Mitja marató de Mataró (6-12-15)

Mitja marató de Mataró (6-12-15)

06 Des 2015 21:33 - 07 Des 2015 08:04 #101 per Lucius (Visitant)
Un altre any corrent-la. Per mi ha millorat el recorregut treient la part del polígon industrial. L'arribada amb gir tancat no es gaire adient. Marca sobre el que m'esperava però no he fet sub1h20 per gairebé un minut. Tot i així molt content.
Sobre la recollida de dorsals sembla millor muntat però el funcionament hauria de ser mes àgil.
Jo ja el tenia però m'he deixat el xip i la noia tenint xips blancs li ha costat un gran esforç donar-me el servei  :grrrrrr:
També l'assistència dels sanitaris molt a desitjar. He arribat marejat i gairebé he tingut que cridar varies vegades perquè  em fessin cas... i n'hi havien al menys quatre allà mateix! Una mica de passotisme sense saber quin era l'abast del meu malestar. Sincesaremt es per presentar una queixa o fins i tot una denuncia per falta de professionalitat. :mad: :mad:

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2015 22:18 #102 per Alba (Associat/da)
MMP!!!! Gràcies a l'Stone per portar-nos els primers kms toboganeros a ritme, lluitant entre l'impressionant tap amb què ens hem trobat!
I moooooltíssimes gràcies a l'Edubdn per anar amb mi tota la mitja i ajudar-me a fer marca!!  :love:  :love:
De debó, sense tu no hauria pogut aconseguir aquest resultat!! Quan quedaven 150 metres i he vist el rellotge he alucinat, pensava que amb prou feines arribaria a l'hora 45 i al final, 1h43'38''!!  :party:

M'ha encantat poder-me creuar amb l'abuelo tants cops i veure que la barqueta de marató4h. anava "viento en popa"!!  :love:

La mitja, a mi m'ha semblat pèssima. L'espai no estava pensat per una participació com la que hi havia, hem rodat en tap durant gairebé 9 kms, impossible anar cómoda, fent la goma tota l'estona. El gir de meta, inexplicable, no entenc què carai han fet aquest any, de veritat...

Gràcies a tots els que heu animat!! I enhorabona per les marques!!  :biggrin:

06 Des 2015 22:36 #103 per profe (Associat/da)

07 Des 2015 00:25 - 07 Des 2015 00:51 #104 per solteron (Associat/da)
Hola,
Alguns problemetes  :he: organitzatius :

- Insuficient places al parking oficial del Mataró Park, la gent aparcant per descampats propers i no tan propers o on podia sense cap ni una persona de l'organització que controles una mica.
- Mai havia vist tal avalancha humana per poder veure el llistat de números de dorsal, sort que un company ha pogut trobar el meu numero, allà mateix tenien una paret ben llarga on podrien haver posat les fulles en una sola fila i problema solucionat.
- Insuficients mitjans per a entrega de dorsals, grans cues i a sobre el camió de Coca Cola em mig i cap de l'organització que el fes treure.
- El autobus del parking et deixava i després et recollia molt més lluny que els anys anteriors, per retornar al parking s'han fet grans cues, més de mig hora esperant.  :grrrrrr:
- El circuit nou es massa estret al principi sobretot el tros que s'anava i tornava per la mateixa carretera, i té més pujada que abans.
- La bossa regal, almenys la meva, ja no te ni sabó per la roba i si 4 pots de suavitzant que no faig servir, ens han fotut material sobrant que tenien per allà i no cosa bona con anys passats.

En resum, una Mitja que abans era de les més apreciades de l'any ara es una no recomanable.

Jo la meva cursa l'he fet d'entrenament per la marató a un ritme molt suau.

Felicitar a l'Alba i a tothom que hagi fet marca o una bona cursa.
Gràcies al fotografs.
Com sempre un plaer saludar a molt correcats !

07 Des 2015 01:57 #105 per Fiber (Associat/da)
Jo poc mes puc afegir a lo que ha dit el Solteron, de pe a pa, ho sento pero em sembla que l'any que ve va a ser que igual no torno perque organitzativamente es tindrien que esforçar per fer-lo pitjor... Una pena perque mira que dona per fer una cursa ben bonica...

Aquí teniu un enllaç a les fotos que he fet al començament sobretot...

goo.gl/photos/FgRNyEevegFWBZXg6

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

07 Des 2015 06:41 #106 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS de la Mitja, encara falta per pujar el tercer àlbum, no sé que li passa que va lentíssim.  :grrrrrr:

picasaweb.google.com/103831033420116544271/MitjaMaratoDeMataro1

picasaweb.google.com/103831033420116544271/MitjaMaratoDeMataro2

picasaweb.google.com/103831033420116544271/MitjaMaratoDeMataro3

07 Des 2015 12:35 #107 per bebop (Associat/da)
Hola a tots, un altre que va estar ahir a Mataró. Per a mi lo pitjor va ser la recollida del dorsal. Jo vaig arribar d´hora (a 3/4 de 9 ja hi era a la sortida) i tot i així vaig fer més d´un quart d´hora de cua per recollir el dorsal. No vull ni pensar com seria més tard. La resta em sembla bé. No vaig tenir cap problema amb el guardarroba i el recorregut m´agrada més que abans.

La meva cursa va estar bé. No vaig voler forçar ja que era la primera mitja de la temporada. Vaig anar clarament de més a menys i tot i que durant gran part de la cursa pensava que podria estar al voltant d´1:35 finalment vaig acabar en 1:37:52. Ja aniré millorant de cara a la Marató de BCN.

Gràcies per les fotos.

07 Des 2015 13:18 #108 per BadaMike (Associat/da)
Hola:
Jo també hi era, tot i que darrerament no em faig veure massa  :oops:
Vaig tenir la sort de recollir el dorsal el dissabte, de manera que em vaig mirar la cua amb tota la incredulitat, però també amb tota la tranquil·litat del mon. Vist des de fora, es feia impensable que allò acabés be.

No puc dir massa cosa del recorregut. Tot i que era el tercer cop que m'inscrivia, era el primer cop que la podia fer. Els altres dos, em vaig lesionar abans de fer-la. I aquest cop sortia d'un petit període de descans. O sigui que no puc fer comparatives amb anys anteriors.

El que si que fa sempre goig és veure les llebres de Corredors.cat. A mi això sempre em fa molta patxoca.  :great:

Finament, la meva cursa ve ser d'aquelles per oblidar. Simplement espero que m'hagi servit a mi mateix per adonar-me que això no t'ho regala ningú. També és cert que arriba una edat en la que tot costa una  miqueta més. Semblava que no, però ja començo a sentir-me així. Però no és excusa... Vaig tenir la sensació de fer una cursa lamentable. Més enllà del temps final, això és lo pitjor: No sentir-se be amb un mateix  :whip:. A la propera, toca millorar això.

Miquel Perea Borràs
perea.cat/

07 Des 2015 13:22 #109 per Jorfer (Associat/da)
Un més que va estar per Mataró fent de llebre oficial de 1h55 i content amb la feina feta encara que em van sobrar 12 segons per confiar-me amb l'arc blau doncs no contava amb el gir de 180 graus per a finalitzar la mitja dins del Parc.
En quan a l'estratègia va ser portar un matalàs d'un minut o minut i mig a la pujada final per fer-la de forma relaxada.
Vull agraïr a Jordi Mas l'ajut que em va fer agafant-me les aigües els diferents avituallaments.

Jo fa molts anys que he fet aquesta mitja i, tinc la sensació des del moment que s'ha externalitzat l'organització a una empresa en comptes de fer-la el club Maimakansu els detalls que els corredors apreciem no es tenen en compte i els serveis són més industrials sense tenir en compte els sentiments dels corredors. Resumint, van per feina.

Jo vaig escalfant anant d'amunt avall, ara pel dorsal, ara el guardarropia, ara al cotxe, ara a la dutxa,...crec que la logística és molt millorable. Anyoro quan tot es feia al voltant del Parc Central i el pavelló del lateral on teníem tot més proper, recordo quan et donaven un descompte pel pàrquing del costat, recordo els urinaris al Parc, l'isotònica als avituallaments de la cursa, també quan tenia que descansar cada vint metres pel pes en productes de neteja que portava cap a casa...

Vull felicitar a les noves MMPs (Guiri, Josecarnero i Alba)  :great: :great: :great: que van caure ahir en un circuit difícil de gestionar a la part inicial i final.

I també vull felicitar a les llebres de la casa, doncs 8 de 9 vam fer el ritme marcat. Crec que hem fet bé la nostra tasca encara que sempre es pot millorar clavant els temps.

Propera parada mitja de Vilanova  :yes:
Continuem

I gràcies per les fotos i el video  :great: :great:

Badamike ànims i a entrenar una mica més i ja veuràs com t'aniràs trobant millor  :great: :great:

07 Des 2015 15:23 #110 per BadaMike (Associat/da)
Doncs mira, jorFer... Jo m'acabo d'inscriure ara per la mitja de Vilanova. Ens veiem allà.  :great:

Miquel Perea Borràs
perea.cat/

07 Des 2015 20:30 #111 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Quina barqueta del REPTE sub 4h de la Marató de Barna, primera setmana de preparació  :yipi:

Seguirem el nostre llibre de ruta  :great:

Salut i força per fer el REPTE

07 Des 2015 22:52 #112 per TOCIBDN (Associat/da)
Bona mitja diumenge.

A on vaig sortir buscant un sub 90', vaig sortir molt endarrerit i la llebre d'en Jaume s'em va escapar i molt, un cop la vaig atrapar aprofitant la baixada a la altura del Ajuntament, vaig veure que havia remontat un 1', o sigui, que simplement estan per davant de la llebre ja tenia el temps que buscava, durant la cursa vaig veure a molts correcats, aixo si, quan va arribar la pujada del 19 al 20, em vaig deixar anar, per mi ja tenia la feina feta i no calia forçar mes les cames, amb la marato de Vlc molt recent, per acabar en 1h 29' clavats, molt content.  
:yipi:

Apa, fins la proxima!

07 Des 2015 23:28 #113 per jordimarti (Visitant)

Jo fa molts anys que he fet aquesta mitja i, tinc la sensació des del moment que s'ha externalitzat l'organització a una empresa en comptes de fer-la el club Maimakansu els detalls que els corredors apreciem no es tenen en compte i els serveis són més industrials sense tenir en compte els sentiments dels corredors. Resumint, van per feina.

Una petita correcció: la mitja marató de Mataró mai l' ha organitzat el Maimakansu,. Abans l' organitzava el Patronat d' Esports amb la col.laboració dels 4 clubs de la ciutat (Maimakansu, Lluïsos, Laietània i Grup Maratonià). Fa poques edicions el Grup Maratonià va deixar de ser-hi, però els altres sempre hi han estat.

200: 25"45 (1992), 400: 53"47, 800: 1'56"02, 1500: 3'57"8, 3000: 8'55"16, 5000: 15'25"0 (totes del 1997), 10.000: 33'36"2 (1996), 1 hora: 16.244m (2006), 1/2 marató: 1h 13'14" (2001), marató: 2h 43'28" (2000), 400 tanques 1'05"9 (1991), 5 km marxa:...

07 Des 2015 23:45 - 08 Des 2015 00:01 #114 per Antirco (Associat/da)

Anyoro quan tot es feia al voltant del Parc Central i el pavelló del lateral on teníem tot més proper, recordo quan et donaven un descompte pel pàrquing del costat, recordo els urinaris al Parc, l'isotònica als avituallaments de la cursa, també quan tenia que descansar cada vint metres pel pes en productes de neteja que portava cap a casa...

Si noi, tot canvia, pero no nomes aquesta.  :yes:
Poder es per aixo que cada vegada en fa menys gracia anar a les curses.  :neutral:
El mes positiu i per aixo encara trec el nas de tant en quant, es per trovar-me en tots vosaltres.  :love: :love: :love:
Si alguna cosa positiva tinc que dir es que me ha agradat molt el canvi de circuit, sobretot per la quantitat de vegades que en tingut oportunitat de veurans i saludar-nos durant moltes fases del recorregut. El que en els primers km. trovesim molta pujada, bueno, era questio de logistica, la resta es prou plana. (meyns el final, clar, pero aixo tambe o sabem)
Per ultim felicitar a les llebres, sou unes maquines, veritables rellotges suissos, i ja per la majoria de les curses un referent  :surprised: :surprised: :surprised:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

08 Des 2015 10:09 #115 per ManoloM (Associat/da)
Hola!
tema organización:
- llegada en curva de 180 grados, también me sorprendió y pregunté a la organización. se ve que es un tema de logística al preparar todo y no cortar la calle el día de antes o algo así, según me comentaron.
-Es verdad que había un poco de caos en la recogida de dorsales, incluso para ver el número de dorsal que tenías.
-Recorrido diferente, lo veo un poco más rompepiernas pero no me desagrada, aunque siempre digo que no es lo mismo hacer una cursa a tope o hacerla un poco sobrado  ;), que casi da igual el perfil ( si vas a tope y al 100% una cursa en bajada se te puede hacer durísima  :surprised:)

opinión personal:
Es verdad que hay cosas que tienen que mejorar y estoy de acuerdo en hacer críticas constructivas (no destructivas), pero de vez en cuando nos tenemos que mirar el ombligo  :whistle:.
Yo llegué 1h y tres cuartos antes de la salida, me tomé el cortadito tranquilamente y a las 8:40 estaba mirando mi número de dorsal y recogiéndolo. Hice cola unos 10' y ya empezaba un poco el colapso, pero me sobró tiempo. repito eso es muy mejorable y así se lo he dicho a la organización, que han tomado nota  8).
Pero también la gente puede intentar llegar un poco antes (ya no digo recoger el dorsal el día de antes si vives lejos, que también se podía) y nos evitaríamos algunas cosas y muchos nervios finales.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

08 Des 2015 11:23 - 08 Des 2015 11:25 #116 per ManoloM (Associat/da)
Crónica:
Hoy tocaba liebre sub1h40' y la verdad que estos días estaba un poco nerviosillo. el año pasado fuimos 3 y este año nos habían pedido 9 liebres  :surprised:.
De los 9, 8 cumplieron. Solo 1 no pudo cumplir su objetivo, en esta mitja tan complicada para hacer de liebre (pacemakers) y como uno de los responsables del servei de llebres correcats, pido disculpas a la organización y sobre todo a los corredores que no se le pudo ayudar  :oops:.
Pero solo tengo que dar Mil gracias  :love: a todos los VOLUNTARIOS y amigos que hicieron este difícil trabajo de intentar que muchos corredores consiguieran su objetivo y ayudarles de alguna manera.

De mi cursa, intenté ayudar, animar, apaciguar en algún caso los ánimos de mi barqueta  :whistle:. También explicar en cada momento los ritmos de carrera, no se podía ir igual en subida o en bajada, contar un par de chistes muu malos  :neutral:, pero siempre concentrado en mi trabajo.....que para eso "NO" me pagan  :mdr:, guardarme 40' para la subida final e intentar animar e informar a quien me preguntaba continuamente.
Al final entré en meta en 1h39'59" que no está mal y con muy buen sabor de boca  8).

como siempre, un placer saludar a tantos y tantos correcats y amigos. Muchas gracias a los voluntarios, a los que solo vinieron a animar y a los fotógrafos.  :love:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

08 Des 2015 12:26 - 08 Des 2015 12:35 #117 per solteron (Associat/da)
Yo llegue una hora y cuarto antes, pero si ya empiezas teniendo mas dificultades para aparcar, si el autobus lanzadera tarda más, si te deja mas lejos, si no hay manera de saber que numero dorsal tienes etc. etc.
No he llegado mas tarde que otros años y llevo 5 años seguidos haciendo esta media y la evidencia es que estos problemas de organización no los había en años anteriores ...
Critica constructiva para que espavilen ...

08 Des 2015 12:50 #118 per ManoloM (Associat/da)
solteron el año que viene llega 2 horas antes  ;)  :rofl:

08 Des 2015 13:00 #119 per solteron (Associat/da)

solteron el año que viene llega 2 horas antes  ;)  :rofl:

Ya no pienso hacerla ...

08 Des 2015 13:09 #120 per Jorfer (Associat/da)
Jordimarti gràcies per l'aclaració doncs desconeixia la col·laboració de tots els clubs locals en l'organització.  :great: :great:

Jo vaig arribar a les 08:35 i començaven els problemes i les cues però soportables encara.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats