Mitja Marató Espirall-Vilafranca

Mitja Marató Espirall-Vilafranca

16 Nov 2025 20:15 #21 per RUNandWINE (Associat/da)
Aurelian, molt bon temps, amb el perfil de la cursa no és fàcil i amb la calor d’avui encara menys. Enhorabona!

Per part meva, setmana amb entrenaments no gaire brillants a conseqüència d’un refredat que s’ha allargat massa i divendres pensava que no podria córrer perquè les costelles em feien mal de tan de tossir.
He sortit a veure què passava i m’he trobat raonablement bé però la calor m’ha passat factura i el tram de Vilobí a Guardiola m’ha costat. A la tornada millors sensacions però no he tingut la punta de velocitat que buscava.
Al final 1:43:15.

Amb aquesta calor crec que començar a les 10:30 és massa tard. Crec que haurien de plantejar-se començar 1 hora abans o donar una ampolla d’aigua als avituallaments, amb un got he quedat al límit de la deshidratació.

La següent setmana serà de recuperació i la del 24 ja començaré a preparar la Marató de Barcelona.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2025 07:23 #22 per XarlieOne1 (Associat/da)
Doncs per part meva, la quarta participació a aquest mitja. (més dues vegades inscrit i que no he pogut participar...vaja, el que es coneix com un Rugbyman).
Aquest cop volia estar sobre 1H45...hores d´ara no tenim per a més.
En Jorfer em recull i fem cafetó a l´arribar amb en Camilo, Luz i després en Manel. Després fem petar la xerrada amb Josep80 i ja canviats anem cap a la sortida, despedint al Jordi que ja està fent els Pre.
Anem saludant corredors i ens possem a escalfar amb en Camilo i en Manel i de cop ja estem a la sortida.
Els SinCamiseta també entren al calaix però ja em temo que serà difícil seguir-los...i així és. Anem de la maneta amb en Camilo (bigote´s power!) i van passant els kms...tot esperant la pujada. Tinc la sensació que no vaig del tot cómode i que a la pujada petaré, però agafem la llebre d´1H44 i em dóna ànims. També en Camilo, que em va vigilant tota la estona.
Passat VIlobi, la pujada es fa més dura i ja noto el gluti i que començo a anar amb la reserva...però aguanto! i toca baixar...hauria d´apretar però tinc por que el gluti no aguanti, així que baixem controlant sensacions.
Cap a la pujadeta del 18K, en Camilo marxa tranquilament cap endevant i ja vaig reservant per aguantar dignament...perquè el sub1h45 el tinc garantit.
Al final 1h44:13 i content, saludant la resta de companys i recollint la dessuadora.
Vaja, un bon matí.

17 Nov 2025 08:00 #23 per Jorfer (Associat/da)
RUNandWINE tota la raó amb l’horari i el tema de l’aigua en gots. Amb el got poca aigua arriba a dins. Bon Resultat igualemnt ve i t d’on venies.

XarlieOne1 Bona mitja auto controlada i a un Bon ritme a pesar de les molèsties latents al gluti.

Continuem

17 Nov 2025 19:26 #24 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Una cursa més al sac! Aquesta ha estat la meva primera participació en aquesta cursa i m'ha agradat molt, encara que per fer marca com algú :whistle: va dir no és.

El dia va sortir molt bo, massa bo perquè es notava força calor quan ja es portava una estona corrent. A més, com ha dit l' aurelian, el vent de pujada cap a Guardiola era força molest. Cal destacar la bona organització i els bons detalls cap als corredors; només arribar ho vaig poder comprovar: cafè, magdalenes i catànies per agafar forces (això no és fàcil de trobar a les curses). També a destacar el bon ambient i l'animació :clap: :clap: :clap: en tots els pobles del recorregut i a Vilafranca, això recorda molt a la mitja de Granollers. També m'ha agradat el regal de la dessuadora, millor que les clàssiques samarretes de la major part de les curses.

Com també heu dit com aspecte de millora, el tema de l'aigua en gots, però això més val que ho anem assimilant perquè cada vegada és més comú.

El recorregut molt maco entre tantes vinyes, malgrat que és força durillo fins a Guardiola.

Respecte de la meva cursa, simplement puc dir que correcte, amb un "Necessita Millorar" com diem ara a les escoles o amb un "Sufi" dels d'abans. Crec que vaig pujar fins a Guardiola bastant bé, perdent pel desnivell i pel vent el temps que tenia calculat. A la baixada m'animo i intento retallar aquest temps perdut, aleshores em trobo de cara al Mario que em crida "Vladi no et flipis que ..." i no li vull fer cas, cosa que després vaig pagar en els últims quilòmetres. També al 15k haig de fer una aturada "tècnica" perquè suposo que alguna catània no em va caure massa bé. Total, temps real 01:51:42 :unsure:, si descompto el temps de la parada tècnica, sub 1:50, però això és fer trampa :thumbdown: .

Com a resum, m'ha agradat molt i l'he gaudit, tot i que pensava que em sortiria millor. Segur que hi torno per agafar-me la revenja :joy: i millorar el temps fet.

Encantat de saludar a un bon grapat de companys i companyes :clap: :clap: :clap:

La pròxima mitja a Figueres.

Salut :great: :great: :great:

18 Nov 2025 06:53 #25 per TtX (Associat/da)
K forta està la geeent! I jo k m’alegro! 👏
Mi “pata palo” i jo fèiem per tercer cop akesta mitja, 2015-2018 i 2025. Els altres cops baixant de les 2 hores però clar el temps passa, els ritmes és perden i las “pata palo” llegan. No la recordava tant dura, i amb la calor k feia vaig fer 2h16’. Pujar costa però baixar també, por la “pata palo”. Tot i això seguirem en la lluita mentre el cos ens deixi. Això sí la prox, la 114 mitja espero k sigui més planera. Aih coi k és Granollers… 😆

19 Nov 2025 10:47 #26 per aurelian (Associat/da)
Vladi - he patit algo semblant amb problemes de tract intestinal, només vaig menjar una magdalena sense gluten, per sort no he tingut que parar en la cursa i les coses es van tranquil·litza.

Tema aigua i calor no ho vaig mencionar llavors no em van molestar, normalment soc dels que pateixen molt pel calor pero aquesta vegada a 16C no ho he notat, potser pel vent.
Pel que fa l’aigua això es normal ara en les curses, crec que el millor es afluixar el ritme inclous parar si ho necesitas.
Al nostre nivel la diferencia de uns segons no hauria d importar

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

19 Nov 2025 18:06 #27 per Jorfer (Associat/da)
Altre opció és prendre dos gots...però això ja quasi són malabars.

Tete Xavi l'important és continuar sumant mentre poguem. Ànim que les marques són secundàries.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats