Doncs sí, un matí perfecte per córrer avui!!
Per estalviar-me els 2x10€ de peatge vaig agafar la N-340/A7 i vaig sortir a Av. Andorra...i pocs centenars de metres després de sortir de la A7 vaig aparcar a les 09:00...evidentment sense cap problema

a uns 1500 metres de la sortida.
La recollida del pitrall sense cap problema, molt bé, i aquest any també hi havien samarretes de la meva talla (l'any passat només quedaven talles "S" a la mateixa hora). També deixar la motxilla vam poder fer sense cues
Vaig fer 3,5 kms de calentament, però no vaig veure a cap Correcat. Va ser entrar al calaix i em va saludar
Joaquim i ell em va dir lo mateix. Era el primer que havia vist. L'any passat vaig acabar en la posició 96, així que em col.loco darrera d'un centenar de corredors. La veritat que era una mica (massa) caòtica, amb un sol calaix per 3000 corredors. Crec que podrien millorar això!!
Bé, sortim i vam a tota hòstia i paso el primer km amb molta gent en 3:50. Massa ràpid, però semblava que anava a 5'/km perque tothom anava molt més ràpid. Ja el segon km podem córrer amb comoditat i el tercer ja tenim la primera pujada de uns 30 mts de desnivell. Però estem frescos, i vaig seguir amb un grupet amb la tercera dona i passem a 19:59 pel punt del km 5. Just abans el Joaquim ens va passar, i jo també volia augmentar una mica el ritme. Així vaig guanyar alguns segons, però en la pujada del km 8,5 al 10 (+43m) vaig perdre gairebé 20 segons i vaig passar en 40:12.
El meu objectiu era fer sub 1h24:24 (4'00,00") i sabia que havia de guanyar els segons perduts en la baixada. Vaig baixar ràpid, però quan arribava al pla tenia les cames pessades, i no anava del tot bé. Vaig fer el tercer parcial amb 19:53 (1h00'06") i pensava que encara era possible.
Però aquí vaig perdre una mica la força de lluitar, no volia prendre riscos per asegurar sub 1h25, i en comptes de fer kms de 4' vaig fer 4'04+4'04+4'09. Va ser en el km 18 que vaig decidir anar més ràpid i vaig deixar els dos nois que em van protegir del vent durant els últims 800 mts. Van ser 3 kms a 3'58"-3'59"-3'54" +23" (els 100 metres) per per fi xocar la mà al gran
speaker waterpoler i passar per l'arribada.
MMP amb 31" - 1h24:38.
Només entre els kms 18÷19 vaig escoltar 3 persones animant-me (
tonivet i 2 corredors.cat més 
però no els vaig veure després.
Un troç de Coca i xocolata boníssims i després (sense esperar res) una noia maquíssima em va donar un massatge fantàstic abans d´una bona dutxa i ja només quedaven els 45 minuts per trobar el meu cotxe :grrrrrr: i anar a Sant Sadurní d'Anoia on m'estava esperant la familia per dinar :yipi: :yipi:
Jo sí vaig veure MOLT públic aquest any, tant pel pas del km 8 com en l'arribada.
Evidentment, el bon temps ha ajudat molt
Ens veiem!
Dennis.