gemmota

gemmota

21 Mar 2007 22:04 #41 per gemmota (Visitant)

Hola gemmota,

Et passo la web dels organitzadors de la marxa Montcada-Montserrat. Ja se que és el 5-6 de Maig (coincideix amb la Mitja d'Olot). Abans fan tres "sortidetes" més curtes perque qui vulgui vagi preparant-se i escalfant motors. Una d'elles és per Collserola.

www.elcim.org/

D'informació, n'hi ha poca, de moment.

I tan poca informació!!!!!!! :surprised:

Debutante: Cavalls del Vent + Montcada-Montserrat + Ripollet-Montserrat = CASI QUE NO

La Lourdes em va comentar el dia del sopar, quan em va veure interessada pels Cavalls del Vent, que hi havia la marxa Montcada-Montserrat i que li faria gràcia fer-la... Però com comprendreu sóc materialment incapaç de fer les 3 seguides!!! (Potser en tres anys consecutius...) :neutral:

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2007 09:18 #42 per jolourds (Associat/da)
Gemmota, suposo que en Debutante no sabia de la teva conversa amb la Lourdes i es pensava que volies anar a Montserrat si o si i per això et facilitava més opcions i facilitats... oi Debutante?

La marxa de Motcada surt un dissabte a les 18:00 i s'arriba a Montserrat a primera hora del matí. El control dels organitzadors és total (no es correspon l'excel.lent organització i cura dels marxadors amb la trista plana web).

Jo no l'he feta, però el primer any que la Lourdes ho va intentar, la vaig acompanyar 1h (des de Montcada fins al pas de la comitiva per Canaletes (Cerdanyola).

22 Mar 2007 09:33 #43 per massa (Visitant)
gemota,també hi ha la Gràcia-Montserrat,la Castellterçol-Montserrat,La Garriga-Montserrat i més moltes més.

salut,república i independència ara més que mai

14 Mai 2007 12:11 #44 per Debutante (Associat/da)
Felicidades Gemma!!! :party: :party:

A ver si nos vemos en la pista hoy y te felicito en vivo y en directo!!

14 Mai 2007 12:15 #45 per Cris (Associat/da)
Felicitats Gemma!!!

Però no et passis amb els dolços...  :whistle: :whistle:

Un plaer compartir la jornada d'ahir.

I per cert, teniu un encant de nens!!!  :love:

14 Mai 2007 12:20 #46 per massa (Visitant)
Moltes felicitats,futura convilatana i espero veure-us a Baga,amb motiu de la pujada al coll de Pal tan a tu com al davidgi.

Petons.....

14 Mai 2007 12:50 #47 per ManoloM (Associat/da)
¡¡¡ Felicidades opositora !!!

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

14 Mai 2007 16:39 #48 per Dani (Associat/da)
Gemmota: Vaig arribar a casa i vaig mirar els temps que heu fet a Cardedeu. Els que més m'ha cridat l'atenció ha esta el teu, ja que no estas al 100% de forces degut al "salvatge" del teu dentista.
Ara si que ens preguntem de debó quan debutes en mitja!!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

14 Mai 2007 16:41 #49 per pepnaus (Associat/da)
Felicitats Gemma!! :party:

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

14 Mai 2007 17:54 #50 per Albert67 (Visitant)
Moltes felicitats Gemma, cuidat i recuperat aviadet... ;)

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

14 Mai 2007 19:26 #51 per Alèxia (Associat/da)
[move]Moltes felicitats Gemma :party: :party:[/move]

Espero que ja estiguis millor de la boca. Com a mínim ara ja pots mastegar. Pensa que el pitjor ja ha passat i ja queda menys perquè et treguin els punts  :great:

Fins aviat  ;)

Si t'agraden els animals el millor que pots fer és adoptar! I mai de la vida maltractar-los ni abandonar-los!

14 Mai 2007 20:08 #52 per Jaume2t (Visitant)
Gemma enhorabona en el teu dia, espero què ens veurem per Collserola, encara què sigui tu sense parlar i jo a pota coixa.
Salut per demunt de tot.

Ser transparent és estar-hi i deixar passar la llum,.......... ser invisible no és el mateix.(Since 2006)

14 Mai 2007 20:14 #53 per Zenon (Visitant)
gemmota felicidades por dos razones, por tu carrera de ayer, y porque ya puntúas para el equipo y eso que esta semana no habías entrenado, ya se ve que lo que os gustan son los retos para vencerlos  8).

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

14 Mai 2007 22:44 #54 per gemmota (Visitant)
Ui, quina sorpresa..... :P gràcies!
Debutante hoy no nos hemos visto en la RUA porque no he podido ir: no tenía coche porque se lo ha llevado la grua... :yes: Pero les he dicho que era mi santo y me lo han devuelto sin cargo (bueno, de hecho es que YO TENÍA RAZÓN, como siempre, y me lo han devuelto sin pagar nada....SÓLO FALTARÍA!)

Gràcies Cris, a tu sí que t'hem de felicitar per la cursa d'ahir... :yipi:

Massa, en comptes de veure'ns a la pujada....no ens podríem veure a la baixada?? :oops:

ManoloM, josep bernaus, Albert67, moltes gràcies! ;)

Dani és que corria lleugera...amb un queixal de menys...
Jaume2t diumenge estarem tos dos al 100x100 (o al 95 %), ja ho veuràs. I si no....farem el que podrem, menjarem botifarra i síndria i ens banyarem a la piscina. 8)

Alèxia si ahir em vaig fúmer l'entrecot....demà borregos de Cardedeu !!

Zenon es verdad, no había visto que puntuaba para el equipo....qué ilu!! (aunque dure poquito  :yipi:)

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

14 Mai 2007 22:49 #55 per massa (Visitant)

Ui, quina sorpresa..... :P gràcies!

Massa, en comptes de veure'ns a la pujada....no ens podríem veure a la baixada?? :oops:

gemmota jo faré pujada i baixada a coll de Pal així que tria,tu mateixa.....

01 Oct 2008 21:44 #56 per XaviPapell (Associat/da)
Gemma totes les noies d'aquest foro s'estan estrenant en la distancia mítica, ja pots començara fer un pensament  ;) :mdr:

01 Oct 2008 22:29 #57 per gemmota (Visitant)
Home XaviPapell, totes....totes?  :wink2:

És que això de córrer tants km cansa molt i jo últimament estic una mica "comodona"... :sleep:

02 Oct 2008 14:53 #58 per XaviPapell (Associat/da)
Gemmota aquest mes pots començar a rodar que això t'ho tens xupat, al Novembre comences amb els entrenaments específics i ja esta .
Mira la Belenka, lo màxim que havia corregut van ser 2h30'.
Gemma que si, no t'ho pensis i no li tinguis por que tothom ho fa i tu tb

04 Oct 2008 23:27 #59 per gemmota (Visitant)
Xavi, ja fa una setmana que el meu trainer ( :love: :love:) m'ha passat els entrenaments, des de l'octubre....fins a l'1 de març de 2009... :whistle: :whistle:.

Son 42 i escaig, oi? Doncs A POR ELLOS, OÉ.. :yipi: :yipi:

04 Oct 2008 23:56 #60 per RunnerSantBoi (Visitant)

Xavi, ja fa una setmana que el meu trainer ( :love: :love:) m'ha passat els entrenaments, des de l'octubre....fins a l'1 de març de 2009... :whistle: :whistle:.

Son 42 i escaig, oi? Doncs A POR ELLOS, OÉ.. :yipi: :yipi:

Gemma!tranquila , que tú lo conseguirás,el entreno lo tienes, los pies en suelo también e inteligencia no te falta,esos tres puntos son los más importantes, el resto viene solo.
A por ellos,

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats