Felicitats Chute bona cursa! Et vaig veure abans de la cursa amb en Hansi ( a veure si passa a explicar que bé que s’ho val

) però de lluny i després ja no et vaig veure. Ja m’hagués agradat veure’t durant la cursa hahaha
Curiosament jo també feia desde el 2015 que no corria a Granollers ( una sola participació). Ha plogut ja… la cursa excepcional, segurament la millor de Catalunya encara que sigui per l’animació que hi ha, té molt mèrit treure tanta gent al carrer a animar corredors. Només una crítica, el tema de la sortida, anàvem bé, amb temps i al final entre el tap de gent que hi havia per tot arreu i la volta que s’havia de fer per accedir als calaixos, vam entrar pel pèls i a sobre per un accés improvisat i sense control. Al final vam sortir darrera de tot del primer bloc de sortides ( ja anava bé). Comentar que els calaixos es donen en funció de la marca objectiu que proposes durant la inscripció, sense necessitat d’acreditar marca.
Vaig sortir amb en CarlosHB i també hi havia en Xavi Nadal, molta gent i anar avançant com es podia. Diria que entre el km1 i 2 ja els vaig perdre. Vaig pujar còmodament, potser una mica massa còmode però preferia reservar algo que feia molts anys que no feia una cursa exigint i el vent tampoc ajudava. Vaig fer els 10 primers kms en 42:40, uns 50 segons més lent que fa 10 anys. La tornada genial, potser vaig apretar un pèl massa del 16 al 18 ( vaig fer cas en tot a en David menys en aquest punt haha) i després em va costar patir una mica més del que volia per acabar sense baixar el ritme, ni parlar-ne d’apretar. Tot i així del pas del km5 al final vaig avançar unes 140 persones segons xipgroc, per un temps final de 1:26:32, 4 segons més que fa 10 anys. Tot i que la comparació tampoc és massa justa ja que el calçat actual estic convençut que ens regala uns quants segons per km i sobretot arribar molt més frescos al final, tot i així estic més que content i molt optimista de cares als pròxims mesos.