Mitja marató de Gavà 26/10/2025

Mitja marató de Gavà 26/10/2025

06 Oct 2025 10:53 #1 per Chute (Associat/da)
Web de la cursa: www.mitjagavadavidlloyd.com/
Inscripcions: www.rockthesport.com/ca/esdeveniment/dav...-marato-de-gava-2025

Reglament

ORGANITZADOR
L’organitzador de la prova és el Club Atletisme Gavà.

DATA DE LA PROVA
26 d’octubre del 2025.

HORARI DE LA PROVA
9:00 Sortida.

INSCRIPCIONS
Les inscripcions es podran realitzar per la web fins les 24:00 del dia 21 d’octubre, o de manera presencial el dia dissabte 25 d’octubre directament al lliurament de dorsals.
La web de la prova és: www.mitjagavadavidlloyd.com
Les inscripcions presencials tindran un preu més elevat que les realitzades per la web.
En les inscripcions presencials no apareixeran els noms dels inscrits als dorsals.
L’edat mínima per participar a la Mitja Marató és de 16 anys però caldrà signar l’autorització paterna/materna/tutor legal.

RECOLLIDA DE DORSALS
La recollida de dorsals i bossa del corredor serà a l’Ajuntament de Gavà Pl. Jaume Balmes, s/n, 08850 Gavà, Barcelona.
Els horaris de la recollida de dorsals són: dissabte 25 d’octubre de 10:00 a 21:00.
El diumenge dia 26 no es lliuraran dorsals.

PREU INSCRIPCIONS
Els preus de les inscripcions per la web són:
Fins el dia 15 de setembre: 21€.
Del 16 de setembre al 22 d’octubre: 25€.
El preu de les inscripcions presencials el dia 25 d’octubre és:
30€.

SORTIDA I ARRIBADA
La sortida es realitzarà a l’Av. de Joan Carles I
L’arribada serà a la Pista d’Atletisme de Gavà, Estadi Municipal de la Bòbila, Elisenda de Moncada, s/n Gavà.

CIRCUIT
Circuit a 1 volta.
Amb 3 avituallaments en cursa més avituallament a l’arribada.
Control de xip al km 10.

CRONOMETRATGE
Hi haurà cronometratge amb xip.
El xip estarà integrat al dorsal del corredor.
Hi haurà catifes de xip al km 10.

LLEBRES MARCANT RITMES
Hi haurà un total de 4 ritmes marcats en llebres que us ajudaran a aconseguir uns temps marcats. Podreu trobar llebres de: 1h30, 1h40, 1h50 i 2h.

GRUPS D’ANIMACIÓ EN CURSA
Amb l’objectiu de que l’experiència per l’atleta sigui la millor possible, hem previst un desplegament de 10 grups d’animació que al llarg del recorregut animaran al pas dels corredors i els ajudaran a assolir els seus objectius.

PREMIACIÓ
Absoluta
Màster 40
Màster 50
Màster 60
Discapacitats visuals
Discapacitat físic
Cadires
Local
Club amb més atletes arribats.
*Sempre en categoria masculí i femení i pels 3 millors classificats.

GUARDA-ROBA
El guarda-roba es realitzarà a la Pista d’Atletisme de la Bòbila.
El diumenge dia 26 d’octubre de 7:30 a 12:00.

AVITUALLAMENTS
La mitja marató tindrà 3 avituallaments en circuit, situats als km 5, 10 i 15 i en tots ells hi haurà: aigua i isotònic.
En el km 15 hi haurà gels energètics.
A l’arribada hi haurà un avituallament amb aigua, isotònic i fruita.

CALAIXOS DE SORTIDA I RITMES DE CURSA
Hi haurà calaixos de sortida per tal que cada corredor surti amb atletes del seu nivell.
Al realitzar la inscripció, donarem l’opció d’escollir entre 3 ritmes diferents:
Calaix Blau. Menys de 1h30’
Calaix Vermell. De 1h30’ a 1h50’
Calaix Groc. Més de 1h50’

SERVEIS AL COREDOR
Pel sol fet d’estar inscrits a la prova, els corredors tindran els següents serveis:
Dret a participar a la cursa
Bossa de corredor
Samarreta
Medalla finisher
Dorsal
Avituallaments
Servei de guarda-roba
Cronometratge i resultats
Assegurança d’accident esportiu
Diploma commemoratiu de la cursa que es podrà descarregar on line el dia següent a la prova
Gaudir de la FUN ZONE

TEMPS MÀXIM
El temps màxim de la prova és de 2h40’

FUN ZONE
Us hem preparat un final de cursa espectacular en un entorn únic com és la pista d’atletisme. Tots els corredors podreu gaudir de la FUN ZONE BY on degustareu els productes i podreu relaxar-vos a la zona chill out i gaudir en directe.

KIDS RACE
El dissabte dia 25 de novembre durant tot el matí, organitzarem la KIDS RACE, es tracta de curses per nens i nenes de 4 fins a 15 anys.
La inscripció a la cursa és gratuïta i s’ha de realitzar a la web
La recollida de dorsals serà el mateix dissabte de 09:00 a 10:00.
Aquests petits atletes, a l’igual que els seus pares podran córrer un cursa única amb dorsal, medalla de finisher i avituallament a l’arribada.
L’horari de les curses serà de 10:00 a 13:00.
Les categories a les que podreu inscriure els vostres fill en funció de l’edat que tinguin són:
4 - 5 anys. 150m. 1 volta
6 - 7 anys. 300m. 2 voltes
8 - 9 anys. 450m. 3 voltes
10 – 11 anys. 450m. 3 voltes
12 – 13 anys. 600m. 4 voltes
14 – 15 anys. 600m. 4 voltes

RECLAMACIONS
L’organització no es fa responsable dels accidents o altres perjudicis que la participació a la cursa pugui ocasionar als inscrits, abans, durant o desprès d’aquesta.
Les reclamacions hauran de ser cursades per escrit en un termini de 30 minuts després d’haver-se fet oficials els resultats. Per poder fer qualsevol reclamació s’haurà d’abonar la quantitat de 30€ en concepte de dipòsit, que serà retornat si la reclamació és acceptada. La decisió presa serà inapel·lable.

DESQUALIFICACIONS
Els organitzadors de la cursa i el servei mèdic de la competició estan facultats a retirar durant la prova els atletes que:
Manifestin un mal estat físic
Manifestin un comportament antiesportiu
Retallin part del recorregut
No portin dorsal al pit

DRETS DE L’ORGANITZACIÓ
L’organització podrà moure la data de la cursa o anul·lar-la si s’escau per causes d’ordre major.

DRETS D’IMATGE
Pel sol fet d’inscriure’s a la prova, els participants autoritzen a l’organització l’ús de les seves imatges per finalitats de promoció de la cursa.
De la mateixa manera els corredors permeten explícitament que el seu nom, cognoms, sexe i any de naixement siguin publicats a les llistes d’inscrits, així com a les llistes de resultats si acaben la cursa.

AVÍS LEGAL
L’organització no es fa responsable dels accidents o altres perjudicis que la participació a la cursa pugui ocasionar als inscrits, abans, durant o desprès d’aquesta.
La inscripció a la cursa suposa l’acceptació d’aquest reglament.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2025 11:08 #2 per Jorfer (Associat/da)
Chute, moltes gràcies per obrir el fil.
Aquesta és una mitja que li tinc especial estima doncs va ser una de les primeres que vam fer de llebres en l'anterior etapa.

Ara el recorregut és diferent i ens ficarem pels camins agrícoles de la zona plans, plans.

En el meu cas serà la propera cursa que faré on intentaré estar al voltant de 1h32 com test per veure com estic camí de la marató.

Espero que tingui un gran èxit el retorn d'aquesta mitja.

06 Oct 2025 11:23 #3 per Seneca (Associat/da)
Bon dia, si res no ho impedeix un altre que també hi serà.
Una mitja que no he fet mai i que he de passar ratlla al del conjunt de mitges per Catalunya.
Salut i kms!
Sèneca

07 Oct 2025 09:25 #4 per Chute (Associat/da)
Jo també tinc bon record d’aquesta mitja marató, doncs va ser la del meu debut en la distància ja fa uns quants anys. I m’alegro molt que hagi tornat al calendari després de 7 anys d’absència, doncs la darrera edició va ser al 2018. De totes formes aquest any no hi podré participar, doncs m’ha agafat una mica per sorpresa, però ja me l’apunto per l’any vinent.

Pel que he vist del circuit, és bastant semblant al circuit antic, bastant planer i amb llargues rectes, l’únic enèmic pot ser el vent a les zones properes a la platja.

Esperem que es consolidi dintre del calendari i no torni a desaparèixer.

Adjunts:

20 Oct 2025 20:17 #5 per Jorfer (Associat/da)
Bona tarda!!

Us informo de les quatre llebres oficials de CoRReDoRS.CaT que tindrem en aquesta cursa per si us voleu apuntar a les seves barquetes:

Llebres oficials:

1h30': Miquel Àngel Raga
1h40': Sergi Cusidó
1h50': Amic
2h00¨: XaviCht

22 Oct 2025 10:45 #6 per Jordi (Associat/da)
Doncs som-hi :party: :party:

Llebres oficials:

1h50': Amic
2h00¨: XaviCht, Jordi (progressiu 5:40 a 5:10; uns 7K per comentar SS amb la llebre i després accelerant per apropar-me a un temps final semblant a la següent llebre)

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

22 Oct 2025 11:51 #7 per XarlieOne1 (Associat/da)
Llebres oficials:

1h50': Amic , Xarlieone1
2h00¨: XaviCht, Jordi (progressiu 5:40 a 5:10; uns 7K per comentar SS amb la llebre i després accelerant per apropar-me a un temps final semblant a la següent llebre)

Si el gluti/isquio aguanta...aniré de la mà del meu estimat Rafa!. En tot cas, no descarto apretar al final si veig que el Jordi em vol passar .... (és broma!).

22 Oct 2025 14:12 #8 per Seneca (Associat/da)
Llebres oficials:

1h40': Sergi Cusidó, Sèneca a veure si puc aguantar aquest ritme.
1h50': Amic , Xarlieone1

Si el gluti/isquio aguanta...aniré de la mà del meu estimat Rafa!. En tot cas, no descarto apretar al final si veig que el Jordi em vol passar .... (és broma!).

22 Oct 2025 18:00 #9 per Jorfer (Associat/da)
La meva intenció és intentar fer 1h32'00 aproximadament.
Veurem.

25 Oct 2025 09:35 - 25 Oct 2025 13:04 #10 per Jorfer (Associat/da)
Demà intentem fer la foto correcat 30 minuts abans de la sortida amb les llebres, a la pancarta d’arribada dins de l’estadi de la Bòbila

27 Oct 2025 08:52 #11 per XarlieOne1 (Associat/da)
Bon dia.

Veig que obro el foc.... en el meu cas, la d´ahir de Gavà va ser la primera mitja que feia desde Febrer 2024, així que li tenia cert respecte, tot i que he anat fent quilómetres aquests mesos..

Per a mi va ser especial per dos motius: primer, per córrer amb en Rafa (Amic) com a llebre de 1h50 i segon, perque acompanyava a un company de feina (en Victor) que debutava a la distància i que promet molt (va acabar fent sub1h31).

Dia plujós...però no ens va diluviar, així que els 4 plegats (amb en Jorfer comandant el grup..) vam fer el cafetó i el donut i després ja vam anar a ajudar a les llebres. Entre l´escalfament i la sortida vaig poder retrobar-me grans companys que no veia com en XaviCh , els Sincamisetas, en Joan33, en JJsabadell, en Jordi.. (Segur que em deixo algú!).

La cursa en si va anar bé, ritme controlat amb en Rafa de bandelora i en SergiCB, en JJSbadell i jo mateix escoltant la bandera...no vam poder clavar la llebre amb exactitud però pràcticament... 1h50:13

A més, el dia va acabar amb el trofeig de categoría pel Jordi.

Una més a la saca!:

27 Oct 2025 13:00 #12 per Jorfer (Associat/da)
Bon resum/crònica de la mitja compartida ahir de nou per Gavà.
Quan pugui ja us faré cinc cèntims de la cursa i, per segona vegada en una mitja quedo primer i marxo. L'altre vegada va ser a la darrera edició de la mitja del Prat on en va recollir el trofeu l'Isaac i aquesta vegada el Xarlie. Hauré de mirar les classificacions.

Heu vist algun enllaç amb fotografies?

27 Oct 2025 17:05 #13 per Jorfer (Associat/da)
Doncs aquí va el resum de la meva divuitena participació a la mitja de Gavà (abans coneguda com la mitja de Gavà-Castelldefels-Gavà).
En el meu cas he fet la marca 11 de 18 participacions i la 153 de 286 mitges i, curiosament, és la tercera vegada que faig la mateixa marca 1h33'51".

Tal com ha dit el meu amic Xarlie, des de Castelldefels vam sortir el debutant Víctor (cuidadin amb el xaval de 20 anys), Amic, Xarlie i jo mateix i directes a fer el cafetó i el xute de sucre en forma rodona de Donut.

Després ens apropem a la Bòbila per coordinar el servei de llebres i a escalfar el darrer km anada i tornada per a reconèixer els darrers metres amb les llebres.

Abans de continuar felicitar a les llebres per la seva gran feina. Jo mateix vaig veure a unes quantes persones com les felicitaven.

I en quan a la cursa en Víctor i jo, sortim amb la idea d'estar al voltant de 1h32 el que suposa anar a un ritme constant de 4'22"/km.
Des de la sortida anem còmodes, amb els canvis de ritme provocats pels diferents ponts. El recorregut varia en comparació a l'antic i és més divertit fent els bucles pels camins rurals. A poc a poc ens anem disgregant i s'estira el pilotó podent córrer amb comoditat des dels primers kms. Noto que anar a 4.20/22 costa i la pluja, l'aire i que no veig res amb les ulleres mullades fa que, a poc a poc els kms vagin caient a un ritme de 4.25. Tinc la sensació que estic frenant al debutant Víctor i, quan marxa per a buidar aigües menors, el veig que marxa amb una facilitat absoluta així que quan torna a agafar-me i coincidint amb el pont de l'Autovia a Gavà Mar li dic que marxi i així ho fa, i el xaval es posa a 4'/4.05 amb una facilitat increïble (va fer 1.30.14).

Per la meva banda continuo concentrat i van caient els kms i, la part final pel centre del poble pujant per la Rambla dels jutjats i la Carretera vella es fa dur. En aquest tram m'agafa en Hansi, que ha fet tirada prèvia i m'anima sense parar fins al final. Moltes gràcies Hansi. En aquest tram finalitzo molt sencer i ho dono tot i les forces i les cames responen.

Per temes familiars tinc que tornar ràpid i rebo, ja a casa, una trucada de l'speaker Waterpoler dient-me que he quedat primer del master 60 i li dic que no puc anar-hi i en Xarlie s'apropa a recollir-lo (moltes gràcies amic). Una bona sorpresa i molt content per aquesta posició, fet que em diu que estic treballant bé.

Continuem i propera parada l'Espirall.

27 Oct 2025 18:35 #14 per Vladi (Associat/da)
Enhorabona a tots els que vau anar a Gavà, en especial al Jorfer per ser el primer de la categoria :muscle: :muscle: :muscle: .

Molta salut :great: :great: :great:

28 Oct 2025 15:33 #15 per pilot69 (Associat/da)
Bonica cursa, amb pluja fina durant bona part del trajecte. I acabada !!! :thumbup:
Al final picava una mica, però és bonica l'entrada a l'Estadi de la Bòbila.
Felicitats a en jorfer per acabar primer de categoria.
Antoni.

28 Oct 2025 18:13 #16 per Jorfer (Associat/da)
Vladi&Pilot69 moltes gràcies!!

Si si la part final un cop passat el pont sota la via per la comarcal i la pujada cap al jutjat, dureta, dureta.

29 Oct 2025 16:23 - 29 Oct 2025 16:27 #17 per Hansi (Associat/da)
Per mi va ser una gran notícia quan fa poques setmanes el Jorfer em va dir que es tornava a organitzar aquesta mitja, que vaig fer en moltes ocasions en la seva anterior etapa, així que no vaig dubtar a inscriure'm. Em va servir per fer un entrenament llarg, amb 6 km previs per acumular volum, i em va resultar molt entretingut tot plegat, per les converses amb tants companys i amics (Jorfer, germans camiseta?, Jordi, Xarlie, Joan33, amic, JjSbd, Séneca, i més que em deixo, perdoneu), i pel recorregut, gairebé tot nou i variat. Em va sorprendre en positiu anar tants km entre terrenys agrícoles, sempre sobre asfalt, amb la calma dels camps. La pluja contínua almenys va ser bàsicament fina (podria haver estat pitjor), i la baixada de temperatura notòria va fer que calés més, i també va ajudar a córrer amb menys desgast que amb calor.
Trobo que estava correctament organitzada, similar a antigament, amb l'estadi de la Bòbila com a centre neuràlgic. Vaig trobar a faltar més menjar a l'arribada, i em van sobrar la samarreta i la medalla, però vaja, són opinions o gustos meus i cal respectar els dels altres.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats