39ª Mitja Marató de Granollers

39ª Mitja Marató de Granollers

17 febrer 2025 15:01 #1 per estanis13 (Associat/da)
El diumenge 2 de Març ( la setmana que ve) es disputa “La Mitja”. Tradicionalment la mitja més important de Catalunya però que veig que s’ha vist clarament relegada en els darrers anys per Barcelona. Però que tinc entès que encara és capdavantera en ambient i animació.

Per més informació i inscripcions ( tanquen el 23 de febrer crec)

www.lamitja.cat/

Personalment la vaig córrer el 2015 ( 10 anys, quin mal :sick: ) tinc un bon record de la cursa però els motius de ser aquí son pràctics, quan em vaig decidir m’anava bé per dates per poder entrenar una mica.

Intentaré baixar de 1:30 ja que em fa Il·lusió i amb aquesta motivació em vaig inscriure i entreno. Per cert no tinc registre de marques, però en el qüestionari d’inscripció et pregunten quin objectiu de marca tens, donava per fet que sortiria de l’últim calaix però, puc tenir alguna esperança de que no sigui així ?

Algú hi va? Hi ha hagut canvis en aquests darrers anys? Tota informació és benvinguda

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2025 08:27 #2 per Dabit (Associat/da)
Hola, estanis

Hi ha alguns canvis en el recorregut (sortida i tram de La Garriga), demà els aniré a trotar per fer la guia. però la essència és la mateixa: Mitja feta amb molt de carinyu, gent sortint a animar i un recorregut punyeteru, però que motiva molt a còrrer.

Sobre el tema del calaix, ja ho preguntaré, però aquí ja és xipgroc qui posa el criteri segons la cursa.

Salut!

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

03 Mar 2025 10:02 #3 per Chute (Associat/da)
Ahir vaig retornar a la mitja marató de Granollers, des del 2015 que no corria aquesta mitja. Els darrers anys m'havia decantat per fer la de Barcelona, però com que les inscripcions de Barcelona aquest any s'han esgotat més aviat que mai, vaig optar per fer Granollers i crec que ha sigut molt bona opció.

He sortit per davant de la llebre de 1h.30' i curiosament no hi havia llebre de 1h25' cosa que m'ha fet anar per sensacions. Feia força vent així que era interessant refugiar-se en algun grup. A la pujada no tenia la sensació d'estar fent una gran cursa, la veritat. He passat el km.10 en 41'10 a 4'10 de promig. Però ha sigut començar a baixar i la sensació d'anar una mica atascat ha desaparegut i de cop el ritme s'ha situat sobre 3'50/km. La baixada ha sigut una pasada, amb sensacions que ja no recordava. A la part final la musculatura ja la notava una mica castigada però per sort ha pogut acabar sense problemes, tot i que ara estic molt cansat de cames. La marca 1h24', la millor en molts anys.

L'animació a la mitja també ha sigut un factor a destacar. La mitja de Barcelona té molta més participació, peró en quant a animació Granollers és molt millor.

Després de fer la mitja Colomenca que no em va anar massa bé, amb el bon resultat d'ahir a Granollers, m'ha donat ànims per fer un altre mitja aquesta temporada. He mirat la opció de Montornès però ja és massa tard, així doncs miraré altres opcions.

Fins la propera.

03 Mar 2025 11:47 - 03 Mar 2025 13:19 #4 per estanis13 (Associat/da)
Felicitats Chute bona cursa! Et vaig veure abans de la cursa amb en Hansi ( a veure si passa a explicar que bé que s’ho val ;) ) però de lluny i després ja no et vaig veure. Ja m’hagués agradat veure’t durant la cursa hahaha

Curiosament jo també feia desde el 2015 que no corria a Granollers ( una sola participació). Ha plogut ja… la cursa excepcional, segurament la millor de Catalunya encara que sigui per l’animació que hi ha, té molt mèrit treure tanta gent al carrer a animar corredors. Només una crítica, el tema de la sortida, anàvem bé, amb temps i al final entre el tap de gent que hi havia per tot arreu i la volta que s’havia de fer per accedir als calaixos, vam entrar pel pèls i a sobre per un accés improvisat i sense control. Al final vam sortir darrera de tot del primer bloc de sortides ( ja anava bé). Comentar que els calaixos es donen en funció de la marca objectiu que proposes durant la inscripció, sense necessitat d’acreditar marca.
Vaig sortir amb en CarlosHB i també hi havia en Xavi Nadal, molta gent i anar avançant com es podia. Diria que entre el km1 i 2 ja els vaig perdre. Vaig pujar còmodament, potser una mica massa còmode però preferia reservar algo que feia molts anys que no feia una cursa exigint i el vent tampoc ajudava. Vaig fer els 10 primers kms en 42:40, uns 50 segons més lent que fa 10 anys. La tornada genial, potser vaig apretar un pèl massa del 16 al 18 ( vaig fer cas en tot a en David menys en aquest punt haha) i després em va costar patir una mica més del que volia per acabar sense baixar el ritme, ni parlar-ne d’apretar. Tot i així del pas del km5 al final vaig avançar unes 140 persones segons xipgroc, per un temps final de 1:26:32, 4 segons més que fa 10 anys. Tot i que la comparació tampoc és massa justa ja que el calçat actual estic convençut que ens regala uns quants segons per km i sobretot arribar molt més frescos al final, tot i així estic més que content i molt optimista de cares als pròxims mesos.

03 Mar 2025 20:55 #5 per Hansi (Associat/da)
M'ho vaig passar bé corrent a Granollers, compartint molta estona i alegries amb l'amic Chute, escalfament amb els germans camiseta?, retrobant el CarlosHB després de força temps i en molt bona forma, veient l'estanis exultant per tornar a córrer amb bones sensacions i a gran nivell, i saludant novament uns quants correcats més. Encantat!

06 Mar 2025 06:24 #6 per Mona (Associat/da)
Enhorabona Chute, estanis13 i Hansi per les vostres Mitges, uns temps boníssims! Cert que les bambes hi ajuden, però comparar-se amb fab10 anys em sembla que igualment és una marca brutal! 👏🏼
Jo aquesta només l’he correguda 1 vegada, fa més de 10 anys, però llegint-vos entren ganes de tornar-hi!

10 Mar 2025 22:37 #7 per Dennis Teuling (Associat/da)
Vaja, quins tempassos després de 10 anys!!! Me n'alegro molt nois!!!

Les zapes ajuden una mica, però ehh... també som 10 anys més vells!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats