CX Cros de l'Ametlla de Merola, 11 de setembre de 2016

CX Cros de l'Ametlla de Merola, 11 de setembre de 2016

13 Set 2016 20:46 #61 per jordi mas (Associat/da)
Tant curta no, però sí que és veritat que no em van sortir els 10k. De totes maneres en aquesta cursa no té gaire importància la distància, ningú farà marca. Mentre donin coca, no em queixaré.  :glasses: :glasses:

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2016 20:48 #62 per Jorfer (Associat/da)
A mi també em va donar una mica curta però no passa res, doncs a aquest tipus de cursa les distàncies són aproximades.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2016 23:23 #63 per arcadi42 (Associat/da)
Per les característiques del circuit, sempre surt una mica curta perquè hi ha molts revolts i llocs que el GPS et perd. Però està ben mesurada. Si mirieu l'enllaç que hi ha a la primera pàgina amb el mapa surten els 5 km clavats...

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2016 23:24 #64 per arcadi42 (Associat/da)

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2016 23:30 #65 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Doncs a mi s'em va fer llarga desprès de 4 voltes  :grrrrrr:

Aquest any porto un Garmin nou que ho clava bastant, tant en pista com en ruta. A la mitja de Sabadell em va marcar 21,160 km. Mentres que amb l'anterior totes les mitjes de 21,300 km no baixaven. Al Cross em van sortir 9.75 km. Però com a dit en Jordi Mas aquí això no es el més important.

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2016 17:37 #66 per arcadi42 (Associat/da)
Ja sabem que al nostre Cros, per les seves característiques, no és tan important com un 10.000 d'asfalt que la distància sigui correcte, però sempre hem procurat ajustar-la al màxim. Ara creiem que ho tenim bé, com es pot veure al mapa de Wikiloc.

Els GPS, encara que evolucionen, mai són exactes. Ja sabem que els curses d'asfalt sempre ens donen de més. En canvi, les que van per camins de terra i s'endinsen al bosc sempre donen de menys. Avui mateix he fet 10 km a la Carretera de les Aigües, que ara està ben mesurada i marcada, i m'ha donat 9,7. Hi ha molts revolts que entren a la muntanya i el mesurament no és mai exacte.

Suposo que la velocitat també hi compta perquè si vas més lent el satèl.lit et va llegint més vegades i encerta millor el camí. En aquest sentit, la primera volta de l'Ametlla, que vaig fer amb la Cristina gairebé a 7 minuts per km, em va donar 4,98, mentre que la segona, que vaig anar a 5, em va sortir 4,79. I el circuit era el mateix!

Al marge d'això, us volia preguntar si ja teniu tots assumit el sentit actual de la cursa, o si algú encara pensa que abans era millor...

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2016 21:13 #67 per Vicenç (Associat/da)
Arcadi, si fas enquesta un vot per l'actual.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2016 21:58 #68 per Jorfer (Associat/da)
Arcadi a mi m'agrada més el sentit actual  :great: :great: prefereixo fer la pujada més costeruda de pujada que de baixada  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2016 23:02 #69 per Manel59 (Visitant)
Arcadi, tot i que era la meva primera participació, m'atreveixo a opinar com els meus companys Vicenç o Jorfer: el sentit actual molt millor que el contrari.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2016 08:55 #70 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bon dia,

Jo prefereixo l'actual.

Respecte al tema de la distància, era només un comentari. Siguin 10 o 9,75 estarem a la línia de sortida tots els anys que poguem.

Xavi

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2016 09:38 #71 per Hansi (Associat/da)
A mi em va agradar molt el sentit actual. Mentre corria, i a posteriori, vaig imaginar com seria en l'altre sentit que es feia abans, i la meva conclusió va ser que millor com ara 8).

Pel que fa als GPS, comprovo gairebé cada dia que perden metres en zona boscosa, com diu l'Arcadi. Entreno per camins que tinc mesurats molt exactament amb roda ben calibrada, i amb el GPS em surten sempre metres de menys (uns 100 o 200 m cada 5 km). Suposo que els arbres i els revolts del camí enmig de muntanya fan perdre senyal i la recomposició de la trajectòria que fa l'aparell és incompleta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2016 13:08 #72 per mas (Associat/da)
Bé, amb una setmana de retard… però ja se sap, val més tard que molt més tard (o alguna cosa així crec…  :whistle: )… no vaig poder escriure just després de sa cursa perquè just després viatjava i vaig anar de bòlit aquells dies…

Tot i això, com que és una de ses millors curses que he fet mai, i amb moltíssima diferència… vull escriure una mini-crònica igualment  ;)

Moltes, moltíssimes felicitats a tota s'organització des cros… sou collo… fantàstics!! Arcadi42  :love:

Va encantar-me, es caliu, s'amabilitat, s'ambient, es recorregut, ses pujades, es caminets de terra, es ziga-zaga des final… un 10 sens dubte! Era es primer any que havia decidit a fer-la, perquè sense cotxe és complicat arribar-hi i com enguany ja tenc utilitari per aquí, ja m'era més fàcil poder-hi anar. Tot i això, just uns dies abans de sa cursa, se'm va espatllar es cotxe i vaig haver de deixar-lo as taller… en fi jaja… sort d'en solteron, que va deixar-me pujar amb ell a L'Ametlla. Moltes gracis Lluís!!  :yes: Moltes gracis també an es Sancho, pare i fill per baixar-me a Barcelona després també!  :^^:

Una cursa fantàstica, que vam fer junts i va molar moltíssim amb en Pingu, vam ajudar-nos força i va anar molt bé  :yes: Va ser divertit s'estira-i-arronsa que vam tenir amb en Vicenç, a ses pujades el passàvem, però després ell mos clavava sense cap mena de pietat  :winktongue: Finalment, vam acabar en un temps de 54'25" i amb molt molt bones sensacions!

Res, va ser perfecte… una cursa meravellosa en un(a) dia(da) meravellós(a)!  :wink2:

Una abraçada a totes i tots!  :yes:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.