- Missatges: 1442
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
tonivet va escriure: Vaig fer molts anys btt I per falta de temps ho vaig alternar amb correr. Fa 15 anyets de res (jeje) l'únic que hi havia en btt eren duatlons de muntanya (sense aigua) i es feien a principi de la primavera.
Com a triatlo"mixta" tindries que buscar alguna popular, crec que a Malgrat en feien una.
Finalment com triatló olimpica amb desnivell en bici vaig fer la d'Andorra però era amb bici de carretera, potser seria més pràctic llogar o que et deixessin una bici de carretera
Oriol_TBID va escriure: Hola danigoal,
Aquí tens el reglament: www.triatlo.org/docs/REG_COM_FETRI_22.pdf
A la página 35, secció 5.2 Equipamiento es parla de tot el que ha de respectar la bici. No veig enlloc que les BTTs estiguin explícitament prohibides, però he trobat a la secció f) el següent:
(i) sólo se permiten manillares de curva tradicional y correctamente taponados,
Jo miraria en detall si la geometria de la teva bici cumpleix o faria la consulta directament a la fede catalana: www.triatlo.org/contacte/
A veure si hi ha sort!
Del@ va escriure: Bones, crec que per dates no és el que demanes, però estic segur que en un més també pots afrontar un triatló olímpic amb certes garanties.
tritour.cat/es/pontdesuert-es
Al reglament indica que es pot fer amb btt però sense aquelles banyes antigues que es portaven als laterals.
supercesc va escriure: Hola.
Amb btt, jo n'he fet un parell, fa molts anys, a Malgrat i a Ventalló. Però les dues proves són distancia Sprint, aproximadament.
A nivell normatiu, no sé si està prohibit o no. Però a nivell de seguretat, si que entenc que no et deixin fer la triatló olímpica (de carretera) amb una btt. És un tema de seguretat.
Serà qüestió de buscar, o fins i tot organitzar, una triatló de muntanya, per btt, en distància olímpica.
Potser, fins i tot, és un tipus de prova que pot tenir exit.
supercesc va escriure: A nivell normatiu, no sé si està prohibit o no. Però a nivell de seguretat, si que entenc que no et deixin fer la triatló olímpica (de carretera) amb una btt. És un tema de seguretat