22-01-17 18na Mitja de Terrassa a les 10h

22-01-17 18na Mitja de Terrassa a les 10h

23 Gen 2017 09:25 #81 per korfbaler (Associat/da)
Doncs un any més a Terrassa, i ja son 18 de 18  :yipi:

Pel que fa a l'aspecte personal, no se si pel vent o el que, una de les edicions amb pitjor sensacions. Cames com a pals des de l'inici de la baixada per Av. Abat Marcet, i després regirada de panxa a la pujada de la Rambla. Al final ...arribar dignament.

Es una mitja que m'estimo  :love: pel fet d'haver participat en totes les edicions (fins aquest any). Es va crear una Comissió dins Corredors.cat que "assesora" la Mitja: El parking amb busos llençadora, la disposició del guardabosses, i alguns altres petits detalls han sortit d'aquesta Comissió. Però continuem amb d'altres petits detalls que no s'acaben de solucionar .... i alguns importants, com es el tema de la distància. I aixó afecta de forma important a les "llebres" que Corredors aporta a la Cursa.

Per la resta crec que es una Mitja amb molt bona organització i bon caliu, amb força gent al carrer, i aixó que ahir no era un dia propici per "passejar".

Ah !!! A la Comissió el haviam "reclamat" alguna cosa per tapar als corredors a l'arribada fins poder arribar al guardabosses i no passar tant fred. L'organització ho ha aconseguit i aquest any hem anat una mica tapats  8)

Podeu fer la "vostre" valoració, que ho recollirem a la Comissió i els farem arribar a la organització  :yes:



La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 10:21 #82 per josecarnero (Associat/da)

Una pena l'errada del km 5 on està la Guàrdia Urbana doncs hem fet uns quilòmetres demés (uns 200 aproximadament) que ha provocat que sigui llarga.


:surprised: :surprised: :rofl: :rofl:

Ja deia jo que se m' havia fet llarga... i jo esperant agafar al ManoloM a les baixades, i resulta que teniem una pujada de 100 km... doncs tenia temps de sobra!!!  :rofl: :rofl:

Bromes a banda, m' ha encantat la mitja.
Feia anys que no la feia per coincidències o per descans (l' any passat vaig fer la marató la setmana abans), i tenia molt bons records d' allà, atlètics i acadèmics.

M' havia plantejat un objectiu bastant ambiciòs: 1-40.
Pensant que no estic entrenant molt, porto pocs quilòmetres a les cames però molt entrenament creuat -bicicleta, natació i muntanya- me la plantejava com una tirada llarga exigent. La meva millor marca a Terrassa era de 1º44' preparant la marató ara fa uns anys, per la qual cosa volia aprofitar-me del treball de les llebres per acomodar un ritme i anar fetn quilòmetres.
He fet servir la tàctica de qudar-me una mica del grup a la pujada i tornar a enganxar a la baixada, i m' ha anat bé fins al 15; el vent m' ha fet molta guitza tota l' estona, mentre he pogut m' he mantingut al cantó del sergi42195 per resguardar-me i no quedar-me sol, però al pas pel CN Terrassa he afluixat una mica pensant en guardar-me per la darrera i llarga pujada i, encara que tenia forces, m' he trobat sol i amb molt vent en contra, per la qual cosa la llebre l' he vist de lluny i només em servia de referència per saber quan acabava la rambla, que no la pujada.
Hem arribat en un digne 1º42', gairebé el mateix temps que la setmana passada als 20 de Mar i Murtra, distàncies semblants però terrenys molt diferents; millor temps de sempre a Terrassa, que és el que m' importa... i a seguir sumant quilòmetres. Aquesta setmana farem una tiradeta llarga i el cap de setmana dos curses curtes (cros de can Mercader) i ràpides (10K  de Vilafranca).

Ens veiem!

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 11:32 #83 per Oriol_TBID (Associat/da)
Toni korfbaler Molt bona feina de la comissió, els serveis de la cursa estan a molt bon nivell.  :love: :party:

Sobre la distància, no tinc clar que sigui llarga. He comparat els tracks de l'any passat i el d'aquest. Tots dos són iguals. Per tant, si hem fet metres de més, ja ho arrosseguem d'altres edicions.

El que sí que és clarament millorable és el marcatge dels punts quilomètrics. Aquest any hi havia errors de l'ordre de 100-150 metres en molts quilòmetres, sobretot del km 4 al km 11. A partir d'aquí, la cosa estava prou decent.

Segur que s'hi pot posar solució i fer aquesta gran cursa, inclús una mica millor.  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 13:03 - 23 Gen 2017 13:07 #84 per Lucius (Visitant)
Fent de llebre a 1h30... ja preveia una cursa complicadota pel vent i el perfil: m'en recordava d'un parell de pujades fortes però al final en global és més complicada del que em semblava.

Decideixo de sortir amb una mica de marge i a un ritme més lleuger. Amb aixó al cap del 2km es forma un grupet al meu voltant, però tinc la sensació de que com passa moltes vegades s’anirà quedant en dos o tres corredors cap a la meitat.

Van passant els kms i de forma quasi involuntaria (perquè la dificultat) passo al km5 amb 15'' de marge i al 10km amb 1 o 2'' de retard. Aixó vol dir que el ritme lleuger que porto no és tan com pensava sinó molt ajustat degut al error del gps: els girs constants, la nuvolositat i els punts kms una mica desplaçats.

Al km6 ja he perdut el primer grup (així m’ho sembla) i partir del km8 es forma un segon grupet al meu voltant, tot i que algú em fa un comentari de que anem massa ràpid... ja els hi vaig dient que a les pujades, (sobretot la del riu) recuperarem els segons que anem avançats.

Sobre el km10 desprès de passar just amb el temps que toca, decideixo ja intentar anar a ritme molt més controlat, tot i que s'en fa difícil pel perfil i pel rellotge que mostren molta variabilitat. Només en queda agafar la pròxima referència al km15, on de nou torno a passar amb el temps clavat.

A partir d’aquí vaig fent els meus càlculs mentals pels kms i amb un rtime de carrera el més constant possible. Al km17 arriba el moment complicat on a més de la pujada, en trobo el vent fort de cara i on en tinc que esforçar per no perdre temps. Ja anava sol des de fa estona, però aquí es torna a fer un mini-grup de dos corredors on els hi vaig informant de que poden fer sub1h30. Ens apropem al km20 i ja em puc tranquilitzar una mica veient que estaré molt aprop del temsp objectiu. Arribada a meta amb meu temps de 1:29:56... desprès l'oficial resulta 1:30:00... aixó no pasa tots el dies. Vaig a comprar loteria.

Gràcies ManoloM per fer-me llebre a una cursa que li tinc cert carinyo per que pasa per davant d'on vaig estudiar fa molts anys.

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 19:39 #85 per ManoloM (Associat/da)
Muy buen trabajo Lucius  8) 8) 8)
si ya Terrassa es muy dificil hacer de liebre hoy se ha complicado mucho más  :surprised:. mucho viento que impedía correr bien, las subidas y bajadas (eso ya contábamos), pero si se junta que sobre el km5 hay casi 200m de más es muy complicado  :whistle:.
Aún así, la mayoría de los liebres lo han hecho genial y cada vez son más profesionales. muchas gracias por vuestra colaboración chic@s  :love: :love: :love:.

Por mi parte tocaba 1h40' y he llegado en 1h39'54", no está mal.
Un placer como siempre saludar a tant@s amig@s correcats y muchísimas gracias a toni, socanna, sufridor etc.. por montar la carpa correcat y hacernos las cosas más fáciles  8) 8)




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 20:21 #86 per Jorfer (Associat/da)
Bona feina llebres, bona feina col·laboradors de la carpa (sufridor, egaco, anaral, korfbaler...) crec que s'ha fet una bona tasca.  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2017 21:50 - 28 Gen 2017 19:22 #87 per Sergi42195 (Associat/da)

Sergi42195, faràs una gran marató  :yes: :yes:


Gràcies Jorfer, estem entrenant amb ganes de fer-ho bé i poder prendrè un café abans de la marató amb la vostre companyia. A la marató, cadascú al seu ritme  8)

Gràcies capità, i tu ja saps que estàs en plena forma. Plas, plas, plas  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2017 22:10 #88 per Jorfer (Associat/da)

Sergi42195, faràs una gran marató  :yes: :yes:


Gràcies Jorfer, estem entrenant amb ganes de fer-ho bé i poder prendrè un café abans de la marató amb la vostre compañía. A la marató, cadascú al seu ritme  8)

Gràcies capità, i tu ja saps que estàs en plena forma. Plas, plas, plas  ;)


Però m'he d'aprimar però amb la xocolata i els donuts... :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2017 18:39 #89 per bebop (Associat/da)
Ha sigut la meva 14ª participació en aquesta cursa. Abans d´escalfar he estat una estona repartint dorsals a la carpa correcat i mitja hora abans de la cursa he deixat la meva bossa al guardarroba.

La cursa m ´ha semblat com sempre, ni millor ni pitjor que en altres edicions. Un aspecte positiu ha sigut la ubicació del lloc dels entrepans que ha fet que hi hagi menys aglomeracions a la zona d´aribada i també el plàstic per protegir-nos del fred. L´aspecte negatiu, com sempre, ha sigut l´absència de calaixos de sortida.

La meva actuació ha sigut molt discreta. De totes formes era la primera cursa important des-de l´estiu passat després dels 5 kms de la Sant Silvestre de Canovelles. Al novembre vaig fer una aturada voluntària d´un mes. El meu rendiment era una incògnita per a mi i com sempre he sortit massa ràpid. A partir del km 6 ja he començat a baixar el meu ritme i així ha estat fins al final. Volia probar l´1:35 peró quan m´avançat la llebre al final de la Avda. del Vallés el meu objectiu era que no m´atrapés la llebre d´1:40 amb el Manolo al capdavant.

He patit molt a les pujades i a l´ùltim quilòmetre escoltava darrera meu la veu del Manolo M. animant als seus a que apretessin. Finalment no m´han engantxat per ben poc i he entrat en 1:39:47, en la línia dels últims anys quan faig la primera mitja de la temporada. Ha estat la meva segona pitjor marca a Terrassa, fa dos anys 1:32:15 i l´any passat per aquestes dates a Sta. Coloma 1:29:56. Ho sigui, que m´hauré de possar les piles de cara a la marató de BCN.

La propera serà la Mitja de BCN on espero millorar molt aquest temps encara que la faré sense haver dormit perqué vindré directament de treballar. O sigui, que no sé, no sé,...

Ha estat un bon test per veure el meu estat de forma.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2017 19:04 #90 per Jorfer (Associat/da)
Bebop, a poc a poc.  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2017 10:00 #91 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Us deixo l'enllaç del meu vídeo gravat a la mitja de Terrassa. Espero que us agradi  :smile:

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2017 12:15 #92 per Jorfer (Associat/da)
Bona feina Juanjo  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2017 17:17 #93 per pinelli (Associat/da)

Us deixo l'enllaç del meu vídeo gravat a la mitja de Terrassa. Espero que us agradi  :smile:

guapo el video crack  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2017 18:52 #94 per socanna (Associat/da)
Juanjokyokushin molt bé aquest video 8) Fent de llebre i gravant :surprised: :surprised: Un crack :yes: :yes:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2017 20:45 #95 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Juanjokyokushin

Molt bó el video  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.