10-01-16 Mitja de Sitges

10-01-16 Mitja de Sitges

11 Gen 2016 10:30 #121 per Dabit (Associat/da)

Hola a tots/es,

Matí amb una temperatura ideal per a còrrer (pel meu gust), molt d'ambient en general i de Correcats en particular, i una organització força bona.

Respecte a la meva participació d'avui, content no ..... molt content!!!!   :mdr: 8) :party:

I vull compartir amb vosaltres el motiu:

- De l'any 2009 al 2013 vaig participar a 38 mitges maratons, no superant quasi mai les 2 hores (marques entre 1:49 i 1:58, depenen de l'època de l'any, el meu estat físic, i el perfil.....).
- A l'any 2013 vaig patir una delicada intervenció quirúrgica que ha condicionat el meu rendiment físic posterior (17 mitges en 2014 i 2015, sempre amb marques per sobre de les dues hores (entre 2:03-2:12).
- Avui, 1 hora, 59 minuts i 35 segons. Dresprès de dos anys i mig tornar a baixar de les dues hores!! Es un fet puntual i simbólic, però per a mi important. I el que encara és més important, sento que estic en el cami de recuperar/rebaixar molt més temps.

Entenc que per a la majoria de vosaltres això serà irrellevant, però per a mi és com un abans i un desprès.

Ens veiem a Sant Antoni.

Enhorabona, Manel, per aquesta fita. I a tots els companys (molts) que heu fet MMP. Sitges és una cursa que amb el punt just de forma i forçant/regulant on toca es fan molts bons cronos.

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2016 11:44 #122 per Ramon_B (Associat/da)
Sisena mitja de Sitges al sac i ja en porto 31  :great:

Molt bona temperatura per córrer i recorregut magnífic tot i que fer dues voltes es una mica dur psicológicament  :whistle:

Un cop mes he sortit a per les Sub 2h i no he tingut mases problemes per aconseguir-ho temps final 1h56'50'' a 5'32''/Qm (-1'34'' que l'any passat)

Moltes felicitats als que heu fet MMP avui i en especial al amic Manel59. També agrair als animadors i fotógrafs.

Ens veiem a Sant Antoni !

757 Curses, 308 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

11 Gen 2016 13:50 #123 per R61 (Associat/da)
Bon dia companys, un hurra pel Presi: Hurra¡¡¡¡¡¡ :yipi:

A vegades ens deixem enlluenar per altres fites i aquestes crec que són les que em semblem que tenen molt de mèrit.( ...a certes edats continuar tenint aqueta il·lusió).
Manel: vaig poder saludar-te en arribar però si arribo a saber el detalls ho hagués anat a celebrar.

per la resta dir que vaig poder palpar l'ambient correcats de debò. Abans de començar saludant al gran grup del Jrdi Ballesteros i durant tota la cursa creuant-me amb tots voasaltres.

Vam fer un grupet molt maco amb la Laura la Gemma i crec que vam poder complir els nostres objectius tots plegats. Ens vam anar trobant a molt companys, segur que m'oblido aalgun: Francesc, Ramón, David, Totot etc, un plaer.
Pel que fa a lla cursa dir que m'ha semblat que ha estat ben organitzada i afegir que sóc dels que no em fa res donar dues voltes ( he arribat a donar 3) al mateix circuit, que li vols fer.

Doncs fins la propera.

com sempre m'oblidava , el temps. doncs crec que perfecta , seguint les pautes de l'entrenador per baixar de 3:55 a la aMarató BCN.
Rafa

11 Gen 2016 14:58 #124 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Patiño Fiber i Jorfer  :love:

moltes gràcies per els votres comentaris però el mèrit és del Jaume Bajo :yes: ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

11 Gen 2016 15:38 - 11 Gen 2016 15:41 #125 per koldo (Visitant)

Koldo, gran marca en una gran mitja. Per cert, quina marató estàs preparant?

Rotterdam, a la tercera, va la vençuda!

Us deixo algunes fotos d'avui:
picasaweb.google.com/1007165956225947842...v1sRgCPm2gcHK6cKP3AE

Potser m'equivoco, de ser així demano disculpes,  en aquestes fotos es veuen a molts correcats ( i no correcats per suposat) retallant el pas per sota el pont per la passarela  :grrrrrr: :grrrrrr:

No t'equivoques, surten amb samarreta correcat. Bastant lamentable. No és un lloc que hi passis "sense voler"

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

11 Gen 2016 17:17 #126 per ivan (Associat/da)

No t'equivoques, surten amb samarreta correcat. Bastant lamentable. No és un lloc que hi passis "sense voler"

No sé vosaltres, però en la segona volta els que passavem amb mi , per el lloc correcte,  erem una minoría.

pel que veig per darrere va ser molt pitjor.  :whip: :whip:

Crec que no costaria gaire tancar els accés de l'acera per part de l'organització en properes edicions.

11 Gen 2016 17:53 #127 per arcadi42 (Associat/da)
Passant sota el pont per la vorera no retalles ni un metre, sempre i quan tornis a l'asfalt abans del revolt, és clar. L'únic que fas es estalviar una mica de desnivell perquè és més pla. Lògicament si vas per l'asfalt baixes més avall i tens la pujada més costeruda.

El problema d'aquest punt -i no és nou d'aquest any- és que alguns aprofiten que son a la vorera i no en baixen un cop s'acaba la barana. Aleshores, com que de seguida ve el revolt a la dreta, sí que fan una bona retallada de metres.

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

11 Gen 2016 17:56 #128 per Dani (Associat/da)

Passant sota el pont per la vorera no retalles ni un metre, sempre i quan tornis a l'asfalt abans del revolt, és clar. L'únic que fas es estalviar una mica de desnivell perquè és més pla. Lògicament si vas per l'asfalt baixes més avall i tens la pujada més costeruda.

El problema d'aquest punt -i no és nou d'aquest any- és que alguns aprofiten que son a la vorera i no en baixen un cop s'acaba la barana. Aleshores, com que de seguida ve el revolt a la dreta, sí que fan una bona retallada de metres.

És una retallada com una casa de pagès.

T'estalvies uns quants metres de desnivell, que es nota molt, i després la corva. No crec que tornis a baixar per fer-la correctament.

Una altra cosa es que segueixis a tothom i t'ho mengis amb patates, que pot ser.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

11 Gen 2016 18:29 #129 per koldo (Visitant)

Home, baixant i pujant és més llarg que anant recte per nassos, desnivell apart.

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

11 Gen 2016 19:10 #130 per arcadi42 (Associat/da)

No crec que tornis a baixar per fer-la correctament.

Sí, sí, òbviament has de baixar de la vorera abans del revolt. Si no, evidentment que retalles!

Jo en una de les tres voltes que vaig fer m'hi vaig trobar de pet i us asseguro que en baixar de la vorera continuava al darrere del grupet que anava. No vaig guanyar res passant per dalt.

Ara, també us he de dir que la majoria que anaven per la vorera no van baixar abans del revolt. Aquells sí que ens van agafar unes metres d'avantatge... Ja s'ho faran!

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

11 Gen 2016 20:03 #131 per sandmannn (Associat/da)
Un que va estar ahir a Sitges.
Al final temps de 1h 44' 51''. La 1ª volta més ràpida que la 2na, on ja notava que anava més carregat.

El recorregut és per fer una bona marca, però t'ha de respectar el vent, això sí.

Un plaer saludar a tants companys. M'encanten les curses d'anar i tornar per poder saludar i animar a la gent  :love:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

11 Gen 2016 20:19 - 11 Gen 2016 20:21 #132 per Jorfer (Associat/da)
CarlosHB felicitats per la teva progressió i la teva marcassa.  :great: :great: Vas camí del sub3, però encara no ho tens. Si tot va bé d'aquí al març ho tindràs. Ànims i no defallir.  :yes: :yes:

Teresa57 moltes mercès per les fotos  :love:
Fiber&Angel bon entreno en el vostre camí cap a Sevilla  :yes: :yes:
Finorunner a veure si et recuperes aviat. Força  :great:
Ramon_B millorant com els bons vins amb els anys. Felicitats!!!  :great:
R61 bona cursa i gràcies pel detall del diari corunyès  :wink2:
Sandmannn una gasosa a vegades també va bé.  :yes:

I en quan al tema del pont, en el meu cas, al revolt de sortida a les dues voltes tenia persones per davant que havien començant la baixada per darrera. A les dues voltes vaig felicitar en veu alta a les persones que van anar per on pertocava i ignorar als de la pasarel·la :yes: :yes:

11 Gen 2016 21:34 #133 per Del@ (Associat/da)
Felicitar a tots els que ahir van córrer a Sitges, tant als que van fer marca personal, als que no ho van poder fer, als que van complir el seu objectiu i els que van fer temps que, per unes circumstàncies o altres feiea temps que no podien fer.

Per mi el recorregut actual de Sitges és més ràpid que el d'abans al evitar-nos la pujada de la carretera. Substituir part d'aquest tram de carretera per la part que es fa pel costat del camp de golf el fa més ràpid i fins tot ofereix la possibilitat de rebre i donar més ànims als companys. Els dos girs de 180º fan perdre una mica el ritme, però tampoc tant.

Durant la cursa vaig veure com el Jordi89 i el David77 anaven molt bé i vaig viure de prop les marques de l'Estanis13 i el CarlosHB, i no tinc cap dubte que encara tenen marge de millora  :yes:

La meva idea era fer la cursa a 4'/km i incrementar el ritme als darrers 5-6 km per acabar fent un 1.23 que era el mateix temps de l'any passat, així que vaig sortir amb el grup de sub-1.25 (Estanis13, Koldo, CarlosHB, Barceruel, Ivanko i Khryz). Escalfant ja vaig veure com tenia les cames pesades i durant la cursa no vaig tenir bones sensacions en cap moment (bueno si, a les baixades  :intello:), però a 4' podia anar fent.

Ens vam situar darrera el grup de la llebre d'1.24 i així vam anar fent. La llebre per mi no anava tan ràpid, per fer el sub 1.24 s'ha d'anar sobre 3'58" i jo vaig passar pel km. 10 en 39'46" i la llebre estava uns pocs metres davant, així que més o menys anava al ritme que tocava.

Al inici de la segona volta la llebre se'ns va escapar una mica i vaig veure com l'Estanis13, que ja no aguantava més  :mdr:, es decidia a anar a per ella, encara que no acabava d'estar fi com vaig veure que l'Ivanko i el Koldo ja es quedaven amb el CarlosHB (i la meva idea era marxar, o intentar-ho, més tard) vaig decidir acompanyar a l'Estanis fins al grup de la llebre.

Un cop el vam agafar ens vam quedar uns pocs km amb el grup però a la sortida del pas a nivell l'Estanis13 ja es va situar davant del grup i va començar a marxar sol. En el meu cas vaig preferir no sortir del grup, era massa aviat per canviar i tampoc anava tan còmode com per fer-ho a falta de 6-7 km, encara que gairebé era la meva idea inicial. No tenia cap dubte que l'Estanis13 aguantaria encara que anés desprotegit del grup i si jo sortia no tenia clar que el pogués ajudar al final. 

Una mica abans del km. 18 ja em vaig situar al costat de la llebre aprofitant un tram de baixada, l'Estanis13 havia mantingut força bé la distància i estava veient que començava a incrementar-la, així que una mica abans del km. 19 vaig fer el canvi (els darres 3 km van sortir a 3'46", 3'38" i 3'43", si em va fer córrer per agafar-lo  :rofl:) i vaig anar cap ell. El vaig agafar al tram de pujada del poble i d'aquí a meta vam anar junts. Al final 1.23.08, així que cursa dins l'objectiu de temps marcat però no amb molt bones sensacions i amb molèsties que han fet que avui el dia opcional de l'entrenament l'hagi agafat de descans  :'(. 

11 Gen 2016 21:45 #134 per Del@ (Associat/da)
Pel que fa a la qüestió del pas subterrani, si us he de ser sincer la veritat és que jo ni havia caigut amb la possibilitat d'anar per allà, a les curses vaig tan cegat que a vegades em perdo moltes coses  :'(.

Entenc que la gent que ho fa no és per guanyar segons al crono, però veuen que algú va per allà i i segueixen la corrent, però això no vol dir que s'hagi de fer. Molt més trist és que al darrer km de la cursa de 10 km de Sant Feliu de Llobregat, quan feia de llebre de sub-40, vaig veure gent que feia exactament el mateix amb el pas subterrani.

Sense cap ànim de polemitzar, el que està clar és que no només la distància que es fa per allà és menor (amb independència de per on prenguin el gir després), si no que el més important és que al no fer la pujada no pateixes de cames ni de cardio i segueixes mantenint el mateix ritme. En aquest cas no em serveix el dir que per culpa de la gent un ha de sortir de l'asfalt per no caure, a Sitges allà arribem força estirats i no només els primers, ja que un any vaig sortir quan l'arc de sortida ja marcava més de 3' i no vaig tenir cap problema per anar progresant durant tota la cursa.

12 Gen 2016 09:52 #135 per TOCIBDN (Associat/da)
Gran cursa diumenge!

Em vaig colocar a la sortida al costat d'en Danigoal buscant a en Jorfer, pero per mes que mirava enrere no el veia  :whip:, vaig pensar, sortire lent a veure si m'atrapa i tampoc, l'unic que m'atrapa a mi es ivan, i anem junts, pero la meva intencio era anar a ritme de 1h 35' primera volta i despres accelerar a la segona i a veure fins on podia arribar, arribem al km10 i li pregunto a ivan si va be, que jo m'anava cap endevant, em diu que si, que tiri endevant, ell anava ben encarrilat per baixar dels 95' ja que haviem atrapat a la llebre, em posu a ritme de 4' 10" a 4' 15" algun a 4', i cada cop veig mes aprop a Danigoal que es el meu punt de referencia ja que savia que volia fer 1h 31' o 32', al km 18 llargs l'atrapo i veig uns metres mes endevant a en meep, accelero i tambe l'agafo, pero em trovava be, i decideixo apretar mes, per acabar em 1h 31' 20", molt content.

En fi, a veure si per fi coincideixo amb barqueta d'en Jorfer i no passa cap imprevist. :P

Apa, fins la proxima!

12 Gen 2016 19:31 #136 per Jorfer (Associat/da)
Toci BDN sembla que estem gafats. De totes formes jo no hauria aguantat la segona volta al teu ritme  :yes:
Del@ bona cursa i bon final de cursa fortet, fortet.  :yes: :yes:

13 Gen 2016 00:32 #137 per josecarnero (Associat/da)
Aquest diumenge hem tornat a córrer a Sitges, després de dos anys, i el resultat no podia ser millor. Si fa dos anys la lluita era baixar de 1º40' i se'm va escapar per segons (vaig encarar la recta final just en el temps), aquest any em trobava en la part final de la preparació de la marató de TGN, darrera tirada llarga abans de la cita. La idea era sortir amb la llebre de 4'30", fer la cursa a 1º35' i no forçar molt. Però la llebre ha anat molt ràpid als primers quilòmetres, principalment perque estava molt malament senyalitzats, nomé pintats a terra però sense cap cartell gran indicatiu. Hem fet els primers quilòmetres a 4'20", quan he arribar al 5, poc abans, he tirat una mica per davant de la llebre per l' avituallament, m' he mantingut una mica per davant i mica en mica he anat agafant el meu ritme, mantenint un promig de 4'20" durant una bona estona; de fet, el 10K l' he fet en 43', un registre que fa 2 anys el donava per boníssim en una cursa curta... però quedava la segona volta.
Mica a mica he anat passant gent i m' he ajuntat amb un grupet de 4 de Fondistes Penedès i un triatleta d' Igualada amb marques molt semblant a les meves, hem anat passant força gent i només he afluixat cap al 19, quan el cos ja em deia prou. Els dos darrers quilòmetres se m' han fet eterns, però igualment contentíssim per la marca, 1º32'39", una altre MMP. Comencem el 2016 com vam acabar el 2015: sisena marca que rebaixo en mig any, cinquena en 3 mesos (mitja Mediterrani, Mataró i Sitges; 10K de Sant Feliu i 5K Transplant Run).

A seguir sumant!!!  :yipi: :yipi:

Molt content. He tingut molt bones sensacions durant tota la cursa tot i que he patit una mica entre el km. 16 i el 20, aquest tram s´ha fet més llarg del que esperava. Finalment he acabat en 1:32:27, o sigui que per una vegada he clavat el que tenia previst.

Crec que al començar la segona volta t' he passat, però per lo vist he patit més que tú al final perque m' has tornat a passar... Enhorabona, company!!  :great:

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

13 Gen 2016 13:36 #138 per Jorfer (Associat/da)
Josecarnero estàs que te sales a MMP per cursa. I aquest diumenge Tarragona. Desitjo que et surti molt bé, però això d'arriscar el diumenge abans  :whistle: :whistle: :whistle:

13 Gen 2016 14:27 #139 per amic (Associat/da)
Sobre el tema del pas pel pont és una vergonya. Tots sabem que les carreres no van per sobre de les voreres quan no està assenyalat expressament. En el meu cas no vaig deixar d'increpar els que passaven per dalt. Ostres a mi a la segona volta la pujadeta em va deixar sense respiració una bona estona, és molt lamentable però és gastar saliva en va.
Em dol molt veure Correcats per dalt!  :'( :'( :'( :'(
Felicitats a tots per les vostres mmp!  :party: :party:

13 Gen 2016 16:26 #140 per Joan3 (Associat/da)
Hola!

Jo també vaig fer Sitges, sempre m'agrada (crec que és el 7è cop que la faig), però el record d'aquest any no serà gaire bo. En el meu cas la notícia va arribar un parell d'hores després de la cursa. Vam fer un volt i dinar a Sitges, com solem fer, i just havent dinat em va començar a venir un malestar, tremolor i molt fred... Vam marxar cap a casa, fet pols com si m'hagués atropellat un camió. Quan em vaig posar el termòmetre, marcava 38.8º!

I en fi, que tinc angines de cavall, porto tres dies amb antibiòtic i ben tou. I a veure quan puc tornar a entrenar. Què hi farem.

Tot plegat quadra perquè ja abans de sortir tenia sensacions estranyes, una mica de mal de cap, i durant la cursa també males sensacions, a ritmes teòricament assumibles. Sens dubte ja em rondava això. "Moraleja": Si no et trobes al 100% no surtis a córrer una cursa, per més ganes que en tinguis!

Enhorabona per les MMP i a tots! Menys als retalladors  ;) ;) (La veritat és que jo no he vist mai retallar ningú del meu voltant en aquell punt)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats