10-01-16 Mitja de Sitges

10-01-16 Mitja de Sitges

10 Gen 2016 20:39 #101 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Pol26 :love:

moltes felictats per la teva nova MMP i aviat veia vas cada dia a més  ;)

FRANCESC

moltes gràcies  :great: :great:

JRDi69

moltes gràcies  :great: :great:

Arcadi42

un plaer de saludar-te avui per poc ens agafes  :he: felictats per la teva tirada i ademés el ritme que ho has fet  jo de tu faria la mitja de Terrassa més quilomètres per la teva marató  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2016 20:58 #102 per Jorfer (Associat/da)
Doncs avui he fet una mitja rara rara i improvisant contínuament sense córrer en cap moment de forma regular, com a mi m'agrada però ha sortit el temps.  :yes: :yes: La idea era sortir a la megabarqueta de 4:30/km en busca del sub 01:35:00 acompanyat de TociBDN, Ergofo, M@rcus, Ivan, Polgi i Danalbod.
El nostre amic Rugbyman en les prèvies ha perdut la bossa i, per sort, pensant hem arribat a la conclusió que segur que la va guardar en Nico que ha fet la cursa curta. L'amic i jo, decidim anar corrent en busca del Nico a la cursa per a rescatar les claus del seu cotxe i així que l'Oscar pugui córrer com tots nosaltres. Feta l'operació rescat corrent per moments a menys de 4 arribem molt justets al calaix de sortida. Intentem passar a molta gent però el tret de sortida ens agafa a la part mitja del pilotó, així que a fer zigues-zagues fins a arribar a la barqueta. Ho aconseguim al km 1,5 i a poc a poc anem frenant. Estant tots menys Toci i Ivan que van per endavant. De seguida en Polgi decideix anar un pèl més suau i es despenja i, a poc a poc em quedo amb el Danalbod a qui acompanyaré fins el 11, moment en que em diu que tiri doncs va incòmode al ritme i anem perdent pistonada. Nova acceleració. En aquest moment em passa en Hansi i m'acoplo al seu ritme que va de menys a més. Ell xerra sense problemes i, a mi, cada vegada tinc més dificultats per parlar. Hansi, ho nota i decideix molt subtilment marxar i deixar-me córrer al meu ritme.  :wink2:
:yes: A partir d'aquest moment em recupero i a poc a poc vaig augmentar el ritme per a intentar apropar-me a l'objectiu. Al km 18 agafo al M@rcus a qui convido a acompanyar-me però em diu que no pot i continuo fins al final accelerant i donant-lo tot per a intentar baixar de l'objectiu. Finalment faig 01:35:05 content i satisfet.  :yes:

Destacar els marcons de David77, Pol26, Estanis13, CarlosHB, Jordi89 (fill de l'Agus que també ha fet un marcote baixant de 01:16  :great: :great:) La pedrera i/o relleu puja fort i això dóna alegria.  :yes: :yes: :yipi: :yipi:

M'ha agradat molt compartir aquesta mitja amb totes i tots vosaltres. M'agradaria que a la propera edició estiguin tots els punts quilòmetrics marcats i senyalitzats doncs fins el deu hem anat a cegues.  :yes: :yes:
M'ha agradat el recorregut, els avituallaments generosos, el lloro que no ha callat, i el bon rendiment de quasi tots nosaltres.

Felicitar també al Jaume Bajo amb la seva llebre favorita l'omnipresent Miguel_Sbd :yes:
Ergofo i Miguel gràcies per les fotos.
Cachirulo bona cursa controlant les pulsacions.  :yes: Jo sóc més de sensacions
JRDi69 gran cursa i en progressió. Has caçat a un bon grapat de gent a la segona part  :yes: :yes:
Arcadi bona tirada amb dos dorsals.  :yes: :yes:
Francesc molt bona l'anècdota de l'abductor  :rofl: :rofl: i la teva entrada a boxes
Bebop molt bona mitja assolint l'objectiu
Koldo, gran marca en una gran mitja. Per cert, quina marató estàs preparant?

Propera parada a Terrassa on intentarem baixar de 01:34:00

Continuem

10 Gen 2016 20:58 - 10 Gen 2016 21:03 #103 per Jordi (Associat/da)

Hem arribat amb temps i m'he ajuntat amb "la elite" (Hansi, estanis13, un tal Rafa que no m'he enterat del nick,...) els he deixats impressionats de la quantitat de gels que portava, potser es pensaven que avui aniria jo davant d'ells i els i trauria els premis :rofl:  :rofl:

Jo no sóc de la elite però també estava per allà em penso, ara recordo un Jordi d'ulleres que estava allà amb nosaltres, eres tu?

Els segueixes més de prop que jo  :oops: suposo que sí; samarreta taronja de la marató de Castelló amb un gran Jordi a l'esquena  ;)

Salut!
Jordi

PD: El circuit en arribar al pont es passa per la carretera no per la vorera  :grrrrrr: :grrrrrr: :whip: :whip:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

10 Gen 2016 21:00 #104 per Xavi SL (Visitant)

Al final objectiu fet fer de guia al Jaume Bajo   :love: :great: em fet 1h45'33'' i ademés ha pujat al podi  :great: :great:

Felicitats Jaume i MiquelSBD! Molt bona feina! 8)

10 Gen 2016 21:05 - 10 Gen 2016 21:17 #105 per estanis13 (Associat/da)
Bones gent! ja s'ha comentat però sempre vull posar algunes paraules per comentar la jugada. Gran ambient de correcats per tot arreu a Sitges, no sé si tenim dades però diria que erem més de 50. Hem sortit amb la barqueta de 1h25 tal i com ha explicat en koldo amb la idea personalment de provar sensacions, acompanyar a en CarlosHB a fer marca i disfrutar la cursa. Així ha sigut fins al km11 que he vist que hi havia molta gent i jo tenia ganes de provar de tirar més i així ha sigut amb en DEL@ hem apretat una mica progressant veient que encara tenia possible fer marca,els kms 18 i 19 he vist que anava a 3:48/49 i he pensat en baixar de 1:23 però ha sigut massa tard, final 1:23:10 i donant-ho tot el últim km amb en DEL@ tirant de mi. Molt content de cares a donar-ho tot a la mitja de Barcelona, a veure què surt.

Felicitats especialement per mi a en Pol26, en CarlosHB ( perdó per abandonar-te i gràcies ivanko per fer la feina a la que ens haviem compromès) i a en David77 3 objectius més que aconseguits  :yipi: :yipi:  pràcticament es podria felicitar a tothom, doncs avui ha sigut un molt bon dia i s'ha vist disfrutar a la gent.

PD vull que totes les curses tinguin els temuts recorreguts d'anada i tornada, és una passada anar veient als companys disfrutant i patint

Us deixo algunes fotos d'avui:
picasaweb.google.com/1007165956225947842...v1sRgCPm2gcHK6cKP3AE

Potser m'equivoco, de ser així demano disculpes,  en aquestes fotos es veuen a molts correcats ( i no correcats per suposat) retallant el pas per sota el pont per la passarela  :grrrrrr: :grrrrrr:

10 Gen 2016 21:06 #106 per CarlesCat (Visitant)

10 Gen 2016 21:12 #107 per Jorfer (Associat/da)
Estanis13 gran cursa. El tema de la pasarel·la escandalós sobre tot a la segona volta. És una cosa a corregir a la propera edició.  :yes: :yes:

Tampoc m'ha agradat un corredor que corria amb un cotxet doble que ha anat demanant pas. Crec que ens ha fet sentir estranys als corredors, sobre tot amb el to en que deia que ens apartàssim, quasi exigint-lo. Crec que si cal córrer amb el cotxet amb les criatures (que es podria parlar molt del tema) com a mínim cal fer-lo amb respecte i sent conscient que l'ave raris ets tu.  :wink2:

CarlesCat com sempre gràcies per la col·lecció de fotografies  :yes: :yes:

10 Gen 2016 21:28 #108 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Al final objectiu fet fer de guia al Jaume Bajo   :love: :great: em fet 1h45'33'' i ademés ha pujat al podi  :great: :great:

Felicitats Jaume i MiquelSBD! Molt bona feina! 8)

moltes gràcies  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

10 Gen 2016 21:40 #109 per Manel59 (Visitant)
Hola a tots/es,

Matí amb una temperatura ideal per a còrrer (pel meu gust), molt d'ambient en general i de Correcats en particular, i una organització força bona.

Respecte a la meva participació d'avui, content no ..... molt content!!!!   :mdr: 8) :party:

I vull compartir amb vosaltres el motiu:

- De l'any 2009 al 2013 vaig participar a 38 mitges maratons, no superant quasi mai les 2 hores (marques entre 1:49 i 1:58, depenen de l'època de l'any, el meu estat físic, i el perfil.....).
- A l'any 2013 vaig patir una delicada intervenció quirúrgica que ha condicionat el meu rendiment físic posterior (17 mitges en 2014 i 2015, sempre amb marques per sobre de les dues hores (entre 2:03-2:12).
- Avui, 1 hora, 59 minuts i 35 segons. Dresprès de dos anys i mig tornar a baixar de les dues hores!! Es un fet puntual i simbólic, però per a mi important. I el que encara és més important, sento que estic en el cami de recuperar/rebaixar molt més temps.

Entenc que per a la majoria de vosaltres això serà irrellevant, però per a mi és com un abans i un desprès.

Ens veiem a Sant Antoni.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

10 Gen 2016 21:45 #110 per SilviaAbello (Visitant)
Bona nit Manel!!!!

Mooooltes felicitats!!!  :party: :party: :party:

He entes perfectament el que has descrit.

Jo al final no he anat. Vaig sortir de festa i ho he intentat ... pero no he pogut!!!

Moltes felicitats,
Silvia

10 Gen 2016 21:57 #111 per pinelli (Associat/da)

Hola a tots/es,

Matí amb una temperatura ideal per a còrrer (pel meu gust), molt d'ambient en general i de Correcats en particular, i una organització força bona.

Respecte a la meva participació d'avui, content no ..... molt content!!!!   :mdr: 8) :party:

I vull compartir amb vosaltres el motiu:

- De l'any 2009 al 2013 vaig participar a 38 mitges maratons, no superant quasi mai les 2 hores (marques entre 1:49 i 1:58, depenen de l'època de l'any, el meu estat físic, i el perfil.....).
- A l'any 2013 vaig patir una delicada intervenció quirúrgica que ha condicionat el meu rendiment físic posterior (17 mitges en 2014 i 2015, sempre amb marques per sobre de les dues hores (entre 2:03-2:12).
- Avui, 1 hora, 59 minuts i 35 segons. Dresprès de dos anys i mig tornar a baixar de les dues hores!! Es un fet puntual i simbólic, però per a mi important. I el que encara és més important, sento que estic en el cami de recuperar/rebaixar molt més temps.

Entenc que per a la majoria de vosaltres això serà irrellevant, però per a mi és com un abans i un desprès.

Ens veiem a Sant Antoni.

felicitats presi !! i si encara regulesis els primers kms..  :whistle:  ... m'alegro molt per tu ..  :great:

10 Gen 2016 22:03 #112 per ivan (Associat/da)
Bona nit,

Gran matinal avui a Sitges,

Tenia la intenció de fer Sub 1h35m, però com fa molt que estic mig desconnectat només coneixia en Jorfer, però no l'he trobat a la sortida  :'( he sortit amb el Meep, que anava a 1h30m per tant només volia tirar un parell de kms per si la Barqueta estava per davant.

Finalment he coincidit amb el Tocibcn, i hem anat junts fins al km 10, on ell ha decidit anar endavant, la meva intenció era regular la primera volta i la segona anar a mort, pero finalment ha estat primera volta massa ràpida intentan atrapar la llebre de 4:30 (massa rapida els primers qms pel meu gust) i defensant la segona volta com he pogut.

després de 7 anys, m'he trobat perfectament poguen mantenir el ritme al voltan de 4:15-4:25, acaban en 1h32m55" i amb molt bones sensacions de cara a la Marató de Sevilla.

M'agradat el circuit, que afavoreix anar saludan als companys en diversos punts del recorregut, i poguer saludar a molts companys!

als fotògrafs una vegada més mil gràcies :love: :love:

10 Gen 2016 22:03 #113 per Patiño (Visitant)
Poc a poc estic tornant a estar en forma. Avui tocava fer el quart de marató, més o menys contenta amb el resultat i molt feliç de poder haver trobat a tants CorreCats i poder animar a la mitja  :yipi:

Jo també he vist molta gent retallant al pont i he tingut molta temptació de cridar alguna cosa, al final m’he callat. I més tard, un home enorme gairebé em tira perquè volia retallar i se m’ha creuat, he tret força per poder-lo empènyer i que no em tirés a terra. No sé com es pot acabar amb aquestes coses  :grrrrrr: :grrrrrr:

Jorfer, el tema dels carrets dóna per molt...

Felicitats a tots el que heu fet MMP Ha fet caloreta i vent a estones, no era fàcil  8), i al Jaume Bajo i al Miguel_Sbd pel podi  :party: També gràcies al fotògrafs, en especial al CarlesCat, que ha sortit del circuit per fer-nos una foto als que estàvem animant  :smile:

Petons,
Patiño

10 Gen 2016 22:19 #114 per Jorfer (Associat/da)
Manel59 m'alegra molt la teva fita. Sub 2 de mou. Segur que continuaràs baixant.  :yes: :yes:

Ivan a Sevilla faràs una gran marató, ja veuràs. M'ha sagut greu no estar amb vosaltres però les circumstàncies ho han reclamat. A la propera ens trobarem.  :yes: :yes:

Patiño t'he buscat a la mitja i ja veig que has fet el quart. Bona cursa  :yes: :yes:

10 Gen 2016 22:50 #115 per CarlosHB (Visitant)
Bona nit a tothom
En primer lloc moltes gràcies a tothom per les felicitacions!
Avui ha estat un gran dia!  :love:
Ha començat el dia amb el cafetó previ a tota cursa, amb tot l'equip JB que hem vingut quasi en plé a Sitges ( com es nota que el mister es d'aqui )
Un cop caminat cap a la sortida l'Estanis13 ja em localitza i em quedo amb ell, poc a poc vaig saludant a la resta de la barqueta que mare meva quina barqueta de tant Nivell!!! Estanis13 Koldo Del@ Barceruel Ivanko Khryz
Sortim i ja veiem que la llebre de 4' va un pel ràpida i decidim anar per darrera! El grup és sólid anem bé, alguns van petant la xerrada i tot!
L'Estanis13 es al que veig més inquiet, com amb ganes de marxar, però a l'hora el noto compromes a ajudar-me a baixar de 1:25
Tots li diuen que tiri ja en la primera volta, pero ell no marxa!! Al km 11 just tots l'hi hem dit que marxes per davant de la llebre, i sembla que fins que no m'ha escoltat a mi dir-li que tires li sabia greu deixar-me (Moltes gràcies per la llebrejada amic)
A les hores es al km 13 quan em giro i el Koldo ens diu tira tira que estic bé, m' adono que Victor tompoc està!! Aixi doncs ens quedem sols l'Ivanko i jo com puc agrair la feina del Ivanko  :love: :love: als km més dificils ha aguantat ell podria pujar el ritme però ha estat pendent de mi tota l'estona!!! Al km 20 es quan m'adono que ho tinc que ho aconseguiré!!
Al final pas per meta en 1:24:21  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

koldo, Barceruel moltes gracies i bona feina !!!
khryz espero no sigui res!!
Estanis13 mooooltes felicitats!! Quina cursa!!
No em vull deixar a ningú pero avui hi ha 2 companys que ho han petat molt molt molt!! David77 Pol26 congratulations nois!!

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

10 Gen 2016 23:33 - 10 Gen 2016 23:40 #116 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona companys!!! :party: :party:

Sempre m'ha semblat un recorregut dur (encara que -com l'Estanis13- m'agrada molt les anades/tornades), però veig que gairebé tots heu fet uns registres estratosfèrics :great: :great:

No sols els molt ràpids com David77, Estanis13, CarlosHB, Pol26 però també tots els altres.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

10 Gen 2016 23:44 #117 per teresa57 (Visitant)
Hola company@s,  primer de tot, felicitats a tothom per les curses que heu fet, i després, us deixo unes quantes fotos......

picasaweb.google.com/1145330989180360059...jaMaratoDeSitges2016

Tots junts, podrem.
ll*ll

11 Gen 2016 00:25 #118 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom...

Quin desastre que soc, que començo una barqueta i no torno a apareixer per aquí (una setmana masa liada)... I més desastre encara perque quant tinc clar en una cursa qui ve a la meva barqueta no els trobo i avui que no sabia que contaba amb companys de ritme tan macos com en RugbyMan, l'Alba i en RaulSan vaig i mel's trobo.  :mdr:

Jo avui volia anar conservador perque la darrera tirada llarga, de 25 km. , vaig acabar molt fotut del genoll... Pero sembla que va ser quelcom d'un sol día perque avui perfecte...

Començo desde una mica darrera perque estaba amb una amiga de ritme més lent i res, començo a tirar... Al cap d'un parell de Kilometres em trobo la barqueta i escolto que van al meu ritme... Perfecte, vinc amb vosaltres, penso... Al cap de res les cames continuen tirant i em posso una mica per davant... Sapiguent que anaven amb en RugbyMan i que almenys l'Alba estaba en un molt bon estat de forma i entrenant bastant, no com jo, m'he pasat tota la cursa pensant que m'agafarien en un moment o un altre... Pero no, he aconseguit aguantar prou be el ritme... Un kilometres despres m'he trobat en MiguelSBD i en Jaume... Em notaba ja una mica més cansat i he dit que em quedaba amb ells... Pero no, un altre vegada he seguit tirant...

La segona volta ja si que m'ha costat més... Sitges es una cursa que la veritat, no se perque pero faig bones marques pero tanta pujadeta punyetera i els girs de 180º em fan rabiar molt... I a part avui un calor de justicia que ufff...

Aixi que arrivo a meta i veig el temps i no m'ho crec, primer perque no m'han pasat en RugbyMan & Cia... i despres pel temps que veig... 1h40min34segons... Donat els meus entrenos i el meu estat de forma, tremendissim... A veure si les properes setmanes continúo milorant i arrivo en un bon estat de forma a Sevilla.

Gracies per les fotos !!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

11 Gen 2016 09:29 - 11 Gen 2016 10:15 #119 per Angel.gd (Visitant)
Gran Mitja ahir a Sitges, tirada previa de 7,5km pensant en la Marató de Sevilla i després a ritme marató (4.55) fins al km 16 a partir d´aquest moment aprentant una mica per finalitzar amb 1.42.38 a 4.51, bones sensacions per fer 28,5km fets amb unes pulsacions mitjanes 149.
Bona organització de l´organització de la mitja res a dir.
Següent parada el proper diumenge a Sant Antoni.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

11 Gen 2016 10:13 #120 per finorunner (Associat/da)
Hola tropa!!

Felicitats a tothom! Finalment no vaig anar ahir a Sitges... porto uns dies amb una contractura dorsal dreta que no em deixa descansar RES per les nits. Porto així des de dimecres... pensava que aniria a menys però res de res. Total, que em vaig possar despertador però no va caler pq vaig estar ben bé tota la nit sense dormir. Vaig decidir que no eren condicions per anar a córrer. Llàstima pq en tenia moltes ganes.

Ara a esperar que això baixi i poder tornar a fer kms, que sino la marató.. aixxx

Salutacions!

Hazlo o no lo hagas, pero sobretodo nunca lo intentes.
5000: 00:20:28 (La Sansi 2011)
10000: 00:42:49 (Tast de la Mitja 2013)
21097: 01:36:35 (Mitja Sitges 2014)
42195: 03:40:18 (València 2015)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats