Molt bona matinal ahir al 1000 social a Sta Coloma. Si ho comparem amb les edicions de fa anys, vam ser pocs, però ens ho vam passar tant bé com sempre. Primer de tot, agraïr a la comissió que mantingui viva l'espurna d'aquesta prova en aquests temps dificils. La idea de fer l'edició nocturna em sembla molt adient, i més amb la calor que acostuma a acompanyar sempre al 1000 social.
Deixo aqui l'
ENLLAÇ A LES FOTOS I VIDEOS QUE VAM FER VANESSA I MARIO/BARCERUEL
.
Pel que fa a la meva participació, esportivament parlant, molt content de tornar a sentir-me ràpid després d'uns quants anys, i més tenint en compte que només 7 dies abans havia fet els 50km de Santander.
Al 1000, em va agradar estar a la 1a sèrie, perquè tot i saber que quedaría al vagó de cua, compartir tartam amb els cracks et dona uns segons extres en un dia en que buscava el temps per sobre de la posició. Només començar va quedar clar que en Yeray, en CGRTrail i l'amic de la BC Roger Zurita es jugarien les posicions de podi. Una mica per darrera, en Joregar, en JesusM i jo miravem que se'ns allunyessin el més a poc a poc possible. L'objectiu era estar per sota dels 3'10", apropar-me al 3'03" que tinc de MMP i, en el millor dels somnis, intentar baixar dels 3 minuts. El primer 400 va ser ràpid, en ritme sub3', però fins al 800 ho vaig pagar i tot i recuperar al 200 final, vaig acabar exactament en el 3'03" que vaig fer quan tenia 38 anys (ara faré 49), així que molt content.
Vaig fer laps manuals cada 200m i em serveix per confirmar les sensacions en pista: 35'5", 36'2", 37'8", 38'3" i 35'8".
Vaig participar per primer cop a una cursa d'eliminació i em va encantar. Ja era flipant des de fora, des de dins és súper emocionant. Van haver uns quants sprints de "foto finish", tot i que es van anar confirmant els pronòstics fins a quedar els 6 primers del 1000. Va caure en JesusM (tot i la turra que li donava cada volta en ManoloM, el seu pare

) i després la lògica deia que em tocava a mí, però encara vaig salvar aquesta ronda eliminant a en CGRTrail (segons el garmin, amb una punta per sota de 2'30"/km

). A la final no vaig tenir res a fer i, tot i ser l'sprint més ràpid, vaig quedar 4t.
El retrorunning me'l vaig saltar. El trobo divertit però carrega molt la musculatura i no vaig voler arriscar.
Als 4x400 vam tenir una còmoda victoria gràcies als companys d'equip, que em van deixar l'últim relleu amb avantatge suficient per no patir pels Ferraris que em venien al darrera.
El que deia. Que per molts anys poguem continuar celebrant aquests esdeveniments. Que segueixi sent un moment de motivació, familiar i de "cantera" (no ho he dit, però els 3 correcats joves van guanyar als seus pares, Pescallunes, Alex:_Knight i Jose Carnero

). Que tant de bó tornem a ser la gentada que haviem estat. Que gràcies, comissió, per fer-ho aquest any i per pensar-ho pels que vindran.
Ens veiem el dissabte 2 de juliol a Ripollet, per fer l'Homentage a en Biel. No dubto que allà serem molt i moltes correcats.