Marató València 2-12-2018

Marató València 2-12-2018

05 Des 2018 16:51 #741 per XarlieOne1 (Associat/da)

No Surrender va escriure:

NACHOSBOYS va escriure: Bona nit!

M'ha costat i em costa encara escriure.

Felicitar a tots els que vau conseguir els vostres somnis i els que vau aconseguir arribar (com jo).

Escric, perquè he llegit la crònica del XarlieOne1 i m'ha animat una mica, però no crec que faci crònica, ni tinc el cap, ni les ganes per escriure. No se si més endavant ho acabaré fent, però ara no vull.

El resum serà ràpid. Vaig entrenar com mai. Només em vaig saltar 1 entreno de tots els planificats. Tots els ritmes perfectes, totes les distàncies i tirades. Tothom em deia que a 5'10" aniria de passeig, i .... llavors va arribar el 02/12. No se que va passar. Massa calor, massa abrigat (buff i guants fins al km 24) caminata turística de la tarda, setmana dura de feina i preparació del viatge, ... però al kilòmetre 20 vaig començar a tenir sensació de sed. Anava al ritme marcat (pel pas dels kilòmetres de la marató, no pel GPS) fins al km 26, però el 29 rampes als maleïts quadriceps (els dos a la vegada) i sort d'una àngel de la guarda que va sortir del públic i em va fer un massatge recuperador. Vaig poder continuar fins al kilòmetre 34, però del 36 al 42 només caminant. Al final 4h06', molt lluny dels 3h38' planificats i amb la sensació d'haver llençat per la borda 16 setmanes, no se quantes hores, ....

Ara a descansar, no deixaré de córrer perquè m'agrada i em fa de vàlvula d'escape, però l'any vinent farem festa de maratons. Aniré a curses més petites, i tampoc se si aniré a moltes. Vull recuperar un temps perdut amb les meves nenes.

Però tornaré, reforçat dels punyeteros quadriceps i a pel 3h38' a València. D'això estic segur!

Ens veiem.


Benvolgut NACHOSBOYS, crec que no ens coneixem però si m'ho permets no puc quedar-me sense contestar el teu missatge.
Per sort, aquest fòrum no només és un lloc per explicar les grans notícies, grans registres o grans curses, també és aquell lloc on compartir frustracions amb corredors que entendran qualsevol cosa que ens pugui passar durant una marató o durant qualsevol cursa. Aquest és el lloc on treure la merda quan un no està content, ja que sempre hi ha algú que haurà passat pel mateix i et podrà donar consol, o simplement compartint la teva experiència podras tu donar consol a algú que ni tan sols ha tengut valor per escriure. Per tant, moltes gràcies per haver compartit els teus sentiments envers la Marató de diumenge.

D'altre banda, ja saps com va això...per molt que entrenis com mai, la marató és molt capritxosa i qualsevol estúpida cosa pot fer que se'n vagi a la merda el somni pel que hem lluitat durant 4 mesos. Potser va ser qualsevol cosa de les que has esmentat, o potser un conjunt de totes, però ara això és igual. Vares decidir continuar, i està prefectament decidit, igual que ho hagues estat plegar al km 1, al 24 o al 41, també hagues estat una bona decisió. Els que han fet alguna Marató, saben que només el que està corrent en aquell moment sap com es sent i per mi QUALSEVOL decisió és la correcta. Però aquesta Marató és teva i la medalla també, recorda-ho, i de la frustració d'aquest moment en treuras alguna cosa positiva, potser de cara a una altre marató, a un altre cursa o simplement de la vida. A mi la frustració de la darrera marató em va servir per gaudir molt la de València aquest diumenge passat.

Referent a les teves nines, no has perdut el temps...totes aquelles hores que tu creus els has robat, són hores que han vist un pare disciplinat que lluitava per un objectiu...i això jo crec que és una bona ensenyança.

Ara descansa, i el dia que te vengui de gust surt a córrer, que ja saps que va bé per tenir el coco una mica més centrat o a vegades per acabar-lo de descentrar. El temps ja et dirà si vols fer una altre marató o no...tampoc és obligatori....hi ha millons de curses o de llocs per córrer sense haver de competir.

I les cròniques, també com les Maratons si te ve de gust la fas i si no, no passa res.

M'ha agradat molt que compartissis la teva vivència, m'hi he sentit identificada, no ara, però si en algun moment de la meva curta vida atlètica i em va causar molt dolor. Ara penso que entre la meva marca de Marató i la marca meva de diumenge hi ha 9 minuts i 21 segons, això fa que em pensi si vull entrenar-ne una a tope un altre cop o em conformo en gaudir com diumenge, però llavors veig gent com tu que ha entrenat com mai em fa molta enveja, fer un gran entrenament encara que la Marató no surti com voldria!

Sigui com sigui, descansa, està amb les teves nines, surt a córrer quan et doni la gana i un dia tard o d'hora ja decidiras que vols fer. mentrestant esper que ens trobem algun dia en algun sarao del món de les curses i et pugui conéixer en persona.
Una abraçada gegant!!!! :heart:



:raised: :raised: :raised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2018 17:31 #742 per squash (Associat/da)
Hola

com a voyeur del fil, per a mi, un autèntic peep-show, ple d'anècdotes motivacionals i divertides, "exigeixo" més cròniques i comentaris, sobretot del vessant humà. Les xifres són massa eròtiques, no les assimilo prou.

Na No Surrender ho ha dit molt bé. Volem llegir misèries, no només alegries, que són les que enriqueixen i fan més engrescadora aquesta prova.

Vingaaaaa...


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2018 17:36 #743 per jb (Associat/da)
Collons quina crònica Xarlei one1 (Gebre) pel grup... jb.

Més llarga que la marató en si... Si ets capaç de fer una crònica així, has de ser capaç de fer una maraté, en menys de 4h!!! ja ja.

Per la part que em toca, gràcies per les teves paraules... i això no reduirà cap km. per Barna si decidim fer-la... (peloteo).... je je...

T'ho has guanyat i crec que no t'has deixat ningú. Ja saps que hauràs de suportar al rafa Nadal (Morillas) un any més... je, je...

jb

Endavantttttttttttttttt

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2018 18:41 #744 per Toni VLC (Associat/da)
Se m'acumula la feina… :scream: Però, no defallixc. Aprofitaré el pont per a posar-me el dia.
De moment, felicitar als finishers i donar ànims als qui van quedar pel camí per culpa de les lesions :grrr: Hi haurà més oportunitats.

Igualment, vull fer constar el moment de l'encontre al dinar amb alguns dels correcats. Vaig poder gaudir, de nou, de la vostra amistat :kissheart:

I, com no, vam poder animar sense parar en el km 12 als corredors (sobretot, als correcats). L'app funcionava de mil meravelles i era fàcil estar a punt per descobrir entre el munt de gent als pastenagues/carabasses/taronges :great:

Lamentablement, No Surrender, no ens vam poder veure; però, ara que tornes a la constància del córrer segur que hi haurà altres moments. I ja sabeu que han obert les inscripcions per l'any vinent :whistle:

Amunt, i em pose a llegir poc a poc les cròniques.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2018 20:51 #745 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Gràcies pels teus comentaris.

Aquesta marató m'ha fet patir, però em farà més fort.

En breu o no, hi haurà crònica, perquè li dec a unes quantes persones que s'ho mereixen.

I a veure si ens veiem per fer-te una forta abraçada.

No Surrender va escriure:

NACHOSBOYS va escriure: Bona nit!

M'ha costat i em costa encara escriure.

Felicitar a tots els que vau conseguir els vostres somnis i els que vau aconseguir arribar (com jo).

Escric, perquè he llegit la crònica del XarlieOne1 i m'ha animat una mica, però no crec que faci crònica, ni tinc el cap, ni les ganes per escriure. No se si més endavant ho acabaré fent, però ara no vull.

El resum serà ràpid. Vaig entrenar com mai. Només em vaig saltar 1 entreno de tots els planificats. Tots els ritmes perfectes, totes les distàncies i tirades. Tothom em deia que a 5'10" aniria de passeig, i .... llavors va arribar el 02/12. No se que va passar. Massa calor, massa abrigat (buff i guants fins al km 24) caminata turística de la tarda, setmana dura de feina i preparació del viatge, ... però al kilòmetre 20 vaig començar a tenir sensació de sed. Anava al ritme marcat (pel pas dels kilòmetres de la marató, no pel GPS) fins al km 26, però el 29 rampes als maleïts quadriceps (els dos a la vegada) i sort d'una àngel de la guarda que va sortir del públic i em va fer un massatge recuperador. Vaig poder continuar fins al kilòmetre 34, però del 36 al 42 només caminant. Al final 4h06', molt lluny dels 3h38' planificats i amb la sensació d'haver llençat per la borda 16 setmanes, no se quantes hores, ....

Ara a descansar, no deixaré de córrer perquè m'agrada i em fa de vàlvula d'escape, però l'any vinent farem festa de maratons. Aniré a curses més petites, i tampoc se si aniré a moltes. Vull recuperar un temps perdut amb les meves nenes.

Però tornaré, reforçat dels punyeteros quadriceps i a pel 3h38' a València. D'això estic segur!

Ens veiem.


Benvolgut NACHOSBOYS, crec que no ens coneixem però si m'ho permets no puc quedar-me sense contestar el teu missatge.
Per sort, aquest fòrum no només és un lloc per explicar les grans notícies, grans registres o grans curses, també és aquell lloc on compartir frustracions amb corredors que entendran qualsevol cosa que ens pugui passar durant una marató o durant qualsevol cursa. Aquest és el lloc on treure la merda quan un no està content, ja que sempre hi ha algú que haurà passat pel mateix i et podrà donar consol, o simplement compartint la teva experiència podras tu donar consol a algú que ni tan sols ha tengut valor per escriure. Per tant, moltes gràcies per haver compartit els teus sentiments envers la Marató de diumenge.

D'altre banda, ja saps com va això...per molt que entrenis com mai, la marató és molt capritxosa i qualsevol estúpida cosa pot fer que se'n vagi a la merda el somni pel que hem lluitat durant 4 mesos. Potser va ser qualsevol cosa de les que has esmentat, o potser un conjunt de totes, però ara això és igual. Vares decidir continuar, i està prefectament decidit, igual que ho hagues estat plegar al km 1, al 24 o al 41, també hagues estat una bona decisió. Els que han fet alguna Marató, saben que només el que està corrent en aquell moment sap com es sent i per mi QUALSEVOL decisió és la correcta. Però aquesta Marató és teva i la medalla també, recorda-ho, i de la frustració d'aquest moment en treuras alguna cosa positiva, potser de cara a una altre marató, a un altre cursa o simplement de la vida. A mi la frustració de la darrera marató em va servir per gaudir molt la de València aquest diumenge passat.

Referent a les teves nines, no has perdut el temps...totes aquelles hores que tu creus els has robat, són hores que han vist un pare disciplinat que lluitava per un objectiu...i això jo crec que és una bona ensenyança.

Ara descansa, i el dia que te vengui de gust surt a córrer, que ja saps que va bé per tenir el coco una mica més centrat o a vegades per acabar-lo de descentrar. El temps ja et dirà si vols fer una altre marató o no...tampoc és obligatori....hi ha millons de curses o de llocs per córrer sense haver de competir.

I les cròniques, també com les Maratons si te ve de gust la fas i si no, no passa res.

M'ha agradat molt que compartissis la teva vivència, m'hi he sentit identificada, no ara, però si en algun moment de la meva curta vida atlètica i em va causar molt dolor. Ara penso que entre la meva marca de Marató i la marca meva de diumenge hi ha 9 minuts i 21 segons, això fa que em pensi si vull entrenar-ne una a tope un altre cop o em conformo en gaudir com diumenge, però llavors veig gent com tu que ha entrenat com mai em fa molta enveja, fer un gran entrenament encara que la Marató no surti com voldria!

Sigui com sigui, descansa, està amb les teves nines, surt a córrer quan et doni la gana i un dia tard o d'hora ja decidiras que vols fer. mentrestant esper que ens trobem algun dia en algun sarao del món de les curses i et pugui conéixer en persona.
Una abraçada gegant!!!! :heart:


5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2018 21:04 #746 per sandmannn (Associat/da)
Quin "salseo" més wapo hi ha en aquest fil.

Moltes felicitats a tota la expedició. A veure si l'any vinent....

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2018 19:52 #747 per fandes (Associat/da)
Hola! He tardat uns dies en escriure perquè abans de posar-me a compartir la meva "minimarató" (vaig plegar com havia pactat amb l'entrenador al km 26) volia llegir les vostres MARATONS! I vaja si ha valgut la pena:

Angel moltes felicitats! Que patint sols t'hagis anat uns pocs minuts per damunt de la teva marca prevista demostra que era un bon plantejament. Totalment d'acord amb el que tu dius dels avituallaments que m'han semblat RIDICULS en quant a sòlid.

Zguillez em va saber molt greu trobar-te ja retirat a l'altura del Túria company... Però com ha dit la Nosurrender a la crònica del NachosBoys, a la marató tota decisió (i afegeixo que amb seny) és una bona decisió. Aviam quan cau la propera!

No surrender quan algú diu que ja no vol que sigui la seva darrera marató d'asfalt... És un bon indicador de lo bé que ho ha gestionat i el que ha xalat! Així que moltíssimes felicitats, i estarem atents per conèixer el teu nou destí ;)

stone_apo em va encantar compartir reflexions premaratonianes amb tu! I llegint-te tinc clar que tens més motius per estar alegre que trist! Preparació que t'has currat i que has reflectit en la marató, sols el situar-te en un objectiu numèric et pot fer sentir que la desmereix perquè ho has fet genial!

Jorfer un dels referents per la meva preparació de marató! I ho fas sempre des de la valentia, cordialitat i humilitat. I per això en un dia que arrisques, saps parar el cop de la marató i fer un "tiempassu", felicitats!!!

Carlos si els corredors populars glorifiquen el sub3h deu ser pel difícil que és aconseguir-ho. I tu t'has marcat una mmp amb folgança respecte aquest registre! Que bo quan dignifiques el treball fets els mesos previs, això sempre juga al nostre favor.

JJ_SBD dius que estàs decepcionat per una diferència de 3-4 minuts en una marató? Si això és llimar finíssim! Jo encara no tinc ni idea del que sortiré a Barcelona... I quan ho tingui segur que tampoc l'encerto. Felicitats!

jaume86 per mi un dels altres referents. Perquè m'agradeu aquells que en cap moment us sentiu com a tals, sino que senzillament us limiteu a fer les coses el millor que sabeu. I treure aquesta marca en un dia difícil sembla sobrehumà!

sanguita oh i tant que la té! I arriscar-se també. Gràcies per aquesta crònica que ens permet acompanyar-nos moooolt en la teva experiència! Arribar quasi de la mà de'n Jorfer devia ser brutal. Felicitats i a per la propera!

Pep_e un altre amb una crònica i una marató de llibre! Sens dubte un no deixa d'aprendre amb vosaltres. I bon apunt de recordar-nos la duresa que té, no sols aquest dia sino tota la preparació. Si ho gestionem ens fa més forts!

XarlieOne la crònica que demostra el que és una marató. Mare meva, ets una persona superagraïda! Ara a recuperar aquestes energies i disfrutar molt amb el que fas. Bona llebre et vas agenciar!

Nachosboys crec que ja t'han respós els companys i estic totalment d'acord amb ells. Mai hem de minusvalorar el que fem que ens comporta un esforç. Així que encara que no sigui obligatori fer-la estic esperant en candeletes la teva crònica.

XaviCht carai, quines aventures! Abans, durant i el que ja tens en ment després de la cursa! Felicitats per una marató tan ben portada, que segur que t'ajuda de cara a Bordeus. Allà a més, amb la bona companyia i el bon treball, segur que arribes encara més sobrat!

Guiri això sí que és clavar la predicció! Quin crack. Sens dubte córrer (que ja no sé si preparar una marató :P) és un gran desestressant... A mi és una de les coses que m'equilibren el meu dia a dia!

Brutals els animadors i "salser@s" que vam trobar a València i en aquest grup! Tot el conjunt és el que fa la marató de València 2018 especial... Molt menys que la gold label a la que feia referència el Xavi ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2018 20:38 #748 per fandes (Associat/da)
I aquí va la meva "minicrònica" :joy: de la minimarató... Que m'agradaria començar amb una imatge. "Anant d'incògnit" vaig xalar molt veient com animàveu als cracks de'n Joan i en Pablo, que van sortir valents i es van marcar uns 42k apostoflants! Sou molt grans deixant-vos l'alé pels vostres companys. I ells són dos correcats que m'han ensenyat MOLTÍSSIM de cara al debut de Barcelona.



La prèvia del dissabte va ser magnífica! Primer a les cues (no té massa sentit que es separi en dos espais dorsal i bossa del corredor pels de la marató pels que correm, potser un tema de seguretat?), que eren llargues però avançaven ràpid, vaig trobar-me a l'stone_apo, amb el que vam fer una estona de conversa del més interessant. I després d'allà, al dinar, vet-ho aquí que havíem anat al mateix local (Pizzeria Roma crec recordar) que l'expedició pastanaga més numerosa, on vaig tenir la sort de conèixer el nostre millor amfitrió, el Toni_VLC.

Creia que diumenge començaria amb la mateixa tònica, però radicalment no! :P Ens vam fer un embolic i em vaig deixar el dorsal a l'apartament on estàvem allotjats, així que torna corrent cap al mateix i de nou ràpid cap a la ciutat de les arts i les ciències... Resultat, a 10 minuts de l'inici soc al guardarroba i menys de 5 minuts abans de la sortida entro al calaix! Però encara rai, per un moment pensava que no arribava. Primera lliçó apresa per Barcelona, revisa tants cops com calgui l'imprescindible per afrontar la marató.

Primer inconvenient, volia intentar arribar a un company que sortia del primer calaix (tenia un ment un sub2h38 que finalment aconseguiria, bravo Ferran) però estic al final del segon... Així que veig difícil arribar-hi. Decideixo veure com va la sortida i veure si hi ha sort i el veig o almenys trobo al Joan i al Pablo que surten també amb dorsal de color blau. Speaker a tope i música de NB i ja som en marxa!

Poc després del km 1 arribo a l'alçada del Joan3. El saludo i li comento que si li sembla bé avui em poso a disposició seva fins al km 26. Amb l'entrenador sabem que no estic per més volum i realment el beneficiat de córrer plegats soc jo, ja que el Joan és un model en la gestió dels 42k (plantejar-se córrer un sub2h40 en progressió i ratificar-ho en un dia que no vas massa fi és brutal!). Ràpidament ens posem a ritme i d'acord i amb un 19'11'' en els primers 5km veiem que anem per bon camí del 1h20 mig que volia marcar.

El segon 5k encara és més alegre! No teníem notícies del ptarditti, però ell poc a poc ens ha anat atrapant i ja som tres correcats (un d'incògnit i dos lluïnt orgullosos la pastanaga) en cap d'un grup numerosíssim, en el que seguim engolint kms fàcils per sota de 3'50''. En el 10 ens plantem en 38'16'' (19'05'') i amb la mateixa dinàmica ens arribem fins al km 15 en 57'26'' (19'10''). Regularitat de llibre i ambientàs en una part que pensava que seria més desangelada. Sens dubte per mi el millor de VLC! Els voluntaris també, però ja penso que en aquestes alçades no he vist RES de sòlid, i potser aquí no hi pensen tant els corredors, però venint de Barcelona sé que sobretot els que estan de 3h30 per damunt acomplint el seu repte ho agraeixen moltíssim.

És una opinió meva, però crec que, una organització que presumeix de cuidar tots els detalls, no ha de prescindir d'oferir aliment als seus participants en un esforç tan continuat! Els kms segueixen caient i veig als dos supercracks amb bona cara, intento mimar-los al màxim i estar-hi pendent... Encara que a vegades em deixo endur per l'ambient com es veu a la foto! Nous passos per catifes: km 20 1h16'31'' (18'55'') i mitja 1h20'30''.

En aquest punt ja ens apropem de nou a la sortida de la marató, bon espai per aturar-se, però aviso als companys que aniré fins al punt previst, el km 26 i així poder-los avituallar per darrer cop. Aprofito per parlar amb ells, punxar-los, motivar-los una mica... Penso en la resta que feu la marató i em fa somriure pensar que fa un dia fantàstic per a que aconseguiu els vostres objectius. Última catifa (km 25 1h35'16'', darrer 5k en 18'55''), últimes aigües i isotònic, motivació al Joan i en Pablo i em faig a un costat desitjant que no tinguin cap entrebanc fins al final.

Al final vaig sumar 8km més de caco amb un company que va punxar en el 20, però que va aconseguir acabar la seva primera marató, però em sento feliç d'haver viscut aquest tram entre amics! Sé una mica més el que és la marató i a més puc creuar-me i animar-vos amb varis de vosaltres. Màgic és el moment de les trucades postcursa i sobretot poder-nos trobar per dinar plegats! Gràcies jaume86 per fer possible aquest moment i a totes i tots els que us vau apuntar!

Puc dir que encara que la meva sigui una miniexperiència comparada amb la vostra en guardaré un record superespecial... I estic segur que a Barcelona el somriure que em portarà el seu record em faran més fàcil els moments de caixa i faixa que segur que em trobaré en el debut. Som-hi equip!!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2018 22:05 #749 per FRANCESC57 (Associat/da)
En primer lloc felicitar a tots els que van córrer la marató, sigui el que sigui el resultat, Un pler poder saludar a molts correcats i amics o coneguts en VLC, Jo també m'he animat a una crònica, i aquí la deixo. :whistle:
Una abraçada a tots.

MARATÓ DE VALÈNCIA AMB IL·LUSIÓ

OBJECTIU INICIAL: ser un sub 4

PLA D'ENTRENAMENT PREVIST
12 setmanes de preparació, d'uns 75 km de mitjana, amb tres tiratges llargs de 28-30-32 km.
EXPERIENCIA: 4 Maratons BCN 4:12 (2.011) / 4:06 (2.012) / 4:52 (2.015) VLC 3:58:12 (2016)

OBJECTIU REAL
Una vegada realitzat el pla d'entrenament, i valorant l'entrenament realitzat i l'estat físic; així com els TEST realitzats indiquen un estat de forma de 4:15.
PLA D'ENTRENAMENT REAL
Del pla previst d'entrenament al real, en les 12 setmanes d'entrenament la mitjana de km és de 62.8, així mateix dels tres tiratges llargues només he fet la de 28 km.` Perquè? Bé, són gairebé 62 añitos, i el bodi és el que hi ha, a més dels meus problemes de genolls gastats.

VALORACIÓ FINAL
És clar que amb el poc volum de km, sumat sobretot a la falta de tiratges llargs ( 30 i 32 km), no era aconsellable sortir a per un sub 4. Així també m'ho van manifestar els meus amics, aquells que et diuen la veritat encara que sigui dura escoltar-la. Gens a favor per intentar el sub4.
Ho assumeixo, però em conec.

DÍA DE LA MARATÓ
No he descansat bé, habitació no habitual, llit diferent, la nit se'm fa llarga, la qual cosa em dona per pensar, i canvi d'opinió cada 5 minuts, decideixo sortir a sub 4 i 5 minuts després decideixo sortir a 6:00 ---> 6:10, així tota la nit, :blink:
M'aixeco i amb els xipiruns ens preparem, esmorzar, WC, i comprovar que tot l'equip esportiu està en condicions. Baixem en bus, després de 20 minuts a la parada arriba el bus, podem pujar sense seient, però després de la següent parada, ja no cabia ningú més, o sigui trajecte directe a la sortida. Tema bus és arriscat.
Ja estem a la ciutat de la ciència, de nit, ens trobem amb coneguts, i correcats i uns altres, foto, xerrada, estic una mica nerviós ja que encara no he decidit el meu ritme de sortida.
Manu 1.1, m'acompanya en tota la prèvia, deixar borsa, arribar al calaix etc; em tranquil·litza ja que a mi em costa orientar-me, gràcies.
Arribo al calaix de sortida i comencen les emocions, quina FELICITAT poder estar a la sortida entre aquest munt de maratonians, :party: :party: Arriba l'hora de decidir i com no podia ser d'una altra manera decideixo sortir de gom a gom i i els km diran , je,
S'acosta la sortida del meu calaix, que emoció, allà anem, ..... MERDA :grrr: ..... tallen la nostra sortida i em quedo en primera fila tallat. Segons sembla va haver-hi algun error i com s'estava saturant el carrer de sortida van tallar a sac en el calaix gris.
Decepció, 4 o 5 min més d'espera, ara sí sortim ..... QUE GRAN ..... anem-hi gasss. :party:

KM 0 a KM 10
GAUDINT com un nan, quina meravella córrer la marató. KM 0.5 la claca Xipirun animant, quin goix. Són 10 km de gaudiment total, clavant el ritme a 5:40. En km 8 primer gel.
KM 5 Temps 28:23 Pla 28:25 KM 10 Temps pas 56:39 Pla previst 56:50.

KM 10 a KM 20
Segueixo gaudint com un boig corrent, molt entretingut mirant a uns i a uns altres compartint aquesta sensació i molt feliç. KM 12 la claca Xipirun ara ja amb Manu 1.1, Xavher , Oriol, foto i em surto ..... KM 18 segon gel, i rebut primer WhatsApp de l'home del mall, diu " revisa el teu ritme o ens veurem aviat". Hummmm , decideixo seguir a ritme de 5:40 fins a la mitja Marató i després baixaré ritme a 6:00. Temps pas per mitja marató de 2:00:49 el Pla previst de 1:59:59.

KM 20 a KM 30
Vaig bé, però advertit per l'home del mall, baixo el ritme a 6:00 KM 20. Començo a notar que tinc més set del normal, en els avituallaments bec molt, mala senyal, la calor i el sol comencen a atacar, això tampoc afavoreix. Pas per KM 27 i una altra vegada la claca Xipirun quina alegria, ja no surto tan bè a la foto, corren amb mi un km i els dic que estic fotut però content. KM 28 tercer gel, Nou Missatge per WhatsApp de l'home del mall, em recorda que m'estic esgotant i vindrà a veure'm aviat, per la qual cosa baixo de nou el ritme ara a 6:10-6:15.

KM 30 a KM 42
Començo a estar muscularment fatigat, de cardio molt bé, trobo a faltar els tiratges llargs; bec ampolla sencera en els avituallaments, mal presagi, i començo a veure el mur, m'apareix en l'esperat km 32, ho sabia, però segueixo content i feliç. Em dic: ARA PENSA, ara toca el caco i sobretot no lesionar-te o no seràs finisher, CONTROLA EL TEMA. I així, content, assumint que això serà fins al final i que el sub 4 pansa a ser un sub 4:30 d'objectiu. És un tram que dona per a tot, veus corredors que van sobrats fins a meta, uns altres que van patint, uns altres que estan utilitzant la teva mateixa tàctica del caco i uns altres que llastimosament no podran ser finishers, es van quedant amb trencaments musculars pel camí. Els punts de reflex treuen fum, no donen l`abast jeje
Per la meva banda seguir, gaudir i sobretot no lesionar-me, el rellotge del temps passa a l'oblit, serà el que serà, ni ho miro. Arribo al km 40 i allí està, LA CLACA XIPIRUNA, els dic allà va tot bé, es que no tinc pressa per arribar, cal gaudir-la :whip: Estic tan PETAO muscularment, que ni en baixada ni amb la claca, la màquina no funciona, i sobretot no em puc lesionar.
Arriba l'esperada catifa blava, i la bonica recta d'arribada, és el moment TOP, anem-hi xaval a gaudir-la, ENFILO la recta i em dic i sense caminar, ENTERITA fins a l'arc , :runner: i així ho faig, passant per davant de les 7 càmeres de fotos que hi ha i dedicant un postureo a cadascuna d´ elles. Sensacions FANTÀSTIQUES poder acabar una altra marató i van 5 en 7 anys.

Agrair a tots els meus amics i companys, tot el suport rebut a destacar als Xipiruns d'aquesta expedició de VLC, Manu1.1, Xavher i Oriol, per tota l'ajuda moral i logística del cap de setmana. Temps final 4:31:33 que no estamos tan mal, una més al sac :sunglasses:

Salut
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2018 00:36 #750 per Dennis Teuling (Associat/da)
Grans cròniques fandes i francesc57!!!

La veritat que no us he vist... en el primer cas perquè estava tan pendent de les samarretes pastanaga i el segon cas per canviar-me de lloc just abans de passar tu.

Dona gust llegir aquestes cròniques!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2018 09:15 #751 per Jordi (Associat/da)
Mil gràcies per les cròniques i vivències :party: :party:

Una abraçada forta pels que ara estan "abatuts" Zguillez, XarlieOne1 i NACHOSBOYS :heart: , però que se que tornaran amb més força :kissheart: només es qüestió de temps i de pensar que un sol dia no pot marcar més que les setmanes previes i les futures ;)

Amunt! :muscle:


Salut!
Jordi

PD: Amb candeletes cròniques/impressions d'alguns absents, sense presa, però sense pausa :whistle: :whistle:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2018 10:29 #752 per Jorfer (Associat/da)
Vaig amb retard, i amb les avaluacions de finals de trimestre no trobo gaire temps per a llegir ni per a fer la meva crònica.

Encara així, vaig a comentar alguns missatges que he llegit de les primeres planes.

Angel quan parles de com t'has trobat a la marató m'he vist reflectit doncs jo també crec que m'he deshidratat i això que vaig beure a tots els avituallaments.

Zguillez, vas sortir amb dubtes i vas fer el millor, no cal forçar la màquina.

No Surrender et vaig veure arribar alegre i contenta a tota velocitat per la pasarel·la blava amb una gran marca. M'alegra llegir que tens ganes de continuar fent maratons d'asfalt. És una prova que enganxa.

Stone, sincerament em trec el barret. He seguit la teva preparació i has fet molts rodatges a ritme marató, fet que em va fer pensar que petaries però, m'has sorprès i el teu gran motor rodat per les muntanyes et permet treure gran rendiment a les curses d'asfalt. Enhorabona Albert, m'alegra molt el teu èxit. Pots estar ben content.

Carlos, aquest any estàs a la segona o tercera joventut. És impressionant la temporada que has fet fent marques a totes les distàncies. Tu mereixes i tens tota la meva admiració, doncs fer marques personals amb més de 50 tacos...buff.

JJ_SBD, pots estar ben content amb la marató que vas fer. Vas arriscar com jo i quasi et surt. Vas perdre bastant menys que jo i vas gestionar la segona mitja molt bé. Enhorabona i Bcn ens espera.

Jaume86, el maratonià patidor de manual. És una passada com li tens presa la mida a la distància. Per fi el sub3 desitjat a VLC a la sisena vegada. Això és el principi d'una gran temporada. Aposto (ja sé que no t'agrada) pel sub 2:55 a Bcn i pel sub 2:53 a Boston.

Quan pugui continuo.
Vaig a seguir amb les notes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2018 10:36 - 09 Des 2018 10:37 #753 per stone_apo (Visitant)
Merci Jorfer...
i per tal de no canviar de terç, acabo de fer 12kms a 4'11'' :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

(edito: encara em fot mal tot...:whistle: )

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2018 20:32 #754 per aurelian (Associat/da)
Companys, moltes gràcies per compartir tan els entrenaments com aqeustes magnifiques cròniques.

Com gairabé tothom que hagi pasat per aquest fil, vagi fer las mevas predicions però amb poques exceptions - ho sento Nachoboys - no he encertat :grrr:

Per exemple, m'esperaba MMP d'en Jorfer, però els seus parcials del 5 a la mitja li han sortit 3-4 segons / km més rapid del previst. M'ha sembla molt ariesgat, Jorfer té 55 maratons en las sevas cames, és una insitució por amor de Deu i encara fa aquest tipus d'erorr. Tot aquest resultat, la seva manera de lliutar en la marató i tota la preparació és per treure la barretina, espero llegir la seva cronica molt aviat! :pray:

En stone ha sigut la sorpresa grata, espectacular companys, enhorabona!

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2018 20:40 #755 per fandes (Associat/da)
Ja ho vaig veure jajaja, jo et vaig saludar i tot, però em passa per anar "destrangis" :P

Dennis Teuling va escriure: Grans cròniques fandes i francesc57!!!

La veritat que no us he vist... en el primer cas perquè estava tan pendent de les samarretes pastanaga i el segon cas per canviar-me de lloc just abans de passar tu.

Dona gust llegir aquestes cròniques!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2018 21:03 #756 per stone_apo (Visitant)

aurelian va escriure: En stone ha sigut la sorpresa grata, espectacular companys, enhorabona!


Gràcies company i un plaer saludar-te aquest matí pel litoral...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2018 15:56 #757 per Josep80 (Associat/da)
encara que tard, m'afegeixo a les felicitacions pels maratonians de València.
Enhorabona!!!:great: :great: :great:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2018 16:28 #758 per Pep_e (Visitant)

Dennis Teuling va escriure: Nachosboys, normalment les millors cròniques són dels fracassos.. ahí lo dejo :whistle: :666:

Pep_e, llegint la teva crònica no s'entén que no baixem tots de les 3 hores. Sembla fàcil i tot... 11 de 12 és un resultat impressionant. O potser hauries d'estar pensant més en fer sub 2h50, oi?

:


Gràcies Dennis Teuling. Ja tinc sub 2:50, però el temps i esforç que tindría que dedicar per baixar d'aquesta marca no em compensa, per això prefereixo baixar de 3h i anar més "comodo" dins del esfoç que significa baixar de 3h.

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2018 18:36 #759 per Tiny (Associat/da)
Per fi m'he posat al dia amb les cròniques... :party: :party: :party:
Moltes felicitats a tots els que vau participar en aquesta gran marató!

Angel Tan sols 5 minuts de pérdua no està gens malament. A la propera sub 3h30 segur!

Zguillez Bona decisió i a pensar en la propera!

No surrender Felicitats pel teu retorn ....a la carretera.

stone apo A un pas del sub 3h i recollint el que havíes currat en una super preparació

Carlos Felicitats per la MMP!

JJ_SBD Encara que no estiguis del tot satisfet has fet una bona marató i estic segur
que baixaràs de 3h20' quan el dia acompanyi. :great:

Jaume86 Moltes gràcies per el teu esforç en aquest fil i felicitats pel teu sub 3h ...esprintant :whistle:

Sanguita Gràcies per una crònica tan detallada i felicitats per la teva MMP per 9 minuts!

Pep_e Quina regularitat i baixant de 3h com si res...

XarlieOne1 Felicitats per la mare de totes les cròniques. Tens un bon marge de millora. Només un dubte: no trobo en la crònica el color dels calçotets que portaves... :laughing:

NACHOBOYS Normal que estiguis decebut. Jo, a la propera entrenaria menys ..i segur que correries més relaxat. :whistle:

XaviCht Felicitats per la teva crònica i per haver empalmat 2 maratons en tan poc temps

Guiri Felicitats per la teva regularitat. Quan puguis entrenar més regularment caurà el sub 3h (BCN ó Dublin?)

Fandes Felicitats per la teva marató interruptus. Segur que faràs una super marató a BCN. Gràcies per la crònica

FRANCESC57 Felicitats per la marató i la crònica... i a per la següent!

Perdoneu si em deixo algú i espero poder-vos saludar a molts el 10 de març a la sortida de la marató BCN

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2018 20:39 #760 per Jorfer (Associat/da)
Passo per dir-vos que no m'he oblidat de la crònica, estic escrivint i vaig pel km 5...:oops: :oops: estem a finals de trimestre i els mestres estem molt liats...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.