Novatos a la Copa Nadal

Novatos a la Copa Nadal

11 Oct 2009 22:15 #41 per Serju16 (Visitant)
Un altre boig que s'apunta , cap a quina hora es fa ?
afegeixo al Rubens i al David que us els heu carregat

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Xeix
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16


10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2009 22:21 #42 per u_ktan (Associat/da)
,... dons a mi un ocellet em va dir que en koldo s'anava a puntar  :whistle: :whistle: :whistle:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2009 22:32 #43 per putxi (Visitant)
Eps, un més a la festa  :party:
Tot i q no em fan molta gràcia aquelles aigües  :beurk:

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Xeix
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2009 14:39 #44 per niel (Visitant)
He estat al decarton i no hi han banyadors taronges  :arf: els haurem de buscar a algun altre lloc.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2009 16:40 #45 per u_ktan (Associat/da)
putxi, ho comuniques pero no t'apuntes  :he: :he: :he: (tranquil, per aixó estem  :whistle: :whistle: :whistle:),.. i de pas apunto en koldo que m'ho ha dit 3 - 4 cops  :yes: :yes:

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Xeix
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi
- koldo


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2009 16:43 #46 per koldo (Visitant)

putxi, ho comuniques pero no t'apuntes  :he: :he: :he: (tranquil, per aixó estem  :whistle: :whistle: :whistle:),.. i de pas apunto en koldo que m'ho ha dit 3 - 4 cops  :yes: :yes:


T'ho vaig dir un, i amb això ja sabia que m'apuntaries  :he:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2009 17:22 - 13 Oct 2009 17:23 #47 per u_ktan (Associat/da)
,.. dons devien ser les meves veus...

"en koldo s'apunta, en koldo s'apunta, en koldo s'apunta"   :happy: :happy:

,... encara tinc unes altres

"en koldo ha de venir a la Mar Bella a nedar, en koldo ha de venir a la Mar Bella a nedar, en koldo ha de venir a la Mar Bella a nedar"  :whistle: :whistle: :whistle:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2009 17:24 #48 per koldo (Visitant)

,.. dons devien ser les meves veus...

"en koldo s'apunta, en koldo s'apunta, en koldo s'apunta"   :happy: :happy:

,... encara tinc unes altres

"en koldo ha de venir a la Mar Bella a nedar, en koldo ha de venir a la Mar Bella a nedar, en koldo ha de venir a la Mar Bella a nedar"  :whistle: :whistle: :whistle:


De moment les primeres semblen ser les bones  :whistle:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2009 17:26 #49 per TRI-GAT (Visitant)
Koldo

tu al aigua? encara acabaràs fent triatlons l'any 2010  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2009 17:34 #50 per koldo (Visitant)

Koldo

tu al aigua? encara acabaràs fent triatlons l'any 2010  :yipi:


Quan hagi fet les maratons de Boston, Nova York, Chicago i Londres, ja en parlarem de ficar-me a l'aigua... :he:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2009 08:32 #51 per caloreta (Visitant)
u-Ktan em fa por l'aigua  :oops:

Però em puc replantejar la sessió tècnica si a l'hora de dinar estic a Tona.

Serà fàcil enganyar al Dragan per anar-hi  :666: :666:

Caloreta  :mdr:


www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2009 08:46 #52 per u_ktan (Associat/da)

u-Ktan em fa por l'aigua  :oops:

Però em puc replantejar la sessió tècnica si a l'hora de dinar estic a Tona.

Serà fàcil enganyar al Dragan per anar-hi  :666: :666:

Caloreta  :mdr:


,... aixó té solució. Tan sols heu de venir als nostres entrenaments  :yes: :yes: :yes: :yes:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2009 08:53 #53 per caloreta (Visitant)
:no: :no: :no: :no: :no:

Després de dos cursets amb l'inserso, un curset amb monitor particular i l'obtenció un cavallet blau ( entre el 2008 i 2009 ). No m'ha fer agafar les ganes de nadar  :no:

Jo ho he intentat  :oops: Fins i tot he fet una sprint  :mdr: però l'aigua no és lo meu  :'(

:no: :no: :no:

Si pogués anar :



Caloreta  :mdr:


www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2009 13:44 #54 per u_ktan (Associat/da)
Actualitzo  :whistle:

Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Xeix
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi
- koldo
- Tri-Gat


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2009 15:17 #55 per Xeix (Associat/da)

En Xeix, com de costum no s'apunta pero al final pringa  :he: :he: :he:!!!. Ho sento pero actualitzo llista amb tu inclós.


Ja m'agradaria però estaré:
en venen 18 a casa


Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi
- koldo
- Tri-Gat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2009 15:32 #56 per dragan (Visitant)


Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi
- koldo
- Tri-Gat
- dragan

que m'han dit que m'ensenyaran a pintar coses de latex .......... 

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2009 15:32 #57 per fast (Visitant)
Xeix
a mi me n venen 24  :666: i faig el rostit..,no cuela :bad:
hi ha un gorro que porta el teu nom :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2009 15:34 #58 per TRI-GAT (Visitant)

Xeix
a mi me n venen 24  :666: i faig el rostit..,no cuela :bad:
hi ha un gorro que porta el teu nom :party:


Xeix a mi em venen 10 però mengen com a 40

Has de venir!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2009 15:40 #59 per u_ktan (Associat/da)
,... dons a mi no em venen,... com sempre, nosaltres anem :he:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2009 15:56 #60 per u_ktan (Associat/da)
http://www.corredors.cat/index.php?action=dlattach;attach=4540;type=avatar  :party: :party: :party:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats