22a Mitja marató de Terrassa (23/01/2022 - 10h)

22a Mitja marató de Terrassa (23/01/2022 - 10h)

21 Gen 2022 15:04 #41 per Dabit (Associat/da)
Recollida de samarretes i dorsals:

- Anna Cos (Socanna) talla M Dorsal 577
- Carlos Leal ( Camiseta?) talla L
- Jesús Leal ( Camiseta1?) talla L
- Jordi Fernández Varela (Jorfer) talla L
- Albert isidro liria ( Grampy) talla XL Dorsal 612
- José Ramón Martínez Díaz (jramon) talla L Dorsal 253
- Òscar Moreno Escartín (Rugbyman) talla L Dorsal 157
- Xavi Cheto (XaviCht) Talla M Dosal 330
- Manolo Mora Díaz (ManoloM) talla L Dorsal 149
- Josep Viñas Sanz (Antirco) talla L Dorsal 197
- Lluís Espiell (Tiny) talla XL Dorsal 271
- David Jiménez (dabit) talla M Dorsal 108
-Iain O hAnnaidh (ianto) talla M
- Raúl Martinez (RaúlMartinez) talla L Dorsal 57
-Rafa Pérez (RafaPerez) talla M

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2022 17:04 #42 per Camiseta? (Associat/da)
Recollida de samarretes i dorsals:

- Anna Cos (Socanna) talla M Dorsal 577
- Carlos Leal ( Camiseta?) talla L 170
- Jesús Leal ( Camiseta1?) talla L 194
- Jordi Fernández Varela (Jorfer) talla L
- Albert isidro liria ( Grampy) talla XL Dorsal 612
- José Ramón Martínez Díaz (jramon) talla L Dorsal 253
- Òscar Moreno Escartín (Rugbyman) talla L Dorsal 157
- Xavi Cheto (XaviCht) Talla M Dosal 330
- Manolo Mora Díaz (ManoloM) talla L Dorsal 149
- Josep Viñas Sanz (Antirco) talla L Dorsal 197
- Lluís Espiell (Tiny) talla XL Dorsal 271
- David Jiménez (dabit) talla M Dorsal 108
-Iain O hAnnaidh (ianto) talla M
- Raúl Martinez (RaúlMartinez) talla L Dorsal 57
-Rafa Pérez (RafaPerez) talla M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2022 09:32 - 22 Gen 2022 09:33 #43 per Jorfer (Associat/da)
Demà a les 9:30 ens veiem a la foto Correcat.
Abrigeu-vos!!??
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2022 16:07 - 23 Gen 2022 16:08 #44 per XaviCht (Associat/da)
Com quasi sempre, he fet 3 minuts tard a la foto :whip:
En fi.

Gràcies, Socanna i companyia, per la recollida de dorsals.

Gràcies, Manolo, perquè sense tu no hagués fet 1h 49'54" ni de conya. En el meu baix estat de forma, hagués gestionat molt pitjor les diferències entre pujades i baixades.

I gràcies, dabit, per les fotos i el post previ.

Tiny, no t'he vist al final, però t'he vist sempre per davant nostre :thumbup:

A la resta, com sempre, genial poder saludar els companys.

La cursa, bé, he gestionat genial el circuit i el ritme (o sigui, m'he límitat a seguir el Manolo ? )
Per sort, he aguantat (no ho tenia molt clar). Al darrer km el bessó esquerra anava amenaçant, però no ha passat d'aquí.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2022 18:27 #45 per Jorfer (Associat/da)
Doncs amb moltes ganes de fer de nou la mitja de Terrassa, aquesta vegada fent de llebre oficial.

Enguany s'ha notat el covid amb menys gent a la cursa, doncs entre la desmotivada, la lesionada, la confinada,....estem sota mínims. L'important és que s'ha pogut fer, ja vindran temps millors.

L'anècdota de la Mitja per mi després de 269, ha sigut que m'ha caigut el velcro del xip del turmell. Sort que els germans Camiseta?? s'han enterat i l'han rescatat. Està clar que cal renovar el velcro.

Un plaer ajudar a la gent en una mitja que no és fàcil de gestionar amb tanta pujada i baixada.

Felicito a les vuit llebres doncs totes hem assolit l'objectiu amb més o menys precisió. En el meu cas he fet 1:44:41.

Gràcies Socanna per a recollir-nos els dorsals i obsequis.

L'any proper, espero repetir de nou.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2022 18:57 #46 per socanna (Associat/da)
Jo també tenia ganes de tornar a fer una mitja. I que bé tornar com a llebre a la meva ciutat.
Anècdotes: la gent a Terrassa em coneix, és com un poble però gran.... I un que anava a la meva barqueta flipava i em pregunta "treballes a l'Ajuntament??" :joy: :joy:
La segona anècdota és que després de la cursa he anat a fer un cafè amb llet i mirar el mòbil. Sento que l'Antentes diu el meu nom per megafonia. Surto corrent del bar, i el xino darrera...... Pensava que marxava sense pagar?

Super compartir ina estona amb tots vosaltres?
Ho podia haver fet millor... 1h 59'41"
Fins ben aviat companys

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2022 19:00 #47 per Tiny (Associat/da)
Molt content de participar en aquesta mitja, encara que el perfil no em favoreix...

Feliç per saludar companys que feia temps que no ens veiem :great:

La meva cursa de més a menys (com quasi sempre...) He sortir darrera d'en Jorfer que marcava perfectament el ritme per fer sub 1h45'. En 5 o 6 kms. ja he vist que no podría seguir aquest ritme i m'he anat despenjant. La pujada del 12 se m'ha fet dura i fins i tot m'he aturat per prendre un gel i aigua...:whistle: El últims kms. he anat fent esperant a veure si m'atrapava en ManoloM

Temps final 1h49'02" i ... zero molèsties!

Moltes gràcies al companys de Terrassa per ocupar-se de recollir dorsal i bosses!
També gràcies als voluntaris (que eren molts!) i fotografs. Menció especial al Dabit per penjar 7.000 fotos al blog maldito :party:
Finalment, menció especial a totes les llebres! Si normalment ja feu una gran feina, en aquest circuit té molt de mèrit la vostra actuació :kissheart:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2022 19:40 #48 per Carlos (Associat/da)
Molt content de tornar a correr a Terrassa. Molt bon ambient correcat, felicitar a totes les llebres, i tornant mica en mica a la nova normalitat.
La cursa tot un repte desafiant del qual he sortit super content. Millor marca en aquesta mitja marcant un 1:26:00.

Enganxat al Raul sub1:25 pero al final se mha escapat un pel.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2022 20:28 #49 per rularo86 (Associat/da)
Havent fet una cursa dissabte, aquest any he aprofitat per ser espectador d’aquesta mitja i veure com arribaven companys. Les llebres de 1:25 i 1:30 han arribat practicament soles, mostra de l’exigencia del traçat i potser de la baixada de participants. Com a curiositat, estant situat a la part baixa de La Rambla, veig pujar en jaume86 acabant la seva participació i, poc després, noto que una samarreta pastanaga baixa com qui fuig del dimoni fent el recorregut en sentit contrari... Tirada llarga potser?
Hi ha pastanagues amb energies infinites...:laughing:
Ànims a tots i totes i cuideu-vos.:cheer:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2022 20:59 #50 per jramon (Associat/da)
Si que ha sigut exigent perque es trencava el ritme continuament, pero la he gaudit molt. M'alegro molt d'haver parlat amb tants companys. Gracies a Socanna per la seva feina i molt agraït a Dabit per les fotos.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2022 13:06 #51 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia guapus i guapes.

Abans de res em sumo a les felicitacions a la Anna per la gestió de pitrals (impagable pels que venim de fora i trobar-nos tot ja fet) i a en Dabit per les immillorables fotos (si no surts al BlogMaldito es que no has anat a la cursa...no se li passa un).

Per part meva poca cosa que comentar. Amb poc volum a les cames em van enganyar per fer de llebre a Terrassa (2 vegades he fet de llebre i les 2 enganyat, però aquesta vegada no m'ho han notificat al cotxe de camí com la primera vegada) i encantat d’haver pogut donar un cop de ma a l'associació i als corredors. Com altres llebres vaig entrar solet i això em fa pensar que vaig gestionar be les forces del grup per que al 16 van marxar la gran majoria i la resta van apurar fins al 19.

La veritat es que m'agraden aquests circuits trenca-cames on portar el ritme mig es tot un repte, però per posar un "però" he trobat a faltar alguns punts quilomètrics (no he vist els cartells dels 16 ni el 17) i millor col·locació dels mateixos (kms de 800m i altres de 1300). En fi, la distancia final era correcte i el meu temps a meta 1:39:55 complint amb el temps de la meva banderola.

I com no encantat de poder tornar a saludar a molts companys que feia molt de temps que no em trobava. Esperem que això torni a ser habitual q se os troba molt a faltar i petar la xerradeta prèvia per “arreglar el mon”

Propera parada.......ja veurem ;-)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2022 13:26 #52 per Antirco (Associat/da)
Primer de tot felicitar a tot aquest equip de llebres que ho fan de meravella i ens donen unes referencies 100 % fiables. :raised:

També a Socanna i voluntaris que ens donen els dorsal i bossa de corredor de forma vip. Un orgull per els corredors.cat de disposar-la. :heart:

Per lo que fa a la cursa.
Se esperava mes fred i malgrat el retràs de la sortida no ho vaig passar malament, i durant el circuit casi que en va sobra roba.

El punt negatiu es que en el primer avituallament els que ven sortir de darrera ja no teníem aigua. La resta de avituallaments va anar millor.

Com dic vaig començar de darrera amb intenció de atrapar a socanna i si en trobava be continuar progressant

Vaig trigar quasi 4 km. A partir de de aquí, com que no me avancés, ja tenia prou..

El circuit es molt exigent i les meves sensacions anaven a conjunt, es a dir com un tobogan, a vegades en trobava fort i altre sen feia llarga :P

En general ja veia que no en sortiria una mitja tant bona com la de Ripoll. Però el sub 2 sabia que el tenia assegurat.

Al km. 18 en plena baixada en passa Arcadi com una moto. Cosa en va anar de meravella, per que a partir de aquí vaig seguir la seva estela fins la línia de meta arribant plegats.

Temps total 1:58:43

No es per llançar coets però com he comentat ja me esta be. :)

Propera parada Granollers. :party: :party: :party:

Encantat de saludar a molts de vosaltres i veure que esteu on fire. felicitats :thumbup:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2022 18:56 #53 per Niko (Associat/da)
Buenas a tod@s.
Solo decir que hace relativamente poco que formo parte de esta asociación y no paro de pensar que porque no lo he hecho antes.
Solo veo buen rollo y gente que solo aporta y no resta. Esto es una familia.
Respecto a la carrera, bueno es mi segunda liebre y a más a más en la ciudad donde resido (no donde nací pues soy de Sabadell) y la experiencia no ha podido ser más gratificante.
Evidentemente han habido fallos que ya se han comentado por los grupos y aquí mismo, pero al final lo que me llevo es haber conocido un poco más a muy buena gente y con la que espero volver a coincidir en muchos más eventos.
Es un verdadero orgullo estar aquí sinceramente.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2022 19:07 #54 per Camiseta? (Associat/da)
Gracias Anna por tratarnos tan bien, el recoger asi el dorsal es sensacional.
grácias Dabit por tus reportajes y los animos.
y a las liebres, la nuestra de lujo, ese Jorfer dejando su chip rodar calle abajo, jajajaja
Terrassa siempre nos da un trato exquisito y con una temperatura que te hace espabilar , como las subidas y bajadas, se hace muy amena.
y ese Jaume86 que nos sube a buscar para avisar de como están medidos los últimos kilometros, que tio...que portento, "va sobrao"
el año que viene con butifarra....esperemos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2022 13:25 - 26 Gen 2022 13:28 #55 per bebop (Associat/da)
Hola companys, un plaer coincidir amb tants correcats. Tenia millors expectatives per aquesta cursa, perquè soc de Terrassa i perquè les últimes setmanes m´he trobat molt be als entrenaments. Així que em vaig posar al costat del RugbyMan (llebre sub 1:40). La sortida es retarda una mica però el fred es suportable. Comencem a còrrer però de seguida veig que no vaig bé. Decideixo afluixar i còrrer per sensacions, les meves millors marques ja fa temps que estàn fetes. He tingut problemes amb la respiració , m´ofegava encara que anés a poc a poc. Tenia realment problemes per agafar aire. Estic molt carregat de pit però fins diumenge no ho vaig sentir. En fi, que vaig fer una cursa de supervivència, fins i tot vaig pensar en algún moment posar-me a caminar, però no ho vaig fer. A l Avda. Béjar m´avança la barqueta sub 1:45 i el company Jorfer em convida a pujar. Amablement rebutjo la invitació. Continuo al meu ritme i arribo en 1:48:32, la meva pitjor marca en mitja marató (si exceptuem la primera que vaig còrrer). No estic content, sé que encara puc fer-ho bastant millor, però el problema del pit s´ha manifestat el dia menys oportú. ¨
Fins un altre, ara em passo a fer curses de muntanya.
Per cert, algú pot penjar la foto correcat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2022 15:16 #56 per korfbaler (Associat/da)
Com sempre darrerament, vaig tard ..... Compromisos familiars em van fer arribar just, i marxar "pitant". Poc vaig poder gaudir de l'ambient i de la vostre companyia.
22 de 22 a la línia de sortida d'aquesta Mitja.

Com darrerament no faig més que rodar, no sabia el resultat final, i més suportant el COVID fa 2 setmanes. Pensava que aniria amb el bo del Rurbyman, però al final el vaig deixar "penjat". M'ho has de perdonar ....

Es típic en aquesta cursa que els punts kilomètrics no estiguin ben posats. Potser els hi falta experiència, jejejeje.
El parla de la baixada del nombre d'inscrits, però a part del maleit "bitxo", penso que el preu d'inscripció també te a veure.
El primer bucle a la sortida, ESPANTÓS !!! No se si va haver gent accidentada, pero si que en vaig veure saltant i esquivant pilones de ferro. Sincerament, qui ha pensat el disseny, no ha corregut una cursa al ben mig del pilot de gent.

Ens veiem l'any vinent!!! .... espero

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.