Mitja marató de Barcelona (12-2-17)

Mitja marató de Barcelona (12-2-17)

13 febrer 2017 10:58 #101 per Tiny (Associat/da)
Hola! Aquí un altre que va fer la mitja de BCN...

La cursa em va semblar ben organitzada i amb una sortida impecable tenint en compte la
quantitat de corredors. Qué important es fer estret el arc de sortida!  ;)

Vaig poder correr ample i coincidint en moltes estones amb altres corrrecats. Sense patir massa vaig
acabar en 1h39'45, cumplint el meu pronóstic.

Em va agradar coincidir amb molts companys que tenim l'objectiu posat a la marató de BCN.
Jo sempre faig servir la mitja com a test i el resultat em porta a un temps lògic de 3h35'.
Haurem d'arriscar i intentar el sub 3h30'  :yes:

Finalment, agrair als voluntaris (especialment, al avituallament correcat  :love:), animadors i fotografs

Ens veiem a la maratest!  :party:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2017 11:26 #102 per obadia (Visitant)
Agrair a Carsobe, Pinelli31 i SOM per la gran feina que van fer ahir ajudant-me a la Mitja.

Gran feina nois!!!  :love:

13 febrer 2017 16:11 #103 per danibdn (Visitant)

Hoy era un día señalado en el calendario a rojo fuego  Lo tenía muy claro y estaba decidido a romper la baraja, si o si. El atletismo es un deporte muy especial y a veces no te recompensa el duro trabajo invertido en él. Pero tal y como me estoy encontrando, tal y como estoy entrenando y tal y como está yendo la temporada, sobretodo des de Chicago, hoy el destino tenía que ser bastante injusto conmigo para no darme el merecido premio conquistado hoy. Una mejora en mi marca de media, nada más y nada menos que de casi 2 minutos, y nada más y nada menos que 5 años después de lograrla en el mismo escenario.

Ni si quiera el viento ha sido enemigo para mí hoy. Sentía que nada me iba a parar salvo infortunio, y así me he plantado en la salida, decidido, mentalizado y convencido de lo quería hacer. El plan estaba perfectamente estructurado en mi cabeza, ahora había que plasmarlo en el asfalto  :yes:.

Empezar, charlando un rato mientras calentaba, con mis grandes y queridos compañeros y amigos correcats, ya ha sido un estímulo. Tras ser padre y con el paso de los años, cuesta prodigarse como en el pasado en carrera tras carrera, y eso hace que te concentres en objetivos cada vez más concretos, y a la vez, que veas menos a la gente, menos de lo que me gustaría. Así que poder ver y charlar un rato con cachirulo, guissona, joan3, rutxi, wallaby, raúl martínez, danistal, chute, xavi-nad, ...ya era una buena de comenzar esta carrera  :wink2:.

Puestos en materia, nos hemos situado bien, pero sin perder la cabeza, pues habían unas cuantas filas por delante unas 4-5 de corredores por lo menos. Mi vista estaba fijada en las banderas amarillas que marcaban 1h15 y des de la misma línea de salida ya estaba enganchado a ellas. Aún así la salida no ha sido fácil, tumultuosa y obligado a tener los 5 sentidos activados para evitar cualquier eventual o posible percance. Mi cabeza siempre ha estado centrado en ir hacia adelante, y aunque sabía que más amigos correcats podían aventurarse conmigo, sólo tenía en la cabeza lo que sucedía delante y prácticamente no he sabido nada de cómo iban las cosas por detrás. Pensaba en que las 3 liebres harían frente común, pero ya en el Paralelo, las tres iban separadas, lo que me creaba un poco de desconcierto. De entrada me he mantenido con la segunda, ya que le acompañaba otro corredor que ya había hecho de liebre para ese tiempo en el pasado. Por lo que voy viendo en mi fore, creo que vamos bien de ritmo, y que quizá delante van un pelín fuerte. Pienso que debería ir hacia adelante, pero me retengo, ya habrá tiempo. Con todo los kilómetros van pasando y ya en Gran Vía nos plantamos en el km 5, en 17:55, a 3:35/ km. Me da confianza en la liebre a pesar de que la libre 1, está a unos 200 m ya. Hablo con él y me dice que todo está bien. A pesar de que ahora el viento viene de cara como en Sant Antoni, es fácil resguardarse detrás de gente y de la liebre que continua con su buen hacer, incrementando el ritmo, con lo que cada vez nos vamos quedando más solos km a km. Me está acercando a la primera liebre y después de un gran trabajo, casi personalizado, me deja en el grupo de la primera liebre y me dice que me integre y no me separe y ya no le veo más. Así lo hago, y con las fuerzas y las ganas a tope todavía  :yipi:, pasamos el segundo parcial de 5 km en 17:39, a 3:32/ km, para un global en el km 10 de 35:33, sólo 3" más de lo que les pedía en mi cabeza a las liebres. Vamos muy, muy bien...  :yes: :yes:

Tras el paso por el avituallamiento correcat  :love:, mi cabeza ya está pensando en la parte más difícil tal vez, por el viento, la Diagonal. El km 15 planea en mi cabeza, y la liebre está manteniendo un buen ritmo y gente en el grupo, aunque poco a poco se descuelga gente, igual que de delante. Giro en el km 15, con un parcial de de 17:59, a 3:36/ km. Lo doy por bueno, pues el viento está siendo puñetero y cada vez estamos más en fila. Cómo dije al principio, tenía un plan y se acercaba el momento de ejecutarlo. Del km 15 al 16 evalué la situación, la mía y la del viento, y sabía que podía cambiar de ritmo en el giro al final de la Diagonal, ese giro que he visto romper maratones y medias, iba a ser el mío. El viento iba a cambiar, y era el momento, así que no me lo pienso. Las liebres me ha ayudado con un trabajo enorme  :great:, pero si quiero bajar de 1h15, me toca dar el do de pecho a mi ahora. Cambio de ritmo y para adelante, y más que nunca sin mirar atrás. Poco a poco voy atrapando y pasando gente y me voy encontrando bien, tengo energía y fuerza para mantener el ritmo. Ya hemos consumido todo el litoral, y llegamos al km 20. Parcial de 5 km en 17:36, a 3:31/ km, el más rápido hasta el momento  8). Este segundo parcial de 10 km ha salido en 35:34, casi calcado al primero. Quería llegar aquí en 1h11 y lo hacía en 1h11:06. Sabía que podía lograrlo pero necesitaba tener la mente clara y no desfallecer. Guissona, me había que había dicho que lo haría, incluso sobrado, y eso resuena en mi cabeza. Subiendo por Marina, David77, me dice que esto ya está hecho. Giramos y que larguíiiiiiiiiiiiisima recta. Voy con todo, manteniendo el ritmo y agradeciendo interiormente los ánimos que llegan, y viendo como van cayendo los segundos en el crono. Se que lo voy a conseguir. Último esfuerzo, y un grito SIIIIIIII, 1h14:47 y lo dicho al principio...Este último parcial des del km 20 en 3:47, a 3:27/ km. Lo hemos vuelto a hacer, ha sido una carrera increíble, y estoy contento, satisfecho y enormemente feliz con este resultado. Sólo quiero, seguir disfrutando mi momento....

Muchas felicidades!!
Me acuerdo de ti, soy la liebre de 1:15 que intentó ayudarte una parte de la carrera y te animé a engancharte al grupo de la 1 liebre. Me alegro mucho que la cosa te saliera perfecta!

por cierto, hubo esta diferencia de liebres precisamente para ayudar a a intentar acercarse a 1:14-1:15 (la primera liebre que iba más rapidiila) y la segunda que intenté llevar a sub 1:16, esto es 1:15:30 - 1:15:45 . Disculpad si esto creó confusión. Es una liebre de tiempo un poco complicadilla...

un saludo!!

13 febrer 2017 16:47 #104 per kilometer (Associat/da)

Muchas felicidades!!
Me acuerdo de ti, soy la liebre de 1:15 que intentó ayudarte una parte de la carrera y te animé a engancharte al grupo de la 1 liebre. Me alegro mucho que la cosa te saliera perfecta!

por cierto, hubo esta diferencia de liebres precisamente para ayudar a a intentar acercarse a 1:14-1:15 (la primera liebre que iba más rapidiila) y la segunda que intenté llevar a sub 1:16, esto es 1:15:30 - 1:15:45 . Disculpad si esto creó confusión. Es una liebre de tiempo un poco complicadilla...

un saludo!!

Eiii, muchas gracias, por todo :great:. La verdad, es que es complicado hacer de liebre a unos tiempos tan rápìdos, pero creo que en conjunto lo hicisteis fenomenal. La idea a mi modo de entender era buena. Yo te veía bien y el ritmo salía en los términos correctos, así que tuve plena confianza en lo que estabas haciendo. Cuando nos fuimos acercando a la primera liebre y al final conectamos, supe que había hecho bien no precipitándome, y aunque no pude (ahora lo hago), te agradecía enormemente tu trabajo. Un trabajo fantástico, al menos para mí  :yes: :yes: :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

13 febrer 2017 21:29 #105 per sandmannn (Associat/da)
Un altre que NO va fer MMP  :rofl:

Al final 1h 38' llargs (i volia apropar-me al 1h 35'). El vent no és excusa (tot i que va molestar) ja que al km 10 ja portava quasi 1' de retard sobre el pas teòric...

Tampoc em posaré a plorar per no haver fet MMP, ja sortirà un altre dia.

I aquest finde ens estrenarem a la Maratest!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

14 febrer 2017 00:01 #106 per david77 (Associat/da)
Hola companys!

Moltes cares conegudes diumenge a la mitja de barcelona  :yes:

Aprofitant que corria el cros a Caldes de Malavella vaig apropar-me a fer unes fotos i animar una mica.

Sóc molt novatillo amb això de fer fotos així que no sigueu molt crítics.

Si el link no funciona ja em direu!

goo.gl/photos/B6cwgFm64hgZK97D6

Fins aviat!! :party:

14 febrer 2017 06:28 #107 per MIGUEL SBD (Associat/da)
David77

El link funciona després veuré les fotos crak  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

14 febrer 2017 11:02 #108 per Dani (Associat/da)
Boones !

Una altra cursa amb vent... i van....

Tot i que vam tenir molta sort i el vent de llevant és el que molesta menys en aquesta cursa. Kilometrets "xungus" Gran Via i tornada Diagonal. Els kilometres finals favorables. Amb el vent al revés hagués estat una autèntica escavetxina. De totes formes, cony, ja n'hi ha prou  :grrrrrr: :rofl:

Objectiu: 1h26 segon amunt o avall. Autopronòstic el dia anterior 1h26'10"

Ambientarru abans de la cursa amb tota la guirilandia hiper motivada. Tant extranjer donar un punt maratonià a la cursa. Els serveis que donaven bastant bé... Sort que no va ploure perquè t'has de canviar al carrer sí o sí. Durant la cursa impecable, avituallaments llarguíssims i els voluntaris jovenets a tope.

Puc definir la cursa en quatre números 20.22 20.08 20.24 20.47 +1km a tope.

Vamos, que se'm va fer llarga tirant a llarguíssima.

Temps final 1h25'56" 

Impresionant nivell en general, 800 i pici de la general , wuala

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

14 febrer 2017 11:23 #109 per Antirco (Associat/da)
Felicitats Dani estàs en ratxa.  :great:  I buen ojo  :yes:
Dons si en 1:25:56 se te ha fet llarga la mia ni te cuento  :whistle: :whistle:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

14 febrer 2017 12:23 #110 per Jorfer (Associat/da)
Dani, molt bona mitja si senyor. Ja quasi tens l'objectiu de les 50 sub 90:wink2: :yes:

14 febrer 2017 12:44 #111 per Angel.gd (Visitant)
Sensacions estranyes a la Mitja, els primers kms no em trobava bé em sentia vuit de forces, potser la xafogor que feia no ho acabo d´entendre,  a partir de l´avituallament del km 5 m´he començat a trobar millor i he començat a accelerar fins arribar a uns ritmes de 4.30-4.32, fins l´arribada, el temps final 1.37.39 bona marca encara que sensacions estranyes.
Bona organització i bons i llargs avituallaments, com sempre falten W.C I potser més ambient de la gent de Barcelona.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

14 febrer 2017 13:31 #112 per Dani (Associat/da)

Dani, molt bona mitja si senyor. Ja quasi tens l'objectiu de les 50 sub 90:wink2: :yes:

A Gavà remato el tema de mitges  :intello:

Em costa moltíssim més fer sub40 en 10.000 que sub90 en mitja. M'estic jorfiant  :intello:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

14 febrer 2017 15:56 #113 per curat (Associat/da)

Em costa moltíssim més fer sub40 en 10.000 que sub90 en mitja. M'estic jorfiant  :intello:

Sort que només te'n falten 3 ( de 10mil)  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

14 febrer 2017 16:40 #114 per Jorfer (Associat/da)

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

14 febrer 2017 19:57 #115 per bebop (Associat/da)
Un altre mitja en la meva preparació per a la Marató de BCN. Aquest any no aconsegueixo marcar uns ritmes com anys anteriors tant en las tirades com fent sèries i encara que ho intento no hi ha manera. Així que em vaig presentar a BCN amb la intenci´de fer sub 1:35, una marca molt assequible per a mí en els últims anys.

Vaig entrar al calaix de sortida i vaig trobar un grup de correcats (Gorka, Raulsan, Tinny, Sandman i algú més, disculpeu però no recordo el nom de tots, ¿Antirico?, Kurt). Alguns volien fer 1:35 però al donar la sortida ens vam dispersar i ja no els vaig tornar a veure. En Kurt marxava davant meu i vaig seguir la seva estela durant uns quilòmtres  (5 o 6) fins que el vaig perdre de vista. Anava més o menys a ritme de 1:35 però amb no gaire bones sensacions. En un moment de la cursa em va atrapar en Vay i vam anar una estona junts parlant d´objectius i tal. Mentres parlavem ens va avançar en Juan i al cap d´una estona en Vay em va deixar. Jo anava fent però era conscient que anava a menys.

Fins al km 14 vaig mantenir el tipus però els últims quilòmetres se´m van fer molt llargs. La Mona també em va avançar arribant  a la platja. Ara ja no paraven d´avançar-me corredors i així fins al final. No sé quants arcs hi ha havia abans de la arribada però segur que molts. Quan finalment veig el crono de l´arribada intento no passar de 1:37 i ho aconseguieixo: 1:36:59.

No estic gaire content però accepto la meva realitat actual. Encara manca un mes per a la Marató i tinc marge per millorar una mica. També haig de dir que em vaig presentar a aquesta cursa sense dormir ja que in inoporúí canvi de torn m´està trastocant tot el meu pla d´entrenament. Crec que al cansament per no dormir ha aparegut als últims quilómetres.

M´agradat la cursa, ben organitzada, bon recorregut i molt bon ambient amb molts corredors d´altres paisos. Bastant diferent a la meva única participació en aquesta cursa (2010) on vaig acabar en 1:27:37 (mev MMP).

Salut i sort a totes i tots.

14 febrer 2017 20:02 #116 per Jorfer (Associat/da)
Bebop, sens dubte el fet de no dormir et va penalitzar força. Ànims i segur que vals uns minutets menys  :great: :great:

14 febrer 2017 20:05 #117 per bebop (Associat/da)

Bebop, sens dubte el fet de no dormir et va penalitzar força. Ànims i segur que vals uns minutets menys  :great: :great:

Moltes gràcies pels teus ànim, m´ajuden molt. Sempre tens aquests detalls i és d´agrair.

14 febrer 2017 20:48 #118 per bcnrosie (Associat/da)
Moltes gràcies per les fotos!! En Dabit m'ha fet un book! :intello:

No és fascitis ni vambes velles, és una butllofa-durícia a la part davantera dels peus. No m'havia passat mai i, a més, vaig córrer amb material prèviament testat a les tirades llargues :ouch:

Què hi farem! Ens haurem de concentrar en la próxima :party:

Tramps like us
baby we were born to run!

15 febrer 2017 13:22 #119 per Jorfer (Associat/da)
Bcnrosie segur que ho aconseguiràs a la propera  :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats