Presentació David

Presentació David

30 Jul 2021 15:06 #1 per energizer (Associat/da)
Bona tarda,

Avui he fet el pas d'associar-me a Corredors.cat amb molta il·lusió.

Fa 10 anys corria força, anava lent ( 50' els 10k) però corria totes les curses que podia. Llavors van arribar 3 fills a la meva vida i les nits sense dormir. Era qüestió de sobreviure així que vaig deixar de córrer per aprofitar aquell temps per dormir el que no es podia de nit.

Ara, amb 20 kilos més, inicio de nou els entrenaments a veure si baixo de pes i puc tornar a fer curses quan tornin.

Crec que formar part d'una associació catalana de corredors em pot motivar encara més i estic amb ganes d'anar coneixent companys i companyes.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2021 16:12 #2 per andreugg (Associat/da)
Benvingut David, mare meva si dius 50 minuts 10km lent llavors deus format part dels cracks jeje, independentment del temps, velocitat i distancia desitjo que segueixis gaudint de practicar esport en aquesta gran família de pastanagues.

Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2021 22:53 #3 per Rosado83 (Associat/da)
Hola David, benvingut!!!!

Fas molt bé de reprendre aquesta mervellosa afició. A més associat i donant suport a corredors.cat si senyor! :ok_hand:

Aqui et trobaràs molt cómode i trigaràs ben poc en coneixer gent molt interessant.

A més, sembla que cada cop mes anem agafant inèrcia amb les curses, així que si tal com dius et dels que el agrada córrer tot (estàs al lloc ideal ;) ) arribes en un molt bon moment per anar posant-te en forma i anar provant en les diferents curses que van sortint.

Si et vé de gust i pots, el 29 d'Agost hi ha un 10k a Ripollet on a més tornem a llebretejar després de mes d'un any i mig aturats per el covid.

Una abraçada, fins aviat!

Milla - Jean Bouin 2020 - 05:38
5k - Cros Popular de Sants 2021 - 18:21
10k - Bombers 2021 - 36:26
21k - Mitja Marató BCN 2021 - 1:22:02
42k - Marató BCN 2021 - 3:03:19

B/SS 2019 - 1:28:50

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2021 08:47 #4 per energizer (Associat/da)
Gràcies per la benvinguda.

Abans d'iniciar la participació a curses, hauré de perdre mínim 10 kilos.
Per ara duc dues setmanes d'entrenaments.

Potser participi a la Mercè de Barcelona pel fet de córrer amb gent i tornar a tindre les sensacions de cursa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2021 11:43 #5 per Dennis Teuling (Associat/da)
Benvingut David energizer!!

Ja veuràs que en breu perdràs aquests kilos de més, i milloraràs molt.
Quan ja has pres la decisió (està tot al cap) segur que tens ja el 90% fet.

A gaudir de la nostra passió (tot i que ara hem perdut el 50% per dues rodes :grrr: :whip: :laughing: :laughing: )

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2021 13:24 #6 per tonivet (Associat/da)
Benvingut energizer!

A mi em va passar quelcom similar, un fill i als 2 anys 2 de cop.

Si et puc donar algun consell es que siguis constant amb els estiraments post entrenaments, doncs tens 20kgs de mes i 10 anys de mes i probablement el teu cervell i les teves cames vulguin reviure les mateixes sensacions des del primer dia ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2021 13:53 #7 per energizer (Associat/da)
Jajajaja, cert @tonivet, el cap vol córrer amb la energia amb la que ho feia fa 10 anys. De forma automatitzada recrea cadència, moviment de braços, etc... i no ho puc mantenir ni 2 minuts.

Així que ara la lluita és per sortir a ritmes de molt baixos i simplement fer kilòmetres (5k com molt per ara) sense mirar el rellotge.

Jo he tingut 3 fills, un cada dos tres anys i mig, i ha estat una tortura no poder descansar. A això li sumes que he menjat com quant corria i que no he fet esport i.... apa, 10 anys i he passat de 79kg a 103kg.

Bé, estic super motivat a baixar de pes i poder compartir línia de sortida amb molts de vosaltres.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2022 11:31 #8 per Barceruel (Associat/da)
Hola energizer!

He vist aquest missatge teu a l'espai QR2 i allà no sé com respondre-ho.

He perdut el xip groc i diumenge hi ha cursa. Què faig?


Crec que l'unica opció és parlar-ho amb xipgroc o directament a incidencies de la cursa. Puntualment et podran llogar un xip blanc, però hauràs d'adquirir un xipgroc nou i assignar-ho al teu espai personal de la web o la app.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.