Hola, companys i companyes!
Una cursa més al sac! Aquesta ha estat la meva primera participació en aquesta cursa i m'ha agradat molt, encara que per fer marca com algú

va dir no és.
El dia va sortir molt bo, massa bo perquè es notava força calor quan ja es portava una estona corrent. A més, com ha dit l'
aurelian, el vent de pujada cap a Guardiola era força molest. Cal destacar la bona organització i els bons detalls cap als corredors; només arribar ho vaig poder comprovar: cafè, magdalenes i catànies per agafar forces (això no és fàcil de trobar a les curses). També a destacar el bon ambient i l'animació

en tots els pobles del recorregut i a Vilafranca, això recorda molt a la mitja de Granollers. També m'ha agradat el regal de la dessuadora, millor que les clàssiques samarretes de la major part de les curses.
Com també heu dit com aspecte de millora, el tema de l'aigua en gots, però això més val que ho anem assimilant perquè cada vegada és més comú.
El recorregut molt maco entre tantes vinyes, malgrat que és força durillo fins a Guardiola.
Respecte de la meva cursa, simplement puc dir que correcte, amb un "Necessita Millorar" com diem ara a les escoles o amb un "Sufi" dels d'abans. Crec que vaig pujar fins a Guardiola bastant bé, perdent pel desnivell i pel vent el temps que tenia calculat. A la baixada m'animo i intento retallar aquest temps perdut, aleshores em trobo de cara al Mario que em crida "
Vladi no et flipis que ..." i no li vull fer cas, cosa que després vaig pagar en els últims quilòmetres. També al 15k haig de fer una aturada "tècnica" perquè suposo que alguna catània no em va caure massa bé. Total, temps real 01:51:42

, si descompto el temps de la parada tècnica, sub 1:50, però això és fer trampa

.
Com a resum, m'ha agradat molt i l'he gaudit, tot i que pensava que em sortiria millor. Segur que hi torno per agafar-me la revenja

i millorar el temps fet.
Encantat de saludar a un bon grapat de companys i companyes
La pròxima mitja a Figueres.
Salut