- Missatges: 425
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Farem barqueta 1h45 Mas & Mas :glasses: :glasses:
Gràcies Mona :love: :love:
Doncs dono fe que ho hem passat molt bé.
Gran representació de l'associació per la Cerdanya. :yes: :yes:
Encantat de saludar a la família Miki, Txell i el seu fillet de ja dos anyets :love: :love: així com l'amic Joaquim i la seva dona que feia molt de temps que no coincidien.
Un plaer compartir mitja amb Mas, Jordi Mas, Jordi Togores, Danalbod, amic, Jaume86, Genis15, AlbertLC i Jord1. :yes:
És una mitja totalment recomenable amb algun tram de terra i amb perfil duret, duret sobre tot del 10 a l'arribada. Tenim un avituallament final molt generós una samarreta diferenta, vestidors i dutxes, sense cues i poc masificada.
La idea ha sigut baixar de 1:40 i anar a ritme de 4:40 amb quasi 4 kms d'escalfament. Hem fet una grupeta correcat formada per Genis, amic, Jord1, Jaume86, Jordi Togores i jo, però a partir del kms 12/13 ens hem començat a estirar i hem anat arribant tots per sota de l'objectiu previst, amb petites molèsties l'amic als isquios que ha tancat la barqueta amb uns bons 1:40:03. Seguim sumant de cara a properes maratons. :yes: :yes:
Recomanable aquesta mitja. Recorregut amb vistes precioses sobre la serra del Cadí i la vall. En principi havia d'anar a fer 1.45 amb el Mas, però l'Amic l'ha espantat parlant de grans desnivells i manca d'oxigen (per un moment pensava que era la mitja de l'Everest :glasses: :glasses:) Jo he seguit el ritme previst , i m'ha agradat molt la mitja malgrat la baixa participació.
Mas gràcies :love: Per cert, dimecres montem barqueta per fer un sub 1h50 per si vols
![]()
Va ser un plaer trobar-me amb tants correcats a una mitja tan lluny de Barcelona, i compartir escalfament i impressions amb en jordi mas (moltes felicitats pes teu estat de forma… realment estàs on fire!) :^^:
Mas gràcies :love: Per cert, dimecres montem barqueta per fer un sub 1h50 per si vols
![]()
Idò… sí que m'hi apuntaré a aquesta barqueta de 1h50' :yes: