34ena edició Mitja Marató Sant Cugat

34ena edició Mitja Marató Sant Cugat

27 Abr 2018 15:21 #21 per jomalro (Visitant)
Hola!

Ja tenim dorsals i ... mireu el link .


Salutacions,
José Manuel

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2018 19:42 #22 per fandes (Associat/da)
El 434 "al habla"! Com sempre, fantàstics els consells del Dabit. Amb ganes de diumenge!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2018 08:58 #23 per Mona (Associat/da)
Que vagi molt bé demà la cursa! Ja explicareu com de ràpid és el recorregut...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2018 15:23 #24 per jramon (Associat/da)
Al habla dorsal 30

La samarreta maca i el circuit dels millors de Sant Cugat. Ja veurem el clima

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2018 15:37 #25 per tonivet (Associat/da)
Dorsal 203
Dema anire amb equipacio de VETSICS que es qui em regala el dorsal
Ens veiem dema!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2018 16:18 #26 per Josep80 (Associat/da)
només una ampolla petita d'aigua a l'arribada.
Per a prendre nota.
Potser per 7km és suficient, però per una Mitja...
perdó, m'oblidava: també he vist una caixa amb mitja dotzena de pomes.

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2018 19:04 #27 per tonivet (Associat/da)
Doncs si el circuit ja no te tants desnivells pero Sant Cugat es el que es.
Jo tampoc arribava en el millor moment de forma ja que he anat "allargant" la temporada d'asfalt pero si que potser es mes corrible
Josep80 jo he arribat abans que tu i les noies/nenes ens feien triar entre una poma o una mandarina; la majoria agafavem una poma i una o dos mandarines ja que no hi havia res mes a part de l'aigua
Per la resta l'he trobat molt ben organitzada excepte l'avituallament del km 5 que estava en pujada i el del 20 q per a mi sobrava al menys amb les temperatures d'avui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2018 20:17 #28 per jramon (Associat/da)
Si que el circuit es millor, pero continua sent dureta. També trobo que al final era una mica escas. Sort que el temps ha acompanyat.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Abr 2018 09:54 #29 per jomalro (Visitant)
Hola correcats,

Per mi, la meva 3a mitja. En quant a sensacions i nivell de satisfacció, la millor de totes.
La climatologia ha acompanyat molt, penso que ha fet una bona temperatura i que la pluja ha respectat (al menys tot el meu recorregut). Potser, a un altre data (que no sigui pont) i amb un clima més agraït, els carrers s'haurien omplert de animadors i animadores (per cert, un bravo per la familia que al 12km tenia un avituallament cassolà a la seva porta).
El recorregut m'ha semblat molt xulo, pujades, baixades, el centre de la ciutat, etc.
L'organització m'ha semblat molt correcte encara que penso que s'hauria de millorar:
- Bossa del corredor.
- Llebres, em vam confirmar (via facebook oficial) que hi haurien i jo no les he vist.
- Avituallament final (la resta molt bé).
No sé, en aquests aspectes, esperava més al ser el Campionat de Catalunya de la distància.
Encara i així, al proper any participo segur. El subidón ha estat brutal quan ha falta 2km's he pogut apretar les dents i augmentar el ritme (potser m'havia dossificat massa).

Quina ha estat la vostre experiència?

Salutacions,
José Manuel

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Abr 2018 17:51 #30 per fandes (Associat/da)
Bones pastanagues! Llàstima que ahir sols em vaig topar amb en Marc i el Kilometer, però m'encanta llegir-vos per aquí i llegir que a grans trets la cosa va anar bé. Per cert, aprofito per felicitar els dos companys anomenats just abans, 5é i 6é de la mitja, quin nivell en aquesta casa, TE-LA!

Us deixo amb una petita crònica i aprofito per comentar respecte al que fèieu referència.

"Ja som al darrer campionat CAT de l'any (pels ruteros)! L'experiència em diu que en dies així ? l'últim que t'esperes és una bona bossa del corredor ? perquè han de tirar per altres coses (premis, samarreta...). Però vaja, prefereixo aquestes instal·lacions, ? canviar-se i tenir dutxa i lavabo just on reculls dorsal és un luxe!

El dia ☔ es va despertar poc còmode per alguns i ? de la millor manera per altres. Fresquet ? per l'época de l'any, vent residual (? que aniria augmentant durant el ? matí) i pluja a estones. Sabent la ? de sortida (10h matí) a 29 d'Abril, crec que hem tingut ? una sort terrible. Clar que això ha desanimat a que la gent sortís al carrer. Però com ja deieu molt ? la família que ha muntat el seu propi avituallament (per cert els de cursa els he trobat ? complets i jo els prefereixo en pujada que anem més lents xD).

Veient que el dia anima ? tot i que el circuit prometi ? decideixo sortir amb el pla ? arriscat, buscar un pas de 3️⃣6️⃣'3️⃣0️⃣" al km 10 i lluitar d'allà a ?... Espero trobar-me algú pel camí i fer ⛵. Em despedeixo dels companys que animen (? mil gràcies!) i desitjo sort als que ens trobem en línia de sortida ?. Baixada trepidant, ☑️ 1r km al sarró i he tingut sort, ens hem ?‍?‍?‍? un grup maco on destacaran sobretot ? del Canovelles que faran una mitja ? per emmarcar.

La 1a ? volta del circuit és preciosa! Vas bé ? tot i que notes que l'ondulació del terreny ? et va treient vides. Passem el 5 com toca (18'20'') ? intentant controlar pulsacions i perdent ?️els primers corredors del terç. Les bones sensacions a les pujades comencen a ser un miratge quan a la llarga baixada cap al ? el grup en el que vaig em comença a duur amb sensació ? d'anar just... Per sort anem "on time" (36'35'' el 10) i això motiva a seguir ?, em prenc el gel i amb un company ? agafem la responsabilitat de tirar en la tornada del bucle, ara de pujada. Ha arribat ? l'home de la massa abans de temps pero ⚔️ lluitarem! Arribem al km 1️⃣4️⃣ i refem el circuit inicial, les cames però ? no són les mateixes... Això sí, no deixem de xalar! La gent ? i procuro seguir a l'equipàs del Canovelles ?. Del 17 en endavant aniré perdent comba ? però no massa, que es noti l'arrel ? pastanaga! Així que amb bona ? i l'esperit satisfet, creuem una nova línia de meta!

Al final 1h18m29s ? salvant els bassals i una 14a posició que em sap a glòria!

PD: efectivament, sí que hi havia fruita ➡️ a meta!
PD2: m'encanta el circuit, sino no seria SantCu!"

I ara a pensar en una cursa a la segona casa el 13 de Maig (Dues Pedres ?) i després a duur les orelletes correcates a la primera ?️ a la cursa de Nou Barris!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.