gemmota

gemmota

07 Mar 2007 21:59 #21 per gemmota (Visitant)
Gràcies, Dani ets un sol!!

La veritat és que no he gosat fer cap crònica de la meva cursa perquè em va impressionar moltíssim la Marató. Potser com a simple espectadora no haguessin anat així les coses, però al veure-us a vosaltres... :love: :love:

La veritat és que no em puc queixar de com em va anar. Tant pel temps final com per com em vaig sentir en tot moment. Però segueixo pensant que allà els que vam fer la cursa de 10 km sobravem una mica per tot el que s'ha anat dient en el fil de la Marató. Recorda: divendres no et lliures de les crispetes !!!

Alèxia
em sembla que a les dues ens han ben bé enredat els nostres marits....però ja ens està bé, oi? ;) ;)

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2007 08:39 #22 per crica (Visitant)
Alèxia i gemmota, sou les primeres dones que esteu contentes que els vostres marits us hagin enganyat!!! 8)

Jo sols vaig poder enganyar un any a la meva dona.  :arf:

08 Mar 2007 08:41 #23 per gorka (Associat/da)
I que per molts anys seguiu ben enganyades, oi davidgi i debutante?

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

08 Mar 2007 09:23 #24 per Xavier (Associat/da)
Gemma, el que la cursa de 10 Qm de la marató a pensar de molts hi sobri, no te res a veure amb el fet que tu fessis aquest troç de marca.
Moltes felicitats maquissima.
La teva progressió es a lo gran i deunidó quins "hatxasus" que li fas a les teves marques, cursa darrera cursa.
ja em diràs qui és el teu entrenador. :wink2:

De moment les crispetes que les paguin els de la marató, però jo se d´una que quan dintre de poc sigui sub´50 tindrà que passar per caixa. :yes:

Salut 8)

08 Mar 2007 10:21 #25 per totvabe (Associat/da)
Enhorabona Gemmota!!! :yipi:

Quan ens vam trobar cap el qm6 no era conscient de que anaves camí de marca, i jo xerrant amb tu i fent broma dient-te que si t'animaves a acompanyar-me a fer els 42. :oh: Sí que recordo que la respiració la portaves una mica forçada quan parlaves, segur que et vaig fer perdre alguns segons.... :he:, bé així serà més fàcil millorar la marca aviat. :he: :he:

Vinga, fins divendres, que pago jo les crispetes.

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]

08 Mar 2007 13:28 #26 per curat (Associat/da)
Enhorabona gemmota per la teva marca de 10mil!!!!!

A més et volia agraïr la tasca de voluntària en la marató de diumenge. Va ser tot un honor que una corredora tan simpàtica com tú em possés la medalla. Sempre tens un somriure per tothom.  :clown:

davidgi,
a tú també t'estic agraït, no et possis gelós  :whistle:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

08 Mar 2007 13:53 #27 per Markinho (Visitant)
Felicitats per la marca!!  :party:

08 Mar 2007 14:02 #28 per Rivendel (Visitant)
gemmota, moooltes felicitats!! ets una crack!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

08 Mar 2007 22:51 #29 per jauteras (Associat/da)
Moltes felicitats, Gemmota, segur que amb menys gent segur que baixes de 50' :great:

09 Mar 2007 12:21 #30 per Cris (Associat/da)
Hola Gemmota!!

No m'havia ficat encara en el teu fil de presentació i me l'acabo de llegir i ostres!!! Això és mèrit i espero que m'encoratji a mi  :yipi:. Ja ens veurem a Montornés i ja m'explicaràs. Jo, de moment, em vaig preparant i estic més contenta del que em pensava ja que ja em comença a agradar i qui sap... després dels 5 potser venen els 10....

Espero que ens coneguem a Montornés.

Adéu 

09 Mar 2007 13:18 #31 per massa (Visitant)
gemmota com el tenim l'assumpte trasllat? ?

salut,república i independència ara més que mai

10 Mar 2007 09:12 #32 per gemmota (Visitant)
massa el tema està anant més ràpid del que esperàvem: des de dimecres tenim el pis venut, així que hem d'espavilar a trobar aviat alguna cosa a la Garriga si no volem anar a viure sota un pont... :surprised:

Ahir vam anar fe festa ;) :party: :party: al Guiera i vam fer una mica tard. Els homes de la casa encara dormen. A la que es despertin anem cap a La Garriga a remenar immobiliàries.

Per cert serem garriguencs i garriguenques, oi??

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

10 Mar 2007 09:20 - 10 Mar 2007 09:22 #33 per massa (Visitant)
Sí Gemma,tu seràs Garriguenca i en David Garriguenc,jo encara sóc Bisbalenc,encara estic enpadronat a La Bisbal d'Empordà.

I,és que com l'Empordà.... :whistle:.

El meu mòbil,és el 699765548 per si vols trucar-me i us acompanyo a alguna inmobiliaria.

10 Mar 2007 09:48 #34 per (Visitant)
Si serem veins i tot!

10 Mar 2007 10:33 #35 per Xeix (Associat/da)

massa el tema està anant més ràpid del que esperàvem: des de dimecres tenim el pis venut, així que hem d'espavilar a trobar aviat alguna cosa a la Garriga si no volem anar a viure sota un pont... :surprised:

Gemmota,

Sota el pont al riu Congost no patireu calor a l'estiu  :rofl:, ara tampoc  :mdr:

10 Mar 2007 10:37 #36 per massa (Visitant)
O sento Xeix els ponts ja estant okupats pels ànecs que a La Garriga,n'hi viuen a centenars  :surprised:

11 Mar 2007 15:49 #37 per gemmota (Visitant)
Ho sento massa quan no vaig veure el teu missatge fins al migdia... :'(. Vam estar voltant una miqueta i visitant immobiliàries.
Per cert, d'on ets Luigi, també de La Garriga??

11 Mar 2007 16:38 #38 per (Visitant)
gemmota sóc d'allà on trepitgen els meus peus  :oops: En un santiamen sóc a La Garriga  :mdr:

En resum, visc a la plana de Vic

21 Mar 2007 14:50 #39 per jolourds (Associat/da)
Hola gemmota,

Et passo la web dels organitzadors de la marxa Montcada-Montserrat. Ja se que és el 5-6 de Maig (coincideix amb la Mitja d'Olot). Abans fan tres "sortidetes" més curtes perque qui vulgui vagi preparant-se i escalfant motors. Una d'elles és per Collserola.

www.elcim.org/

D'informació, n'hi ha poca, de moment.

21 Mar 2007 15:07 #40 per Debutante (Associat/da)
Gemmota,

Si te interesa, el próximo domingo 15 de Abril se hace la marcha Ripollet-Montserrat. Por si te va mejor de fechas. Uno de los organizadores del centro excursionista corre también en la RUA (Xavier García) y si quieres te lo presento para que te de más información. Eso sí, supongo que eres consciente del madrugon que os espera, verdad? :zzz:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats