Mitja Marató de Terrassa - 29/gener/2023

Mitja Marató de Terrassa - 29/gener/2023

27 Gen 2023 16:56 #41 per sandmannn (Associat/da)
jo aniré al furgó de cua pq vull fer tirada de 9 kms abans, tot i que es de les pijtors mitjes per fer tirada degut al desnivell jeje

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2023 20:29 #42 per bebop (Associat/da)
Ens veiem demà, Porteu roba d´abric.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2023 21:16 #43 per Jorfer (Associat/da)
Demà molta sort!!
Recordeu foto CoRReCaT
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2023 14:47 #44 per XaviCht (Associat/da)
Bé, objectiu complert!
8 k bastant més lents, a 6 (començant congelats, anar voltant i passant pel cotxe a deixar peces de roba).
Ens hem refredat una mica (els 8 minuts de retràs en donar la sortida ho han rematat). Hem sortit amb el Manel56, i hem anat fent amb ell la majoria de la mitja (gràcies, Manel!), i després hem tirat una mica per davant, i hem acabat raonablement bé (per dur 29 kms a sobre).
Mitja total, a 5:41, que era l'objectiu (5:35 hagués estat millor però no a Terrassa).

Espero que a tots us hagi anat bé!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2023 16:43 - 29 Gen 2023 20:13 #45 per Seneca (Associat/da)
Matí fred a Terrassa i circuit trencacames.
La intenció era pujar a la barqueta de Joan33, 1:40, i durant força estona em anat junts.
Una mitja més al sac, 30, en 18 llocs diferents de Catalunya. Propera parada santa Coloma d'aquí quinze dies.

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2023 14:37 #46 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Molt bona mitja després de Sitges vaig millors uns 7'30" ha Sitges sempre tinc bons records d'aquesta mitja va ser la meva primera de les més de 100 que porto

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2023 17:47 #47 per MIGUEL SBD (Associat/da)


Aquesta foto es en el escalfament

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2023 01:46 #48 per andreugg (Associat/da)
Aquest any, no he pogut estar a cap fotografia general, la Renfe va voler amenitzar la meva jornada i certament, és una cursa que recordaré això de sortir de "farolillo rojo" i perseguint de lluny al grup va ser una experiència almenys per a mi curiosa.

La raó del retard en la meva arribada va ser simple, si el primer tren falla tot va a norris. Sigui com sigui va ser un plaer de veure tanta pastanaga. Vaig poder gaudir del recorregut anant fent xino xano, finalment vaig fer un temps com el de Sitges, 01:50:49 aquí i sitges uns segons més ràpid. Però ves, participar i poder fer aquesta estirada de cames ja va ser el premi, que si no vaig pensar 30 vegades en tornar a casa al veure que no venia el tren i feia tard...

Un plaer amb tots els que vam fer mini xerrades durant la cursa o desprès. I res us deixo el vídeo, que com dic no espereu veure la sortida hahaha

Una abraçada ens veiem a Granollers si la Renfe no la lia parda jajaja

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2023 23:47 #49 per rularo86 (Associat/da)
Bones,
Un altre que es va sumar a la Mitja de la ciutat Egarenca.
En aquesta ciutat vaig debutar en aquesta distància l'any 2011. Després de participar en diverses edicions seguint llebres, aquest any vaig decidir que fossin els altres qui em seguissin B) .
Aquesta era la meva setena llebre, segona en aquesta distància (la primera va ser sub 1:40' a Figueres 2022) i vaig escollir fer sub 1:45'.

El dia anterior, analitzant el recorregut (gràcies a algunes llebres de 2022, Joan33, Jorfer, Niko) em planifico els ritmes sense saber que en Fandes ens proporcionaria una ajuda en forma de polseres de temps. Em faciliteu molt la feina de planificació:great: .

Amb la il·lusió de portar la banderola per indrets per on entreno sovint, em dirigeixo cap a la zona on havíem quedat les llebres i un cop reunides ens dirigim al vestuari per muntar les banderoles sense saber que voldrien ser protagonistes. Sabent ritmes, falta resoldre el dubte de la quantitat de roba/complements per no passar ni fred ni calor. Al final decideixo portar pantaló curt, màniga llarga, samarreta de tirants de llebre, guants i braga de coll.

De camí cap a la zona de sortida per reconèixer el darrer km i escalfar, les banderoles comencen a fer de les seves (a la foto de llebres ja es pot veure que es creuen,...). Un cop feta la feina previa toca anar a la graella de sortida i esperar que ens donin permís per començar la festa. En els minuts previs toca respondre preguntes relatives a gestió de ritme i presentació de companys/es de barqueta. Uns homes ben forts que porten una bossa blanca en comptes de samarreta em comenten que aniràn una estona amb mi (no crec que faci falta dir qui eren :wonder:, una altra em pregunta per en Tonivet i una darrera persona em pregunta si havent fet una mitja en 1:50' podria seguir-me en aquesta).

Finalment donen la sortida i comencem el bucle per escalfar motors abans de dirigir-nos al primer tram significatiu de pujada (La Rambla - Passeig 22 de Juliol). Arribem a Passeig 22 de Juliol i un dels remers em pregunta si vaig córrer a Sabadell l'any passat. Establint un dialeg, resulta que a la cursa del Club Natació Sabadell vaig fer de llebre sun 45' i va estar remant fins a la darrera baixada. He verificat components de barqueta al km 5 d'aquesta mitja i he vist que efectivament es tracta de Xavi Valls Puig. Si llegeixes això, gràcies per la conversa, be, i per formar part de barqueta fins passat el km 15, això es fidelitat i la resta son tonteries :hearteyes:.

Parlant de barquetes, he anat mirant en cada pas per les catifes qui estava en un marge +/- 3 segons i veig que en el km 5 disposava de 10 remers i 3 remeres. De camí a aquest pas, ens trobem amb el km4 d'esquena, el pobret s'havia extraviat i en comptes d'estar en el tram d'anada de l'avinguda, s'havia plantat en el de tornada :cry:. A l'avituallament del km 5 miro d'agafar una ampolla i un dels meus remers ensopega amb les meves cames, fet que m'impossibilita agafar aigua. Afortunadament cap dels implicats pateix cap altre problema, ens disculpem i continuem camí d'encarar un tram mes favorable. Pas per km 5 25'20" (5'04"/km, +10" respecte polsera).

Fem baixada cap a carretera Montcada i, un cop feta l'anada/tornada per aquesta carretera toca tornar a afluixar una mica el ritme per encarar el tram mes dur de la cursa, on farem pujada per avinguda Barcelona i Avinguda del Vallès amb una petita pausa per Jacint Elies. En aquesta pujada per Avinguda del Vallès trepitgem la catifa del km 10. La barqueta ha perdut remers, potser s'han adonat que la riera de Les Arenes no porta aigua. Ara disposo de 8 remers i 3 remeres (tinc 2 nois menys). De fet, corservo 7 dels 13 integrants del km 5, les altres 4 persones son noves incorporacions. En aquest punt si que puc fer un glop d'aigua. Pas per km 10 50'11" (parcial de 5km en 24'49", 4'58"/km, +3" acumulats respecte polsera).

Acabem l'Avinguda del Vallès, agafem una mica d'aire per Rambla de Francesc Macià i, tornada a pujar per carretera Matadepera per fer l'anada/tornada per Avinguda Bejar camí del km 15, havent rodejat el Parc de Nacions Unides. Acabat aquest tram soc conscient que alguns remers decidiràn agafar velocitat en el tram favorable camí del km 20 i aprofitar la riera de Palau per remar a bon ritme. En trepitjar la catifa del km 15 la barqueta ja s'ha reduït a un Kayak amb 5 membres (2 remers que porten els 15km fent-me companyia, un altre que ja estava al km 10 i, un remer (bebop) i una remera de nova incorporació). En aquest km hi ha un avituallament on agafo aigua però no aconsegueixo veure els gels (no em fan falta, però em dona la sensació que molta gent tampoc els veurà). Indico que la pitjor part ja l'hem cobert i que exceptuant el darrer km gairebé tot es favorable. Pas per km 15 1:15'07" (parcial de 5km en 24'56", 4'59"/km, -2" acumulats respecte polsera).

Baixem a cercar Avinguda 22 de Juliol i, cap a la Ronda de Ponent. Ara toca baixar sense tornar-se boig i anar-se preparant per la darrera pujada, un cop assolit el km 20. Anem baixant gaudint del perfil fins que ens trobem amb la darrera catifa abans de l'arribada. El Kayak continua amb 5 membres (Ja no queda cap dels integrants originals i només en conservo un dels que tenia al km 15, en bebop). Pas per km 20 1:39'23" (parcial de 5km en 24'16", 4'51"/km, -5" acumulats respecte polsera).

Comencem a dirigir-nos cap a la carretera Martorell, on el Kayak ja es desintegra, i poc a poc es comença a anar ensumant l'arc d'arribada, peró, la butifarra. I gairebé sense adonar-me faig el gir cap a l'esquerra per encarar la pujada cap a l'arribada, procediment en el qual alguns companys d'entrenament m'animen i finalment acabo amb un temps de 1:44'58" (parcial de 1,097km en 5'35", 5'05"/km, -2" acumulats respecte polsera). Arribo amb 2 remers, un dels ja remava a l'anterior pas per catifa.

Esperant l'arribada de companys se m'apropa una noia i em diu que l'he ajudat a fer la seva millor marca persona, em van saltar llagrimes d'emoció :hearteyes: . Només per això ja val la pena fer aquest passeig amb companys/es d'afició. No va ser lúnic agraïment. La meva resposta va ser que per això estavem, que ajudar a altres persones fent de llebre es una experiència indescriptible.

Gràcies a la comissió de llebres per deixar-me lluïr samarreta de llebre en aquesta cursa :great:.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2023 19:22 - 05 febrer 2023 19:27 #50 per bebop (Associat/da)
Gràcies a Seneca i Miquel SBD per les fotos.

Ja comença a quedar lluny aquell temps en que, en aquesta cursa, passaven per la carpa correcat més de 100 associats a recollir el dorsal i la bossa del corredor. Que hi farem, els temps canvien, i nosaltres també.

He perdut el compte de les vegades que l´he feta, potser 17 o 18 vegades i aquesta edició ha sigut la primera vegada que no tenia cap marca al meu cap. Volia còrrer tranquilament per sensacions i gaudir de l´ambient. En el meu cas, s´ha acabat el competir. I ho he aconseguit. He anat bona part de la cursa entremig de les llebres d´1:40 i 1:45. Passat el km. 14 m´atrapa el rularo86 i els components del grup. Decideixo afegir-me a la barqueta. Poc a poc el rularo86 es va quedant sól però jo em quedo amb ell (sap greu que arribi sól a línia d´arribada) i així dosifico millor el meu ritme.

Passo la linia en 1:44:47, la segona pitjor marca en aquesta distància, només per darrera del meu debut l´any 2002. Estic molt content i sóc conscient de dues coses: la primera és que he gaudit molt i no he patit gens; la segona és que cada vegada valoro més aquest esport i que cada dia que passa gaudeixo més.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.