo que he leido llevas una linea parecida a la mia, lo de la marató estuve como tú 13 años para pensarlo , por respeto,y porque me gusta acabar lo que comienzo, así que este año Arcadi42 en la de Barcelona  se ofreció llevarnos de liebre a un ritmo de 5´30 el km. el mio era de 5´para esta prueba, pero aposté este ritmo para acabar con buenas sensaciones y así fue 3:55:33 el sub 4 recomendado por el cronomen Arcadi42 fue cumplido de sobras y mis tiradas no pasaron de los 22kms. eso sí, no busques en la 1ª marató hacer marca , tienes madera para acabarla y con ganas para la próxima.
En la de BCN 2008 , si Arcadi crea un grupo sub 4 , serás bien recibido.
Un cordial saludo:
Manolo Jiménez  :party:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

08 Jul 2007 21:50 #7 per Josep58 (Associat/da)
Hola Manolo,

Maratones hasta ahora solo he corrido dos i en Barcelona, en el año 2006 estuve hasta el 30 con el grup de 3 h. 45 però en el Km. 36 +-, en la Ronda San Pedro me encontré el muro, ande unos metros, corri, ande, para acabar mi primera maraton en 3h.59 minutos. El desgaste fue duro i durante un tiempo en otras carreras los tiempos no salian
Este año solo tenia un objectivo no andar ni un metro, siempre còrrer a un ritmo comodo, mejor estudiada la carrera, pasar la media sobre 1h. 45 sin seguir liebre alguna i al final acabé en 3h.38'30", si andar ni un metro. La recuperacion fue 3xcelente a la semana siguiente ya estava entrenando i he tenido un buen final de temporada.

Ahora estoy descansando unos dias pero ya tengo ganas de rodar i empezar. 

08 Jul 2007 23:30 #8 per XaviPapell (Associat/da)
JDR company a veure si treus mes el cap per aqui o surts mes a les fotos, tens un post en la cursa de Platja d'Aro

12 Jul 2007 21:11 #9 per Josep58 (Associat/da)
Xavi, ara ets qui té un parell de post en la cursa de Santa Cristina d'Aro.  :rules:

T'has repensat això d'anar a la cursa.:whistle:

23 Jul 2007 17:01 #10 per gorka (Associat/da)
JDR, aquest estiu t' estic trobant a faltar no hem coincidit cap dia ni pels camins ni per les platges del Baix Empordà.
Bentrobat!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

25 Jul 2007 23:45 #11 per Josep58 (Associat/da)
Hola Gorka1,

Es cert que no ens hem trobat, no he pujat gaires caps de setmana, fins i tot el passat tenia previst fer-ho i volia anar a la cursa de Sta. Cristina d'Aro però finalment canvi de plans familiars.  :grrrrrr:

Ara però els campus, colònies, etc. de les filles s'acaben i ja tenim previst fer-ho. :yipi:

Ben segur 

26 Jul 2007 01:26 #12 per danistal (Associat/da)
Benvingut a la bogeria correcat JDR, ja tenim un maduixot més!

Segur que ens coneixem de vista del passeig marítim, jo visc al Masnou i acostumo a entrenar per la zona.

Fins aviat!

27 Jul 2007 00:49 #13 per Josep58 (Associat/da)
Hola Danistal,

És possible que ens haguem creuat, acostumo a fer el passeig maritim des de Premià direcció Badalona, però només els cap de setmana, perquè els dies laborables aprofito el migdia i ho faig al costat de la feina, a la zona del golf de Torrebonica prop de Terrassa, aixó si, si estic preparant alguna cursa i no puc sortir al migdia a la feina, surto cap al vespre o per la nit, la llum de la N-II es suficient.

Els primers dies que ho vaig fer cap a l'hivern (preparant la marató) pensava qui trobaràs per qui i a part d'alguna bicicleta, també vaig trobar-me algun que altre corredor. 

Ara a l'estiu però passo els caps de setmana a Sant Feliu de Guixols i allà hi ha una ruta - el cami del carrilet - que aprofito per sortir una estona.

Salutacions

17 Mar 2008 23:14 #14 per Josep58 (Associat/da)
Hola corredors,

Avui fa dues setmanes, dilluns 3 de març que acabant l'entrenament a uns 500 metres de la zona d'arribada, vaig notar una "punxada" per dir-ho d'alguna manera a la part posterior de la cuixa dreta, mai havia sentit res per l'estil i tampoc és que fos un gran dolor. No ho ser pas, el diumenge anterior havia fet unes bones sèries de 1000 metres i pot ser el dilluns anava més fort del que calia, mai havia tingut res per l'estil. Trencament fibrilar a l'isquio?

Resultat de tot plegat porto 15 dies, sense fer res, amb molesties a la part posterior, no m'aparegut cap morat, però segurament deu ser interior, perquè he provat de sortir un parell de cops moooolt suau i ni escalfant la cosa rutlla, el dolor baixa fins la part posterior del genoll quan condueixo.

Diumenge passat no vaig estar a Cunit a fer la mitjà, primera cursa que un cop inscrit no he fet.

Aquest dimecres, sortiré de dubtes a veure que em diu el fisio, espero amb il·lusió poder fer una rodada a Montornés i Bombers que estan a tocar.

Salutacions,

18 Mar 2008 08:55 #15 per gorka (Associat/da)
Doncs a veures si no és res, JDR. Ja portes força dies de repós.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

18 Mar 2008 23:22 #16 per Josep58 (Associat/da)
Gràcies Gorka,

Més dels que voldria, però tot i aquest DESCANS TOTAL les molesties segueixen.

Ara només espero que el fisio em doni bones noticies i amb una mica de sort a Sant Feliu aquests dies de Setmana Santa pugui fer algun km.

A reveure.

18 Mar 2008 23:37 #17 per XaviPapell (Associat/da)
JDR quan era jove  :whistle:, quan jugava a futbol vaig tenir una molt petita rotura de fibra en la part que tu dius.
Aquesta lesió te un problema, estas uns dies parat i sembla que estigui curada però al tantu nengggggg!!!! que no es aixì.
Al final me la vaig curar anant al físsio amb maquinetes. El que et pot ajudar es posar-te un muslera (es diu aixì) durant tot el dia

19 Mar 2008 23:01 #18 per Josep58 (Associat/da)
Xavi, avui mateix he anat al fisio i tal com ho ha vist pel que sembla no hi ha trencament, de fet no m'ha sortir cap morat, per sortir de dubtes si cal fariem una ecografia / resonancia.

Les molesties que tinc venen de la part tendinosa a tota la part posterior de la cuixa que no esta gairé fina, bé gens fina, esta tensa i això fa que tot plegat no es posi bé la cama dreta, el dolor ha anat a parar a darrera el genoll de forma més molesta, de moment cal tenir paciència i de mica en mica m'hauria d'anar baixant aquesta tensió i recuperar el tó.

De moment sense còrrer fins dimecres vinent, puc anar a la piscina a nedar  :sarcastic: :sarcastic:  (no faig més 50 metres sense esbufegar) o fer bicicleta, però còrrer ni somiar-ho.

Aleshores sabré com ho tinc per poder anar a Montornés i/o Bombers, estant a tocar.

24 Mar 2008 14:18 #19 per XaviPapell (Associat/da)
Proba de fer el·líptica al gym, no hi ha impacte i va molt be per recuperar

25 Mar 2008 00:19 #20 per Josep58 (Associat/da)
Gràcies Xavi,

Aquests dies he estat a Sant Feliu de Guíxols i no tenia el gimnàs a mà. A part fer alguna passejada, res de correr fent cas al fisio, semblava que conforme passaven els dies millor, però avui dilluns la cosa s'ha torçat i començo a pensar que Montornés......

Demà m'apropo al gimnàs i a veure que passa el dimecres, com ho veu el fisio.

A reveure

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats