Ja amb una mica més de temps, puc fer una mini crònica.
A més de per gaudir de la Behobia, em vaig plantejar el viatge com una preparació a l'estrès d'un viatge per córrer,
El dia de la cursa no vaig poder dormir, estava neguitós i els trons i la pluja no ajudava. Vaig decidir no fer servir el guarda-roba per arribar just a l'hora de la sortida per no agafar fred, així que tocava córrer amb el mòbil i les coses mínimes perquè em deixessin entrar a l'hotel. El dissabte vaig tornar a la fira i vaig agafar dues barretes de cereals per esmorçar abans de la cursa (3 hores abans, segons el protocol rnou).
Tal com havia dit a priori, em plantejava la cursa a 3:40, però ja vaig avisar als companys que em vaig trobar que possiblement tiraria una mica més. La sortida va ser caòtica, calaix 2, i em vaig menjar el primer km a 4:00 i el segon a 3:55. El tercer ja va començar a sortir a 3:45, crec que al 3 vaig trobar a en CarlosHB.
No vaig veure a en Ptarditti ni a en Bighouse que a priori anaven al mateix ritme inicialment, així que va ser de les pitjors sortides que he fet a una cursa, un tap dels bons...
Un cop passat el 3, ja vaig començar a pujar el ritme... sense mirar gaire el GPS (bé al km 7 sí, per veure a quan havia pujat).
Al 10, prenc un gel, no el necessitava però tenia la butxaca del pantaló a petar: Mòbil, documentació, mocadors i un Maurten. Un km, em va costar treure'l !. Aigua no em va caldre, vaig treure la llengua una mica per agafar-ne del txirimiri que queia (no em va tocar la pluja ni el vent fort a mi).
Sobre el 13, a Errenteria vaig aconseguir agafar la llebre de 1:15, vaig refugiar-me darrere la llebre, però hi havia un tio davant que anava borratxo d'esquerra a dreta i gairebé tinc un ensurt... així que vaig aprofitar la pujada del pont per augmentar el ritme de nou i anar guanyant metres. (Hi ha un video a corriendo voy 1:00 surt en bighouse i a l'1:01 ja surto jo davant la llebre).
Els últims 3 km els vaig fer a una mitja de menys 3:30, per finalment complir de sobres el temps que m'havia proposat : 1:12:34.
Vaig estar animant i aplaudint tota l'estona. Vaig trobar la gent una mica parada (que suposo que canvia conforme el gruix de corredors es fa més gran). I sobretot molt bé de forces tot i haver fet els últims 17 km a 3:35.
Sens dubte, repetiré (i espero que amb una sortida més fluida

)
Salut!