- Missatges: 3314
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
XaviCht va escriure: Un matí genial, moltes gràcies al organitzadors!
I gràcies als que heu fet les fotos.
Després d'un temps trampejant, he parat de córrer uns dies per una lesió, però 1k em semblava que els podria fer. I així va ser, la mica d'escalfament i la sèrie les vaig aguantar. Abans de començar no tenia ni idea del ritme que podia portar, no havia fet mai una cursa de menys de 5k (i, d'aquestes, només dues). He de dir que no em veia capaç de seguir a la Mona, li vaig dir que ho intentaria per tenir una referència, i en conya vaig afegir que si podia, la passaria... Després de la darrera corba, seguia pensant que ni per casulaitat, però vaig intentar apretar encara més, creient que no podria, i no sé si ella va afluixar o no, però de cop i volta em vaig veure passant-la. O sigui que la conya es va convertir en un "atxasso" del 15 (ho sento, esportivitat tota, però a la pista no hi ha ni amics ni cavallerositat que valgui)
A la d'eliminació ja em feia bastant de mal el peu, i vaig pensar que no podria, però per intentar-ho que no quedi, i total tampoc serien moltes voltes abans que m'eliminessin... i als 50 m vaig confirmar que era millor que no seguís. Em va semblar una cursa força divertida...
Aquesta tarda ens posem a sac en solventar-ho (bé, jo no, jo només m'estiraré a la llitera i ploraré molt) i descans de córrer (ja he començat a matxacar-me en BTT per compensar)
Serà, per poc que pugui, una cita fixa al meu calendari, i m'apuntaré a totes les opcions.
Gran ambient, benèfica, divertida, i ben organitzada, i amb pica pica, ho té tot, felicitats!![]()
![]()
![]()
El karma devia saber-ho amb temps, perquè fa molts dies que em fa malMona va escriure: Això és el karma XaviCht, per l'atxasso d'últim moment!
Per això surts maca a la foto, i jo lleig. Però tu surts darrereEvidentment que vaig afluixar a l'últim moment, per somriure a les càmeres, no perquè m'avancessis...
Estic en bones mansEspero que resolguis aviat aquesta lesió!