Mitja Marató del Mediterrani RACC 26/04/2026

Mitja Marató del Mediterrani RACC 26/04/2026

21 Gen 2026 12:55 #1 per Jorfer (Associat/da)
Ja tenim les inscripcions obertes d'aquesta prova tradicional al Canal Olímpic de Castelldefels:

Diumenge 26 d’abril de 2026

· 9:00h del matí sortida 5k.

· 9:30h del matí sortida 10k, 21k i Marató per parelles.

Sortida i arribada al Canal Olímpic de Catalunya.

Premis i obsequis

Tots els participants inscrits rebran una samarreta tècnica commemorativa i una bossa amb productes facilitats pels nostres col·laboradors, que es lliurarà en el moment de recollida del dorsal i el xip de participació.
A més, en finalitzar la cursa, tots els corredors obtindran una medalla finisher com a reconeixement a l’esforç.

Trofeus per categoria (5K, 10K, Mitja Marató i Marató per Parelles):

Els 3 primers classificats femenins i masculins de la 5K

Els 3 primers classificats femenins i masculins de la 10K

Els 3 primers classificats femenins i masculins de la 21K

Les 3 primeres parelles classificades (femenina, masculina i mixta) de la Marató per Parelles (x2 trofeus per parella)

Trofeus inclusius (10K i 21K):

1r i 1a classificats amb discapacitat visual

1r i 1a classificats en cadira de rodes

Els trofeus es lliuraran un cop es confirmin els resultats de cada cursa.
Els trofeus no recollits el mateix dia quedaran dipositats a les oficines de Grau Hollenstein Associats, S.L. (ZONA VIP EVENTS) — C/ Electrònica, 19, 8C – 08915 Badalona — i podran ser recollits durant els 15 dies posteriors a la cursa. Passat aquest termini, no es podran reclamar.

L’organització es reserva el dret de sol·licitar el DNI o document similar per verificar l’edat dels participants.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2026 12:56 #2 per Jorfer (Associat/da)
Per cert, si ets persona associada, tenim cupons de descompte del 20 % sobre la inscripció.
Només cal demanar-ho a la següent llista:

Vull un cupó de descompte per a les curses del Medirterrani:

1-10:

13 Mar 2026 12:20 #3 per Pol26 (Associat/da)
A veure si l'entrenament de la Marató serveix per fer un bon 10k.

Vull un cupó de descompte per a les curses del Mediterrani:

1-10: Pol 26,

Merci!

5k - 18'10"- Jean Bouin 2015
10k - 38'12''- Sant Antoni 2016
21k - 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016
42k - 3h23'58'' - Marató Bcn 2026

Born to run

13 Mar 2026 16:18 #4 per Jorfer (Associat/da)
I tant Pol te’l passo

24 Mar 2026 10:32 #5 per Chute (Associat/da)
Vull un cupó de descompte per a les curses del Mediterrani:

1-10: Pol 26, Chute

24 Mar 2026 11:08 #6 per Jorfer (Associat/da)
Chute, ja el tens.
Fins ara.

28 Mar 2026 16:00 #7 per OscarBolo75 (Associat/da)
Vull un parell de cupons de descompte per a les curses del Mediterrani:

1-10: Pol 26, Chute, OscarBolo75, RaquelRS

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

28 Mar 2026 17:20 #8 per Jorfer (Associat/da)
Ara te’ls passo Oscar

29 Mar 2026 09:38 #9 per OscarBolo75 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Ara te’ls passo Oscar

.

Moltes gràcies Jordi, inscrits.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

03 Abr 2026 20:48 #10 per Vladi (Associat/da)
Jorfer, em pots enviar un cupó quan et vagi bé?

Moltes gràcies :great: :great: :great:

04 Abr 2026 21:05 #11 per Vladi (Associat/da)
Rebut i inscrit!

Molts gràcies, Jordi :great: :great: :great:

14 Abr 2026 11:05 #12 per Chute (Associat/da)
Acabo d'entrar a la web de la cursa i he vist que han modificat l'hora de sortida de la mitja. Els horaris han quedat així ara:

· 9:00h del matí sortida 5k.

· 9:45h del matí sortida 10k, 21k i Marató per parelles.

A veure amb quina temperatura ens trobem aquell dia. A finals d'abril ja comença a fer calor, i sortir a les 9h45' significarà que els darrers corredors arribin passades les 12h.

26 Abr 2026 19:55 #13 per Vladi (Associat/da)
Un que ha anat avui a fer un tomb pel Canal Olímpic. Jo he fet la de 10k, ja que per ara el cos no el tinc per fer una mitja.

Aquest any han canviat una mica el recorregut. A mi m'ha agradat més, no sé el que opinaran els que heu fet la mitja. La volta al canal al començament de la cursa no es fa tan dura. Sí que és veritat que l'amplada del camí que voreja el canal és una mica estreta, però no he tingut cap problema per córrer bé des del principi. Suposo que una bona gestió a l'entrada als calaixos ha fet que els corredors ens distribuïssin correctament. He vist com organitzadors feien fora a corredors que s'havien saltat la cinta i havien passat a un calaix que no els hi tocava, malgrat això, quan han retirat les cintes, moments abans del tret de sortida, alguns han dit allò de "tonto el último", però en general s'ha respectat bastant el tema dels calaixos.

Un petit aspecte a millorar, per dir alguna cosa, és el lloc on estava el guarda-roba. Quan acabaves la cursa s'havia de creuar per on passaven els que estaven corrent, potser es podria posar a la banda de les grades i seria més fàcil anar a buscar la motxilla. Per la resta, he trobat que estava molt ben organitzada, com sempre.

La propera, la de Les Tortugues de la Garriga

Molta salut, companys i companyes :great: :great: :great:

27 Abr 2026 07:33 #14 per XarlieOne1 (Associat/da)
Un altre que ahir va fer la Mitja del Mediterrani, en el meu cas, la de casa.
La veritat és un privilegi poder fer una mitja on la sortida és a 15 minuts de casa caminant...així que no me la perdo. Ahir, la cinquena participació en Mitja.

Abans de tot, trobo imperdonable que la Mitja, a finals d´abril, comenci a les 9:45h. Encara no ens vam fer més mal de que hagués pogut ser en un dia calurós com el d´ahir. Per a mi, l´organització hauria de prendre aquest tema molt seriosament.

Per la resta, el canvi de circuit em va agradar, no es fa tan avorrit, tot i que potser l´amplada del canal no dóna per tant corredor i s´hauria d´organitzar millor la sortida (en Rugbyman i jo pràcticament no estavem dins del calaix al sortir..).

Per la cursa en si, molt content. La idea era anar amb el company Rugbyman i agafar-ho amb calma, perquè sabiem que seria dura i després de la volta al canal, que va ser a ritme tranquil, vam començar a anar a ritmes de 4'50 - 4`55.
Com que en Rugbyman no volia patir poc a poc es va anar quedant per darrera i jo vaig intentar mantenir aquest ritme.
Al final, ho vaig aconseguir i vaig poder fe 1h43:40 que dono per molt bons donades les circumstancies.

Agraïr als voluntaris, a l´organització i en particular, a les fotografes i animadores que van estar ahir al matí seguint-me.

Seguim! Que hi ha cosetes per endavant.....

27 Abr 2026 08:58 #15 per Vladi (Associat/da)
XarlieOne1, totalment d'acord. Ahir feia molta calor ja a l'hora de la sortida. En aquestes dates cada vegada hi ha més probabilitat de temperatures altes, l'organització l'hauria de tenir en compte i fer la sortida de les curses llargues com a màxim a les 9 del matí.

De fet crec que algun corredor va tenir problemes amb la calor.

Salut :great: :great: :great:

27 Abr 2026 11:18 #16 per Chute (Associat/da)
Setena vegada que participava al Mediterrani, sis cops a la mitja i un al deu mil. Vaig arribar ben d’hora a l’Ànec Blau on vaig recollir el dorsal sense problemes. Allà em vaig trobar amb el Xavi Corral amb el que vaig compartir tota l’estona d’espera i l’escalfament.

A l’entrar al calaix ja es notava que seria un dia calorós. Sortim amb uns minuts de retràs, i ara els primers quilòmetres són la volta al canal. És un pel estret però si a la sortida t’has situat amb del teu ritme corres sense problema. Sortim fora del canal, compartint els primers quilòmetres amb el Mxirau, una mica per davant veig al Marc78. Aquest any els avituallaments estan millor situats, i el pas al passeig marítim es fa per un pont que no és tant dur. Tot i anar al costat de la platja no fa gaire vent. Completo la primera volta sense portar les millors sensacions, i donem una nova volta al canal. De cop veig que el Mxirau s’atura, em diu que està bé però no es veu fent un altre volta, miro cap endavant i no veig al Marc78, crec que també s’ha retirat.

La meva segona volta és un autèntic calvari, vaig perdent ritme sense opció de recuperar, les cames em van molt mal, la sensació de xafogor és molt forta, i tot i que a cada avituallament m’inflo d’aigua i em dutxo, no milloren les sensacions. Els darrers quilòmetres se’m fan molt durs, per sort no hi ha volta al canal al final, sinó que arribes directament. Paro el crono en 1h.23’ que no és una mala marca, però inicialment sortia a baixar de 1h20’ i pràcticament aquesta 3’ se m’han anat a la segona volta.

Finals d’abril és una data ja un pel difícil per fer una mitja, crec que s’hauria d’intentar fer-la lo més d’hora possible. No acaba d’entendre que es faci el cinc mil a les 9h. i el 10K i mitja a les 9h45’. En quant al recorregut m’ha agradat el canvi, ara el circuit es més llarg i no s’acaben juntant els primers de la mitja amb els darrers del 10k.

Amb Mediterrani acabo la temporada de mitges maratons, que ha estat prou exitosa, tot i aquesta darrera no m’ha deixat un bon gust de boca. Seguirem ara amb algun deu mil.

27 Abr 2026 11:22 #17 per RugbyMan (Associat/da)
Hola

lo de la hora de sortida d'ahir va ser un bon "chist". Estava planificada a les 9:45h q ja era un forn :sunny: :sunny: :sunny: i al final vàrem sortir pasades les 9:50h. La raó, un@s corredor@s del 5km que van fer mes de 50' en fer la distància complerta i la Local no va dornar el OK fins que no arrivessin a meta

Obro meló i ja obro el sac per les "hosties" que rebré: En serio et plantes per fer un 5kms i trigues mes de 50'? La gent es conscient de les curses a les que s'apunta? Quan jo entrava en meta de la mitja encara hi havia gent que sortia del Canal per començar la 2ª Volta...que amb la Calor que feia hauran caminat mes que córrer. Al km 11/12 vaig veure gent a la valla del costat Camp de Golf amb problemes per respirar. I ja no parlo dels "influmierders" q ja surten al metro 10 de la cursa gravant amb el mobil, fent fotos caminant i entorpint el pas als que si volem córrer. Lo de la gent que no es coloca on pertoca es una guerra perduda.

Jo lo del control de calaixos no se a quina cursa va ser, per que ahir al calaix 2/3 era una guerra per entrar i un ball de gent i "calor humà" que no es podia aguantar..peró pot ser jo vaig anar a un altre cursa diumenge :666: :666: :666:

En fí, seguim ampliant numero de corredors, fent caixa i baixant la qualitat de les proves. Ara tens q apuntar-te'n a les curses amb mesos d'antelació amb el risc de problemes a la data de la cursa i perdre els céntims. En fi, tenim el que ens toca.

Com a nota positiva, vaig tornar a veure moltes samarretes Pastanaga que feia dies que no es veien tantes a una cursa ;-)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

27 Abr 2026 11:42 #18 per XarlieOne1 (Associat/da)

RugbyMan va escriure:
Com a nota positiva, vaig tornar a veure moltes samarretes Pastanaga que feia dies que no es veien tantes a una cursa ;-)

He arribat a l´última frase amb l´esperança que em nombressis a les coses positives de la cursa.....jajajaja
En tot cas, un pas més per a ja saps qué!.....

Properament, la festa del .... #7227

27 Abr 2026 12:06 - 27 Abr 2026 12:07 #19 per RugbyMan (Associat/da)

XarlieOne1 va escriure:

RugbyMan va escriure:

He arribat a l´última frase amb l´esperança que em nombressis a les coses positives de la cursa.....jajajaja
En tot cas, un pas més per a ja saps qué!.....

Properament, la festa del .... #7227

tu mai pots ser una cosa positiva a una cursa.....a mes no vas respectar les 'canes' ahir. Vas olorar la sang i no vas tindre cap respecte.

Peró bé, com portaves al reporter fotogràfic t'ho perdono :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

27 Abr 2026 13:13 #20 per Jorfer (Associat/da)
Em sap greu l'hora de la mitja de casa. Hauria de ser més dhora o canviar la data per octubre/novembre que no tenim gaires i la gent que prepara marató a novembre/desembre l'aniria de perles.

Està clar que a finals d'abril cal sortir abans per a evitar calorades. JO vaig sortir a les 8.00 a entrenar i ja feia calor...

Enhorabona a totes les persones que vau competir i no us vau fer mal. A veure si l'any proper torno.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats