100KM IO TrailWalker Girona 18/4/2015

100KM IO TrailWalker Girona 18/4/2015

20 Abr 2015 22:38 #121 per Koose (Associat/da)
:party: :party:
Moltes felicitats!!!  :yipi: :yipi: :yipi:
Sou molt grans  :yes: :yes:
:party: :party:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2015 16:40 #122 per jramon (Associat/da)
Moltes felicitats. He pogut saludar a molts correcats i fer un trocet de 25 kms fins a Girona al costat del equip que portava com a suport "100 raons = 1 camí". Volien baixar de les 20 hores i ho han aconseguit en 19 hores i 36 min.

EL MEU HOMENATGE A TOTS ELS QUE HAN DONAT SUPORT ALS PARTICIPANTS

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

22 Abr 2015 01:19 - 22 Abr 2015 11:37 #123 per teresa57 (Visitant)
Hola amics.
Jo també m'he emocionat al llegir els vostres comentaris. Tots els ànims que ens heu donat des del principi han estat la nostra força.
Vam sortir des de Barcelona, cap a Olot, la Judith, l' Alba, la Rosa, la Marcela, l' Olga, la Iris, la Wai-shan,  l'Agus, l'Alberto, en Sancho, Manel59 i jo. I vam tenir la sort de poder acomiadar-nos de Zenon.  Va ser una veritable sort. Va ser una injecció de moral i motivació més.
Vam arribar a Olot, i directes a esmorzar. I després, a fer fotos i deixar constància dels fets. De les fotos que vam fer abans de la sortida, la que van fer junts amb els Kriters te un sentit especial. Que bé que ho han fet!!!!! són molt bons........molt.  :great: :great:

Ja al començament, només passar per l'arc de sortida, l'adrenalina a tope fa que marxin les pors, a allò desconegut que ens podriem trobar en aquests 100 km. Les rialles, l'alegria, els nervis!!! la complicitat amb altres equips,... una meravella...!!!
S'afegeix Marcela, que ens esperava amb la resta de l'equuip de suport, que ens van donar ànims, com no van parar de fer-ho tota la TW.
Ja al cap de poc, ens trobem amb el regal, tal i com ens va avisar en Xeix, del porró amb vi i fuet, i patates fregides, que per començar, no està gens malament.  :happy:
Uns pocs km. endavant ens trobem a en Crica amb la pancarta gran i les banderoles de Corredors.Cat, animant el nostre pas, quina emoció!!
i ja uns altres km. més ens trobem, amb la pancarta de les curses molt ben penjada, a en Carles Sancho i Manel59, alias el Presi, que també ens van animar de valent. La veritat és que, trobar-te, en qualsevol punt dels 100 km, a alguna persona amiga que està allà, esperant que passis, per animar-te, no té preu... :love: :love:

El recorregut és preciós, i entre caminar i córrer, arribem al primer avituallament. Allà ens esperen Agus, Sufri, Olga, Iris, Wai, que es dediquen a mimar-nos amb tot el seu carinyo. Quin luxe!!!
I aquí ja començo a patir les butllofes..... :winktongue: Intento arreglar aquest tema i a continuar endavant.
Vam anar passant pels avituallaments següents, i personalment, va ser a Girona que vaig tenir la primera agradable sorpresa. A la porta del Pavelló hi era la meva germana Neus, amb el meu cunyat Joaquim. Quina alegria!!!!
Sé que ella ho ha gaudit molt, i que li feia molta il·lusió.....
A Girona ens estem una mica més d'estona, i intento arreglar-me per quart cop els peus......
Sortim de Girona, amb l'agradable companyia d'un bon amic, en Txabi Albert,  i cap a Cassà, els ànims estan amunt, ja que ja hem fet més de la meitat. Ho tenim cada cop més aprop. I a mi em comença a fer mal en la part posterior del genoll, just a sobre del bessó dret. Quasi no es nota, però amb els quilòmetres, el dolor va augmentant.
De tant en tant, sento el crit del Txabi:  "Recueroooooooo!!!!!!" i responc: "Txabiiiiiii".... és fosc, però estan a 20 metres davant meu.
A Cassà, em faig el darrer "apanyo" als peus i decideixo no tornar-los a escoltar. Arribin com arribin.....el bessó fa mal. I li demano a Olga que m'acompanyi la següent etapa. Xerrant, explicant intimitats,  :whistle: van passant els kms.  I arribem a Llagostera.

Aquí ja ens tornem a trobar amb en Sancho i el Manel59, que se'ns afegeix "al pelotón de cola", i tots tres continuem endavant, 20 metres darrera de la resta de l'equip, i anem endavant.
I entre que la pluja  començava a caure, que jo no apuntava gaire bé amb el frontal i no veien ni un pitu, que se'ns va creuar un gripau tot negre just davant i em vaig endur un bon ensurt.....que durant bona estona no veiem ningú davant ni darrera.... i entre la foscor, i la pluja, i les rialles, em van ajudar a anar avançant, fins que vam arribar al pas soterrani just abans de l'avituallament de Santa Cristina.
I allà una altra sorpresa. La meva germana hi era, esperant, refugiant-se de la pluja. Abraçades i continuem camí fins al poliesportiu on estava l'avituallament. Passant per un bosquet, 4 persones, negra nit, i amb un sol frontal. No ens vam matar de miracle   :grrrrrr:

Però ja quasi ho teniem. Ens vam reconfortar un altre cop, i vam continuar cap a la meta.  Tot l'equip. Es feia de dia. Plovia. Però cada cop més aprop. Ja porto la cama molt endolorida, però ja ho tenim. Continuo recolçant-me en la Olga i el Manel. I continuem.
L'arribada, ja la sabeu. Heu vist les fotos. Heu vist la nostra alegria. Heu vist a cinc dones que han intentat fer una cosa que mai havien fet. Que hem tingut la sort de tenir dins l'equip a dos homes que ens han donat consells, que s'han entregat en cos i ànima a cuidar-nos i vigilar que no patissim.
Tot l'equip de suport, l'oficial, Agus i Sufri,  el no oficial, Olga, Iris, Wai, Sancho, Manel59, els companys que van estar durant uns quants km. amb nosaltres, Txabi Albert, Vanessa, David,  Mario, i més gent que em deixo ( demano perdó ) tots sou la causa de què ho haguem aconseguit.
Fa uns anys, una persona em va comentar que pot ser podriem fer aquesta cursa, i jo vaig dir que mai ho podria fer. Que equivocada estava. Ara sé que, si m'ho proposo, ho podré fer tot. Però he de reconeixer que si vaig acabar, malgrat els peus molt fotuts, i la cama amb un trencament muscular, ha estat per tú, Zenon, si no és per tu, no ho hagués pogut fer.
Per això vull donar-te les gràcies per aquest regal que m'has fet.  :love: :love: :love: :love:

Tots junts, podrem.
ll*ll

22 Abr 2015 08:33 #124 per MIGUEL SBD (Associat/da)
teresa57 :love: :love:

bona TW com la resta del vostre equip i la causa enacare més moltes felicitats de nou a tu i tot l'equip i els de suport també  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

22 Abr 2015 09:29 #125 per bernaus (Associat/da)
Moltes Felicitats teresa57 i resta de companyes. Heu fet una gran marxa i com molt bé dius a la teva entranyable crónica us a donat molta força el nostre amic Zenón.
M´hagues agradat acompanyar-vos encara que fos només una mica, però no va poder ser. Us dec a les quatre una forta abraçada.

22 Abr 2015 10:13 #126 per jramon (Associat/da)
Teresa57 es una crónica plena de motivacions. No tenieu mes remei que acabar-la. Felicitats

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

22 Abr 2015 17:21 #127 per profe (Associat/da)

22 Abr 2015 17:37 #128 per danili (Associat/da)
L'arribada del primers és molt emotiva! Quines imatges més maques.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

22 Abr 2015 19:22 #129 per mario.cat (Associat/da)
Video que vaig fer de l'arribada de Les Noies a Sant Feliu.   :glasses: :glasses: :glasses:

www.facebook.com/groups/568194649973543/...872574/?notif_t=like

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Per cert, el meu equip, al final 23h 49'  :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

23 Abr 2015 23:20 #130 per pinelli (Associat/da)
no es veu mario  :neutral:

23 Abr 2015 23:41 #131 per No Surrender (Associat/da)
Teresa57, quina crònica més guapa! , gràcies per compartir-la!
Ara descansar i quan puguis començar a entrenar per a la propera cursa!!!  :party:

23 Abr 2015 23:43 #132 per Barceruel (Associat/da)
Wow!! La de coses que et perds per no entrar al foro més sovint...

Moltisimes gracies a tots pel seguiment, les felicitacions i fins i tot les fotos.

L'equip de Fisiològic, amb 2 correcats, HernanB i jo mateix, vam acabar finalment en 10h58, 4a posició dels equips que van arribar senzers a meta. Pero no va ser gens facil. Aqui us deixo la meva crónica:
www.facebook.com/notes/v%C3%ADctor-mill%...73258241?pnref=story

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

24 Abr 2015 00:03 #133 per pinelli (Associat/da)
enhorabona barceruel sou molt grans..

24 Abr 2015 00:04 #134 per jaume86 (Associat/da)

Moltisimes gracies a tots pel seguiment, les felicitacions i fins i tot les fotos.

L'equip de Fisiològic, amb 2 correcats, HernanB i jo mateix, vam acabar finalment en 10h58, 4a posició dels equips que van arribar senzers a meta. Pero no va ser gens facil. Aqui us deixo la meva crónica:

Crack, si no tinc facebook, com puc llegir la teva crònica??

Em va fer molta i·lusió poder-vos saludar a tu i al Xavi Nad just abans de començar, quins cracks esteu fets  :party: :party: quins tiempazos  :surprised: :surprised: :yipi: :yipi:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

24 Abr 2015 00:04 #135 per pinelli (Associat/da)
profe cada cop et supereres .. quin video mes maco..   :great:

24 Abr 2015 00:13 #136 per Barceruel (Associat/da)

Crack, si no tinc facebook, com puc llegir la teva crònica??

Em va fer molta i·lusió poder-vos saludar a tu i al Xavi Nad just abans de començar, quins cracks esteu fets  :party: :party: quins tiempazos  :surprised: :surprised: :yipi: :yipi:

Cert Jaume! L'he posat d'acces públic pero has de tenir facebook. Ara faig un copy/paste en aquest mateix fil.  ;)

Gracies Pinelli!  :great:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

24 Abr 2015 00:18 #137 per Barceruel (Associat/da)
Mi (nuestra) aventura con Fisiològic en la Oxfam-Intermón Trailwalker 2015

Que difícil es explicar en palabras lo que ha sido la experiencia deportiva más intensa que he vivido nunca. Y más cuando acaba yendo más allá de lo deportivo. Que difícil también por el hecho de no ser MI experiencia sino NUESTRA experiencia.

En si, aquí podéis leer “la versión de los hechos” desde el punto de vista de Hernán:
www.facebook.com/hernan.buiradeangelis/posts/10204405348593371
Y de Carlos:
roikeane.wordpress.com/2015/04/21/trailwalker-2015-2/

Voy a intentar resumir lo que pueda, pero los que habéis leído mis crónicas de maratones ya sabéis que no suelo tener demasiado éxito sintetizando.

Olot – Sant Feliu de Pallerols (17’6km)
Color Esperanza
(Diego Torres):

Llegamos a Olot justitos de tiempo, a poco más de una hora del inicio de la carrera. Últimos preparativos con el equipo de apoyo (oficiales: Bárbara y Josep, y extraoficiales: Kelly, Sergi, Montse y Fidel). Nervios y abrazos compartidos con nuestros equipos más amigos: Con Les Noies de Zenón en el mismo parking. Con los Kriter (ganadores de las 4 últimas ediciones) al entrar al recinto. Con los #RedRunners ya al lado de la línea de salida.

Que es una carrera diferente se respira en cada detalle, en cada mirada. Por si no estaba suficientemente nervioso, me entrevistan los medios oficiales de la carrera. Cosas de ser amigo de la reportera… Quedan 10 minutos y Bárbara ya está llorando. Me sumo a ella. Hernán me sigue. Y aún no hemos ni empezado. Muchos meses de preparación y los inconvenientes de la última semana. Tener que anularme el trabajo a media tarde del jueves por fiebre, pegarme la gran sudada el jueves por la noche (gracias al remedio bávaro de Hernán, cerveza caliente con miel) y pasarme el viernes en la cama no es la mejor forma de afrontar 100kms. Pero es lo que hay. Si yo no estoy, el equipo queda fuera de clasificación. No salir no es una opción.

10:05. ¡Vamos! Los primeros kms pasan rápidos y fácil entre bromas y adelantamientos a equipos que han salido a ritmos claramente por encima de sus posibilidades. Les Preses y Sant Esteve d’en Bas (con cruce motivador con l’amic Gàltix). El Coll d’en Bas, punto más alto de la Trailwalker, lo subimos sin caminar como habíamos planeado. Y sin casi enterarnos, todo sea dicho. Enseguida nos plantamos en Sant Feliu, 1er avituallamiento.

Sant Feliu de Pallerols – Amer (13’8km, 31’4km acumulados)
Thunderstruck
(AC/DC):

Ambientazo al ser el primero, con casi todos los equipos de apoyo allí. Saludos a amigos/as, mini parada y a continuar. Este tramo es el que tiene el perfil más favorable de todo el recorrido. Los kms van cayendo a 5’ pelao o ligeramente por debajo. En Planes d’Hostoles casi ni paramos. Poco después, Salva y Hernán aprovechan el entorno para hacer una parada “técnica” y Carlos y yo bajamos ritmo para esperarles. Ahí me doy cuenta que no voy como debería. Aún así, llegamos a Amer a un ritmo que sabemos imposible de mantener ni en sueños. Gran sorpresa y alegría por la presencia de Ricky, Xavi y Andrea. Pero las dudas ya nos acompañan. A Carlos, por molestias en su rodilla, ya lo tiene que atender por primera vez Montse (su mujer, su fisio) en ese punto. Y a la pregunta de Josep “com estàs?” yo solo sé responder con un silencio.

Amer – Anglès (7’4km, 38’8km acumulados)
Devil came to me
(Dover):

Salgo el primero del avituallamiento, andando y hablando con Dioni, company correcat. Cuando me alcanzan los compañeros empezamos a correr. Empezamos a caminar en las subidas pero trotamos la mayor parte del tiempo a pesar de ser una zona con muchos toboganes. Poco después de la estación de la Cellera de Ter, en una zona ya plana, empiezo a caminar. Salva al rescate, tirando de ser la experiencia en el equipo y conocedor de mis debilidades, empieza a tararear “La Amapola”, pero el que se sabe la letra es un servidor. Y así, corriendo de nuevo y a ritmo de charanga turolense, nos plantamos en Anglés. Hace rato que voy mareadillo y con sensación que lo que como y bebo no baja. Pero lo peor empieza ahora…

Anglés – Bescanó (10’2km, 49km acumulados)
Don’t stop me now
(Queen):

Salva vuelve a tirar de galones. Por indicación suya, Kelly y Barb me preparan una de las “mamellas”, cantimplora flexible de Salomon, con UCAM, un polvo blanco que convierte el agua en hidrato de carbono líquido. Eso será mi salvavidas. Otra vez salgo delante y caminando. Aprovecho a enviar un mensaje a Judith, el primero de toda la carrera: “Angles. Vaig mort. Segueixo”. Y eso hago, seguir.

Poco después de cruzar la carretera no puedo más y empiezo a andar. Llevo ya casi 15km sufriendo a pesar de ir trotando suave y caminando. Les planteo la posibilidad de abandonar porque mi sensación es que no podré rehacerme. Ni se les pasa por la cabeza. Caminaremos el rato necesario para recuperarme. Pero pasan los minutos y los kms y la sensación es incluso peor. Me desespero. Busco un lugar en el que puedan venir a recogerme con el coche, porque no me veo andando ni hasta Bescanó. Carlos me dice que si me retiro, él también. Que no se piensa jugar la rodilla para llegar 3. Es una situación muy difícil de gestionar. Me pesa muchísimo el reto conjunto y el pensar en toda la gente que está pendiente de nosotros. En un mensaje que escribí a Víctor Molinas después de la carrera creo que reflejo bien la angustia del momento: “Gracias Víctor! Fue durísimo de verdad. No es la típica frase. Durante los 3-4km que tuvimos que andar les supliqué que me dejaran abandonar. Te lo juro que pensaba que acababa en el hospital. Pero después de liar todo este pollo, o acababa en el hospital... o en Sant Feliu!!”.

Me da por ponerme música, yo que nunca la uso. La playlist que montamos con Fidel para la carrera. Doy gracias a Steve Jobs por lo predictivo que puede llegar a ser el puto iPhone, tanto que hasta sabe la canción que necesito en ese momento. Como calentamiento suena primero, creo, una de los Red Hot Chili Peppers. Y a continuación se oyen en el piano de Freddie Mercury las primeras notas del “Don’t stop me now”. ¡Cuanto significa para mí esa canción! Es la banda sonora de mi vida en el último año. Nos acompañó a Albert y a mí, acabando la Trailwalker madrileña, aquella madrugada de julio entre Lozoya y Rascafría. Es la del video-resumen del año pasado de los Fisiològics. Es la de mi final de las 24h (que le pregunten a Dani Llorens lo que me puede llegar a motivar…). Me pongo a llorar otra vez (si, soy blandito, lo reconozco. Pero mi abuelo lo era y mi padre lo es. O sea, que a mucha honra). Pero lo que es más importante, me pongo también a correr. Y ya no pararé.

De camino a Bescanó, no se ubicar el momento, nos pasa al lado de la carretera el coche de soporte. De repente aparece un culo por la ventanilla. Sorprendentemente, no es el de Fidel… sino el de Bárbara! El equipo de apoyo está dispuesto a hacerlo todo para subirnos la moral. Nosotros no podemos defraudarles.

Bescanó – Girona (7km, 56km acumulados)
Resurrección
(Amaral):

En el avituallamiento el ambiente es diferente, de haber superado una situación límite. Sonreímos por primera vez desde hace muchos kms. Mis compañeros entregan a nuestras chicas de soporte las amapolas que han recogido en la última etapa. Vuelvo a salir primero. Otro mensaje a Judith: “Me he venido arriba. Don’t stop me now. Ara anem a 5’30. Vamos!!!”. Y corremos, si, pero sin alardes. En si, tengo claro que no habrán alardes en lo que quedade carrera. Corro por sensaciones, mirando el reloj solo por curiosidad. Ya cerca de Girona tenemos la agradable visita de Dani Soriano, compañero RedRunner, y con él como guía local seguimos trotando hasta la Fira donde está el siguiente control.

Girona – Cassà de la Selva (15’3km, 71’3km acumulados)
Entre dos tierras
(Héroes del Silencio):

La entrada al pabellón es otro de los momentazos que siempre recordaremos. A estas alturas, los equipos en la parte delantera están ya muy distanciados. Cuando cruzamos la puerta, todos los voluntarios, de pie, nos aplauden. Como dijo Hernán, parece como si supieran de donde veníamos, lo que habíamos pasado. Otra vez piel de gallina, otra vez emoción desbordada. Aquí si que descansamos unos diez minutos, en mi caso estirado en el suelo y con las piernas en alto. No necesito ni fisio ni podólogo. Sólo descansar.

Fotito con Vanessa, una voluntaria Red Runner, y nos ponemos en camino. A la salida vuelven a hacernos sentir estrellas del ultrafondo. Gracias voluntarios!! Caminando mientras comemos cruzamos La Devesa y, ya trotando, el resto de Girona. Por si faltaba motivación, escuchamos como Claudio Bravo le para un penalti al Valencia. Y salimos de la ciudad.

Esta etapa es, según las valoraciones previas, la clave dela carrera. Nuestro muro lo hemos encontrado antes, pero esta etapa larga, aburrida, que te lleva más allá del km70, es un punto de no retorno. Si la pasábamos, aunque tuviéramos que andar hasta el final, lo haríamos. Y la pasamos. En mi caso, mirando al suelo y poniendo un pie delante de otro. Es lo que daba de si el cuerpo a esas alturas. Al polideportivo de Cassà entramos con cara de “aixó ja està coll avall”, con el puño cerrado.

Cassà de la Selva – Llagostera (9’6km, 80’9km acumulados)
No surrender
(Bruce Springsteen):

Desde Cassà ya no nos preocupamos por la clasificación. Por la información que me ha ido pasando Dani Pons por whatsapp, sabíamos que éramos 6os o 7os en carrera y que varios equipos por delante no tenían sus 4 componentes. En ese  punto nos enteramos que había 3 completos por delante, y a bastante distancia. Salvo abandono por su parte, el podio quedaba descartado.
Empezamos una etapa de transición total. De correr de forma automática. De esperarme a mí en las subidas por mi falta de fuerza y de esperar a Carlos en las bajadas por su problema de rodilla. Pero poco a poco, llegamos hasta el siguiente control.

Llagostera – Santa Cristina d’Aro (9’7km, 90’6km acumulados)
Go west
(Pet Shop Boys):

Sabemos que acabamos. Sólo falta saber cuando. El perfil favorece ir más rápido que en etapas anteriores. Vuelve a aparecer el 5’ en el reloj. Puntualmente, hasta el 4’. Salva va unos metros por delante, con un amigo suyo (el que fue su primer entrenador en el atletismo, con solo 12 años) que nos acompaña en bici en esos kms y hasta la entrada de Sant Feliu. Por detrás empieza la euforia semicontenida con Carlos y Hernán. Conversaciones que sólo se pueden escuchar yendo de borrachera, en el km90 de una ultra o en el Pride Parade. Vuelan “te quieros” y confidencias. Con sufrimiento y dolor, pero felices y orgullosos. La entrada al pabellón de Santa Cristina es una versión en pequeño de lo vivido en Girona. Aquí es a Hernán al que le explotan los sentimientos. Yo esta vez río, sonrío, y le abrazo. ¡Vámonos que esto se acaba!

Santa Cristina d’Aro – Sant Feliu de Guixols (9’4km, 100km acumulados)
Going Home
(Dire Straits):

Justo al entrar al último control, saltaron las 10 horas en el reloj. Contando los 3 minutos que hemos estado parados, si corremos la última etapa a menos de 6’ podemos estar por debajo de las 11 horas. No es que sea vital, pero con ese tiempo hubiéramos sido podio en cualquiera de las ediciones anteriores (en ésta ya sabíamos que el nivel era más alto). Incluso el mediático Josef Ajram tardó más de 11 horas cuando quedó 3º en 2013. Y nos hace ilusión no tocar el 11, para que negarlo. Así que ahora si que miramos el reloj mientras corremos. Pasamos Castell d’Aro y seguimos hacia Sant Feliu. Hernán sufre ahora. Mucho. El que más en ese punto. Por rampas. Carlos y yo hemos logrado un pacto de no agresión con nuestras dolencias. La entrada al pueblo es subida, y se nota. Pero luego es todo tendido hasta el final. El km100 del reloj lo pasamos en 10h46. Quedan unos 2km más. ¡Esto está hecho!. Aprovecho ese punto para enviar un mensaje de voz a Judith diciéndole que estamos en meta. Sé que después será más complicado. Y me apetece mucho, muchísimo, que ella y el resto de Noies de Zenón lo sepan. Oímos la sirena de una moto de protección civil. No va a atender a nadie, ¡viene a escoltarnos a nosotros! Nos corta el tráfico en cada cruce, de ahí hasta el Passeig Maritim, donde ya vemos el arco de llegada y donde ya está Júlia esperándonos. De esa parte es mejor mirar las fotos y los videos. No sé como explicarlo. 10h58. 4os. Una posición más y una hora más que el objetivo inicial. Pero una sensación de éxito como nunca.

Es imposible dar las gracias a todos/as los que nos habéis apoyado en esta aventura: Con aportaciones, con vuestra presencia, con vuestro seguimiento, con vuestro cariño. Jamás podremos compensar al equipo de apoyo por la forma como nos cuidaron. Bueno, quizás el día en que decidan correrla ellos. Por mi parte, tengo la sensación de final de etapa, al menos como corredor. Aunque no me atrevo a decir la palabra “nunca”. La maravillosa combinación de reto personal, colectivo y solidario con los proyectos de  Oxfam Intermon, hacen que la Trailwalker enganche demasiado.

24 Abr 2015 07:22 #138 per mario.cat (Associat/da)

no es veu mario   :neutral:

pinelli31, a veure si ara ho pots veure.  :glasses: :glasses: :glasses:

Es el link de les fotos i del video.

plus.google.com/u/0/10751698342232986222...07516983422329862225

24 Abr 2015 10:21 - 24 Abr 2015 13:20 #139 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Barceruel :love: :love:

que gran cronica como vuestra TW con sufrimiento pero a valido la pena muchas felicidades a tod@s corredores y equipo  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

24 Abr 2015 12:46 #140 per pinelli (Associat/da)
ara si ,mario ..  :great:
bona cronica barceruel ..

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats