24 Hores d'Ultrafons en Pista de Barcelona per Equips - 13 i 14 desembre 2025

24 Hores d'Ultrafons en Pista de Barcelona per Equips - 13 i 14 desembre 2025

16 Jul 2025 21:25 #1 per Mona (Associat/da)
:speaker: :dash:
Tornen les 24 Hores d’Ultrafons en Pista de Barcelona, aquest any celebrarem la XXIIa Edició, i com cada any, per acompanyar els intrèpids i valents corredors que disputaran la prova individualment, hi haurà les proves per equips! :tada:

Hi ha la possibilitat de fer equips petits : d’entre 3 i 6 corredors. O equips grans : d’entre 7 i 24 corredors. Els equips fan molt de caliu a les pistes durant el fred cap de setmana de desembre.
Les inscripcions ja estan obertes!

Aquesta prova, que es disputa a l’Estadi Serrahima de Montjuïc, és 100% benèfica. L'objectiu és senzill: sensibilitzar i recaptar fons per a algun projecte, passar-ho bé, acompanyar els corredors individuals en la seva cursa i... sí, també córrer com més quilòmetres millor durant les 24 hores de cursa passant el relleu, que ha de ser de mínim 30 minuts.
La cursa comença dissabte 13 de desembre a les 12h del migdia i acaba diumenge 14 a les 12h del migida. Enguany, com l’any passat, tornarem a destinar el 100% de la recaptació a la Fundació Amics de l'Hospital del Mar per a la recerca en l'ELA.

No pots córrer?! No passa res, pots venir a animar! I fins i tot donar un cop de mà com a voluntari o fent una donació.

T’hi animes?! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2025 17:18 #2 per Jorfer (Associat/da)
Quina Bona notícia.
De nou les 24 hores!!!

Estarem una vegada més.
Corredors.cat intentarem fer els equips en record dels nostres estimats amics Zenón i Biel i, si els cracks s’animen, farem un més competitiu.

Si alguna persona associada vol apuntar-se a córrer en un equip correcat que M’ho digui a mi mateix o a la Mona.

Continuem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2025 06:04 #3 per fandes (Associat/da)
Com que la resta de proves se m'escapen i de cap manera es pot faltar a aquesta data... Allà serem en la versió per equips! Atent també a llegir les instruccions per voluntariejar.

Felicitats comissió per estar un nou any en marxa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2025 19:03 #4 per Jorfer (Associat/da)
Enhorabona a totes les persones que han participat en aquesta festa de l'ultrafons.

Menció especial a la veu de les 24 hores que s'ha acomiadat en Debu, veu viva de la prova i, sens dubte, la trobarem a faltar,

:kissheart: Tanmateix agrair a tot l'staff que es desviu per solucionar els petits problemes que poden aparèixer i els solucionen ràpidament. És una gran prova.

Per la meva banda he participat amb l'equip CoRReDoRS.CaT format per Dennis Teuling, Rafa Barrachina, Quico Peinado, KeimyPlaza i Joan33 i hem estat donant voltes durant tot el dia en busca dels 300 kms però ens hem quedat a una milla aproximadament. Ha sigut un plaer compartir aquesta experiència amb vosaltres. El nivell dels equips petits aquest any ha sigut altíssim.

Llarga vida a aquesta prova referent de l'ultrafons en pista.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2025 18:51 #5 per quico peinado (Associat/da)
Un placer y un privilegio poder formar equipo de 6 con Dennis, Rafa, Camilo, Joan y el gran Jorfer!! en mi octava participación en las 24 horas (2 en equipos de 6 y 6 en equipos de 24). Este año llevaba cortito de preparación de running... ahora me he pasado a la natación y no me da la vida para todo. Por suerte, todavía vivo un poco de rentas y con pocas semanas he podido coger una forma "decente", al menos para no hacer mucho el ridículo. Eso si, la noche-madrugada nunca defrauda y aunque tiene su encanto, es muy dura. Esto del ultra running tiene su encanto... aunque "solo" sean 4 horas divididas en 8 series de 30 minutos. Como costaba arrancar ya en las últimas!!!. Al final creo que unos 52 kms que me he cascado...

Eso si, la última serie de 30 minutos la acabé mejor de lo que esperaba... disfrutando del sufrimiento... asi que supongo que el año que viene volveré! porque Jorfer y yo tenemos una espinita clavada en los 300 kms...

¡¡Larga vida a las 24 horas en pista!!

10 km: 35:48 (Nassos 2017)
Mitja: 1:18:39' (Mitja Granollers 2018)
Marató: 2:52:44 (Barcelona 2015)
24 hores equips: 1r classificat 2016 i 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2025 19:10 #6 per Jorfer (Associat/da)
Quico😊😊Gràcies per les teves paraules. Efectivament els 300 ens esperen al desembre del 2026 a veure si a la tercera ho aconseguim🤞🙏😉💪👍

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2025 20:54 #7 per Dennis Teuling (Associat/da)
:scream: :scream: :scream: :scream:

🤣🤣🤣
Doncs sí, un autèntic plaer poder estar amb aquestes bèsties en l'equip.

Sóc molt solitari, entrenant sempre sol, però t'adones que fer equip dona un plus de debò :heart: :heart: :heart:.

De fet, em trobava malament (molt enconstipat i mal de cap) des del divendres de la setmana anterior i temía que fracassaria, però anant amb aquest grup d'amics he pogut fer les 4 hores i gaudint d'aquesta experiència (molt més dura del que sembla sobre paper, ehh)

Gràcies!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2025 11:55 #8 per Jorfer (Associat/da)
Crec que ho vam fer prou bé i tots veníem d'alguna forma o altre tocats per grips i malestars....que si ho preparem a consciència i sense entrebancs segur que passem dels desitjats 300 kms.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2025 20:35 #9 per fandes (Associat/da)
Felicitats equip! Per mi és un dia molt especial i vaig trobar molt a faltar ser-hi... Espero que la resta de gent gaudís tant com vosaltres!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats