Mitja marató de Mataró (6-12-15)

Mitja marató de Mataró (6-12-15)

05 Des 2015 09:27 #81 per TOCIBDN (Associat/da)

Probarem de seguir a en Jaume, m'apunto a la seva barqueta  :yipi: , apunto al meu company EduBdn amb Stone_apo i Alba

Llebres de luxe

Sub1h20' Kilometer
- Lucius

Sub1h25' Hectorh2o

Sub1h30' Jaume86
- aurelian
- guiri
- TociBdn

Sub1h35' joanperea
- josecarnero

Sub1h40' ManoloM
- Ferny
- JB_dVM72

Sub1h45' Stone_apo
- Alba
- EduBdn

Sub1h50' Krlos
- Fiber

Sub1h55' Jorfer
- Francesc
- Darkfenris
  -Jordi Mas

Sub2h  mario.cat
- Grampy
  - David C
  - hyuste

Sub una mica mes de 2h
- Grampy
- David C
- Belenka
- Francesc
- solteron

A la deriva  :rofl:
- Tete Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2015 11:25 #82 per Biel54 (Associat/da)
Un altra que com sempre anirà al final del pilot, aquest cop aniré al ritme del atleta Isidre Ferrer Cantal de 80 anys, que intentará batre el récord de Cataluña de la seva categoría M80  :he:

Llebres de luxe

Sub1h20' Kilometer
- Lucius

Sub1h25' Hectorh2o

Sub1h30' Jaume86
- aurelian
- guiri
- TociBdn

Sub1h35' joanperea
- josecarnero

Sub1h40' ManoloM
- Ferny
- JB_dVM72

Sub1h45' Stone_apo
- Alba
- EduBdn

Sub1h50' Krlos
- Fiber

Sub1h55' Jorfer
- Francesc
- Darkfenris
  -Jordi Mas

Sub2h  mario.cat
- Grampy
  - David C
  - hyuste

Sub una mica mes de 2h
- Grampy
- David C
- Belenka
- Francesc
- solteron

-Tete Xavi
- Biel54

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

05 Des 2015 12:57 #83 per Jorfer (Associat/da)
Francesc que no sigui res. Em feia il·lusió fer la mitja al teu costat  :erf: Un altre vegada serà  :yes: :yes:

05 Des 2015 13:31 #84 per RugbyMan (Associat/da)
Jo al final baixa d'ultima hora. molta sort demà a tots que sembla que farà bon dia per correr.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

05 Des 2015 14:34 #85 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que ús vagí molt bé la mitja  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

05 Des 2015 18:35 #86 per (Visitant)
una altre per la barqueta de 1h45...  :yes:

Llebres de luxe

Sub1h20' Kilometer
- Lucius

Sub1h25' Hectorh2o

Sub1h30' Jaume86
- aurelian
- guiri
- TociBdn

Sub1h35' joanperea
- josecarnero

Sub1h40' ManoloM
- Ferny
- JB_dVM72

Sub1h45' Stone_apo
- Alba
- EduBdn
- Rosae

Sub1h50' Krlos
- Fiber

Sub1h55' Jorfer
- Francesc
- Darkfenris
  -Jordi Mas

Sub2h  mario.cat
- Grampy
  - David C
  - hyuste

Sub una mica mes de 2h
- Grampy
- David C
- Belenka
- Francesc
- solteron

-Tete Xavi
- Biel54

05 Des 2015 19:49 #87 per XiK3ta (Visitant)
Que us vagi molt bé demà! Volia venir a animar-vos però al final no podrà ser!

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

06 Des 2015 13:41 #88 per Guiri (Associat/da)
Hola!

Tinc que canviar la foto del perfil, es de la Mitja de Mataró 2014 on vaig fer MMP de llavors de 1h41:33, i el rellotge marca 1h50:49... abans de associar-me.

Avui tercera MMP en 21 dies!!! Gràcies a la estratègia de cursa de Jaume86, llebre de luxe, vaig baixar de 1h30 per primera vegada: 1h29:34!!! Estic molt feliç, clar.

No em va agradar el sistema de recollida de dorsals - un desastre total, vaig aparcar el cotxe a les 9 en punt, i després de fer cua pels dorsal, vaig entrar als calaixos sense escalfar a les 9:57, just d'abans a la primer sortida. Crec que afectava mes als corredors de 1000 a 2000, jo tenia el 1603...

El nou recorregut estava bé, millor anar a Argentona que córrer en la zona industrial... I em va agradar els regals, com sempre!

Felicitats als finishers, als que van fer marca, i als que van córrer només per gaudir!

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

06 Des 2015 15:17 #89 per butanitoforever (Visitant)
Hola a tots.

Crec que aquesta mitja, cada cop que fa canvis, tot i que petits, es per anar cagant-la poc a poc. I sembla mentida, per l´experiencia que tenen.
  No se si serà, el que es coneix com morir d´exit.
  Trobo que el tema dels dorsals ha empitjorat molt des d´aquelles mitjes que es feien al pabello. Avui ja era massa, dificultats per veure el teu dorsal, llargues cues que ni es podien fer per un camio de l´organització aparcat estrategicament (ni pensar que hagues plogut).
  El guardarropia al pabello sense fred, a un lloc mes obert com la pista de patinatge (l´any passat et congelaves), .
  El tram d´argentona que sense donar un paisatge interessant.... aumenta desnivell i crec fa mes lenta la mitja que el tram de poligon.
  Els avituallaments nomes a una banda de la carretera, que amb el nombre de corredors que hi ha ......
    I per ultim la meta, despres d´una corva de 180º que talla l´sprint. Sembla que al homologar els hi faltes un troç i giressin fins a complir.

Ep!!! i que consti que he fet un temps similar al any passat (14 segons mes), pero hi ha algo que va fallant i no es nomes la quantitat de polvos que van baixar tambe amb les retallades.

5 km         21´32"     Sansi Masnouv(2014)
10 km         44´45"     Sant Antoni  (2015) 
21 km     1h 43´00"      Mitja Marató Granollers (2015)
42 km    3h 58, 18"      Marato de Barcelona (2015)
    www.cicloturismecatala.cat

06 Des 2015 15:54 #90 per krlos (Associat/da)
Venia a llegir comentaris abans de posar-los a parir per tuiter.
Com que veig que no sóc l'únic que veig que aquesta mitja va perdent qualitat en molts i molts aspectes, doncs apa, a comentar-ho :666:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

06 Des 2015 15:59 #91 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

Lo millor:

Veure i saludar a bastants correcats, un pler. Creuar-me amb tots ells """" una gozada """.  :love: :yipi:

Felicitar al finischers i els de MMP com L’alba, felicitats. Where is de limit?  :yipi:

La barqueta que enm fet  de una mica més de 2h, hem fet  2:08:33, però ha sigut una barqueta molt wai, Belenka, David C, solteron, i un rato al final amb carles.cat; Agrait per le vostre compañia.  :love: :love:

I gracies per les fotos.  :glasses: :glasses:

A nivell personal, el abductor segueix igual, ni millor ni pitjor, per tant content, seguiré a ritmes suaus i distanciàs llargas, preparant la Marató, cuidant-lo amb fred i calor.  :great:

Lo pitjor:

Recollida de dorsal un Kaos, las carpas una a sobre del altre sense separacions i un camió darrera bloquejant la cua. :grrrrrr: Per mirar el número de dorsal un desastre tot el llistat en un mts, amb tot el espai que ja, manda ous.....

El tema de vestidor i dutxes regular o sigui millorable. :winktongue:

El canvi de recorregut encara que es veritat que te una mica mes de desnivell i tampoc el paisatge i el ambient acompanya, però a triar, millor aquest.  :he:

Salut a tots.

06 Des 2015 16:56 - 06 Des 2015 17:04 #92 per aurelian (Associat/da)
Aqui uno que ha hecho por la primera vez la Mitja de Mataró. Bueno... a mi me ha gustado, no tengo nada mal que decir sobre la organizacion, pero he tenido la suerte de poder recojer el dorsal Sabado.

En plan cursa: he empezado preparar la Mitja de BCN y llevo 3 setmanas de trabajo especifico de mitja. Hoy he sido dia para probar donde estoy.
Le meva intencion era de salir con Jaume86 - llebre de 1:30 y subir el ritmo en los ultimos 10kms. Pero me he animado mucho y a partir del km 5 decido tirar con Carlos. Al km12 ya veo que esto se va a hacer duro, y en el 14 ya tocaba aguantar. Las rectas por nacional se ma han hecho muy pesadas. En el giro e 180° del km 17 estoy oiedno al Jaume animando y contando la historia de llegar al 19 con 1 minuto de ventaja. Gran trabajo de Jaume!  :love:
Pero para mi no pintaba bien y saco otro kilometro a 4:08. Lo he dejado todo alli porque en la subida de 19 no tenia nada.

Llego en 1:29:16, me habria gustado hacer marca, pensaba que mi nivel de fitnes era para hacer sub 1:28, pero para mi estos ritmos no caen sin entrenar. A seguir trabajando. Hoy en dia esto es mi nivel.  :glasses:

Muy buena jurnada ateletica en Mataró, un plaer saludar-vos. Gracias por fotos. Gran trabajo de los voluntarios y de los animadores .

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

06 Des 2015 17:16 #93 per Paconidas (Associat/da)
Pues lista la primera cursa del año .....
Uffff lo que ha costado...
Toda la semana pensando en ir con Jorfer y me coloco detras de Stone_apo.
Es que soy un melon....
Sobre km 16 esperando que me coja Krlos y dejando que se vaya
pues no habia mas gasolina incluso intentando con Fiber
pero se va tambien y
al final luchando para que no me coja Jorfer
Llegada en meta en 1 hora 52 min.
En definitiva hubiera sufrido menos yendo con Jorfer

Pd: Una pasada poder saludar a tanto correcat durante la cursa....

Le preguntó un día Hemingway a Capa, -¿qué cámara usas? Me gustaría hacer unas fotos como las tuyas. A lo que Capa respondió, -Yo también estoy interesado en escribir alguna novela como las tuyas ¿Qué máquina de escribir utilizas?

06 Des 2015 19:12 #94 per stone_apo (Visitant)

Com que veig que no sóc l'únic que veig que aquesta mitja va perdent qualitat en molts i molts aspectes, doncs apa, a comentar-ho :666:

provocador, incitador, nazi... :no:

06 Des 2015 19:23 #95 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Coincideixo amb el que comenteu de que el tema de la recollida de dorsal ha sigut una mica desastre; buscar el número de dorsal (i, almenys jo, no l'he pogut cercar online), fins i tot, amb un punt de perill amb tanta gent agolpada en pocs metres. Els voluntaris han fet el que han pogut però eren massa poca gent per donar servei a tants corredors.

De la resta, doncs un circuit toboganero (m'agrada) però no gaire bònic i, a estones, amb poc espai. Una organització de carrera prou correcte.

I sí, la borsa genial però preferiria menys detergent i més fruita a l'arribada.

Sobre la meva cursa, temps final correcte (això sí, a un munt de la meva marca) ja que amb tot el tema de la recollida del dorsal no he pogut ni calentar (he arribat a la sortida a les 10 clavades) ni canviar el dorsal i he sortit bastant endarrere, cosa que m'ha fet gastar molt a l'inici per atrapar al Jaume (llebre de 1h30') i anar a buscar a la de 1h25' que m'ha sigut impossible... Rampes a les cames des d'un bon inici (veig que no m'he hidratat bé durant la setmana) que m'han fet patir molt tota la cursa. Finalment, 1h27'57". Sensació agredolça.

Us deixo les fotos que he fet avui.

goo.gl/photos/KJce2o46oEPZ9ATp7

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

06 Des 2015 19:23 #96 per sergicb (Associat/da)
Després de 5 anys fent aquesta Mitja cada vegada surto més decebut de diversos aspectes organitzatius.
Més enllà del que ja s'ha comentat m'agradaria afegir que no em sembla de rebut que en una Mitja on pagués 20€ (si t'apuntes ràpid) i hi ha una participació de 2.500 persones, no ofereixi avituallament sòlid a l'arribada i un avituallament isotònic practicament inexistent durant la cursa (només he vist aquarius en una taula de l'avituallament que hi havia abans del km.10).
Pel que fa a la modificació del circuit, trobo positiu no haver de fer el tram d'anada i tornada fins la Procter (molt soso i pesat, sobretot a l'alçades de cursa on es feia). Però el nou tram és força toboganero, i té zones un pèl estretes (entenc però que quadrar necessitats atlètiques i afectacions a la ciutat/trànsit no sempre és senzill)

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

06 Des 2015 19:54 #97 per josecarnero (Associat/da)
Una altre mitja al sac... i una altre MMP.
Auqesta vegada sí que m' ha sortit la cursa pensada, tot i la temuda pujada final.
He començat arribant ben aviat perque la meva dóna estava de voluntària per primera vegada (repartint samarretes, donant Aquarius post-cursa, desmuntat valles...). Tot i això, entre cues i arribar a pavelló per deixar bossa no he arribat a escalfar fins passat dos quarts, just per estirar i donar unes quantes voltes pel parc.
A la sortida m' he trobat Boix, que volia sortir a 1-35 com jo però que es provaria els primers qms a veure com anava. La primera part era diferent, a mi m' ha agradat força, prefereixo aquell tram on trobes la gent d' anada i tornada a anar a un polígon solitari on no veuràs ningú i t' avorreixes. Hem anat amb la llebre una bona estona, quan hem arribat a Miquel Biada he tirat una mica per davant de la llebre amb uns corredors del C.E.A.C. i he agafat un petit marge per poder anar còmode pel centre, encara hi havia un grup força nombròs i al arribar al cami Ral es fa més difícil circular.
Quan he passat el 8 he vist que la llebre la portava a uns 15-20", he anat al meu ritme i he vist que responia bé i anava agafant temps de marge; a cada gir de 180º la veia més lluny. M' he anat animant, i encara ha sigut més quan he passat per davant de gent que té millor marca que jo, llavors m' he vingut amunt i m' he concentrat al màxim per no perdre temps a la pujada final. Marcava un sots1º32' abans de començar, el 20 l' he fet a 4'59" i el darrer he pogut apretar més perque havia algun tram de baixada i el veure la meta m' ha animat molt.
El temps final, per mi perfecte: 1º33'08", pensava que havia baixat de 1º33' però tot i això he tret gairebé 2 minuts a l' anterior marca (1º34'57").

Si tot va així, em plantejo 1º30' per Gavà... proper objectiu: marató de TGN.

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

06 Des 2015 20:27 - 06 Des 2015 20:46 #98 per danistal (Associat/da)

+100!!

Organitzativament han fet unes quantes passes enrere respecte al que jo coneixia!  :grrrrrr:

06 Des 2015 20:57 - 08 febrer 2018 21:10 #99 per mario.cat (Associat/da)
Avui tocava fer la mitja Marató de Mataró i a més amb una nova tasca per mi: fer de llebre.  :party: :party: :party:

Recollida de dorsals molt caòtica, vestidors i dutxes molt millorables i canvi de recorregut que a mi personalment no m’agrada’t. :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: El canvi a la carretera de Argentona molt toboganera i deserta de gent. Mal que mal, prefereixo a anar a la fàbrica del polígon que com a mínim es plà.  :whistle: :whistle: :whistle:

Es el tercer cop que feia la Mitja i han fet canvis en cada edició. Per a mi, cada nou canvi que han anat fent en aquestes tres edicions que he corregut, ho han fet per anar empitjorant una mica mes la cursa. :diablo: :diablo: :diablo:

En fi, al final he complert amb la meva tasca de fer de llebre sub 2h i he acabat en 1:59:32. He gaudit com un nan xerrant amb la gent de la barqueta i saludant a la gent del carrer que ens animava. Gracias Manolo por dejarme formar parte de esta nueva experiencia para mi.  :yes: :yes: :great: :great:

Agrair a tots aquells que m’han acompanyat a la barqueta meva encara que hagi estat per una estona, tal com el Grampy, el Manel59, o el Mind Twist:great: :great: :great:

Menció a part mereixen dues persones que han corregut al meu costat. Per una part al Pirata Agus, que s’ha colat precisament de pirata a la cursa però que ens ha alegrat molt l’estona que ens ha acompanyat. Que gran ets PIRATA, corrent amb texans i boina !!!!  :yes: :yes: :yes:

I per altre banda, vull donar enormement  les gràcies a l’Hector Yuste que avui ha estat el meu company de penes i en tot moment ha estat al meu costat. Sort a ell que en la punyetera pujada final ha tirat de mi i ha fet possible que arribés en el temps estipulat.  8) 8) 8)

Adjunts:

06 Des 2015 21:16 #100 per jordi mas (Associat/da)
En general m'ha agradat la mitja, excepte el caos del lliurament de dorsals. 
El recorregut no em desagrada, partint de la base que jo la descarto com una mitja per buscar marca. No m'agrada fer la pujada del km 20 anant al límit perquè em sembla poc saludable l'esforç que suposa.  En canvi , com a preparació de la marató a ritme moderat m'ho he passat molt bé seguint al Jorfer.  El Darkfenris i jo hem fet els últims 4 km una mica més ràpids , i ha estat força bé. 

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats