Bona tarda a tots i totes,
Abans que tot, agraïr la confiança als associats i associades inscrites en aquesta i anteriors edicions de la LLiGaCoRReCaT.
Recordeu que des d'aquest gener us podeu apuntar de nou a la LLiGaCoRReCaT del 2024!!! Si encara no esteu inscrits/es, acte seguit us indiquem les instruccions de com fer-ho.
INSTRUCCIONS PER REALITZAR LA INSCRIPCIÓ A LA LLiGaCoRReCaT
1. Registrar-se en el web de corredors.cat amb el vostre usuari i contrasenya.
2. Clicar a “QR2”, després a “Perfil” i finalment a “Sobre mi”.
3. En la part inferior feu clic a “Editar perfil”.
4. Introduïu el vostre nom complet, el gènere, la data de naixement i les vostres marques. No patiu que en cadascuna d’aquestes dades podeu editar la seva privacitat (per veure-les només vosaltres, els usuaris, amics o tothom).
5. No us oblideu que en la part inferior heu de clicar "Guardar canvis".
6. En un altra pestanya entreu al web de la lliga: lliga.corredors.cat
7. Registreu-se a la LLiGa posant el vostre usuari i contrasenya.
8. En les seccions de l’esquerra, fer clic en “Participa-hi”.
9. De seguida veureu les vostres dades i us demanarà el vostre nom i codi de xip groc.
10. Feu clic per desar les vostres dades i finalitzar el vostre procés d’inscripció.
Qualsevol dubte l'intentarem resoldre amb la major rapidesa possible.
Gràcies pel vostre suport i la vostra confiança en la comissió de la LLiGaCoRReCaT.
La darrera cursa que tanca la LLiGa és pel diumenge 31 de desembre, serà la tradicional cursa dels Nassos
a Barcelona. La sortida serà al carrer de la Selva de Mar a les 17:15 hores.
La distància serà de 10k ja que serà el mateix circuit que l'edició anterior.
La sortida està dissenyada per calaixos en funció de la millor marca acreditada en 10 quilòmetres en les curses de la ChallengeBcn10K dels dos últims anys. Cada calaix està identificat amb un color. Només hi poden accedir els corredors que tinguin el dorsal o la polsera del color distintiva de cada calaix. En cas de no disposar de marca acreditada es sortirà del calaix blanc.
La sortida dels participants de cadira de rodes serà a les 17:12 hores. La resta de sortides seran esglaonades en tres temps: la primera, a les 17:15 hores; la segona, a les 17:20 hores, i la tercera, a les 17:27 hores. A la classificació per categories el temps que es tindrà en compte serà el temps real.
Es posa a disposició dels i les participants un servei de guarda-roba, situat a l'Escola Grèvol S.C.C.L - Situada al carrer de Provençals 9 de Barcelona.
La recollida de dorsal i de xips es farà al mateix punt on està situat el guarda-roba.
- Divendres 29 de desembre, 11.00h a 19.00h
- Dissabte 30 de desembre, de 11.00h a 19.00h
- Diumenge 31 de desembre, de 10.00h a 12.00h (només per a participants de fora de Barcelona).