Mitja marató de Mataró (6-12-15)

Mitja marató de Mataró (6-12-15)

09 Des 2015 20:09 #121 per mario.cat (Associat/da)

Jo tinc un dubte.

Al recorregut de l’any passat, quan passaves pel km 5 aproximadament, es produïa un creuament del sentit de la cursa amb el km 19 aproximadament. Es a dir, que era molt improbable que els primers de la cursa es trobessin als últims que encara podien estar al Km5, ja que per molt lent que anessin els últims, ja havien passat per aquell punt quan passaven els primers pel km 19.

Ara, amb els canvis que han fet aquest any allargant els primers km’s, el creuament es produeix en el mateix lloc i es corresponen amb  els km’s  9 i 19 aproximadament.

I allà va la pregunta. ¿No creieu que quan els primers passin pel km 19, poden trobar-se a gent lenta que encara estaran en el Km 9?. ¿Està previst aquest creuament ?. :whistle: :whistle: :whistle:

No ho se. No ho tinc clar.  :neutral: :neutral: :neutral:


Avui, mirant vídeos de la cursa, m’he adona’t que jo no anava desencaminat.  :whistle: :whistle: :whistle:
No va pasar res ja que ningú ho ha comentat, però tal com es pot veure a la imatge capturada del video, els primers i els últims de la cursa es van creuar trajectòries en el K’s 9 i 19. Per mi es un tema que no es deuria produir en una cursa de nivell, tal com vol ser aquesta mitja.  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2015 23:00 #122 per Dabit (Associat/da)
Ho he vist en el reportatge del Esports3, si arriben més agrupats uns i altres s'hagués liat parda..

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.