Hola a tots/es,
Matí amb una temperatura ideal per a còrrer (pel meu gust), molt d'ambient en general i de Correcats en particular, i una organització força bona.
Respecte a la meva participació d'avui, content no ..... molt content!!!! :mdr:![]()
I vull compartir amb vosaltres el motiu:
- De l'any 2009 al 2013 vaig participar a 38 mitges maratons, no superant quasi mai les 2 hores (marques entre 1:49 i 1:58, depenen de l'època de l'any, el meu estat físic, i el perfil.....).
- A l'any 2013 vaig patir una delicada intervenció quirúrgica que ha condicionat el meu rendiment físic posterior (17 mitges en 2014 i 2015, sempre amb marques per sobre de les dues hores (entre 2:03-2:12).
- Avui, 1 hora, 59 minuts i 35 segons. Dresprès de dos anys i mig tornar a baixar de les dues hores!! Es un fet puntual i simbólic, però per a mi important. I el que encara és més important, sento que estic en el cami de recuperar/rebaixar molt més temps.
Entenc que per a la majoria de vosaltres això serà irrellevant, però per a mi és com un abans i un desprès.
Ens veiem a Sant Antoni.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Koldo, gran marca en una gran mitja. Per cert, quina marató estàs preparant?
Us deixo algunes fotos d'avui:
picasaweb.google.com/1007165956225947842...v1sRgCPm2gcHK6cKP3AE
Potser m'equivoco, de ser així demano disculpes, en aquestes fotos es veuen a molts correcats ( i no correcats per suposat) retallant el pas per sota el pont per la passarela :grrrrrr: :grrrrrr:
No t'equivoques, surten amb samarreta correcat. Bastant lamentable. No és un lloc que hi passis "sense voler"
Passant sota el pont per la vorera no retalles ni un metre, sempre i quan tornis a l'asfalt abans del revolt, és clar. L'únic que fas es estalviar una mica de desnivell perquè és més pla. Lògicament si vas per l'asfalt baixes més avall i tens la pujada més costeruda.
El problema d'aquest punt -i no és nou d'aquest any- és que alguns aprofiten que son a la vorera i no en baixen un cop s'acaba la barana. Aleshores, com que de seguida ve el revolt a la dreta, sí que fan una bona retallada de metres.
Passant sota el pont per la vorera no retalles ni un metre, sempre i quan tornis a l'asfalt abans del revolt, és clar. L'únic que fas es estalviar una mica de desnivell perquè és més pla. Lògicament si vas per l'asfalt baixes més avall i tens la pujada més costeruda.
No crec que tornis a baixar per fer-la correctament.
Molt content. He tingut molt bones sensacions durant tota la cursa tot i que he patit una mica entre el km. 16 i el 20, aquest tram s´ha fet més llarg del que esperava. Finalment he acabat en 1:32:27, o sigui que per una vegada he clavat el que tenia previst.