Entrevistem... rutxi

Entrevistem... rutxi

16 febrer 2019 22:22 - 16 febrer 2019 22:22 #1 per profe (Associat/da)
Un tot terreny de categoria: maratonià, llebre... i pianista!




Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2019 21:36 #2 per fandes (Associat/da)
Molt interessant l'entrevista rutxi! Un plaer conèixe't una mica més. I com comentàvem al sopar correcat, m'he d'animar a una d'aquestes bogeries que feu a la muntanya!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2019 10:54 #3 per RugbyMan (Associat/da)
Molt gran aquest Rutxi

La veritat es que sense coneixel gaire de seguida es mostra com una persona molt propera i et dona molta confiança

A veure si algun dia coincidi a alguna cursa de muntanya a la sortida...per que lo de seguir-te'n ja son paraules majors. o algun entreno muntanyero com els que vareu muntar amb en Pinelli i cia.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2019 08:28 #4 per pinelli (Associat/da)
Hosti .. bona entrevista rutxi ? ..
Un crack com a corredor i com a persona .. a estat un plaer entrenar amb tu pel Pirineu aquest estiu , tenim bons records d’aquella sortida amb grup , o un altre èpica face to face amb pluja i baixant a tota llet , no canviïs i a veure si et veiem mes el pel ? ..
a partir d’abril tornarem a la muntanya i farem entrenillos .. ja ho saps .. pujarà el rugbyman també :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2019 10:00 #5 per Sarcel (Associat/da)
Fa somniar aquestes sortides de muntanya...

Un plaer llegir-te Rutxi. Amb el pare i la mare que té, ben segur que na Ona ho té tot a favor per ser molt bona corredora y si li agrada, més endavant podreu compartir moltes coses tots plegats :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2019 00:08 - 20 febrer 2019 00:09 #6 per piri (Associat/da)
Una altre que li ha encantat l'entrevista del Rutxi. Molt maca.

La seva forma de no planificar, de deixar fer, m'encanta. A més, demostra tenir una forma física increïble. Sense entrenar es fot pels cims i ves a saber per on.

I la seva passió/coneixement per la música es denota per totes bandes.

Un crack ;)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2019 16:21 #7 per kilometer (Associat/da)
rutxi, amic, et trobo a faltar pels mons asfalterus. Algun dia t'aniré a buscar ala muntanya. És un tema que tenim pendent i que tard o d'hora haurem de resoldre :stucktongue . Deunidó la de coses que ens hja permés descobrir aquesta entrevista. M'ha semblat d'alló més interessant la teva aficció lírica.
Vam poder creuar 4 paraules al sopar, peró espero tornar a veure't aviat. Et vaig conéixer en un moment atlètic dubitatiu i en una part gràcies a tú, estem on estem ara. Quantes vegades pensava, si el rutxi pot, haig de poder fer-ho jo també. Em vas transmetre alegria i tranquilitat, coses que en aquell moment necessitava. Cuida't molt. Una abraçada :kissheart:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2019 18:55 #8 per Adalpu (Associat/da)
Rogeeer!!! I love you, ho saps oi? :heart: :heart: :heart:

Entrevista molt interesant, on expliques perfectament el teu canvi de mentalitat, que es una mica el meu tambe.

Vec que estas enamorat de Lisboa, jo en vaig quedar enamorat i tinc pendent tornar-hi, ja et demanare referencies ;)

Aquella cursa de Poblenou ens va marcar als dos,eh? :laughing: encara tenim pendent una llebre, pero crec que haurem de canviar-ho perque em portis a coneixer alguna cursa de muntanya o per una volteta per la Ciutadella.


Ens veiem CRACK! :top: :top: :top:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2019 09:48 #9 per rutxi (Associat/da)
fandes, company, la muntanya està oberta a tots perquè ens acompanyeu a qualsevol bogeria! L'any que ve tornem a compartir taula al sopar, quin optimisme desprens, nano!

piri i sarcel, boniques paraules venint de vosaltres, eterns campions de les lligues de muntanya correcat!:party:

Rugbyman i pinelli, ja avisareu per les properes quedades x la Cerdanya! Sereu benvinguts i us tinc preparats alguns entrenillus wapus...B)

Kilo, company de quinta, saps que admiro la teva manera d'encarar els contratemps i sobreposar-te fent el que més t'agrada, entrenar dur! Un exemple d'una cosa que jo no tinc, la constància i la perseverança... una màquina en majúscules! El dia que l'asfalt ja no et trempi, et vull al meu costat ni que sigui per Collserola:stucktongue

Adalpu, ja saps bé que l'estima és mútua! Massa temps que no ens veiem... a veure si fem algun entrenillu patxanguero d'aquells que fèiem per posar-nos al dia i que m'expliquis com va la vida de pare, coneixent-te, segur que ho fas millor que ningú!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2019 21:13 #10 per Jorfer (Associat/da)
Ostres, he vist aquesta entrevista ara.
Quan pugui em poso al dia d'aquest correcat totterreny.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2019 19:21 #11 per ManoloM (Associat/da)
Ostras Roger, no la había leido :scream: .
Que voy a decir yo de Rutxi, es uno de mis grandes amigos y es de los que solo tienes que hablar 5' con él para saber que tiene un corazón muy grande y es todo bondad :kissheart: .
Además un Megacrak como atleta :thumbup: :thumbup: :thumbup:


:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2019 17:39 #12 per rutxi (Associat/da)
ManoloooooM, que me harás saltar la lagrimita!!!
Sabes bien el aprecio que te tengo, no solo yo, sino toda la gente de corredors.cat, y por algo será...
Eres muuuuuy buen tio, y lo que luchas en y por la asociación no tiene precio!
Además, ahora va y nos encontramos en los entrenos por el litoral... genial!
Un abrazo, campeón!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2019 17:53 #13 per Tiny (Associat/da)
No et conec però he gaudit molt de la teva entrevista. M'agradat molt el teu caràcter polifacètic!
Només dir-te que estic gaudint escoltant les dues peces musicals que vas recomanar! :great:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mar 2019 12:57 #14 per Jorfer (Associat/da)
Roger una de les cares amables de la casa.
Desconeixia moltes de les coses que has explicat com la teva passió per la música o el teu ofici laboral.

Gran cor, gran persona.
Una abraçada company!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2019 10:11 #15 per rutxi (Associat/da)
Gràcies per les vostres paraules, companys!
Tiny, tens raó, no ens coneixem, però n'he sentit a parlar de tu, i molt bé per cert! M'ha agradat sentir q disfrutes de les peces q vaig seleccionar, la clàssica de vegades costa quan no et posen en antecedents o hi trobes el context de l'època en que es va estrenar, però un cop hi entres, atrapa!
Jorfer, podria fer un copy paste del que li he dit al manolo, ets dels grans de l'associació, tot cor i sempre fent bullir l'olla a l'associació! No canviis mai!?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2019 11:18 #16 per Hansi (Associat/da)
Wooooo...fa temps que està publicada l'entrevista del Rutxi i jo la llegeixo ara...:scream:

Quin crack de persona i de corredor estàs fet, nano :heart: . Aconsegueixes que tots els que tractem amb tu tinguem aquesta sensació de proximitat afable que transmets des del primer moment, i això et fa molt especial :hearteyes:.

Per cert, touché quan he llegit (i no m'ho esperava gens) que esmentes l'anècdota d'aquella mitja de Sant Cugat junts i el record emocionat pel meu pare. Ets moooolt gran, rutxi! :raised: :raised: :raised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.