Bones pastanagues! Llàstima que ahir sols em vaig topar amb en Marc i el Kilometer, però m'encanta llegir-vos per aquí i llegir que a grans trets la cosa va anar bé. Per cert, aprofito per felicitar els dos companys anomenats just abans, 5é i 6é de la mitja, quin nivell en aquesta casa, TE-LA!
Us deixo amb una petita crònica i aprofito per comentar respecte al que fèieu referència.
"Ja som al darrer campionat CAT de l'any (pels ruteros)! L'experiència em diu que en dies així ? l'últim que t'esperes és una bona bossa del corredor ? perquè han de tirar per altres coses (premis, samarreta...). Però vaja, prefereixo aquestes instal·lacions, ? canviar-se i tenir dutxa i lavabo just on reculls dorsal és un luxe!
El dia ☔ es va despertar poc còmode per alguns i ? de la millor manera per altres. Fresquet ? per l'época de l'any, vent residual (? que aniria augmentant durant el ? matí) i pluja a estones. Sabent la ? de sortida (10h matí) a 29 d'Abril, crec que hem tingut ? una sort terrible. Clar que això ha desanimat a que la gent sortís al carrer. Però com ja deieu molt ? la família que ha muntat el seu propi avituallament (per cert els de cursa els he trobat ? complets i jo els prefereixo en pujada que anem més lents xD).
Veient que el dia anima ? tot i que el circuit prometi ? decideixo sortir amb el pla ? arriscat, buscar un pas de 3️⃣6️⃣'3️⃣0️⃣" al km 10 i lluitar d'allà a ?... Espero trobar-me algú pel camí i fer ⛵. Em despedeixo dels companys que animen (? mil gràcies!) i desitjo sort als que ens trobem en línia de sortida ?. Baixada trepidant, ☑️ 1r km al sarró i he tingut sort, ens hem ???? un grup maco on destacaran sobretot ? del Canovelles que faran una mitja ? per emmarcar.
La 1a ? volta del circuit és preciosa! Vas bé ? tot i que notes que l'ondulació del terreny ? et va treient vides. Passem el 5 com toca (18'20'') ? intentant controlar pulsacions i perdent ?️els primers corredors del terç. Les bones sensacions a les pujades comencen a ser un miratge quan a la llarga baixada cap al ? el grup en el que vaig em comença a duur amb sensació ? d'anar just... Per sort anem "on time" (36'35'' el 10) i això motiva a seguir ?, em prenc el gel i amb un company ? agafem la responsabilitat de tirar en la tornada del bucle, ara de pujada. Ha arribat ? l'home de la massa abans de temps pero ⚔️ lluitarem! Arribem al km 1️⃣4️⃣ i refem el circuit inicial, les cames però ? no són les mateixes... Això sí, no deixem de xalar! La gent ? i procuro seguir a l'equipàs del Canovelles ?. Del 17 en endavant aniré perdent comba ? però no massa, que es noti l'arrel ? pastanaga! Així que amb bona ? i l'esperit satisfet, creuem una nova línia de meta!
Al final 1h18m29s ? salvant els bassals i una 14a posició que em sap a glòria!
PD: efectivament, sí que hi havia fruita ➡️ a meta!
PD2: m'encanta el circuit, sino no seria SantCu!"
I ara a pensar en una cursa a la segona casa el 13 de Maig (Dues Pedres ?) i després a duur les orelletes correcates a la primera ?️ a la cursa de Nou Barris!