Entrevitem... carme72

Entrevitem... carme72

28 febrer 2017 08:56 - 04 Jun 2017 22:52 #1 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!! 

Publiquem l'entrevista a carme72!!!  :great:

Amb nosaltres, una campiona. Entre les fotos, hi trobareu a carme72 amb tres campions del mon: Domingo Catalán, Martin Fiz i Abel Anton. Tot un orgull!
JTPC

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2017 10:22 #2 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Molt bona entrevista Carme  :love: ja sabem algunes cosetes més de tu tot un plaer de conèirxer-te  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2017 13:22 #3 per RugbyMan (Associat/da)
Hola Carme,

Crec que no hem coincidit gaire a les proves, peró ara ja et conec una mica millor.

Mersi per compartir-ho amb nosaltres.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2017 13:34 #4 per cachirulo (Associat/da)
Recuerdo la primera carrera de la que tengo constancia de verte. Fue en unos Medijocs y me pasaste subiendo sin poder seguirte. Apenas te saque unos segundos en meta y pensé,joer como corre esta chica! Luego ya hemos coincidido y hablado ya que además somos colegas de profesión.
Buenísimo tu fichaje por Domingo Catalán!
Doy fe que llegas prontisimo a las carreras. Coincidiremos muchos años más Carme. Un petonet. :love:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2017 14:22 #5 per josecarnero (Associat/da)
Una crack! Tot un luxe quan la veus corrent, dona pedigree a la cursa.

Jo encara recordo una anècdota més, a la sant Silvestre de Santa Coloma de fa 3 anys; hi havia cursa de 5 i de 10 i ella s' havia apuntat a la de 5 perque el dia anterior, dissabte, s' havia fotut un tute de 15 kms i no volia fer molt. Total, que al arribar a la cruilla on es separaven els corredors de 5 i 10, com la senyal estava tapada per un resol important... va acabar fent la de 10  :rofl: :rofl:
I tot així, amb podi i tot!!!

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2017 19:14 #6 per Jorfer (Associat/da)
Carme72 un luxe tenir-te entre nosaltres.

Una altra correcat que sempre té un somriure per a tothom a totes les curses.
Gran qualitat atlètica i un estil impecable corrent.

Gràcies per compartir les teves vivències amb nosaltres i ja et coneixem una mica més.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2017 22:01 #7 per Dennis Teuling (Associat/da)
Carme72, bona anyada la teva, 72  :whistle: :whistle:

No, molt bona crònica, i bonissima la anècdota del "Mingu"  :intello: :intello:

Mai hem parlat, però fa anys vam competir amb ritmes similars i per això vaig compartir prous kms amb tu (L'H, Pallejà, etc..).
Tu tot una campiona, és clar!!

Em fa gràcia que tot i que ets molt competitiva (encara estàs empipada per la "catalana" d'última hora) però que després córres sempre sense crono...  :eyes: :sarcastic: :sarcastic:

Potser ja és tard, però que tinguis sort amb l'objectiu de ser la primera dona absoluta  :yes:



1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2017 22:55 #8 per Josep58 (Associat/da)
Carme72, m'afegeixo al fet de dir que es un gran luxe tenir-te entre nosaltres, atleta de molt alt nivell que només "circumstàncies federativaes" com les que has explicat no t'han permés poder aconseguir ser Campeona Absolua de Catalunya.

Tens però capacitat atletica i personal per fer-ho així que endavant :yes:

Estic segur que en noves curses que coincidim et podré tornar a felicitar, com en la darrere als 10 kms. de Sta. Coloma de Gramenet quan vas aconseguir arribar al més alt de podi  :party:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2017 09:00 #9 per ManoloM (Associat/da)
Menuda megacrack esta Carme  :surprised:.  Muy buena entrevista a una muy buena persona :love:.


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2017 14:49 #10 per curat (Associat/da)
M'ha agradat molt l'entrevista carme72
Una gran atleta  :yes:
El que no sabia és que també ets del ram sanitari  :great:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2017 18:00 #11 per bernaus (Associat/da)
La Carme, una gran i simpàtica atleta.

La propera vegada que ens veiem m´has d´explicar daltres  anècdotes tan simpàtiques de les curses ( exceptuant la de la cursa de muntanya)

A reveure.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2017 21:04 #12 per carme72 (Visitant)
Gràcies a tots per les vostres paraules  :love:

En primer lloc voldria fer un agraïment a tots aquells que han dedicat part del seu temps en llegir l'entrevista.

En segon lloc agrair a Manel59 l'haver pensat en mi. En un primer moment em va sorpendre que se'm proposés, doncs vaig pensar que no tindria gaire cosa a aportar. Després vaig adonar-me'n donada la meva llarga vida atlètica, que possiblement podia aportar més del que em pensava i vaig acceptar encantada.

Agrair també al Profe la seva dedicació i profesionalitat. Quina currada...

















mes val un bon descans que un mal entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2017 21:25 #13 per carme72 (Visitant)
MIGUEL SBD, el plaer ha estat meu. M'alegro que t'hagi agradat l'entrevista.


RugbyMan, crec que no ens coneixem, entre que no faig gaires mitges d'asfalt, només deu mils a causa del genoll, que m'he passat més a la muntanya i de pocs quilòmetres (encara no m'atreveixo a fer una mitja), que no faig tantes curses i que algunes d'elles són per Girona, la veritat, no és fàcil coincidir.

Mersi per compartir-ho amb nosaltres.

De res, de fet fent l'entrevista i revisant tots aquests anys m'han vingut a la memòria moltes estones compartides i situacions pasades que ja tenia mig oblidades i m'ha agradat tornar a rememoritzar certs moments. Espero que coincidim en alguna carrera i tinguem la oportunitat de xerrar

mes val un bon descans que un mal entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2017 21:56 #14 per carme72 (Visitant)
cachirulo, que gran persona i compañero. La primera vez que te vi fue en mi primera cena correcat, casualmente nos sentamos en la misma mesa. No hacías más que preguntarme cosas varias y me decías que me conocías de algo. Al final de la cena me preguntaste el nombre completo y cuando te dije el apellido tu cara cambió y tu respuesta fue "pues claro que te conozco, ahora se quien eres..." Desde entonces hemos coincidido poco, sobretodo en otras cenas correcat i en Medijocs y siempre me ha encantado hablar y compartir experiencias contigo. Cuidate ese corazón. Un besote :love:

josecarnero, quina memòria la teva. El dia anterior alguns atletes de Santa Coloma vem fer el que fem tots els anys el dia 26 de desembre, l'Endure, es puja des de les pistes de Santa Coloma fins la torre dels bombers per sobre la Vallensana. Dur no, duríssim (us recomano que vingueu aquest any) és un graaaaannn entrenament  :666:. Vaig ser prudent i em vaig apuntar als 5 km. Maleit cartell, ni el vaig veure. No vaig ser l'única. Atletes del 5 que van fer 10 i del 10 que van fer el 5. La que es va liar  :oh:. Quan vaig preguntar on era el desviament em van dir que ja me l'havia passat. Total, "a por los 10" :ouch: Les meves cames no hi van estar gaire d'acord :mdr:
Gràcies per les teves paraules.

mes val un bon descans que un mal entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2017 22:32 #15 per carme72 (Visitant)
Jorfer, dir-te que agraeixo molt el teu comentari sobre l'estil. El meu estil, hi ha molts puristes que no estarien d'acord amb la teva opinió. A dia d'avui, encara el Míster els diumenges em diu "Carmen... levanta rodillas" i jo, incapaç d'aixecar genolls  :he:
Gràcies de tot cor per les teves paraules

Dennis Teuling

No, molt bona crònica, i bonissima la anècdota del "Mingu"  :intello: :intello:

. Es encara a dia d'avui quan estem en Mingo i jo xerran i surt en alguna ocasió ha sortir el tema, que ens fotem un fart de riure.

Em fa gràcia que tot i que ets molt competitiva (encara estàs empipada per la "catalana" d'última hora) però que després córres sempre sense crono...  :eyes: :sarcastic: :sarcastic:

Empipada? que va, allò ja és aigua pasada. Reconec que en aquell moment em va molestar però uns dies després vaig arribar a la conclusió de que les normes són les normes i s'han de respectar. Després, en posteriors carreras hem tornat a coincidir i hem compartit xerrades, rialles i bons moments.
Tothom és competitiu, en més o menys mesura, be sigui amb els altres o amb un mateix. Almenys des de el meu punt de vista. Pel que fa el crono...ja m'estranyava a mi que no sortis el tema.
Soc i sempre he estat una atleta molt regular, en funció de l'entrenament que porto i de l'estat de forma se el temps que faré en una carrera amb un marge d'error molt petit. Si ja se el temps que faré, per què vull el crono?
En els meus inicis jo corria i corria, tenia força, per mi era fàcil, era joveneta i estaba al devant i em vaig equivocar en repetides ocasions, sortia a morir i quasi em moria  :mdr:. Un dia en una cursa vaig acabar en una ambulància i el meu pare em va dir:
-Carme, has de correr amb el cap i no amb les cames.
Aquella frase em va quedar gravada, em va fer recapacitar i m 'ha acompanyat tota la vida. Desde aleshores i progressivament vaig apendre a dosificar-me, a tenir conciència dels quilòmetres que em quedaven, a saber el ritme que havia de portar i calibrar les forces i tot sense crono.
L'única vegada que vaig portar crono en una cursa, va ser la mitja de Montornés, en aquella época corria les mitjas a 3:47-3:50 el km, miraba el crono i 3.48, 3:47... clavat, a cada km mirant el crono, em vaig obsersionar, total per fer el que tenia previst. En acabar m'havia concentrat més en el crono que en la pròpia carrera. No he tornar a portar crono des de aleshores
Avera si ens veiem en alguna carrera i parlem de tot això i molt més  :yes:

mes val un bon descans que un mal entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2017 22:49 #16 per carme72 (Visitant)
Josep58, gràcies pel teu comentari.

Tens però capacitat atletica i personal per fer-ho així que endavant :yes:
Estic segur que en noves curses que coincidim et podré tornar a felicitar, com en la darrere als 10 kms. de Sta. Coloma de Gramenet quan vas aconseguir arribar al més alt de podi

La vida consta d'etapes, i jo ja n'he cremat unes quantes, i evidentment els meus objectius d'ara no poden ser els mateixos que fa 10-15 anys enrrera, però gràcies pels ànims
Va ser molt gratificant parlar amb tu a Santa Coloma

ManoloM tu si que eres buena persona. Me alegro mucho de haberte conocido y todo gracias a corredors.cat

Curat doncs si, m'he passat mitja vida als hospitals i bona part de la mateixa corrent per oblidar-los  :he:. No hem parlat gaire, espero però tenir la oportunitat de fer-ho.

bernaus, anècdotes? les que vulguis. 30 anys fent curses donen per molt. Hi ha de tot, algunes divertides i d'altres no tant. Estaré encantada d'explicar-te totes les que em puguin venir al cap  :yes:

mes val un bon descans que un mal entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2017 22:50 #17 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sí  :yes: :yes: :yes:

(si puc mantenir el teu ritme  :sarcastic:)
Ja et diré a quin ritme anem, doncs jo sí portaré el Garmin sí o sí...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2017 22:58 #18 per carme72 (Visitant)

Doncs sí  :yes: :yes: :yes:

(si puc mantenir el teu ritme  :sarcastic:)
Ja et diré a quin ritme anem, doncs jo sí portaré el Garmin sí o sí...


Saber el ritme que portem no ens farà arribar abans  :mdr: Avera si és veritat el que dius i ho posem en pràctica  :great:

mes val un bon descans que un mal entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2017 08:24 #19 per socanna (Associat/da)
Carme72 com m'ha agradat llegir-te  :yipi: :yipi:. I que bo això de voler carrer amb top i calces :rofl: :rofl:
Les anècdotes bonissimes :yes: i segur que amb tants anys corrent, en tens alguna més  ;)
Recordo haver coincidit amb tu i el teu estimat pare, amb qui jo sempre parlava mentre esperanem que donessin els trofeus. Una gran persona que sense cap dubte ha deixat un bon relleu :love:
ĖS un plaer coincidir i tenir-te a corredors.cat. Que sigui per molts anys Carme que puguis gaudir-ne, i que la teva filla et segueixi, com ho fa :party: :party:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2017 09:23 #20 per profe (Associat/da)

-Carme, has de correr amb el cap i no amb les cames.


Bon consell, i no només per córrer...

M'he pres la llibertat d'afegir l'anècdota a l'entrevista, a les preguntes ràpides.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.