Hola
Després d'uns anys sense fer-la he tornat a la mitja del costat de casa, per on habitualment entreno i on em saluden les pedres, voreres i arbres de veure'ns quasi tots els dies
Avui ha sigut un dia on la cliamtologia ens ha acompanyat i el famós vent de la zona ens ha respectat. :yes: :yes:
L'objectiu d'avui ha sigut rodat més o menys al ritme de la marató (4.27/qm i de pas ajudar a uns amics de la casa a fer MMP i quasi ho aconseguim dos hem fet dos de tres sense folre ni manilles). Personalment m'he trobat bé i amb bones sensacions. Tant de bo, siguin les mateixes d'aquí quinze dies.
Anem a la barqueta:
Pol26 (01:31:38) MMP xaval amb un gran futur atlètic per davant amb només vint anys. Si tens continuïtat en el futur faràs grans coses en aquest esport, doncs t'agrada, tens fusta i tens a casa un gran lluitador com és el teu pare. Moltes felciitats Pol i aviat caurà el sub 90 :yes: :yes:
Rugbyman (01:32:45) MMP

per fi deixem enrrere l'1.34 i l'1.33. Amb continuïtat i una mica menys de pes tens molt marge de millora en aquesta distància amic. Continuarà la progressió. No t'he vist patir en cap moment, encara que a la Rambla hem aixecat una mica el peu per a respirar. M'alegra molt el teu èxit d'avui. :yes: :yes:
Ignasi65 (01:33:25) lgnasi ha ajudat de valent al Pol i l'Oscar durant els primers 15 quilòmetres. Portem una temporada llarga i, potser, l'estem notant, però ens mantenim en "la pomada" :yes: :yes: Ens veiem el dia 15M en la barqueta company. :yes: :yes:
Polgi (01:36:50) L'hem intentat però, potser a quinze dies de l'objectiu no era el dia ni el moment i tots dos ho sabem. Avui físicament després de la canya que ens estem donant no toca anar al límit. Salvat l'entreno amb un temps digne i proper a l'objectiu de la marató.
I en quan a la meva doncs he fet un temps de 01:32:46 i puc dividir la mitja en quatre sectors:
1r: 0-6 aquests sis primers quilòmetres hem anat junts tota la barqueta remant amb força i convincció gaudint del bon dia a ritmes de 4.23/4.24 sense problemes;
2n: del quilòmetre 6 fins al 12: aquí he vist que en
Polgi patia i m'he quedat amb ell per a ajudar-lo a passar el mal moment però aquest ha durat molt i al voltant de l'11 hem caminat una mica. Després ens hem tornat a posar a córrer i un cop comprovat que l'Alvar s'ha trobat bé i amb el seu permís, m'he marxat cap endavant. En aquest tram coincideixo amb el
Grimi que està en un moment de forma excel·lent i que farà una marató de traca :yes: :yes:
3r: del 12 al 14: apreto i faig un parell un dos mil a 08:05

i atrapo a Grimi i Rugbyman;
4t: del 14 a meta, aquí ja acompanyo tota l'estona al Rugbyman a assolir la seva nova marca. Anem còmodes al voltant de 4:20 i anem sumant segons de marge fins a la Rambla de Gavà on perdem uns quants. Un cop al carrer peatonal del centre ja ens recuperem i arribem amb força i alegria a l'arribada. En aquest tram agafem a l'Ignasi65 i Camiseta? però no es poden enganxar al nostee ritme.
En quan a la cursa crec que està força ben organitzada i té bons detalls com prou avituallaments, quilòmetres ben senyalitzats, llebres fiables, bon avituallmanent final i el plus d'acabar en un estadi d'atletisme amb els espais suficients.
Arcadi42 m'alegra llegir que la tendinitis està superada
Dabit bona mitja/entrenament i bones fotos :yes: :yes:
Felicitar a
Nadiuska que ha sigut tercera de la general absoluta. Aquesta noia està molt forta. :yes: :yes:
Un plaer saludar a molts amics i amigues pastanagues i d'altres colors.
A seguir desgastant espardenyes companys i companyes. :yes: :yes: :wink2: