Ha estat molt bé, la Mitja de Puigcerdà.
Hem aprofitat per passar el cap de setmana per allà dalt amb el Marc (nick bySerra14) que està fent CAFE a INEFC La Seu), enlloc de baixar ell a casa.
Recollida de dorsal diumenge, per no fer dos viatges a Puigcerdà, sense problemes tot i anar-hi a darrera hora. Tot i que algun cartell més per indicar on era la recollida hagués estat bé (tema cartells sotirà al final altre cop).
Un cop posat el dorsal, tenia quasi exactament 45 min per anar a fer els 8 km addicionals que volia fer, per la preparació per la marató de Donostia (24/11) em tocaven 29k. Vaig tirar cap a Ur, Rigolisa, i volta per la part alta de Puigcerdà, llac, etc., i vaig donar-ho per suficient, als 7.5, a falta de menys de 5 min per la sortida. Vaig buscar la llebre de 2h, que era on havia quedat amb el Marc.
El Marc, que té quasi 18 anys, no havia fet mai una mitja, i per temes diversos no havia entrenat prou. Però és jove i està molt fort, per tant el vaig deixar fer la cursa amb la condició de ser molt molt conservador (si fas Dret i dilluns vas a classe amb un trencament muscular no és problema, però si fas Ciències de l'Activitat Física i Esport, l'has c*g*t...). Jo sabia que ell podia fer 1'50 i menys i tot sense cap problema, però millor assegurar el tret (i jo no hagués pogut anar amb ell, després dels 7.5k addicionals).
Seguint la bona estratègia de la llebre (l'Amic), vam començar molt ràpid, en la forta baixada, per agafar coixí per després. Vam anar amb ell fins aprox el km 14, allà el vam deixar una miqueta enrere, jo volia tenir encara més coixí que ell perquè a les pujades sóc molt molt fluix. Efectivament, la pujada normal va anar bé, però al rampot de nassos del 15.5 vaig haver de caminar uns pocs metres, fins que l'Amic em va enxampar, i ja vaig tornar a trotar seguint-lo. El Marc havia fet tota la pujada suau amb mi, i a la rampa no va tenir ni el més mínim problema, des de dalt em va dir que ja tirava pel seu compte.
Jo ja vaig anar ja fins el final just per davant de l'Amic, que va clavar el temps (genial feina de totes les llebres, en aquesta cursa és molt complicat).
Primera mitja del Marc (que finalment va guanyar 4.5 minuts en aquells darrers 5 km), els meus 29 (28.

km fets a ritme correcte pel meu objectiu, cursa molt maca (només la recta d'abans de la pujada és poc agraïda visualment), ben organitzada, llebres de luxe. Per repetir.
Alló que deia dels cartells: al final no estava indicat on eren les dutxes, i quan les trobaves, no sabies quina era d'homes i quina de dones. Un parell de cartells no costen res de posar i evites confusions.
Finalment, felicitar l'organització, i les llebres correcats, ha estat una cursa molt xula i molt ben gestionada (i molt dura, del km 15 al 16)