Mitja marató de Barcelona (12-2-17)

Mitja marató de Barcelona (12-2-17)

12 febrer 2017 17:02 #81 per atmos (Visitant)
Caram caram..... Veig que hi ha marques personals....enhorabona :yipi:

He fet 1:42:50, força be. Veig que em mantinc en aquests temps en les últimes mitges.....
Es la primera mitja de Bcn que faig i m'ha agradat molt.....ambientarro, molts estrangers, gent animant, collonut..... :yes:

Enhorabona Joan, veig que has assolit el repte..... 8)

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2017 17:41 #82 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS de la Mitja que ens ha fet un amic meu, moltes gràcies Fernando Yika. 8)

goo.gl/photos/e2uCr4emRKX42phQA
goo.gl/photos/AwTetKidFC764Gdz9
goo.gl/photos/HT9BqAyuPiTpjseJ9
goo.gl/photos/Zm3iTksSZDnEeY9V6

Gràcies també als voluntaris i animadors.

12 febrer 2017 18:13 #83 per kilometer (Associat/da)
Hoy era un día señalado en el calendario a rojo fuego  Lo tenía muy claro y estaba decidido a romper la baraja, si o si. El atletismo es un deporte muy especial y a veces no te recompensa el duro trabajo invertido en él. Pero tal y como me estoy encontrando, tal y como estoy entrenando y tal y como está yendo la temporada, sobretodo des de Chicago, hoy el destino tenía que ser bastante injusto conmigo para no darme el merecido premio conquistado hoy. Una mejora en mi marca de media, nada más y nada menos que de casi 2 minutos, y nada más y nada menos que 5 años después de lograrla en el mismo escenario.

Ni si quiera el viento ha sido enemigo para mí hoy. Sentía que nada me iba a parar salvo infortunio, y así me he plantado en la salida, decidido, mentalizado y convencido de lo quería hacer. El plan estaba perfectamente estructurado en mi cabeza, ahora había que plasmarlo en el asfalto  :yes:.

Empezar, charlando un rato mientras calentaba, con mis grandes y queridos compañeros y amigos correcats, ya ha sido un estímulo. Tras ser padre y con el paso de los años, cuesta prodigarse como en el pasado en carrera tras carrera, y eso hace que te concentres en objetivos cada vez más concretos, y a la vez, que veas menos a la gente, menos de lo que me gustaría. Así que poder ver y charlar un rato con cachirulo, guissona, joan3, rutxi, wallaby, raúl martínez, danistal, chute, xavi-nad, ...ya era una buena de comenzar esta carrera  :wink2:.

Puestos en materia, nos hemos situado bien, pero sin perder la cabeza, pues habían unas cuantas filas por delante unas 4-5 de corredores por lo menos. Mi vista estaba fijada en las banderas amarillas que marcaban 1h15 y des de la misma línea de salida ya estaba enganchado a ellas. Aún así la salida no ha sido fácil, tumultuosa y obligado a tener los 5 sentidos activados para evitar cualquier eventual o posible percance. Mi cabeza siempre ha estado centrado en ir hacia adelante, y aunque sabía que más amigos correcats podían aventurarse conmigo, sólo tenía en la cabeza lo que sucedía delante y prácticamente no he sabido nada de cómo iban las cosas por detrás. Pensaba en que las 3 liebres harían frente común, pero ya en el Paralelo, las tres iban separadas, lo que me creaba un poco de desconcierto. De entrada me he mantenido con la segunda, ya que le acompañaba otro corredor que ya había hecho de liebre para ese tiempo en el pasado. Por lo que voy viendo en mi fore, creo que vamos bien de ritmo, y que quizá delante van un pelín fuerte. Pienso que debería ir hacia adelante, pero me retengo, ya habrá tiempo. Con todo los kilómetros van pasando y ya en Gran Vía nos plantamos en el km 5, en 17:55, a 3:35/ km. Me da confianza en la liebre a pesar de que la libre 1, está a unos 200 m ya. Hablo con él y me dice que todo está bien. A pesar de que ahora el viento viene de cara como en Sant Antoni, es fácil resguardarse detrás de gente y de la liebre que continua con su buen hacer, incrementando el ritmo, con lo que cada vez nos vamos quedando más solos km a km. Me está acercando a la primera liebre y después de un gran trabajo, casi personalizado, me deja en el grupo de la primera liebre y me dice que me integre y no me separe y ya no le veo más. Así lo hago, y con las fuerzas y las ganas a tope todavía  :yipi:, pasamos el segundo parcial de 5 km en 17:39, a 3:32/ km, para un global en el km 10 de 35:33, sólo 3" más de lo que les pedía en mi cabeza a las liebres. Vamos muy, muy bien...  :yes: :yes:

Tras el paso por el avituallamiento correcat  :love:, mi cabeza ya está pensando en la parte más difícil tal vez, por el viento, la Diagonal. El km 15 planea en mi cabeza, y la liebre está manteniendo un buen ritmo y gente en el grupo, aunque poco a poco se descuelga gente, igual que de delante. Giro en el km 15, con un parcial de de 17:59, a 3:36/ km. Lo doy por bueno, pues el viento está siendo puñetero y cada vez estamos más en fila. Cómo dije al principio, tenía un plan y se acercaba el momento de ejecutarlo. Del km 15 al 16 evalué la situación, la mía y la del viento, y sabía que podía cambiar de ritmo en el giro al final de la Diagonal, ese giro que he visto romper maratones y medias, iba a ser el mío. El viento iba a cambiar, y era el momento, así que no me lo pienso. Las liebres me ha ayudado con un trabajo enorme  :great:, pero si quiero bajar de 1h15, me toca dar el do de pecho a mi ahora. Cambio de ritmo y para adelante, y más que nunca sin mirar atrás. Poco a poco voy atrapando y pasando gente y me voy encontrando bien, tengo energía y fuerza para mantener el ritmo. Ya hemos consumido todo el litoral, y llegamos al km 20. Parcial de 5 km en 17:36, a 3:31/ km, el más rápido hasta el momento  8). Este segundo parcial de 10 km ha salido en 35:34, casi calcado al primero. Quería llegar aquí en 1h11 y lo hacía en 1h11:06. Sabía que podía lograrlo pero necesitaba tener la mente clara y no desfallecer. Guissona, me había que había dicho que lo haría, incluso sobrado, y eso resuena en mi cabeza. Subiendo por Marina, David77, me dice que esto ya está hecho. Giramos y que larguíiiiiiiiiiiiisima recta. Voy con todo, manteniendo el ritmo y agradeciendo interiormente los ánimos que llegan, y viendo como van cayendo los segundos en el crono. Se que lo voy a conseguir. Último esfuerzo, y un grito SIIIIIIII, 1h14:47 y lo dicho al principio...Este último parcial des del km 20 en 3:47, a 3:27/ km. Lo hemos vuelto a hacer, ha sido una carrera increíble, y estoy contento, satisfecho y enormemente feliz con este resultado. Sólo quiero, seguir disfrutando mi momento....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

12 febrer 2017 18:36 #84 per kanu (Visitant)
La meva mitja, per portar el contrari a la resta de companys, ha anat de més a menys.  :rofl:
He començat massa ràpid i això ha passat factura en la segona meitat de la cursa. Tot i així, mmp 1:46:26 i amb ganes de, a la propera, intentar "assaltar" 1:45. A seguir treballant!

Gràcies CarlesCat per les fotos. No sé què fariem sense els teus reportatges o els dels teus amics  :yes:

Com sempre, un plaer poder saludar a tothom i en especial a les Correcates, que com que som menys, fa més il.lusió!

12 febrer 2017 19:00 #85 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Avui un altre mitja  a la saca jo com sempre fent de guia del Jaume Bajo  :love: estem fent totes les mitges com entreno de cara a la marató de BCN  anem també amb el Teo corredor de discapacitat visual amb el guia Angel del meu club em fet 1h41'19'' lo millor que em fet podi nosaltres 2on i ells 3er
Tanbé debutavant la corredora invident Gema Sevillano amb la guia Elisabhet del meu club totes dugues hohan fet molt bé amb un temps de 1h58'25''

Moltes gràcies a totes i tots per els vostres anims i per les fotos i especialment al avituallament del km 10 :love: :love:

https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s600x600/16681642_1262707087147119_3069364098390866548_n.jpg?oh=3287953a22e4874568857390607ddda6&oe=593C6C9D

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

12 febrer 2017 19:05 - 12 febrer 2017 19:47 #86 per bcnrosie (Associat/da)
Enhorabona a tots per les MMP i per haver acabat la mitja.

Copio i enganxo el que he posat al FB:

"Mitja Marató de BCN al sac. Genial fins al km 10...a partir d'aquest km patir, patir i més patir. M'han començat a fer mal les plantes dels 2 peus i cada vegada que posava els peus a terra veia les estrelles. Els últims 5Km els he fet caminant-corrent. Una tortura. Al final 1h57'12", 2' més del que volia fer. No patiu, ja estic pensant en la pròxima"

Bé, hi tornarem, segur!!

Gràcies per les fotos!!

P.D.: Ramon_B, bons kms que hem compartit. Llàstima dels meus peus :he:!

Tramps like us
baby we were born to run!

12 febrer 2017 19:44 #87 per ERIC (Associat/da)
Bona tarda,

un altre que aquest matí s´ha presentat a la linea de sortida,temperatura ideal circuit molt ràpid, vent en contra desfavorable, son les variants que cal-lia analitzar; surto amb la idea de fer-ho el millor possible, primers 5km més ràpid del esperat, però em sento bé, pas pel Km 5 19:16; del km 5 al 10 amb una zona  força favorable per anar ràpid, pal pels citats Km n38:33 estic a 10 segons per sota del temps que vaig fer fa 2 anys; la cosa rutlla, pero tremolo pq potser m´estic passant del ritme, no vaig sobrat; del km 10 al 15 parcial 19:25 pateixo una mica especialment del 13 al 15, vaig una mica buit , no sobrat de forçes, pero seguiexo viu i a ritme; sino defalleixo puc fer marca personal; el parcial del 15 al 20 em sento millor, em recupero millor i el fet d´ anar passant a gent m´anima a perseverar, i el passo en 19:26; darrer Km sè q ho tinc, cal mantenir ritme, i aguantar el tipus, la darrera recta es fa eterna, no s´acaba mai, i finalment creuo la linia d´arribada en 1h 21 29 segons, 27 segons per sota del meu millor temps, la veritat que satisfet pel resultat; he anat sol tota la carrera i m´he tingut que menjar trams amb vent en contra; gràcies per les fotogràfies, i felicitar a tothom pels resultats assolits, fins la propera

12 febrer 2017 20:17 - 12 febrer 2017 21:45 #88 per gorka (Associat/da)
:surprised: :surprised: :surprised:
Quins "tiemparros", retorns i petites proeses que estic llegint.
La meva aportació al fil és més modesta...

Després de la Marató de Tarragona volia mirar si la supercompensació funciona. Després d'un rodatge fa 10 dies vaig decidir que havia de sortir a 4.45. Com sempre començo molt fort, i he passat el Km.5 a 4.38 de mitjana, com que tampoc sé corregir doncs no rectifico i passo el Km.10 en 46.30 (4.39/Km). Fins aquí la meva cursa és calcada a la de la Mitja de Barcelona de fa 2 anys. Cap al quilòmetre 12-13, on potser molestava més el vent (jo no l'he trobat gaire exagerat, deu ser que em vaig vacunar a Tarragona fa 3 setmanes), començo a notar una molèstia al taló dret. El mateix que em va passar a Chicago l'octubre. He d'afluixar una mica i passo el Km.15 en 1.11.11 (bonic!  :biggrin:). Ja només queda superar el front marítim, amb alguns quilòmetres amb vent de popa que s'agraeix. Cap al Km.20 m'agafa en ManoloM i el seu equip de llebres... han sortit un minut i mig o dos més tard que jo, per tant vol dir que vaig a fer sub-102'... i així és! 1.41.35 del meu rellotge!

No em sembla una mala marca perquè estic progressant i si tinc un cop de sort encara podré tornar a fer un sub-100' aquesta temporada. El que realment em preocupa és el dolor al tendó d'Aquil•les, que aquesta tarda gairebé no em deixa ni caminar.

En el meu cas la recollida de la bossa ha estat una mica caòtica, han trigat 20' en trobar-la... em sap greu perquè la pobra Mona m'estava esperant a fora... si la veieu constipada és culpa meva...o de la meva bossa...

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

12 febrer 2017 21:04 #89 per pinelli (Associat/da)
hola, aqui un que no ha fet mmp  :intello: .. he sortit a un ritme de 5:15 per acompanyar a l'obadia  i cap al 15 he tornar a notar la part exterior del besó dret ,  ... no es la primera vegada que em passa , aixi que tindre que anar al tanto ..
felicitats a tots els que heu fet mmp , que crec que son moltisimes  :surprised:  , als fotografs com sempre i un plaer saludar a molts companys .. llastima que aquesta cursa sigui tan estressant per culpa del guarda-roba ..
joandegracia , que bo que estiguis a tope un altra vegada .. m'alegro molt  ;)
kilometer ..aquest any encara millor que l'anterior ... ja ho veuras ..
miguelsbd com sempre fent el treball a la perfecció  :yes:
eric tiemparro , enhorabona
atmos collons ,que bé et veig .. estas molt fort
bcnrorie  al tanto si es fascitis plantar ..
obadia gran mmp .. molt lluitada  :yipi:
manu 1.1 mmp , quasi sense forçar .. estas en un moment dolç .. aprofita ..

próxima estació  maratest amb la llebre de 4h .. ara si que si ... CAP  :yes:

12 febrer 2017 21:27 - 12 febrer 2017 21:31 #90 per Jorfer (Associat/da)
Gran cursa avui a Barcelona plena de corredors de fora. Podem dir que ja tenim una mitja turísitca 100x100 doncs la marca Barcelona ven molt i els de casa ho notem al preu. Una proposta que llenço per qui, és dos tarifes com fan a molts llocs d'Europa, la de l'atleta local i la de fora.  :whistle:, però clar és una mica discriminatori no?  :sarcastic: :whistle:

Començo amb els fotògrafs: gràcies Aurelian i CarlesCat  :great:
Cachirulo, passen els anys i sempre amb uns temps espectaculars.  :great:
Sergi42195 està molt rebé aquesta marca. Faràs una gran marató.  :great:
JoandeGracia esplèndida i merescuda MMP  :party:
Kilo, crònica per a emmarcar així com la cursa feta. Avui ni el vent ni ningú et podia frenar doncs la motivació ha sigut l'òptima i, si el cap vol, les cames poden.  :yes: M'alegro molt. Ets tot un referent de la casa.  :yes: :yes:
Kanu, a poc a poc millorant la marca. No pares. Felicitats  :great: :wink2:
Miguel Sbd bona feina de guia, com sempre.  :great:
BcnRosie, cuida aquestes plantes.  :yes: Són velles les vambes?  :whistle:
Eric, sensacional marcote. Cada any millores i no pares mai. Sensacional.  :great:
Gorka, fa poc que has fet una marató així que un resultat més que digne.  :yes: :yes:
Pinelli31, cuida't aquest bessó. Potser una visita al fisio te'l deixa nou per a la maratest.  :wink2:

Vull felicitar a banda als meus companys i companya d'entreno que han fet MMP: Carles#22, Raulsan, RogerM, Anento i DaniRSabater. Bona feina i a continuar millorant.  :yes: :yes:

També m'ha alegrat de veure a les classificacions a Manel59, després de multitud de proves mèdiques per problemes de salut des de la mitja de Sant Cugat.  :yes: :great: Ànims i a poc a poc.  :yes:

En quan a la meva mitja he punxat una mica i no he pogut baixar de l'objectiu marcat. Per Universitat no m'he trobat còmode i he decidit salvar els 90 minuts, doncs feia dos anys que no assolia aquesta fita. Finalment l'he assolit i he fet 01:29:53 sent la 57/243 mitges.
Després he anat a buscar al meu amic Fmorilla, però no l'he trobat entre la multitud de corredors i corredores.

La setmana propera anem per la Maratest i decidirem el rtime final de la marató.

Continuem

12 febrer 2017 21:39 - 12 febrer 2017 22:20 #91 per Dabit (Associat/da)
Bon vespre,

Aquí un que sense fer marca ha acabat amb molt bones sensacions corren una mica per sota del ritme de Marató. A veure si el canvi de plantejament en la preparació em dona resultats d'aquí un mes. felicitar al munt de MMP que han caigut.

Us deixo les fotos. Són tantes que he tingut que dividir i posar una mica d'ordre en una dotzena d'àlbums.

plus.google.com/u/0/collection/Qq2wPE (el link correcte  :beurk:)

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

12 febrer 2017 21:56 #92 per sergicb (Associat/da)

Bon vespre,

Aquí un que sense fer marca ha acabat amb molt bones sensacions corren una mica per sota del ritme de Marató. A veure si el canvi de plantejament en la preparació em dona resultats d'aquí un mes. felicitar al munt de MMP que han caigut.

Us deixo les fotos. Són tantes que he tingut que dividir i posar una mica d'ordre en una dotzena d'àlbums.

goo.gl/photos/vM9CDMsmvAwwHLZM8

Salut

Hola David, he mirat una mica així per sobre les fotos...i n'hi ha moltes on es veia que feia un dia de collons...  :intello:
Vols dir que són d'aquest any, o jo avui ho veia tot negre?  :glasses:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

12 febrer 2017 22:20 #93 per Dabit (Associat/da)

Bon vespre,

Salut

Hola David, he mirat una mica així per sobre les fotos...i n'hi ha moltes on es veia que feia un dia de collons...  :intello:
Vols dir que són d'aquest any, o jo avui ho veia tot negre?   :glasses:

A la parra, Sergi,

Aquí tens el bo...

plus.google.com/u/0/collection/Qq2wPE

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

12 febrer 2017 22:27 #94 per Dennis Teuling (Associat/da)

Després he anat a buscar al meu amic Fmorilla, però no l'he trobat entre la multitud de corredors i corredores.

Ufff... :whip: :whistle:

Gorka, Pinelli31, a cuidar-se i a posar-vos bé aviat :arf: :arf:

Grandes marques Kilometer, Eric, 'mi cachi' :great:
com també tots i totes que han fet MMP avui, o simplement una bona cursa!!

Esteu molt forts tots :yipi: :yipi:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

12 febrer 2017 22:33 #95 per sergicb (Associat/da)

Bon vespre,

Salut

Vols dir que són d'aquest any, o jo avui ho veia tot negre?   :glasses:

A la parra, Sergi,

Aquí tens el bo...

plus.google.com/u/0/collection/Qq2wPE

Ara sí !! Moltes Gràcies, com sempre !!

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

12 febrer 2017 23:11 #96 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Dabit  :great: :great:

13 febrer 2017 07:48 #97 per jblasco (Associat/da)
Bueno ja puc dir que he acabat una mitja marató, era el primer cop que en corria una i m'ho vaig agafar amb molta tranquiitat i anar passant els kilometres, al final la vaig acabar amb 2h21m
Ara toca continuar entrenant per millorar

13 febrer 2017 08:46 #98 per Guillem Gandol (Visitant)
Bon dia a tots i a totes!

Doncs a aquí un altre que tampoc va fer MMP, "només" vora 3min més concretament. Va ser una cursa que va anar de molt menys a molt més. Entre que vaig arribar justet al calaix i vaig sortir des de força al darrera, embotellament inicial (tot i que em va sorprende un any més lo bé que es pot córrer aquesta mitja tot i la gent que érem) i sobretot perquè vaig voler ser conservador a l'inici per provar-me físicament.

Un cop vaig deixar enrere el perfil menys favorable i ja encarant Gran Via vaig passar de ritmes de 4:50-4:45 a puntes de 4:10-4:15 i mantenintme a partir d'aquest punt i fins al final de la cursa a 4:35-4:25. Al final 1h36m30s en fi, que les matemàtiques no fallen...  :sarcastic:

Mica en mica vaig anar trobant pastanagues de la barqueta que s'havia fet de 1h35m i a meta vam arribar tots si fa o no fa bastant junts amb pocs segons de diferència  :yipi:

M'he trobat molt còmode durant tota la cursa i en alguns trams més exigents i avorrits (Diagonal i Litoral) se m'ha fet força curt. Això em fa encarar la Marató de BCN d'aquí a un mes mentalment fort. Serà la meva 7a marató de BCN consecutiva i tot i que no espero fer MMP com l'any passat crec que puc aspirar a fer un sub3h30m i si tot va molt molt bé seria tot un èxit clavar un 3h25m ;)

Ara a seguir els dies d'entrenament que queden amb força i en poques setmanes ja quedarà tot vist per setència! Espero veure-us a molts i moltes a la Marató.

Enhorabona als que han fet MMP, els que han fet la Mitja per primera vegada i en general a tots els finishers i la perseverància d'haver arribat fins al final tot i les possibles dificultats que hagiu tingut.  :yipi:

Marató: 3h37m45s (BCN11 - debut!)
Marató: 3h29m22s (BCN12)
Marató: 3h26m36s (BCN13)
10km: 41m20s (L'H Nocturna13)
Marató: 3h38m22s (BCN14)
Marató: 3h27m12s (BCN15)
Mitja:1h33m42s (BCN16)
Marató: 3h23m46s (BCN16)
10K: 41m01s (DIR G.Urbana 16)

13 febrer 2017 08:53 #99 per Ramon_B (Associat/da)
35ª Mitja Marató al sac !. Tal i com teniem previst he sortit amb la BcnRosie a pel Sub 1h55'. Hem anat controlant força bé el ritme al voltant de 5'28'' - 5'30'' / Qm.  Passat el Qm 10 la Rosa ha començat a tenir problemes als peus i ha afluixat una mica. Jo he pogut mantenir molt bé el ritme en companyia de l'Albert Grampy per apretar una mica al final i acabar amb un temps de 1h54'50'' a ritme de 5'27''/Qm (gairebé ho he clavat !!!)  :party:

Molt content d'haver acabat una mitja mes amb una bona marca per a mí (la dotzena de sempre). Curiosament aquest temps 1:54:50 l'he fet en tres mitges Montornés 2011, Terrassa 2014 i ahir a Barcelona  :surprised:

Moltes felicitats per les MMP i gracies per l'avituallament del Qm 10  :love:

Gràcies també als fotògrafs i animadors.

Ens veiem a la Maratest !  :whistle:

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

13 febrer 2017 09:05 #100 per Trivix (Associat/da)
Bon dia,

ahir bona cursa, molt ben organitzada (segons el meu parer).  Molt concentrat desde el principi evitant penalitzar pel vent. Suplint la falta de km's i d'entrenos per l'ofici,  ;)

Al final patint (s'em va fer molt i molt llargaaaaaa) pero content perque tot i la meva edad i la manca de temps per entrenar continuu passant-m'ho bé i essent competitiu.  1h29'44".

salut!!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats