XX Cursa de la Vinya (Sant Llorenç d'Hortons) 02/09/18

XX Cursa de la Vinya (Sant Llorenç d'Hortons) 02/09/18

01 Set 2018 13:15 #1 per Jorfer (Associat/da)
Demà participaré per segona vegada en aquesta cursa.
La vaig fer al 2014 i recordo trams de pistes entre vinyes i algun tram també d'asfalt.

He dubtat si posar-la en ruta però crec recordar que porcentualment té més pistes de terra que asfalt.

A veure si la climatologia ens respecte i podem córrer sense gaires inclemències climatològiques.

Al 2014 vaig fer un temps de 44:31, al 2018?? Demà ho sabrem.

Segurament faré quilòmetres previs i posteriors que aquesta setmana no porto gaires.

Ens veiem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2018 17:24 #2 per jaume86 (Associat/da)
Crec que serà la meva tercera participació (o quarta poster!) en una cursa que m'agrada molt! Per agafar forces i pels bonics paratges per on transcorra.

Primer km de baixada i dos següents que piquen amb ganes amunt, i la resta pràcticament entre vinyes menys els darrers metres (algo més d'un km) ja al poble, si no em falla la memòria doncs l'any passat no hi vaig anar. Ah! I dur mur final per arribar al pavelló, on ens espera una bona atenció al corredor!!

D'aquelles curses petites però molt cuidades que enamoren!! Esperem que les tormentes d'avui no enfanguin el terreny i que demà no ens pilli cap d'elles doncs hi ha previsión de possible pluja!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2018 19:45 #3 per Jordi (Associat/da)
Ep, jo debutaré i he triat la nova opció de la mitja :scream: la Pàmpol Trail :party: :party:

Ens veiem demà ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2018 19:46 #4 per Jorfer (Associat/da)
A veure si arribem abans de la vostra sortida Jrdi69. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2018 22:03 #5 per Jorfer (Associat/da)
Doncs segona participació en aquesta cursa diferent, bonica amb un gran tracte al corredor i bossa espectacular amb bons serveis.

Un plaer saludar a molts amics, coneguts i companys de l'associació.

En quan a la cursa avui ha sigut secundari doncs l'important és que en Jaume86 ja està a casa després de passar numeroses proves a l'ambulància primer i després a l'hospital comarcal de Martorell on l'han atès després d'un mareig postcursa.

Sembla que l'hauran de fer algunes proves cardíaques abans de tornar a córrer, però pinta bé. ;) :thumbup: :thumbup: :) :)

En quan a la cursa, ha sigut dura dura, he sortit amb prudència i en cap moment m'he sentit còmode amb el puja i baixa constant i amb pulsacions altes tota l'estona. Resumint tres minuts més després de quatre anys. M'estic fent gran, però continuo gaudint com un xaval.

Gràcies a tothom per les vostres mostres de suport i preocupació per l'estat de salut del Jaume86. L'atenció sanitària ha sigut de primera, molt amables i eficients.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2018 22:12 #6 per arcadi42 (Associat/da)
Doncs jo també la vaig fer per segona vegada...cinc anys després de la primera, exactament igual que el Vicenç. La vam fer tota junts, a ritme d'entrenament, petant la xerrada, tant d'entrenament que vam acabar en una hora i 5 minuts!

Coincideixo amb el Jorfer. La bossa del corredor, increïble, i l'entrada gratuïta a la piscina per tota la família, un detall. Hi tornarem.

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2018 15:58 - 04 Set 2018 16:18 #7 per Jordi (Associat/da)
Doncs aquí un que va debutar i ho va fer en la modalitat de mitjà que trobo tot un encert :party: :party:

www.relive.cc/view/1814177507

La meva cursa a sensacions molt satisfactòria per lo trencacames que es el circuit. El traçat de la mitjà es totalment semblant a la prova de 10, però més llarga. Molt assequible i corrible i les sensacions de anar avançant gent del 10K un luxe per la moral :stucktongue

El tracte, serveis, bossa i traçat molt recomanables :great:
Sens dubte l'apunto com una fixa al calendari i espero estar en condicions de disputar-la cada any; l'objectiu pel que ve es sub2h ;)

Un plaer saludar tants companys i companyes, sorprès de veure tots els que erem i el poc moviment del fil, espero que sigui perquè encara estem de pretemporada :666: :whistle:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2018 18:33 #8 per FRANCESC57 (Associat/da)
Desde aquí desitjar a Jaume86 una ràpida recuperació, i que tot vagi bé. :muscle:

Encantat de trobar-me amb bastants companys i saludar-los. :thumbup:

Un altre que va fer la mitja, em va agradar el recorregut, es pot córrer perfectament, excepte un curt corriol poc després de començar on es tapona una mica i s'ha de caminar. Resta recorregut tot pista, bones vistas; d'asfalt el primer i últim km del poble i un tram intermedi curt per la meitat del recorregut. També creuem un parell de rierols que sinó domines el triple salt, mullada de peus segura.

La sortida a les 8 h i la sort amb el clima, (ja que amb prou feines ens va tocar el sol) , va fer còmode un recorregut que crec que no té molta ombra.:whistle:

Molt bona atenció al corredor i bons serveis, mols voluntaris. Felicitats. Per repetir. :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2018 18:54 #9 per Jorfer (Associat/da)
Jrdi69 que participem o no d'aquesta eina que és el foro és qüestió nostre de donar-li contingut i informació interessant per tal que la gent vulgui tafanejar. Però com saps molt bé tenim molta competència a nivell de xxss i el dia té les hores que té...

Francesc57, en Jaume86 s'està fent moltes proves aquesta setmana i segur que aviat tindrem notícies bones. Per sort, sembla que només es va quedar en un ensurt.
Estic d'acord en tu, que excepte en un parell de baixades i pujades cap a rieres poques ombres, però m'imagino que és normal doncs estem a terra de vinyes i, aquestes, són baixetes baixetes per fer-nos ombres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2018 20:39 #10 per jaume86 (Associat/da)
Hola! Abans de res agarïr les moltes mostres de preocupació i carinyo que he anat rebent, sou molt grans!!

Diumenge, per cinquena vegada si no recordo malament, vaig tenir problemes en uns 10K. En aquest cas, un mareig 10' después d'acabar la cursa. Com no és la primera vegada, el Jorfer em va portar a l'ambulancia, on em van trobar alt de pulsacions i que no baixaven. Al cap de forces minuts li van trobar explicació a que tenia febre i em van comentar que havia fet la cursa amb febre, però jo m'havia aixecat perfectament sense cap tipus de simptoma. Tal vegada la febre va sorgir amb l'esforç de la cursa? Desconec si això és possible o si va ser primer l'ou o la gallina. El que sí que és cert és que la cursa no va anar com volia i em vaig notar cansat ja des dels primers metres, inclús podria dir a l'escalfament. I no crec que fos causat per haver rodat durant 60' el vespre anterior, si bé no va ser la decisió més assenyada, ho reconec.

També a l'ambulancia em van fer un electro i em van comentar una sèrie de coses del cor que no vaig entendre massa però que amb l'historial que tinc, m'he anat fent controls, i eren incompatibles amb aquests. Com per exemple, que tenia una mal formació a no sé on del cor des de petit. Havent fet 2 ecodoppler amb 2 doctors diferents, s'em fa difícil de pensar que els va passar per alt.

No obstant, he parat de córrer i m'estic fent proves. Ara mateix duc un holter amb el qual demà al matí rodaré 1h per veure si hi ha alguna alteració durant aquestes 24h, trot inclós. Dijous em faré una prova d'esforç i divendres una ecodoppler. El cardioleg que dijous em farà (Serra Grima) la prova coneix el meu historial i em posaré a les seves mans per a tot alló que estimi convenient. També visitaré el doctor esportiu Brotons, que em va atendre l'any passat al desmai de bombers i que després també em va fer el seguiment. Mai està de més dues opinions.

Moltes gràcies a totes i tots novament

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2018 22:03 #11 per Jorfer (Associat/da)
Jaume86 l'important és saber per quina raó et passa i un cop diagnosticat trobar solució.
Endavsnt i no et desanimis si tens que parar una o dues setmanes que ets jove i agafes la forma ràpid.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2018 18:06 #12 per XaviCht (Associat/da)
Jaume86, m'alegro que estiguis bé (no ens coneixem però vaig sentir parlar de tu als de l'ambulància amb la regidora d'esports, no sabia que l'afectat era un correcat).

De la resta, poc a afegir, ja ho heu comentat tot. Em va agradar la cursa (vaig fer la mitja), tot i que em vaig forçar una mica massa i vaig arribar una mica justet :D

A veure si a la propera conec més correcats (només vaig parlar un moment amb el Jrdi69 a la sortida).

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.