26a Mitja Marató de Puicerdà (06.10.24 - 10,30h)

26a Mitja Marató de Puicerdà (06.10.24 - 10,30h)

13 Set 2024 22:30 - 13 Set 2024 22:31 #21 per mario.cat (Associat/da)
El número premiat ha estat el:

43478

Per tant el dígits pel dorsal són el 78 i el guanyador ha estat el XaviCht. Enhorabona.

Recordar-vos que els que no heu tingut sort, podeu apuntar-vos a la llista per demanar un cupó descompte del 15%

A partir de demà, faré arribar els cupons tant del XaviCht com els que heu demanat el descompte. Els faré arribar mitjançant la bústia de correu de la pàgina de CoRReDoRS.CaT.

Salut per tothom i a entrenar !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2024 23:18 #22 per ericmm (Associat/da)
Felicitats Xavi! :great:

encara puc demanar un descompte?

Vull un CUPÓ DE DESCOMPTE del 15% per la cursa “Mitja Marató de Puigcerdà”:

01-10 .- Carmenice, Sergi42195, XaviCht, ToniP, ericMM
11-20 .-

13 Set 2024 23:27 #23 per XaviCht (Associat/da)
Ostres! Gràcies :)

Xavi

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

14 Set 2024 00:03 #24 per mario.cat (Associat/da)

ericmm va escriure: Felicitats Xavi! :great:

11-20 .-

Si EricMM. Demà dissabte te'l faig arribar.
XaviCht, tu el descompte del 15% he de creure que ja no el vols, no ???

14 Set 2024 09:29 #25 per Jorfer (Associat/da)
Enhorabona Xavich👍👍

14 Set 2024 14:06 - 14 Set 2024 14:07 #26 per mario.cat (Associat/da)
Enhorabona XaviCht pel dorsal. Tens el codi d'inscripció a la safata del servei de missatgeria de la web de CoRReDoRS.CaT

Tots els que heu demanat el codi i que estaveu a la llista demant-ho, també teniu el codi de descompte del 15% a la safata de missatges (Carmenice, Sergi42195, EricMM i ToniP)

Si a algú no li ha arribat, prego m'ho faci saber i mirarem com fer-ho arribar
Els que vulgueu un codi i no estaveu apuntats, encara esteu a temps per demanar-ho.

Salut, cames i quilòmetres.

14 Set 2024 19:44 #27 per ToniP (Associat/da)
Codi rebut, gràcies

14 Set 2024 21:21 #28 per XaviCht (Associat/da)

mario.cat va escriure:

ericmm va escriure: Felicitats Xavi! :great:

11-20 .-

Si EricMM. Demà dissabte te'l faig arribar.
XaviCht, tu el descompte del 15% he de creure que ja no el vols, no ???

Si n'hi ha prous per tothom que el vol, sí. El faré servir pel meu fill Marc. Però si no en sobren, llavors pago la del Marc i que algú aprofiti el descompte!

Gràcies

08 Oct 2024 12:40 #29 per XaviCht (Associat/da)
Ha estat molt bé, la Mitja de Puigcerdà.
Hem aprofitat per passar el cap de setmana per allà dalt amb el Marc (nick bySerra14) que està fent CAFE a INEFC La Seu), enlloc de baixar ell a casa.
Recollida de dorsal diumenge, per no fer dos viatges a Puigcerdà, sense problemes tot i anar-hi a darrera hora. Tot i que algun cartell més per indicar on era la recollida hagués estat bé (tema cartells sotirà al final altre cop).
Un cop posat el dorsal, tenia quasi exactament 45 min per anar a fer els 8 km addicionals que volia fer, per la preparació per la marató de Donostia (24/11) em tocaven 29k. Vaig tirar cap a Ur, Rigolisa, i volta per la part alta de Puigcerdà, llac, etc., i vaig donar-ho per suficient, als 7.5, a falta de menys de 5 min per la sortida. Vaig buscar la llebre de 2h, que era on havia quedat amb el Marc.
El Marc, que té quasi 18 anys, no havia fet mai una mitja, i per temes diversos no havia entrenat prou. Però és jove i està molt fort, per tant el vaig deixar fer la cursa amb la condició de ser molt molt conservador (si fas Dret i dilluns vas a classe amb un trencament muscular no és problema, però si fas Ciències de l'Activitat Física i Esport, l'has c*g*t...). Jo sabia que ell podia fer 1'50 i menys i tot sense cap problema, però millor assegurar el tret (i jo no hagués pogut anar amb ell, després dels 7.5k addicionals).

Seguint la bona estratègia de la llebre (l'Amic), vam començar molt ràpid, en la forta baixada, per agafar coixí per després. Vam anar amb ell fins aprox el km 14, allà el vam deixar una miqueta enrere, jo volia tenir encara més coixí que ell perquè a les pujades sóc molt molt fluix. Efectivament, la pujada normal va anar bé, però al rampot de nassos del 15.5 vaig haver de caminar uns pocs metres, fins que l'Amic em va enxampar, i ja vaig tornar a trotar seguint-lo. El Marc havia fet tota la pujada suau amb mi, i a la rampa no va tenir ni el més mínim problema, des de dalt em va dir que ja tirava pel seu compte.
Jo ja vaig anar ja fins el final just per davant de l'Amic, que va clavar el temps (genial feina de totes les llebres, en aquesta cursa és molt complicat).
Primera mitja del Marc (que finalment va guanyar 4.5 minuts en aquells darrers 5 km), els meus 29 (28.8) km fets a ritme correcte pel meu objectiu, cursa molt maca (només la recta d'abans de la pujada és poc agraïda visualment), ben organitzada, llebres de luxe. Per repetir.
Alló que deia dels cartells: al final no estava indicat on eren les dutxes, i quan les trobaves, no sabies quina era d'homes i quina de dones. Un parell de cartells no costen res de posar i evites confusions.

Finalment, felicitar l'organització, i les llebres correcats, ha estat una cursa molt xula i molt ben gestionada (i molt dura, del km 15 al 16)

08 Oct 2024 17:09 #30 per ericmm (Associat/da)
Felicitaciones a la organización. ¡Fue un gran evento! Gracias por supuesto a las liebres y a todos los demás voluntarios. ¡A ver si puedo correr los 21 km el año que viene!

Aquí encontraréis algunas fotos: 2024-10-06 Mitja Puigcerdahttps://drive.google.com/drive/folders/1LxTBx8jwwKcQpPuBkbqbY1iukreRsgAa?usp=sharing

09 Oct 2024 15:48 #31 per fandes (Associat/da)
Bravo XaviCht! Quina experiència més xula compartir aquest primer cop. I fantàstic ericmm cuidant els companys amb aquests records!

La veritat és que tot i viure-ho des de la distància, va ser molt especial veure la magnífica gestió que van fer les llebres correcats d'aquesta cursa tan bonica però difícil de calcar. Som uns afortunats/des de tenir-les! Tota l'admiració :)

14 Oct 2024 16:43 #32 per XaviCht (Associat/da)
Sí, perquè si no fós perquè havia d'assagurar 100% el físic, ell l'hagués feta en 15 min menys del que podia fer jo, no haguéssim anat junts ni mig km :D

15 Oct 2024 16:37 #33 per Sergi42195 (Associat/da)
Buenaaaasss,

Disculpeu el retard, però vaig com vaig anar a la mitja.

Com a resum, molt semblant a edició anterior, indicar que és una mitja de participació familiar, doncs no hi ha gran nombre d'inscrits, però un paisatge molt bonic del Pirineu, i degut a ubicació, no té un perfil pla.

El recorregut és una petits metres per voltants pavelló de Puigcerdà, i de seguida baixada per anar a buscar la Carretera Nacional, que té molt mèrit de tallar per un total de 400 participants aproximadament. Després de passar per el Polígon industrial, part més lletja sens dubte, creuem un pont, i anem per la Carretera Vella que porta cap a la Seu fins a Bolvir aproximadament. Molt entrentinguda i bonica. No és pla, amb suaus pujades i baixades molt controlables.

Posteriorment passada Ermita Remei, tornem a creuar N-260, i veus la cua de cotxes al haver la carretera tallada ... a continuació arriben uns kilòmetres fàcils per ja completar el 10 km cap a Sant Climent de Talltorta. Passat aquest punt, hi ha un gir a mà esquerra per retornar cap a Puigcerdà, i no dirigir-nos a Escadarcs, on aquí comença a variar l’assumpte. Es en molt lleugera pujadeta, però constant. Arribem Parc de Bombers de Puigcerdà, creuem la Nacional anant a buscar un altre vegada el Polígon per portar al punt més diferent. Del km 16 al 17, a l'Avinguda dels Pirineus per enllaçar amb carrer Pas de la Casa i acabar amb Rona dels Torreons. Molt dur sincerament. Després ja accedeixes al llac de Puigcerdà, molt bonic fer la volta, i després resten uns 3 km per completar recorregut per la població que evidentment no és pla, i fer el camí cap a Rigolisa per tornar al pavelló.

Bona animació, i un avituallament complert i servei de dutxes al pavelló. :)

Posició 237 de 307. 2:02:00, i pitjor que any passat, malgrat les sensacions de preparació, feien millor pronòstic, o això semblava. 1:57:41 temps edició 2023 :oops: . No fa falta dir res més. Fins km 10, es pot fer correctament, després s'ha de regular pq del 16 al 17 km si no vols caminar, s'ha de guardar forces. La resta, com puguis.

Felicitar a les llebres de Correcat, amb aquest perfil, i clavar els ritmes, és per treure's el barret.

18 Oct 2024 18:00 #34 per Jorfer (Associat/da)
Sergi gràcies per compartir les vicències d’una nova mitja.

I o et fustiguis que no passa res👍😘

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats