29a Mitja Marató I Cursa 6K de Montornès (14 d'Abril 2024)

29a Mitja Marató I Cursa 6K de Montornès (14 d'Abril 2024)

14 Abr 2024 20:39 - 14 Abr 2024 20:46 #61 per XaviCht (Associat/da)
Moolta calor, avui.
Hem fet foto correcat, però no hem vist les llebres fins el darrer moment,o sigui que no hi surten.

Després d'un escalfament curtet amb el Josep80, he sortit amb el Fede (llebre 2h), però he preferit ser conservador i deixar-lo marxar una mica, l'he estat seguint mantenint bastant la distància, però al final, amb tanta calor, i no recuperat al 100% de la tirada llarga de la setmana passada, i pensant més en guardar alguna cosa per Empúries que en fer 2h avui, ha anat fent sense pressió de temps. He fet de llebre "pirata" a una parella que intentava fer 2h i havien sortit bastants metres darrere la llebre oficial, però al final estava clar que la noia no estava per fer sub 2h, i he acabat tirant una mica més.

Un plaer haver coincidit amb uns quants correcats :)

P.S.: quina put@d@ haver de carretejar centenars de metres una caixa que segur que estava prop dels 20 kg, després de la cursa! Està molt bé que la "bossa" (caixa) del corredor sigui molt potent, però l'hauríem de poder reocollir abans de la cursa... quan la repeteixi m'emporto un carret i el deixo lligat a un arbre per allà :D

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2024 11:49 #62 per Pere Roura (Associat/da)
Oh Quina patxoca!
Jo després d'un dissabte txepi txepi, vaig passar una nit de febre i tos i me la vaig perdre...
Em sap greu perquè no l'havia fet mai, em venia molt de gust i per un cop que em toca un dorsal... :sob:
Però queda apuntada per l'any vinent!

15 Abr 2024 12:40 #63 per ecopac (Associat/da)
Enhorabona a tots els que hi vau participar!

Una més a les cames

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

15 Abr 2024 13:59 - 15 Abr 2024 14:01 #64 per Josep80 (Associat/da)
Tota la cursa esperant que m'avançaria en mario.cat, com altres vegades, i res de res...
Mario, avui anaves de xaranga, suposo... :party: :party: :party:
L'obsequi final, com sempre, mooolt pesat. Productes de neteja per rentadora, per duplicat, i en canvi, res per rentavaixelles ..:grrr: :666: :party: Recomanable portar carretó de la compra en el cotxe, per després de la cursa recollir la caixa.
Feia 6 anys que no feia aquesta mitja, una de les que he sovintejat més (en total, ja són 11 vegades) I pensar que aquesta cursa l'havia fet en 1h39', fa uns 15 anys, i avui, content, he acabat en 1h56'...:oops: :oops: :oops:
Em segueix agradant el recorregut, els darrers quilòmetres són agraïts.
Ahir, calor, menys mal la samarreta de tirants.
Un plaer haver coincidit amb alguns companys i companyes.
I un plaer especial haver tornat a veure, després de molts anys, a ManoloM, ànims, company, important que els punyeteros malucs et permetin, com a mínim, seguir gaudint d'aquest fantàstic esport, encara que sigui en distàncies més curtes.
I per acabar, gaudiu d'aquesta foto, no em direu que no és un grupet força ben parit, inclosos els "jubiletes"...:laughing: :laughing: :laughing:

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13
Adjunts:

15 Abr 2024 18:41 #65 per Dennis Teuling (Associat/da)
Sí... comença a ser preocupant el futur del nostre esport...

Una mitjana de +60 anys ?? :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Bona cursa ahir, que amb aquestes temperatures, sort que vagi fer de llebre i per tant amb un ritme controlat... que si no, hauria acabat mort de la calor com molts dels que corrien.

No és una mitja on pots córrer de manera còmode en gairebé cap tram, però tot i així m'agrada poder córrer al costat dels camps i de fet les pujades i baixades són prou suaus com per fer un bon temps si et trobes bé.

Com ja vaig dir... vaig acabar amb més dolor de braços que de cames :whistle: :whistle:
Déu n'hi do quina caixa de productes Henkel.

Enhorabona a tots!!

Salutacions,
Dennis.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

16 Abr 2024 20:46 #66 per mario.cat (Associat/da)

Josep80 va escriure: Tota la cursa esperant que m'avançaria en mario.cat, com altres vegades, i res de res...
Mario, avui anaves de xaranga, suposo... :party: :party: :party:

Josep80, un plaer fer la xerrameca amb tú abans de la sortida.

Vaig acompanyar al Fede que feia de llebre de 2 hores, però tal com estava la temperatura ambient, tampoc hi havien ganes d'anar mes ràpit. Redeu quina calor !!!!

Tot i així, crec que em va costar més arribar al cotxe carregat amb aquella tremenda caixa, que no pas la cursa. Com pesava !!!!! :grrr: :grrr: :grrr:

21 Abr 2024 12:30 #67 per andreugg (Associat/da)
Bon dia, perdoneu el retard, però porto uns dies molt bojos i per fi avui tanco el retard de vídeos.

La jornada va començar creuant els dits que la Renfe funciones bé "Solament 35 minuts de retard...", un cop allà canvi de roba i anar saludant a totes les cares conegudes que no eren poques.

Al conèixer ja el recorregut era mantenir la pauta, conservador fins la Roca i si és podia donar una mica més de canya a la tornada. Vaig sortir amb la llebre de 2h i així anar sumant kms.

L'única nota negativa va ser que a l'arribada a meta solament quedava powerade i res d'aigua. Un cop carregada la mega capsa del corredor de més de 15kg, vaig prendre el camí cap a l'estació això val per entreno de força de per vida hahaha.

Apa salut i un plaer!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats