Una mitja on cal tenir cap fred i cames.
Un plaer de poder-vos veure, saludar i compartir aquesta nova jornada d'esport en equip i fent que les pastanagues fossin el segon equip amb major participació, si la memòria no em falla 19.
Ara al tema, que tal la cursa? Jo era el primer cop que la feia, vaig sortir amb el MARIO.CAT i Antirco, una sortida força plena de populars, imagino que molts eren de la cursa de 6K. El fet és que fins creuar el pont no es va poder començar a fer una mica de ritme més uniforme. Un cop superat el km de bifurcació de les curses vaig pujar una mica el ritme ja que el perfil que venia ho permetia. En el Km 5 o 5.5 vaig veure de lluny la llebre de 1h 55minuts que no agafaria fins el km 7-8 aprox.
Un cop a la carretera de la Roca era mantenir el ritme i no al·lucinar que aquesta carretera fa les seves pujades baixades. (Primer error meu prendre la pujada com la de Granollers) aquesta cursa la baixada es molt curta i pots augmentar el ritme més del que imaginava.
Segon error tenir masses temors i arriscar poc. Però això em va permetre anar fent vídeos, fotos del recorregut.
Finalment 01:50:03
Un plaer veure les llebres ja de tornada crec que us vaig veure a tots.
Crec que l'organització va errar en un parell de coses:
- No donar isotònic en cap punt d'avituallament, molt dir la publicitat de cada kms Powerade beguda d'esportistes però solament aigua.
- A meta hagues agraït aigua! Vaig marxar cap a casa amb molta set i si pogués ser una peça de fruita de conya.
- Punt de control vaig trobar molt curt solament dos, almenys hagues posat el del km10, 13 i 15.
- El missatge de cronometratge que enviessin el temps oficial enlloc del real, almenys pels que vam sortir més tard xocava.
Coses molt xules:
Força animació, no és Granollers molt d'ambient.
Les pistes per escalfar, que si no hagues partit per a mi seria un bon punt per acabar la cursa.
La gent que va participar-hi
Els voluntaris i el servi d'entrega d'aigües. El grup que estava prop de la Roca portaven una marxa que no vegis hahah.