42a Mitja Marató i 14è Quart de Marató de Sitges 11 de gener de 2026

42a Mitja Marató i 14è Quart de Marató de Sitges 11 de gener de 2026

20 Nov 2025 11:07 #41 per RunnerCarlos (Visitant)
Hola! Si és possible, també m'agradaria tenir cupó de descompte a la mitja de Sitges :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2025 11:28 #42 per Jorfer (Associat/da)
RunnerCarlos ets associat? En principi els descomptes són només per a persones que formen part de l'associació.

20 Nov 2025 11:52 #43 per grampy (Associat/da)

Jorfer va escriure: Tornem a tenir més cupons. :thumbup:

Doncs vinga, "pacà" un sisplau!

Gracies

23 Des 2025 11:03 #44 per Chute (Associat/da)
Jorfer, encara queden cupons?

23 Des 2025 11:19 #45 per Jorfer (Associat/da)
Us passo els codis

26 Des 2025 14:35 #46 per Antirco (Associat/da)
jorfer, encara estic a temps per els cupons.
Moltes gracies per la vostre feina

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

26 Des 2025 21:39 #47 per Jorfer (Associat/da)
Josep ha ho tens.
Bones festes

01 Gen 2026 19:11 #48 per JORDI/SBD (Associat/da)
Si soc a temps també vull un cupó..

Bones festes.

10Km - 41'36" L'Hospitalet 2017
1/2 - 1'35'41" Calella 2010
Marató - 3'57'46" Barcelona 2009

01 Gen 2026 23:10 #49 per Jorfer (Associat/da)
Jordi ja ho tens.
Bon any

02 Gen 2026 13:36 #50 per OLympicGAmes (Associat/da)
Bon dia i bon any!
Si encara queden descomptes, estem interessats :) un pel Boris i un per mi
Gràcies!

02 Gen 2026 15:23 #51 per Suga (Visitant)
Hola, fare la Mitja de Sitges com a preparacio per la marató de Barcelona, m'agradaria un cupo de decompte, moltes gràcies

03 Gen 2026 13:17 #52 per Jorfer (Associat/da)
Olga ja els teniu.

Suga, ets persona associada? Aquests descomptes són per a les persones que formem part de l'associació. Només són 18€ any i són pel manteniment de la web i de les nostres curses i acitvitats doncs som una associació sense ànim de lucre.

08 Gen 2026 15:55 #53 per Mamen (Associat/da)
Bones!!
Intentaré fer sub 1h35’, algú més per fer grupeta??:whistle:
Allà ens veiem :)
Salut i kms

08 Gen 2026 19:20 #54 per Mona (Associat/da)

Mamen va escriure: Bones!!
Salut i kms

A mi m'agradaria... no sé si estaré a punt per fer-ho, però crec que m'animaré a anar amb tu!

09 Gen 2026 14:22 #55 per gorka (Associat/da)

Mona va escriure:

Mamen va escriure: Bones!!
Salut i kms

A mi m'agradaria... no sé si estaré a punt per fer-ho, però crec que m'animaré a anar amb tu!

Tu sempre estàs a punt!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

09 Gen 2026 15:47 #56 per Jorfer (Associat/da)
Mamen porto molt tute aquesta setmana així que aniré una mica més lent, així que apreta que jo vindré darrera en busca del sub 1h40

11 Gen 2026 18:17 #57 per Jorfer (Associat/da)
Doncs un que ha quedar supersatisfet de l''entrenament amb dorsal pels carrers de Sitges i gaudint de bona companyia d'uns quants amics i coneguts, abans durant i després de la cursa.

Per la meva banda la idea ha sigut fer 24 kms amb un escalfament i la mitja amb la companyia de XarlieOne1, Victor, germans Camiseta i Hansi. en busca del sub 1h40" (ritme 4'44"/km). Fins al km 8 tot va anar tal com voliem però hem perdut en Xarlie al km 8 i ens ha dit que endavant.
La resta de la barqueta hem anat accelerant per a arribar en temps: 1:34:38 i Carlos, Víctor i Hansi una mica davant meu. Bona feina!!

Un plaer escoltar al loro Jb i saludar a molts amics, especialment a l'amic amic que per sorpresa ens l'hem trobat.

Continuem i propera parada a Terrassa.

11 Gen 2026 19:31 - 11 Gen 2026 19:32 #58 per Hansi (Associat/da)
Feia un dia espectacular per córrer, i a més he tingut bona companyia durant tota la mitja, com ha dit el Jorfer. Una estona també ens ha acompanyat el korfbaler :cheer: , que es prodiga poc per l'asfalt. M'ha faltat veure un altre amic que ha passat per Sitges a tota velocitat (oi Chute? ;) ), llàstima no haver coincidit.
Per mi la cursa també era un entrenament per acumular km, sense forçar perquè vaig carregat muscularment. He fet 2 o 3 minuts menys del que volia, per mantenir-me en la bona companyia del grupet :hearteyes:, que estaven entestats en el sub1h40, i les cames se m'han queixat una mica cap al final, però res preocupant.
A seguir sumant!

11 Gen 2026 19:54 #59 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si Hansi un gran entrenament de qualitat.

12 Gen 2026 10:43 #60 per Chute (Associat/da)
Després d’un inici de temporada absolutament desastrós on tot han sigut problemes musculars, córrer curses a mig gas, o vigilant de no fer-me mal, vaig decidir no competir a cap cursa al mes de desembre i centrar-me en recuperar-me del tot, rodar suau i reforçar la musculatura. Vaig afegir un segon dia de gimnàs (fins ara anava un), i vaig eliminar tot els entrenaments de qualitat (sèries, controlats, farleks).

Això m’ha permès poder arribar a la mitja marató de Sitges físicament bé, la primera des de l’estiu. Vaig arribar força temps abans, i afortunadament vaig recollir el dorsal ràpidament, doncs una estona més tard es va formar una cua monumental.

Just quan m’estava preparant per començar a escalfar, va passar el grupet del Jorfer que iniciaven la seva tirada, vaig estar parlant amb el Borisinho que no corria per lesió i la Olimpyc Games.

Escalfo i entro al calaix sense problemes, tot bastant ben organitzat. I es dona la sortida. Tot i estar al costat de la platja, el vent és fluixet i fa un sol radiant. Intento buscar grup als primers quilòmetres. Em sento bé, i estic corrent sobre 3’50”, bastant més ràpid del que havia previst abans de la cursa. Tot i que el terreny no és absolutament pla, no hi han grans desnivells, tant sols un pas soterrani és la única rampa dura amb la que et trobes. Et vas trobant amb molts girs, i llocs on et creues amb els companys, això fa que el recorregut sigui bastant entretingut. Quan torno de nou al passeig marítim noto una lleugera brisa en contra, tampoc cal alarmar-se. I per fi completo la primera volta. A les mitges de dues voltes sempre em pregunto si prefereixo que siguin dues voltes, és a dir saber el que em queda per endavant, o una volta o el recorregut que et queda sigui desconegut, i mai arribo a una conclusió.

La cursa es va estirant i cada cop resulta més difícil anar en grup. Per sort, els companys no paren d’animar. En creuo amb la Mona, i amb en Mario.cat, que com deu apareix per totes parts. A la segona volta, el que semblava un desnivell suau a la primera volta, ara començar a pica una mica. Els avituallaments estan molt ben situats, en llargues rectes i amb taules separades, que permet agafar l’aigua de forma més relaxada. A la part final de la cursa entres a la zona de bars del casc antic, on ja comença a haver-hi força ambient. Ja tinc ganes d’acabar però el darrers quilòmetres se’m fan molt pesats. Saps que l’arribada està molt a prop, i no pares de girar per carrers amunt i avall. Per fi encaro la recta final, amb una sorra final, que cal vigilar per no tindre una relliscada. Paro el crono en 1h21’, un resultat fantàstic després de les pobres curses que havia fet fins ara.

Curiosament és la millor marca que he fet a Sitges en tots els cops que he participat, però sincerament crec que abans el recorregut era força més dur. Abans s’endinsava més cap a la muntanya, i hi havia una pujada molt mítica cap al km.15, que sempre ensorrava les marques a més d’un. Per mi molt millor el circuit actual. Pròxima parada Terrassa.

Per cert, m’agrada que la cursa de 10K i la Mitja estiguin separades. Quan es fan juntes, sempre hi ha molta tensió en el moment on separen les curses, per no parlar d’aquella sensació horrible d’anar en un grup i de cop et quedes sol perquè la resta eren de l’altre cursa.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats