Mitja del Mediterrani (20.10.19)

Mitja del Mediterrani (20.10.19)

08 Oct 2019 06:42 #1 per sandmannn (Associat/da)
Teniu el web oficial aquí .

Jo m'acabo d'inscriure.

Segur que algun correcat tb hi anirà...

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2019 15:23 #2 per Tiny (Associat/da)
Inscrit!

sandmann A veure si compartim uns quants quilòmetres... :great:

Per cert, hi ha un descompte de 5 euros per socis del RACC. Com que m'han enviat un missatge
amb dos codis de descompte, en tinc un de sobra.
Si algú està interessat que m'envii un privat

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2019 19:07 #3 per Sergi42195 (Associat/da)
Bona tarda,

Jo també m'acabo d'inscriure per fer quilòmetres i arribar decentment a la marató de Valencia.

Gràcies per oferiment Tiny, però ja he cursat inscripció.

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2019 22:12 #4 per sandmannn (Associat/da)
Tiny! I tant! I si parlem de ritmes encara podem coincidir algun km

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2019 20:40 #5 per sanguita (Associat/da)
Un altre que també anirà a la Mitja del Mediterrani.
Esperem que aquest any no caigui el diluvi de la darrera edició en la que els carrers de l'urbanització tenien aigua fins a l'alçada dels turmells!

Encara estic pendent de decidir ritmes (entrenament a ritme o competir-la per fer-la servir de referència)...

Salut!

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2019 11:14 #6 per ancho (Visitant)
Hola,
No es mi circuito favorito, pero como es "de casa", y este año Gavà ha hecho figa, este año me estrenaré con la del Mediterrani.
Voy algo fuera de punto, pero a ver qué tal.
Por cierto que ayer me llegó un mensaje de la organización conforme se cerraban las inscripciones ayer, un día antes de lo previsto...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2019 22:10 #7 per Jorfer (Associat/da)
Malauradament aquesta temporada em salto la mitja del poble doncs encara no estic en modo maratonià.

Molta sort a tothom i esperem que les condicions meteorològiques siguin favorables.

Estaré pendent del vostre rendiment.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2019 11:08 #8 per JJ_SBD (Associat/da)
Bon dia,

un altre inscrit a la mitja.
Esperem que tinguem una meteorologia més favorable que l'any passat -;)
Tiny, Sandmann us buscaré crec que podrem compartir alguns km's...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2019 19:56 #9 per jaume86 (Associat/da)

sanguita va escriure: Un altre que també anirà a la Mitja del Mediterrani.
Esperem que aquest any no caigui el diluvi de la darrera edició en la que els carrers de l'urbanització tenien aigua fins a l'alçada dels turmells!

Encara estic pendent de decidir ritmes (entrenament a ritme o competir-la per fer-la servir de referència)...

Salut!


Malauradament em temo que demà tornem a pillar força aigua com l'any passat :( i jo que tinc tirada llarga em fa especial il·lusió que plogui :grrr: :grrr: :grrr:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2019 21:13 #10 per sanguita (Associat/da)
Ara estava mirant la previsió
Sembla que a mesura que passi la cursa hi ha menys probabilitats de pluja....

En qualsevol cas, esperem que tot s'avanci una mica o que els senyors de la meteo s'equivoquin...

Jo volia fer-la servir de test (no en tindré un altre pel canvi del Prat), però haurem de decidir al darrer moment en funció de com estigui el circuit, de si ens cau un xàfec o de si només plou...

Demà veurem...

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2019 21:54 #11 per jaume86 (Associat/da)

sanguita va escriure: Ara estava mirant la previsió
Sembla que a mesura que passi la cursa hi ha menys probabilitats de pluja....

En qualsevol cas, esperem que tot s'avanci una mica o que els senyors de la meteo s'equivoquin...

Jo volia fer-la servir de test (no en tindré un altre pel canvi del Prat), però haurem de decidir al darrer moment en funció de com estigui el circuit, de si ens cau un xàfec o de si només plou...

Demà veurem...


sanguita, si em permets donar-te un consell, no t'ho pensis ni un minut. Demà a per totes, faci el temps que faci!

Jo l'any passat tbe tenia test i, veient la que estava caient, anava cap al canal pensant que no correria. Però a l'arribar el mister JB ens va dir que collons era això de no córrer, que si passava el dia de la marató què?? Així que vam sortir tot el grup que allà estàvem. Personalment se'm va fer la mitja molt dura, tenint males sensacions físiques de que la pluja m'anava garrativant els músculs. Fins i tot al començar la segona volta em vaig despenjar de la llebre de 4' però passat el pont vaig tirar de cap per reunir-me al grup i aguantar fins al final. Inclús apretar una mica ja a dins del canal. Erem 3 que anàvem a pel sub3h a valència i els 3 vam rondar els 84'... objectiu aconseguit!!

Així que descansa aquesta nit i demà a per totes, que serà un entrenament que valdrà per dos o tres!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2019 08:05 #12 per sanguita (Associat/da)
Piles carregades.
Gràcies pels ànims i consell.

Sortirà com sortirà però anirem a totes..

En una estona us explico!

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2019 19:44 #13 per sanguita (Associat/da)
Bé, doncs ja tenim nova MMP...

Després d'escalfar 2Km a ritme molt suau saludant Correcats a dojo, he anat al calaix de sortida on he coincidit amb en Berceruel. No ens coneixiem però, com sempre, la samarreta pastanaga fa que "detalls" com aquests s'esborrin...
Tret de sortida i corrent a ritme des de l'inici. No se si només em passa a mi però si no trobo el meu pas des de l'inici, acabo corrent molt incomode... Bones sensacions així que he pensat en marcar un ritme per sota de 4'10" per deixar el crono per sota de 1h28'. Això volia dir que el meu GPS havia de marcar un ritme de 4'07"/Km. Pas pel 5K en 20'28", una mica ràpid però sabia que el vent jugaria en contra al passeig. Just entrar-hi, he fet un petit esforç per agafar un grupet que em portava uns 10m on hi havia una correcat (guanyadora del 10K, no voldria equivocar-me amb el nom però diria que era Anento). He anat en grup fins la primera volta, cómode i només fent un KM una mica més lent (a 4'16").
He aprofitat per prendre una pastilla de sals que se m'ha quedat al coll: tos i sensació d'ofegament fins que he pogut treure-la. He perdut el grup que seguia i m'he trobat sol i sense poder contactar-lo de camí al passeig. I aquí ha començat a trontollar la cursa. Els trams amb vent en contra se m'han fet pessats i he perdut ritme i sensacions. Mirava de posar.me un altre cop a ritme però no el trovaba... Un cop hem girat i hem agafat aire a favor, he seguit marcant els ritmes programats. Confiat novament he arribat al tram de l'urbanització i des d'aquí fins a la pujada del pont he marcat els Km més lents amb diferència (4'16", 4'16" i 4'22"). He mirat d'aprofitar la baixada per agafar el meu ritme novament i he marcat 4'09" i 4'09" als següents kilometres. El rellotge em deia que no baixaria de 1h28" però he pensat que valia la pena lluitar i apropar-me al màxim a aquesta marca. I he apretat el que he pogut fent el darrer Km a 4'05". Anava justet però m'he trobat còmode allargant el pas. Finalment he parat el meu rellotge en 1h28'20".

Potser ha estat l'aire, però no m'agraden cercar motius externs. Content però empipat en un primer moment...
Ara, unes hores més tard, no puc estar més content:

La meva millor marca a MM era de 1h30'14" (Mitja de Sabadell fa un mes).
L'he baixada a 1h28'18" (gairebé 2 minuts) en una setmana d'entreno estàndar preparant la Marató de València.
Si comparem amb fa un any, mateixa cursa però sota el diluvi universal, l'he baixada en 4 minuts!
La marca consolida la bona sensació que tinc amb la preparació d'aquest any.
El sub3h05' sembla possible (si no es torça res)

Seguim!

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2019 20:05 #14 per jaume86 (Associat/da)
Molt bona mitja sanguita!! Ja pots renovar la firma i crec que has conegut a la sortida algú amb qui podeu fer molts kms plegats a València ;) I dsp de la marató, aquesta marca la pulveritzaràs segur. L'any passat queia un diluvi però aquest any la meteo no ha ajudat gens tampoc entre el vent que comentes, l'alta humitat que ha quedat dsp de la pluja de la matinada i el sol que ha acabat sortint!!

Jo sí que no tinc excuses, avui no era el dia i he plegat al km14 amb una bona pàjara. Com que demà haig de seguir entrenant i sumant, no m'ho he rumiat gaire. De fet ja volia plegar al pas per meta però el JB m'ha animat a seguir.

I sí, la guanyadora del 10k es diu Anento de cognom i de nom Barbara, una autèntica 4x4, tant et fa podi en una mitja com en una milla o et guanya un 10k sense quedar contenta amb el temps fet!!! Bona feina la que fa el JB amb ella (JB = Jordi Ballesteros, un dels entrenadors de la casa)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2019 21:32 #15 per Jorfer (Associat/da)
Sanguita, portes una gran preparació per València. Aquest any destrossaràs la marca per molt. Felicitats!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2019 14:55 - 23 Oct 2019 14:55 #16 per Sergi42195 (Associat/da)
Bon dia correcats,

Us vull fer quatre ratlles sobre la mitja del Meditarrani que vaig estar present diumenge passat.

La recollida de pitrall i bolsa corredor, cap problema. Ho vàrem fer a l’Ànec blau. A més, hi ha serveis de bar ja oberts, per el que pots aprofitar per prendre un cafè o anar als serveis.

La sortida i arribada al canal olímpic, sincerament és força bonic, diferent segons la meva opinió.

El recorregut és força pla, sols hi ha el pont per creuar autovía, que s’ha de salvar, i el possible vent que et puguis trobar al passeig marítim.

D’ambient o públic? Com sempre al que et pots trobar a qualsevol mitja. Escàs.

Respecte a mí, doncs he començat a entrenar el passat 12 de setembre, després de haver parat per vacances, i com tot, miracles no hi ha. Lo fotut, és que quedes amb unes sensacions … però bé, malgrat ja tenir uns anys, intentarem fer-ho millor en altres curses on estiguem presents.

Finalment, felicitar al amic Ancho, que em va encantar veure’l i tenir unes paraules amb ell, al igual que la resta de vosaltres.

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2019 16:48 #17 per Jorfer (Associat/da)
Sergi42195 vinga a poc a poc a construir la base per a fer de nou una marató, sense defellir i persistint. Endavant Sergi endavant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2019 17:30 #18 per Tiny (Associat/da)
Aquí un altre que va correr aquesta mitja...

En el meu cas haig de dir que vaig aconseguir la meva PMP en mitja marató :whip:

El dia va començar bé amb una bona organització per recollir dorsal al Anec Blau i podent saludar un munt de companys que feia temps que no coincidiem. :party:

Donat que vaig curt de quilòmetres per culpa d'una fascitis plantar emprenyadora que tinc encara en el dos peus,
el meu objectiu era estar sobre 1h 45' (2-3 minuts més que els dos darrers anys). Vaig sortir amb en sandmann i JJSbd seguint inicialment a la llebre de 1h 45'. Em va sortir la vena gasosera i em vaig avançar uns metres. Però a partir del km8-9 em vaig trobar buit. Passat el km.10 s'em va passar pel cap abandonar i finalment els últims 10 km. em vaig sentir com si fossin els últims d'una marató.
Temps final 1h 52' 22 i molts dubtes de cara a la marató d'Istanbul en dos setmanes.

Dit això, vull agrair la bona feina dels voluntaris i els grans avituallaments que té aquesta mitja.

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2019 17:57 #19 per jaume86 (Associat/da)
Lluís no vas ser l'únic que les va passar putes diumenge pel canal, jo tnia dia de tirada llarga, em tocaven 9k inicials i la mitja intentant rondar l'1h35', una mica més del que vaig fer diumenge passat sense prèvia. Però també als kms 8-9 ja em volia retirar, vaig pensar d'aprofitar el pas per meta i deixar-ho allà però el JB (Jordi Ballesteros) em va animar a seguir i li vaig fer cas. Tot i així, només a la petita pujadeta per sortir del canal ja vaig caminar, evidentment el pas sobre l'autovia també... i al km14 vaig dir prou.

Dilluns vaig fer el petit rodatge que tenia i ahir les series 2x4000 van sortir inclús més ràpides (un pel només) del planejat malgrat el vendaval. Per tant, vull pensar que tenia un mal dia diumenge, ens pot passar a tots, a la feina, a casa... i també a l'esport! Així que 0 dubtes Tiny i a gaudir i xalar a Istambul!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2019 21:00 #20 per Jorfer (Associat/da)
Tiny i Jaume86 el diumenge va ser un dia estrany per a córrer amb vent i molta humitat amb sensació d'esgotament ràpid, així que no treieu masses conclusions de l'entreno amb dorsal del passat diumenge.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.