1000 socials 2019 (dissabte 15 juny 9h)

1000 socials 2019 (dissabte 15 juny 9h)

15 Jun 2019 23:05 #61 per jaume86 (Associat/da)
Moltíssimes moltíssimes gràcies a totes i tots els que s'heu acostat a les pistes de la Mar Bella aquest matí!!

El Cachirulo ha fet una bona crònica de pràcticament tot el matí i afegir que totes les 5 sèries han estat força disputades i entretingudes, amb els típics atxassus finals malgrat que tots sabem que el matí és un divertimento i una bona manera de pràcticament cloure la temporada. La cursa d'eliminació, com sempre, una passada! Malauradament sembla que hi ha hagut un petit malentés als darrers 200m finals però com el Dani i el Sofian són amics, ha quedat en anècdota. El retrorunning és molt divertit i el fi de festa amb el relleu 4x400 ha estat genial doncs han pogut participar alguns companys de la comissió que es moren de ganes de córrer íntegrament l'esdeveniment! I del pica pica poc a dir, només que s'ho heu acabat tot :party: :party:

Així que moltes moltes moltes gràcies Dani77, Josecarnero (i dona!! com ens ha ajudat!!), joandegracia, pinelli i la Vanelapastelera malgrat no hagi pogut venir, sempre suma!

En les properes hores us penjarem tant els resultats a la web (us posarem el link perquè no l'hagueu de buscar a la primera pàgina!) així com les moltes fotogràfies que hem anat fent el meu pare i jo.

Per últim comentar que, com sabeu, els 1000 socials també té una vesant solidària i que totes les donacions van íntegrament a la Fundació Miquel Valls. Tant la pista com enguany també l'ambulància, va a càrrec de l'associació. Doncs aquest any hem recaptat 265€ via TPV i 58€ avui a pistes, o sigui en total 323€ que els amics de la FMV els hi treuran un alt rendiment. No obstant, jo no puc estar content en aquest punt. Sent aproximadament els mateixos participants de l'any passat, hem recaptat 90€ menys. I, com a dada, si l'associació no es fés càrrec del lloguer de les pistes, els 1000 socials no es podria fer doncs no arribem ni per llogar la pista.

Tan de bo el proper any poguem ser més i passar-nos-ho encara millor, que les birres s'acaben al pica pica final!! (Aprofito per recordar que aquest proper divendres és el tercer del mes i ja sabeu que els tercers divendres són la canya!) (També aprofito per recordar que el 21 de juny és el Dia Mundial de l'ELA, comptem amb tots vosaltres per #fesungestperlela!)

Llarga vida als 1000 socials i a corredors.cat!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2019 23:48 #62 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Por mi parte y siendo novato en el 1000 social, aprovecho para felicitar a la Organización y Voluntarios por la gran matinal atlética vivida, y espero repetir el año que viene.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2019 13:57 #63 per jaume86 (Associat/da)
Aquí teniu l'enllaç a les fotografies que vam estar fent ahir i un parell de videos també:

https://photos.app.goo.gl/shU5YNspsLYyyzkC8

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2019 14:35 #64 per Mona (Associat/da)
Un matí mooolt maco!
Ja ho sabem tots que aquesta prova no és competitiva, que l'objectiu del matí dels 1000 socials és passar-ho bé i veure's amb els Correcats i tenir més temps per xerrar que a les sortides de les curses, i aconseguir recaptar fons per a la Fundació Miquel Valls, però un cop donen el tret de sortida i estàs a la pista amb el dorsal, tot allò que acabaves de dir a algun company tipus "jo avui no vull apretar gaire que no he dormit bé, o em fa mal aquí, o vaig molt cansat..." desapareix. Tot i així hem pogut compartir un molt bon matí.
Jo per primera vegada he participat als 400m de retrorunning i haig de dir que és molt divertit i curiós, si com diuen els xinesos córrer enrera allarga la vida, ara ja puc viure més temps!
Moltes gràcies a tots per aquest preciós matí!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2019 19:29 #65 per ManoloM (Associat/da)
Muy buena mañana la de ayer :tada: :tada: :tada: :tada: :tada:
Después de cascarme el viernes 26kms. 12kms de entreno por la mañana y 14kms en el evento de adidas entre ir y volver, no las tenía todas conmigo. El viernes noche estaba bastante cansado, pero claro si no voy de liebre...no sé correr tranquilo.
La idea era calentar bien y hacer solo el 1000 y no hacer otras cursas porque hoy tenía cursa del Barça.
así que objetivo, intentar aguantar a mi hijo JesúsM y mi sobrino Rubén sobre 3'20". Como ha explicado Cahirulo, al decirme que iba sobre 3'15" decido tenerlo a la vista, aunque no cerca y vamos pasando los 200 más rápido de lo previsto, pero al notar que tenía un punto más, decido darlo todo el último 200 y adelantar a Rubén, Joregar, Rnou y cahirulo entrando en 3'10".

Después a disfrutar de la cursa de eliminación, retro running y relevos y del merecido pica-pica :beer: :beer: .
Pero lo mejor, la compañia de buenos amigos :kissheart:


:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2019 11:37 #66 per JoanDeGracia (Associat/da)
Bon dia a tots!

Penjats ja a la web tots els resultats de les proves de dissabte dels 1000 metres socials.
www.corredors.cat/1000m/

Gràcies a tots per participar !!

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2019 13:12 #67 per XaviCht (Associat/da)
Un matí genial, moltes gràcies al organitzadors!
I gràcies als que heu fet les fotos.

Després d'un temps trampejant, he parat de córrer uns dies per una lesió, però 1k em semblava que els podria fer. I així va ser, la mica d'escalfament i la sèrie les vaig aguantar. Abans de començar no tenia ni idea del ritme que podia portar, no havia fet mai una cursa de menys de 5k (i, d'aquestes, només dues). He de dir que no em veia capaç de seguir a la Mona, li vaig dir que ho intentaria per tenir una referència, i en conya vaig afegir que si podia, la passaria... Després de la darrera corba, seguia pensant que ni per casulaitat, però vaig intentar apretar encara més, creient que no podria, i no sé si ella va afluixar o no, però de cop i volta em vaig veure passant-la. O sigui que la conya es va convertir en un "atxasso" del 15 (ho sento, esportivitat tota, però a la pista no hi ha ni amics ni cavallerositat que valgui :stucktongue )

A la d'eliminació ja em feia bastant de mal el peu, i vaig pensar que no podria, però per intentar-ho que no quedi, i total tampoc serien moltes voltes abans que m'eliminessin... i als 50 m vaig confirmar que era millor que no seguís. Em va semblar una cursa força divertida...

Aquesta tarda ens posem a sac en solventar-ho (bé, jo no, jo només m'estiraré a la llitera i ploraré molt :D) i descans de córrer (ja he començat a matxacar-me en BTT per compensar)

Serà, per poc que pugui, una cita fixa al meu calendari, i m'apuntaré a totes les opcions.

Gran ambient, benèfica, divertida, i ben organitzada, i amb pica pica, ho té tot, felicitats! :clap: :clap: :clap: :clap:

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2019 21:17 #68 per Mona (Associat/da)

XaviCht va escriure: Un matí genial, moltes gràcies al organitzadors!
I gràcies als que heu fet les fotos.

Després d'un temps trampejant, he parat de córrer uns dies per una lesió, però 1k em semblava que els podria fer. I així va ser, la mica d'escalfament i la sèrie les vaig aguantar. Abans de començar no tenia ni idea del ritme que podia portar, no havia fet mai una cursa de menys de 5k (i, d'aquestes, només dues). He de dir que no em veia capaç de seguir a la Mona, li vaig dir que ho intentaria per tenir una referència, i en conya vaig afegir que si podia, la passaria... Després de la darrera corba, seguia pensant que ni per casulaitat, però vaig intentar apretar encara més, creient que no podria, i no sé si ella va afluixar o no, però de cop i volta em vaig veure passant-la. O sigui que la conya es va convertir en un "atxasso" del 15 (ho sento, esportivitat tota, però a la pista no hi ha ni amics ni cavallerositat que valgui :stucktongue )

A la d'eliminació ja em feia bastant de mal el peu, i vaig pensar que no podria, però per intentar-ho que no quedi, i total tampoc serien moltes voltes abans que m'eliminessin... i als 50 m vaig confirmar que era millor que no seguís. Em va semblar una cursa força divertida...

Aquesta tarda ens posem a sac en solventar-ho (bé, jo no, jo només m'estiraré a la llitera i ploraré molt :D) i descans de córrer (ja he començat a matxacar-me en BTT per compensar)

Serà, per poc que pugui, una cita fixa al meu calendari, i m'apuntaré a totes les opcions.

Gran ambient, benèfica, divertida, i ben organitzada, i amb pica pica, ho té tot, felicitats! :clap: :clap: :clap: :clap:


Això és el karma XaviCht, per l'atxasso d'últim moment! Evidentment que vaig afluixar a l'últim moment, per somriure a les càmeres, no perquè m'avancessis... :P

Espero que resolguis aviat aquesta lesió!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2019 21:27 #69 per jaume86 (Associat/da)
Compte que diria que està documentat i en breu ho tindreu...

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2019 00:03 #70 per XaviCht (Associat/da)

Mona va escriure: Això és el karma XaviCht, per l'atxasso d'últim moment!

El karma devia saber-ho amb temps, perquè fa molts dies que em fa mal

Evidentment que vaig afluixar a l'últim moment, per somriure a les càmeres, no perquè m'avancessis... :P

Per això surts maca a la foto, i jo lleig. Però tu surts darrere :P

Espero que resolguis aviat aquesta lesió!

Estic en bones mans ;)

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2019 10:44 #71 per Jordi (Associat/da)
Perdoneu el retard :oops:

Mil gràcies organitzadors, voluntaris, speaker, reporters, participants,... :party: :party:

Les meves curses:
1000
L'estratègia de la meva serie (la tercera) es controlar en DaniRSabater (3:11,44) per intentar fer el meu sub3:20 i repetir o millorar la MMP del primer any.
En jaume86 m'avisa abans de sortir que també controli en cosí d'en Jaume Bajo en Juan Manuel Rastrojo Bajo (3:14,77) :great:

"Tret de sortida" i llenço la carrera :666: en DaniRSabater amb claus i una millor tècnica i força ràpidament agafa el capdavant del grup i el vaig veient marxar tot just havent fet 100m :sick:
No em deixo anar i confio en mantenir distancia i esforç de sensació; marco 38,1 en el primer 200 i tot just passar corba rebo l'avançament d'en Juan Manuel Rastrojo Bajo :scream:

Continu pensant igual, confio en mantenir distancia i esforç de sensació i no deixar-los marxar :sick:
En tot el 400 mantinc distància amb el cosí d'en Jaume Bajo, però en DaniRSabater ja es inabastable.
Tot just passar la meta i tota la corba en encarar la penúltima recta el cosí d'en Jaume Bajo fa un canvi de ritme que jo no tinc :sick:
Intento apretar una mica, però estic al límit i encara em sembla que queda massa. No he agafat referències del 400 i vaig totalment a cegues; m'he concentrat massa en les esquenes dels rivals :grrr:
Per fi arribem als últims 100m i tot i faltar motivació amb un bon pique :hocho: :hocho: :666: , penso que aquí s'ha de buidar i morir un així que faig el meu últim canvi de ritme per aturar el crono de meta en 3:24,61; millorant el registre de l'any passat, però sense la recompensa de la MMP i per tant amb la sensació de la derrota absoluta :(

Només queda el consol de que trenquem la ratxa de que cada any ho faig pitjor, però que si vull millorar està clar que hauré d'entrenar específic les setmanes previes :muscle: :muscle:

Eliminació
L'any passat vaig debutar i ja vaig veure l'estratègia de galgos que em va agafar totalment per sorpresa i confio fer-ho millor tot i que colar-se a la final sembla impossible :sick:
Vaig passant eliminatòries, però no puc recuperar l'alè, em queda una o dos series com a molt
Aigua pel cap en el reagrupament i a donar-ho tot per no ser eliminat el 8. Em col·loco davant i agafant corda i ja tiró amb força des del principi, però arribant al final només tinc l'opció de que en rnou no em passi :sick: intento tancar portes, però estic fos i l'avançament em destrossa moralment i ho deixo estar, fora amb 2 Kms de proba.
M'ho he passat molt bé i en rnou cau a la següent, estava encertat en la tàctica :great:

400 retrorunning
Ja tornem a ser, no em puc estar d'apuntar-me a tots els saraus i com sempre només espero no caure de cul :oops:
Cada any corro millor i ja no miro tant enrere, com sempre intentento no fer molts metres de més pel carril 1 i 2, els primers han marxat ràpid i lluito per la tercera posició i en rnou va fent canvis de ritme que m'espanten, però que no arriben a agafar-me. No se'm fa tant llarg com el primer any, he anat més relaxat, i tinc la tercera posició assegurada i gaudeixo dels últims 100m sense mirar enrrere B) El resultat tot i que anecdòtic es de 2:11,2 VS 2:00,1; però el primer any el pique amb en Vay :hocho: :hocho: :666: em va deixar les cames que no sabien ni caminar :sick:

4x400
Estic fet caldo, però m'enreden per fer un relleu :scream:
Trio fer el primer, ja que em conec i si faig qualsevol altre els piques em poden fer massa mal i forçar més del compte la màquina, que ja ha de començar a engranar per a la marató de Berlín :party: :party:
Sortida agafant corda e intentant donar el màxim, però les cames pesen i l'acumulació de proves es fa notar :sick:
No recordo exactament, però crec defensar la segona posició dels 4 equips en competició fent el 400 en 1:21,60 i passant el relleu a en Toni Beltran :muscle: :muscle:
Acabem la prova i ja només queda lo millor, la dutxa i el pica pica final :party: :party:

Destrossat, però molt content :woohoo:
GRÀCIES. Si podem l'any que ve repetirem :party: :party:

Repasso l'històric dels meus resultats en el 1000:
2016: 3:19,50 176/185 ppm
2017: 3:22,66 179/192 ppm (35,8 amb 173/184 ppm + 1:24,9 amb 187/189 ppm + 1:22,2 amb 188/192 ppm)
2018: 3:29,46 175/183 ppm (38,1 amb 157/173 ppm + 1:25,3 amb 177/180 ppm + 1:26,16 amb 180/182 ppm)
2019: 3:24,61 175/184 ppm (38,1; no tinc dades de pols ni de la resta de parcials ja que la concentració i fixació en l'esquena dels primers era màxima :oops: )
2020: :whistle: :whistle: lluitarem pel sub3:25 i per tornar-nos apropar al sub3:20 :muscle: :muscle: ara que em trencat la ratxa negativa només queda fer l'entrenament específic les setmanes abans :whip: :whip:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2019 17:16 #72 per fandes (Associat/da)
La veritat és que alguna cosa té aquesta prova per a que no ens quedem a casa ni els que toquen mai pista, ni els que no poden córrer, ni els que surten d'una operació, ni els més veterans, ni els més joves de casa... Amb tot estic segur que en els següents anys anirà a més! La gent que organitza i els voluntaris, amb la seva feina, així ho fan pensar :D

Us deixo un petit recull que vaig poder prendre amb la gopro el passat dissabte... Perdoneu si no sortiu tots, amb l'ajuda d'un amic (l'Andres) i el menda vam gravar les sèries en les que no preníem part. O en les que no estava fent una parada d'emergència al lavabo xD.

Vaig xalar molt, tot i trobar-me encara una mica enfebrat i sobretot amb descomposició i una mica de mal de coll. Però com deia abans, la companyia dels pastanagues fa que un tregui el millor i més positiu d'ell mateix. Així que 2020 encara me la prendré amb més ganes ;), com bé diu el Jrdi69 és impossible no animar-se a correr totes les proves aquesta matinal!

Espero que us agradi el vídeo i LLARGA VIDA AL 1000 SOCIAL!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2019 18:25 #73 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Fandes per deixar-nos aquests moments. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2019 19:13 #74 per Sarcel (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2019 16:44 #75 per Jordi (Associat/da)
Gran vídeo fandes & CÍA :hearteyes:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2019 17:48 #76 per fandes (Associat/da)
Que bé que us hagi agradat :D, ja la trobo a faltar la festa pistera correcat, sort que el 14 de Desembre en tenim una altra a Can Dragó!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.