Mitja Marató Espirall-Vilafranca

Mitja Marató Espirall-Vilafranca

29 Set 2025 23:04 - 29 Set 2025 23:08 #1 per RUNandWINE (Associat/da)
Hola,

Fa uns dies van obrir les inscripcions per la mitja de l’Espirall del 16/11/25

Mitja per 14€ i, com fa alguns anys, hi ha l’opció de fer el pack mitja + 10k de Vilafranca del 25 de gener per 6€ més.

Tota la informació a la web de la cursa: mitja.vilafranca.cat

Dubtava si obrir el fil, ja que els 2 últims anys el vaig obrir i vaig acabar fracassant (any 2023 buscava 1:39 i vaig fer 1:46 i patint i l’any passat vaig haver d’abandonar al km 8 per un virus estomacal) però he vingut a jugar: obro fil i dic obertament que vaig a buscar MMP (Sub 1:39:41). ¿Quien dijo miedo? 😂

Per cert, si a algú li fa mandra fer un desplaçament exprés per venir a buscar el dorsal i li fa mal pagar 4€ per rebre’l a casa em pot enviar un privat i li recullo, cada setmana passo un parell de vegades pel Complex Aquàtic, que és el punt de recollida. El dia de la cursa ens trobem abans i llestos, l’any passat ja en vaig recollir algun.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2025 08:17 #2 per TtX (Associat/da)

RUNandWINE va escriure: Hola,

Fa uns dies van obrir les inscripcions per la mitja de l’Espirall del 16/11/25

Mitja per 14€ i, com fa alguns anys, hi ha l’opció de fer el pack mitja + 10k de Vilafranca del 25 de gener per 6€ més.

Tota la informació a la web de la cursa: mitja.vilafranca.cat

Dubtava si obrir el fil, ja que els 2 últims anys el vaig obrir i vaig acabar fracassant (any 2023 buscava 1:39 i vaig fer 1:46 i patint i l’any passat vaig haver d’abandonar al km 8 per un virus estomacal) però he vingut a jugar: obro fil i dic obertament que vaig a buscar MMP (Sub 1:39:41). ¿Quien dijo miedo? 😂

Per cert, si a algú li fa mandra fer un desplaçament exprés per venir a buscar el dorsal i li fa mal pagar 4€ per rebre’l a casa em pot enviar un privat i li recullo, cada setmana passo un parell de vegades pel Complex Aquàtic, que és el punt de recollida. El dia de la cursa ens trobem abans i llestos, l’any passat ja en vaig recollir algun.

Salut!

Inscrit. L’any passat vaig fer els 5 i akest any torno a la llarga 😉

30 Set 2025 11:09 #3 per Camilo Plaza (Associat/da)
Hola, un altre que anirà cap allà. Ens veiem

5  km - 19:44 Nocturna Cornellà Running 1900 29/06/2024 // 10 km - 41:08 Cursa Nassos (BCN) 31/12/2024
Mitja - 1:34:17 Mitja Sitges 14/01/2024 // Marató - 3:13:44 Marató Málaga 15/12/2024
IM - 11:20:32 Frankfurt 2016

11 Oct 2025 19:05 #4 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys!

Estic pensant córrer aquesta mitja que no he fet mai i no tinc cap referència. Què tal és (circuit, organització, ...) ?

Ja m'explicareu :great: :great: :great:

11 Oct 2025 20:01 #5 per mario.cat (Associat/da)

Vladi va escriure: Hola, companys!

Estic pensant córrer aquesta mitja que no he fet mai i no tinc cap referència. Què tal és (circuit, organització, ...) ?

Ja m'explicareu :great: :great: :great:

Vladi, seré breu.

Organització: perfectísima, de les millors que he vist. Amb esmorzar precursa inclòs.

Circuit: Exigent i entretingut, però per a mi, divertidísim.

Preu: Encara que aquests darrers anys l'han anat apujant una mica, crec que és encara molt competitiva respecte a les demés mitges. 14€

Regals:. Pel preu, molt bé. Normalment una dessuadora.

Com inconvenient, que no es donen dorsals el dia de la cursa i, o bé el vas a buscar els dies previs o pagues l'enviament per correu.

En resum Vladi, de les millor mitges de Catalunya però no per fer marca.

11 Oct 2025 21:56 #6 per Vladi (Associat/da)
Moltes gràcies, Mario !

M'has acabat de convèncer. Acabo de fer la inscripció.

Salut :great: :great: :great:

11 Oct 2025 23:40 #7 per RUNandWINE (Associat/da)
Vladi,
Coincideixo en tot el que ha dit en mario.cat i per “rizar el rizo” i lligar el seu comentari del preu i de que no és un circuit per fer marca, apuntar que per 6€ més tens el pack mitja + 10k i encara baixes més el preu unitari i el 10k és en un circuit ràpid on és propici per fer marca.

Salut!

12 Oct 2025 16:42 #8 per Vladi (Associat/da)
El preu per a una mitja és molt bo i 6€ més per a la de 10k inigualable! No he aprofitat l'oferta dels 10k perquè coincideix amb la de Sant Antoni que sempre la faig.

El fet d'un circuit entretingut m'agrada més que el tema de fer marca. També vaig valorar fer la mitja Dani del Maresme, però 21k per la carretera de la costa no se'm fa massa atractiu, tot i que segur que és molt més ràpid (si no agafes un dia de vent :whip: com el d'avui, m'ha costat fer l'entrenament pel passeig Marítim :unsure: ).

RUNandWINE, ens veiem a Vilafranca :great: :great: :great:

12 Oct 2025 20:37 - 12 Oct 2025 20:38 #9 per TtX (Associat/da)
Vladi per fer-te una idea de la Mitja, és a un estil Mitja Granollers o Montornès. Carretera amunt i tornada carretera avall. Pujar regulant i baixar a tutti pleni 😎

13 Oct 2025 19:09 #10 per Vladi (Associat/da)
Granollers sí que l'he fet. Pel que veig se sembla també a la de Mollerussa i la del Somontano de Huesca.

Caldrà fer la primera part amb una mica de seny ;) i guardar forces per recuperar a la baixada :muscle: .

Salut :great: :great: :great:

14 Oct 2025 11:19 #11 per Jorfer (Associat/da)
Un més que repetirà.
Serà la darrera competició abans de la marató de tardor.

Per cert, Serà un circuit per a no fer marca, però jo Sóc excepció Doncs la
Meva millor marca en MM la tinc aquí de l’any 2000 amb un temps de 1h23’07

14 Oct 2025 15:42 #12 per mario.cat (Associat/da)

Jorfer va escriure: Un més que repetirà.
Serà la darrera competició abans de la marató de tardor.

Per cert, Serà un circuit per a no fer marca, però jo Sóc excepció Doncs la
Meva millor marca en MM la tinc aquí de l’any 2000 amb un temps de 1h23’07

Es que tu ets uns cas raru, raru. 😂😂

15 Oct 2025 20:41 #13 per aurelian (Associat/da)
Apuntado!!! A ver si puedo participar ya que el finde 15-16 se anuncia un poco cargado en plan personal. Si llego, será la primera vez para correr esta mitja legendaria ya que me han contado que es buena para hacer marca.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

15 Oct 2025 20:43 #14 per mario.cat (Associat/da)

aurelian va escriure: ............. ya que me han contado que es buena para hacer marca.

:scream: :scream: :scream:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats