Entrenaments presencials amb la María Luisa Muñoz: CoRReDoRS.CaT i Run2Live

Entrenaments presencials amb la María Luisa Muñoz: CoRReDoRS.CaT i Run2Live

20 Ago 2022 10:17 - 16 Oct 2022 13:06 #1 per Sarcel (Associat/da)
Com ya sabeu uns quants de vosaltres, fa molts anys que entreno amb el Run2Live BCN (ara Runtolive BCN), associació nascuda l’any 2008 quan la Nike va abandonar el projecte Start2Run, capitanejat per la maratoniana exolímpica María Luisa Muñoz, i deixar orfe tot un grup de corredors. Però amb la Ma Luisa, vam decidir continuar pel nostre compte. Un origen molt similar al de CoRReDoRS.CaT que es va crear com a continuació del fòrum 10de1000.com…

Tornant al Run2Live, amb la pandèmia hem perdut el nostre segon entrenador, hem perdut la nostre web que s’havia quedat molt obsoleta i no la podem arreglar, però fem pinya amb la María Luisa i volem continuar ben vius!

Per això obro aquest fil, per crear un espai de trobada i convidar-vos a venir a probar un entrenament amb nosaltres a partir de setembre, de forma totalment gratuïta i sense cap compromís.

Ara acostumem quedar a prop de l’escultura Marc a la Plaça dels Voluntaris de Barcelona (a prop de la torre Mapfre) i o bé ens quedem allí o bé anem al Parc de la Ciutadel.la.

Tenim tres sessions d’entrenament:
- els dimarts a les 19.30
- els dijous a les 19h
- els dissabtes a les 9.30

Us hi esperem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2022 22:38 #2 per Koose (Associat/da)
Hola Sarcel
A mi per horaris no em va bé però ho recomano a tothom. Jo els veig entrenar els dissabtes i donen molt bon rotllo. A més, a la Maria Lluïsa ja la coneixem dels reptes de la marató i del 10K. És una crack!!!

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2022 23:18 #3 per Barceruel (Associat/da)
Gràcies per la informació i per la invitació, Sarcel! ;)

A més, hem d’acabar de donar-li forma, però aviat podrem explicar-vos novetats molt interessants per als associats/des de Corredors.Cat. :)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2022 13:26 #4 per Sarcel (Associat/da)
Ahir primer entrenament després de l'estiu, molt suau per començar però ben aviat ens anirem posant les piles, que hi ha gent que vol estar a punt per Bombers i/o per la Behovia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2022 13:04 #5 per Barceruel (Associat/da)
Des de CoRReDoRS.CaT us volem oferir una nova possibilitat per a poder entrenar en grup i guiats per una entrenadora d’èlit com la Maria Luisa Muñoz. Aquest servei complementarà el que ja oferim des de sempre amb en Jordi Ballesteros a les pistes de Cornellà, i farà que aquelles persones a les que desplaçar-se fins al Baix Llobregat no els sigui pràctic, tinguin igualment l’opció d’entrenament presencial a la ciutat de Barcelona.

Per fer-ho, compartirem el servei d’entrenament que la Maria Luisa ofereix des de fa anys als amics/gues de Run2Live i on ja participen diversos correcats (Sarcel, JoanK, Mari Luz…).

La Maria Luisa Muñoz és una “vella coneguda” a Corredors.Cat, ja que va ser l’entrenadora que va dirigir el nostre Repte Marató de Barcelona 2015 i del que molts correcats guardem un excel·lent record. Pels que no la coneixeu, us compartim part del seu currículum esportiu:



A continuació, us presentem amb més detall la seva forma de treballar:

- Pensat per a corredors i corredores que volen iniciar-se en el món del running o preparar-se per a curses de 5K,10K, mitja marató o maratons.
- Adreçat també a persones que volen mantener un estat físic ágil i saludable.
- Es realitza un Pla d'Entrenament complet, amb exercicis de força, mobilitat, equilibri, estiraments i flexibilitat, amb sèries curtes i llargues a ritmes controlats segons la condició física de la persona.
- 3 nivells diferents: bàsic, mig i alt

Horaris: Dimarts 19.30, Dijous a les 19 i Dissabtes a les 9:30

Entrenaments complerts i variats de 1,30 h. Diferents nivells

Localització: Parc dels Voluntaris de Vila Olímpica, Ciutadella, Front Marítim, Pistes d’Atletisme de la Mar Bella. A l’estiu i primavera afegim altres parcs i muntanya

Preu: 15 euros de matrícula, 28 euros al mes.

Inclou: Enviament de planning mensual amb tots els entrenaments presencials I no presencials. Els 3 entrenaments setmanals presencials.

Els i les que esteu interessats a gaudir d’aquest servei, podeu dir-ho a aquest mateix fil o contactar amb Barceruel i us posarem en contacte amb la Maria Luisa i la Isa (presidenta de Run2Live).

Moltes gràcies!

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2022 18:47 #6 per Jorfer (Associat/da)
En el seu dia vaig fer ua preparació de marató amb ella i és una crack.
Animeu-vos val la pena.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2022 23:24 #7 per fandes (Associat/da)
Quina supercrack! Quina sort que els associats/des puguem comptar amb ella. Endavant!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2022 12:23 #8 per JoanDeGracia (Associat/da)
Bon dia!
Recordo perfectament el repte de la matató de 2015, que va ser una molt grata experiència amb tot el que vaig aprendre amb la Maria Luisa.
No vaig assolir el meu gran objectiu, que era fer sub 4h. però vaig millorar enormement la meva marca, fent mmp i sobretot vaig millorar molt en aspectes de la prepració, no només física, sinó també mental i alimentària.

M'encantaria apuntar-m'hi, però abans penso que és millor que vagi sol.lucionant una sèrie de problemes físics que he anat acumulant, com hallux valgus als dos dits grosos dels peus, una hérnia inguinal i dos pinçaments a vèrtebres lumbars.
Porto plantilles personalitzades pels peus, m'operaràn de la hérnia a fi d'any i ara iniciaré una rehabilitació pel tema lumbar.

Un cop millori tot això, entrenar amb aquest grup, seria una bona manera d'anar recuperant una forma que he perdut quasi :cheer: completament.

Estaré atent a aquest fil.
Si mentrestant algú em vol donar algun consell per les coses que tinc, hi estaré molt agraït.

Enhorabona per aquesta bona iniciativa i col.laboració,!

Salutacions, companys!!

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2022 14:59 #9 per Sarcel (Associat/da)
JoanDeGracia, sembla que ya has pres bones mesures per anar solucionant els problemes. Segur que t'anirá molt bé la rehabilitació. Sovint només reforçant abdominals i lumbars n'hi ha prou per acabar amb els mals d'esquena que patim per estar tantes hores asseguts...
Anims i ya saps, cuan vulguis no dubtis en apropar-te :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2022 09:36 #10 per Sarcel (Associat/da)
Després de Bombers, uns cuants en el Run2Live tenen la mirada posada en la Behovia (la mitjà).

Per part meva, inscrita a la Speed de Gualba el 6 de novembre: 13 km, D+ 750 m.
Primera cursa en més de tres mesos, en tinc ganes!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2022 15:54 #11 per Barceruel (Associat/da)
ENTRENAMENT CONJUNT el dia 5 de novembre a la Vila Olimpica!! FIL DEL FÒRUM

Què, Sarcel... vindràs a fer l'activació per l'endemà amb nosaltres, oi? ;) ;)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2022 14:46 #12 per Sarcel (Associat/da)
La veritat es que normalment no hi aniria.
Pero ya que veniu, com a mínim m'aproparé per fer l'escalfament i la mobilitat, i sobre tot saludar-vos ! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2022 09:56 #13 per Sarcel (Associat/da)
Aquest dissabte, l'entrenament del Run2Live es fará a... Donosti!
Res, només activar el cos una mica: 20 minuts trotant, estirar, 4 rectes i ya está.
Van uns cuants companys amb la Ma Luisa.
He vist que també hi anirán uns cuants de CoRReDoRS.CaT. Sort a tothom i a gaudir-ho :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2022 16:32 #14 per Sarcel (Associat/da)
Demà comencen les 24 Hores!
Una proba en la que el Run2Live ha participat en gairebé totes les edicions. L'última vegada, al 2019, en homenatge a notre estimat primer presi, Ángel, que un maleït càncer es va endur. Àngel era un incondicional de la proba i el capità del nostre equip de relleus.
Aquest any, no tenim equip, però si representació! En la persona de Andrés que participará per primer cop en les 6 hores individuals, tot un repte! Gràcies per ser-hi Andrés i molta força.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2022 12:01 #15 per Sarcel (Associat/da)
Proba superada :clap: :clap: :clap:
I a més a més estic molt contenta de saber que companys i ex-socis del Run2Live s'han aprobat a Can Dragó per donar-li suport a l'Andrés :) :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2023 17:06 #16 per Sarcel (Associat/da)
Bona entrada d'any a tothom: Bonne Année ! :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2023 16:49 #17 per Sarcel (Associat/da)
Ahir primera cursa de l'any a la Gantxo Trail :heart: en Sant Feliu de Guíxols.
Molt bones sensacions :) tot i que continuo arribant dels últims, una dinámica que sembla difícil de trencar.
Tinc curiositat de veure que passará amb la següent que és la Llanera Trail de Sabadell.
Un recorregut a priori molt més fàcil i per tant espero poder quedar millor, que quedin reflectats els bons entrenaments que faig amb la Ma Luisa Muñoz y el Run2Live.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2023 11:36 - 19 Jul 2023 11:39 #18 per Sarcel (Associat/da)
Tenia una mica abandonat aquest fil, pero ara tinc novetats.
La Ma Luisa ha creat la seva propia web, si!
mlmrunning.com/sobre-mi/ :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
També té compte d'Instagram, trobareu l'enllaç a la seva web, us convido a donar-hi un cop d'ull.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2024 17:09 - 11 Gen 2024 17:13 #19 per Sarcel (Associat/da)
Comunicar-vos que malauradament el Run2Live fa uns mesos que ja no existeix com a associació. La bona notícia es que continuem entrenant amb la Maria Luisa Muñoz, l’única diferència és que l’entrenament dels dijous ara comença a les 18.30 enlloc de les 19.30 d’abans.
I l’altre bona notícia es que ara estic inscrita a la lliga del xip.groc com a CoRReDoRS.CaT, la primera cursa serà la Cinc Cims aquest diumenge, si aconsegueixo arribar dintre de temps serà la primera vegada que puntuaré per l’Associació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2024 14:47 #20 per Jorfer (Associat/da)
Em sap greu pel projecte que tanca i enhorabona per córrer pels pastanagues Sarcel.
Tots els punts són importants.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.