Mitja marató de Mollerussa 19/10/2014

Mitja marató de Mollerussa 19/10/2014

17 Set 2014 22:49 #1 per danic (Visitant)

El dia 19 és celebra la 27a mitja marató de Mollerussa juntament amb una cursa de 5km.
És un circuit molt pla i molt urbà on és pot córrer molt!
Cada any hi ha un molt bon tracte al corredor i aquest any amb 15 inscripcions conjuntes en regalen una.

Algún any heu vingut uns quants correcats, a veure si aquest any en veniu una bona colla, la distancia no és excusa, els que sou de Bcn  en poc més d'una hora us planteu a Mollerussa.

Us deixo el enllaç de la mitja... www.amollerussa.com//index_web.php?idw=czozOiIyNDgiOw==

Us hi esperem!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2014 22:29 #2 per guissona (Associat/da)
No pateixis que hi faré cap, com gairebé cada any.

Amb tots els meus respectes i donat que enguany coincideix amb la del Mediterrani, li dóna vint mil puntades de peu la del Pla d'Urgell.

De serveis i organització, no hi ha color i de circuit, ja no sé quina és més ràpida. Plana? El Pla d'Urgell no té pujades.

Els Xafatolls són com els correcats, tot el que organitzen és d'11 sobre 10.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 18:59 - 19 Set 2014 19:01 #3 per Hansi (Associat/da)
El recorregut encara és com fa un parell d'anys, que la vaig fer jo? Vull dir amb uns quants km de carretera d'anar i tornar, o aquest últim any ha canviat a ser tota urbana, com han fet per exemple Tàrrega i Balaguer? Aquell any, vaig patir moooolt corrent sol i amb el vent de cara a la segona meitat, en carretera oberta... :oops:. A banda d'això, vaig quedar encantadíssim amb l'organització, el tracte, la població, els serveis, els obsequis, tal com diuen el danic i el Guissona.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 19:12 #4 per guissona (Associat/da)

El recorregut encara és com fa un parell d'anys, que la vaig fer jo? Vull dir amb uns quants km de carretera d'anar i tornar, o aquest últim any ha canviat a ser tota urbana, com han fet per exemple Tàrrega i Balaguer? Aquell any, vaig patir moooolt corrent sol i amb el vent de cara a la segona meitat, en carretera oberta... :oops:. A banda d'això, vaig quedar encantadíssim amb l'organització, el tracte, la població, els serveis, els obsequis, tal com diuen el danic i el Guissona.


L'any passat van canviar el recorregut. És més urbà, però també es marxa de Mollerussa per anar a Golmés i tornar. Enguany serà més o menys el mateix, amb alguna variació.

El clàssic de tota la vida que passava per Palau d'Anglesola, Poal... i de tornada sempre feia aquell ventet (el que tu vas fer), ja no es fa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 19:23 #5 per Hansi (Associat/da)
Gràcies Guissona 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 21:25 - 19 Set 2014 21:28 #6 per danic (Visitant)
Hansi, és tal com t'ha explicat en Guissona

El circuit crec que ja està penjat a la web, molt i molt pla, com el pla d'Urgell :yes:

A veure si baixes, segur que t'agradarà :great:

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2014 18:42 #7 per bernaus (Associat/da)
Inscrit a la mitja d´enguany.

Espero que el nou recorregut sigui tan o més plà que l´antic.

Ens veiem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2014 20:32 #8 per Hansi (Associat/da)
Guissona, danic, Bernaus, ja em teniu inscrit a la mitja de Mollerussa :party:.
El bon record de l'acollidor ambient de l'edició que vaig fer (crec que era el 2012) ha pesat més que altres condicionants :great:. Espero que el vent no sigui tan fort com aquell any! :beurk:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 18:01 #9 per cachirulo (Associat/da)
Hoy hablando con R3 me ha comentado que venia a esta media. Tenía pensado ir a Mediterraneo pero esa ya la he hecho varias veces así que me voy a ver a los amigos lleidatans. Veo que me tocara correr solo si voy sobre 1h21-1h22 pero en Mediterráneo tampoco iba a ir mucho mas acompañado.
Como no me gusta madrugar ni conducir me he pillado un hostal en Mollerusa para el sábado.
Danic , Mario estaréis por allí no?
También veo que coincido con Bernaus y Hansi además de R3.
Venga que se animen mas correcats. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 18:38 #10 per danic (Visitant)
Si, Julio ....yo estaré ya el sabado por la tarde que corren los niños, a ver si te acercas y además de coger el dorsal nos tomamos algo 8), que hace tiempo que no coincidimos.

A 1.21-1.22 no irás solo, ya verás como habrá un buen grupo.

Es muy buena media, ya lo verás :great: y llanica :yes:

saludos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 18:43 #11 per cachirulo (Associat/da)
Y tanto que me acercare a ver a tu campeón.  :yes: :he:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 16:12 #12 per guissona (Associat/da)

Hoy hablando con R3 me ha comentado que venia a esta media. Tenía pensado ir a Mediterraneo pero esa ya la he hecho varias veces así que me voy a ver a los amigos lleidatans. Veo que me tocara correr solo si voy sobre 1h21-1h22 pero en Mediterráneo tampoco iba a ir mucho mas acompañado.
Como no me gusta madrugar ni conducir me he pillado un hostal en Mollerusa para el sábado.
Danic , Mario estaréis por allí no?
También veo que coincido con Bernaus y Hansi además de R3.
Venga que se animen mas correcats. :great:


I tant que hi serem Julio!!!! ;)

Em podràs felicitar del desastre de Berlin :rofl:

Fins el 19/10

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2014 12:10 #13 per danic (Visitant)
A falta 5 dies , la previsió indica que farà bon temps 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2014 12:26 #14 per cachirulo (Associat/da)
Es pronto pero buena noticia,siendo a las 10h espero que no haga incluso demasiado calor.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2014 15:45 #15 per danic (Visitant)
Aunque haga un poco, es calor seca, nada que ver con la que estás acostumbrado...

A por el 1.20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2014 18:06 #16 per Hansi (Associat/da)

Aunque haga un poco, es calor seca, nada que ver con la que estás acostumbrado...

A por el 1.20

No oblidis que el Cachi està acostumat a la calor de Zaragozáa, seca-seca... :he:

Jo també buscaré 1h20'...al pas pel km 19 :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2014 10:34 #17 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que ús vagí molt bé  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 15:49 #18 per jordi mas (Associat/da)
Primera participació a Mollerussa. M'ha agradat, ambient agradable, bona organització i circuit ràpid.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 16:20 #19 per cachirulo (Associat/da)



Buena carrera en Mollerusa,un placer saludar a tanto correcat Kanyero. Danic no corre al estar con la organización. Así que salgo con Mario dispuestos a llevar el ritmo de 3'50. Dos primeros km a 3'42-3'43 y le dijo de frenar un poco. Pero luego me pongo yo delante para aprovechar unas bajaditas pensando en que me pillaría en las subidas. Ya no nos hemos visto. Yo a lo mío,los kms me salen perfectos entre 3'48-3'50 y llego al 10 en 38'18. En Golmes me sorprende alguna subidita que hace que me vaya casi a 4'00 pero aprieto en la bajada.y ya a partir del 13 es todo carretera y manta así que me fijo en corredores por delante para darles caza. Al 15 llego a una media de 3'50. Se que a partir del 16 es en ligera bajadita y marco km entre 3'40-3'43. Pero noto que ahora preparo la media por abajo y que me faltan kms y toca sufrir. La recta de meta es ver como se va agotando el 1h19.
Al final bruto 1h20'00 y neto 1h19'58. Mejor marca desde febrero 2010.
Los cracks Joan3 y R3 1h15 medios. Guissona se ha dejado ir,una pena pero piensa en valencia. Otros correcats por allí jordi mas,Bernaus y Hansi.
La media no esta homologada por la federación. Pero danic dice que esta súper medida con rueda.
Esta media en febrero-marzo seria la leche.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 18:15 #20 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Muchas felicidades Cachirulo por tu media y por tus entrenos  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.