gemmota

gemmota

08 febrer 2007 23:14 #1 per gemmota (Visitant)
Hola, sóc la Gemma.
Mai hagués pensat que als 34 anys la meva vida faria un tomb així...Després d'una mena de lluita cos-ment vaig guanyar jo: el mateix dia (el 29 de març de 2006) vaig deixar de fumar després de 20 anys (més d'un paquet al dia), em vaig posar a fer dieta (per allò de "jo no m'engreixaré pas")i...em vaig posar a córrer. :wink2: No havia fet esport en ma vida i, és clar, a l'arribar a la cantonada el pulsòmetre marcava 204 polsacions per minut...

Em defineixo a mi mateixa com cabuda i obstinada. Tinc sang aragonesa i això es nota. Des d'aleshores no he parat de córrer, m'he aprimat gairebé 14 kg i, evidentment, no he tornat a fumar ni un cigarret... A més a més he fet una pila d'amics (a 10de1000 primer i ara a CORREDORS.CAT).

He de tornar a parlar del Chute. És el meu entrenador, el meu confident, qui aguanta les meves queixes quan passo un mal moment i qui m'ha animat sempre a seguir endavant. Evidentment és el meu amic. Gràcies.

El davidgi m'ha donat suport en tot moment (i m'ha suportat  :whistle: en mals moments). Encara que poques vegades sortim a entrenar junts (ja se sap, els nens!) ara tenim un nou projecte en comú: l'atletisme. Ens animem a les curses, ens repartim el temps de feina a casa amb els entrenaments... :love: :love:

Ara no parlaré de totes les persones (grans persones) que he conegut aquí, però sí que vull donar gràcies al POCAPOC TEAM, que des del principi em va acollir tan i tan bé...

Apa, aprofitaré aquest fil per anar-me desfogant de tan en tan.

GEMMA

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2007 00:16 #2 per ManoloM (Associat/da)
davigi que suerte tienes de compartir esta afición con una mujer así. Ojalá mi mujer, por lo menos, me entendiera, pero bueno tampoco puede ser perfecta.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

09 febrer 2007 00:38 #3 per BurningSun (Associat/da)
Tens que donarme la formula, d'aixo de deixar de fumar i posarse a corre, li aniria bé a la meva dona, no se com treure-li. Jo fa cuasi tres que ho vaig deixar, bè no em vaig posar a correr fins fa uns mesos i tampoc ho he trobat a faltar, lo de fumar, es mes no podria ni que volgues.

km's

l'Experiencia Taronja Continua

09 febrer 2007 08:47 #4 per XaviPapell (Associat/da)
gemma jo estic molt i molt content d'havert-he conegut i tb en David
Sempre dire que aquest mòn de l'atletisme es diferent dels demès encara que alguns ens cataloguin de secta com he sentit moltes vegades.
Pués arriba la secta

09 febrer 2007 08:47 #5 per XaviPapell (Associat/da)
Davidgi preparat aquest vespre que em sembla que tindrás premi jajajajaja!!!!

09 febrer 2007 11:58 #6 per Debutante (Associat/da)
gemmota, un placer haberte conocido, tanto a ti, como a Davidgi, y como a esas dos futuras promesas de la RUA, una ya consolidada y de nombre Arnau (ya cuenta con una copa en su palmarés) y otra por llegar, Aina. 8)

19 febrer 2007 13:06 #7 per (Visitant)
:great:

Felicitats Gemmota!!!

Sempre que un pren una decisió hi ha una renúncia. És bo que tinguis aquesta il·lusió i, sobretot, que el teu confident sigui una bona persona, com és el cas del Chute.

Ara és qüestió de no predre el camí!

Enhorabona. :yipi:

21 febrer 2007 22:19 #8 per gemmota (Visitant)
Apa, ja està fet. Estava animada i m'he inscrit a algunes curses.

4 març,10 km de la Marató: Perquè em va il.lusió viure d'aprop l'ambientillo...

18 març, Cursa de Muntanya de Vilanova i la Geltrú: Perquè a Vilanova tenim cangurs assegurats i puntua a la Lliga...

25 març,5 km de Montornés: Perquè no tinc ganes d'anar a Caprabo a comprar productes de neteja en uns quants mesos...el davidgi farà la Mitja, tindrem per un any sencer?...

1 d'abril, Bombers: Perquè després de veure el seu calendari em fa gràcia córrer entre ells... :bad:

I perquè la del circuit de Montmeló i la de Collserola encara no estan obertes que si no...

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

21 febrer 2007 22:36 #9 per Xavier (Associat/da)
Ja es coneixedor el teu entrenador , d´aquest tros de calendari de curses ?? :whistle:

Possiblement coincidiren a quasi totes.

Salut 8)

21 febrer 2007 22:43 #10 per gemmota (Visitant)
Sí que ho sap, sí. Encara que de vegades digui que em queixo sap que li faig mooooolt de cas i que sempre li demano opinió per a fer aquestes coses... :yes:

22 febrer 2007 00:16 #11 per XaviPapell (Associat/da)
Gemma jo voldría baixar de l'hora en els 10 kms de la Marató. Crec que si tinc el dia podría fer 56/57' . Ahir vaig fer uns 11.7 kms en 1h07'. Tu quin temps penses fer ?

22 febrer 2007 02:14 #12 per Dani (Associat/da)
Carai quin calendari més atapaït. Si sembla el meu  :oops: :oops: Ja se que els del grup SimonSOM-HI! aneu amb peus de plom amb el tema de les marques, però seria molt agoserat pensar que a Bombers podries estar relativament aprop de 50 minuts?

Aprofito per treure'm el barret per com podeu treure temps per entrenar, fer curses, treballar i pujar dos vailets tant eixerits i ferms. Enhorabona per aconseguir-ho. Després hi ha gent que diu que no te temps per res....

Seré una mica dolent... Debut en una mitja?  :glasses:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

22 febrer 2007 08:11 #13 per gorka (Associat/da)
Molt bé gemmota, m' agrada el teu calendari!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

22 febrer 2007 13:42 #14 per gemmota (Visitant)
XaviPapell només he fet dues curses de 10 km. La primera va ser la de la Mercè'06, i vaig fer 58' i escaig. A la se Sant Antoni'07 vaig fer 54:07. No m'atreveixo a proposar-me cap marca, ja que em conec i això em suposaria una pressió que no vull. La veritat és que m'agradaria baixar-la, és clar, però no sé en quant. Com ho veus?

Dani, ja ho veus, jo sense mullar-me mai,eh? La meva intenció és que, el dia que baixi de 50' començaré a preparar-me una Mitja, i ja veus que encara falta molt...Potser al 2008...

Gorka1 ja veus que les curses estan triadetes: curtetes, que puntuïn a la Lliga d'internet i sense massa complicacions més. Bé, la de muntanya de Collserola és un tema personal d'aquells que serveixen per provar-me a mi mateixa...a més és al meu poble!!

22 febrer 2007 13:50 #15 per bcnrosie (Associat/da)
A veure si coincidim a Montornès, Bombers i Montmeló. :biggrin:

Tramps like us
baby we were born to run!

22 febrer 2007 14:15 #16 per gorka (Associat/da)
La de Collserola és guapa, una bona iniciació a la muntanyeta. Ja no ho podrás deixar... guarda' t un cartutxo per l' últim quilometre, que tenen una mala idea aquesta gent de Cerdanyola.  :money:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

23 febrer 2007 08:48 #17 per Debutante (Associat/da)
Gemmota buen calendario (coincidiremos en la mayoría) y buenos objetivos. Ya mismo debutas en media. Yo creo que antes del 2008.

Espero que en la cursa de Cerdanyola no te pierdas y te vayas para el cementerio!!!

23 febrer 2007 09:22 #18 per jolourds (Associat/da)
gemmota... una altre que crec que si li diuen fa un parell d'anys aquesta (la teva) història, hauria reflexionat molt i dit: ..."vés a pastar fang!!"
Noia, per treure's el barret. Passar de no fer res , treballant a jornada sencera i amb dos nens petits a còrrer amb asiduitat és infinitament més meritori que rebaixar qualsevol marca. Ja se't veu determinació. Només deixes de somriure quan has d'apretar les dents en una pujada. Suposo que la culpa de tot plegat la deu tenir el "nen gran" que segur que t'ha animat molt. Així doncs  8) 8) 8) pels dos.
Avui no he anat a la caseta d'informació amb l'ironyoyito per que no he tingut nassos, i en canvi tú això ho fas de continu :surprised: :surprised:
No t'aprenguis mai els camins de Collserola :whistle:, així sempre necessitaràs companyia per còrrer per la muntanya ;) 8) 8)

07 Mar 2007 17:54 #19 per Alèxia (Associat/da)
Hola Gemmota, diuen que val més tard que mai, no  :oops: :whip:

T'he de felicitar per moltes coses, a part de per ser com ets, fantàstica!!  :great:

És increible que vui dia, tal i com funciona el món, siguis capaç de trobar temps per anar a entrenar, treballant i amb dos fills. La teva dedicació i esforç lògicament es tradueixen en una millora constant, que es veu reflexada en els temps de les teves darreres curses. Impressionant evolució  :surprised:
Estic segura que ben aviat debutaràs en Mitja Marató i amb bons temps, no ho dubtis  :yes:

Qui ho havia de dir fa gairebé un any quan vas córrer a Montmeló que les coses estarien així avui, oi??  :mdr:

Molts ànims i a seguir entrenant que, aquest entrenador que compartim, és una joia i ens farà arribar lluny  :yes: :yipi:

Un petó lliutadora  ;)

Si t'agraden els animals el millor que pots fer és adoptar! I mai de la vida maltractar-los ni abandonar-los!

07 Mar 2007 18:16 #20 per Dani (Associat/da)
Pot ser que falta alguna crònica ?

Pot ser que des del 15 gener fins 4 març algú hagi baixat més de dos minuts la marca dd 10km ?

Pot ser que el sub50 el tinguis en pocs mesos ?

51'47

TOMA MARCON !!

Moltes felicitats, m'hauré de pensar en canviar d'entrenador (o sigui, de cap, a algun  :rofl: ) ja que la millora que esteu experimentant els simon gous és fabulosa.

I a més a més tots son més modestus........

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats