Novatos a la Copa Nadal

Novatos a la Copa Nadal

04 Des 2009 14:50 #101 per miqueljardi (Associat/da)
Algú em pot apuntar??? li envio MP

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 14:52 #102 per nyef (Associat/da)
Em sap molt greu, però jo no podré venir a nedar aquell dia.

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 16:49 #103 per stone_apo (Visitant)
AlbertBP/Albert75 moltes gràcies ....

preguntes:
1.- 130 nedadors per sortida ??  :surprised: :surprised: però això de la copa Nadal no era una cosa de poca gent ?? Quantes sortides hi haurà ??

2.- Finalment sortim tots junts ??

3.- Has dit dorsal ?? Si anem en banyador....que ens fem un tattoo o ens posem imperdibles als mugrons ??  :rofl: :rofl: :rofl:

bueno, crec que ja n'hi ha prou de preguntes...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 16:51 #104 per stone_apo (Visitant)
Niel, tu ves al meu ritme, eh ?? que els altres kbrons deixaran que em geli i m'ofegui.... :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 17:08 #105 per u_ktan (Associat/da)


3.- Has dit dorsal ?? Si anem en banyador....que ens fem un tattoo o ens posem imperdibles als mugrons ??  :rofl: :rofl: :rofl:


jo tinc un cutter, si em deixes et dibuixo el dorsal  :whistle:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 17:15 #106 per stone_apo (Visitant)


3.- Has dit dorsal ?? Si anem en banyador....que ens fem un tattoo o ens posem imperdibles als mugrons ??  :rofl: :rofl: :rofl:


jo tinc un cutter, si em deixes et dibuixo el dorsal  :whistle:

a on me'l vols dibuixar pirata ??  :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 17:21 #107 per niel (Visitant)

Niel, tu ves al meu ritme, eh ?? que els altres kbrons deixaran que em geli i m'ofegui.... :666: :666: :666:


I tant! anem juntets per si tenim algun percanç ... digem-li rampa, fred, acolloniment, ect...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 19:35 - 04 Des 2009 19:45 #108 per niel (Visitant)
em sembla que per aqui molt poca cabra i molta gallina co co co cococo .. vinga anims que tampoc esta tan ferda l'aigua!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 20:19 #109 per u_ktan (Associat/da)
no està gens freda. Tant sols 18ºC,... i aixó és moooolt suportable  :he: :he: :he:. Està igual de freda que a l'estiu a molts llocs de la Costa Brava.  :yes: :yes: :yes:. Ànims!!!!!   8)

www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/playas?l=0801905


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 20:54 #110 per miqueljardi (Associat/da)
Nens, a quina categoria esteu apuntats tots? Jo dema anire a apuntar-me molt d´hora, osigui que siusplau, m´ho podeu dir ara?

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 21:04 #111 per stone_apo (Visitant)

Nens, a quina categoria esteu apuntats tots? Jo dema anire a apuntar-me molt d´hora, osigui que siusplau, m´ho podeu dir ara?

miquel, segons ha dit l'AlbertBP a la plana anterior estem a la categoria absoluta, ok ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 23:49 #112 per ALBERT75 (Associat/da)

Nens, a quina categoria esteu apuntats tots? Jo dema anire a apuntar-me molt d´hora, osigui que siusplau, m´ho podeu dir ara?

miquel, segons ha dit l'AlbertBP a la plana anterior estem a la categoria absoluta, ok ??


si categoria absoluta... on surten tots els cracks...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2009 23:53 #113 per DANIEL.F.F (Visitant)

no està gens freda. Tant sols 18ºC,... i aixó és moooolt suportable  :he: :he: :he:. Està igual de freda que a l'estiu a molts llocs de la Costa Brava.  :yes: :yes: :yes:. Ànims!!!!!   8)

www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/playas?l=0801905


Està a menys temperatura(15,8º) marbcn.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2009 11:55 #114 per Enric59 (Visitant)

no està gens freda. Tant sols 18ºC,... i aixó és moooolt suportable  :he: :he: :he:. Està igual de freda que a l'estiu a molts llocs de la Costa Brava.  :yes: :yes: :yes:. Ànims!!!!!   8)

www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/playas?l=0801905


Està a menys temperatura(15,8º) marbcn.blogspot.com/


Mentre no estigui a 12º com altres anys, serà soportable.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2009 11:55 #115 per Enric59 (Visitant)
Per recollir dorçals, en sabem res?

Hi ha algun lloc on consultar horaris?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2009 14:40 #116 per ALBERT75 (Associat/da)

Per recollir dorçals, en sabem res?

Hi ha algun lloc on consultar horaris?


Es pot veure aqui
www.cnb.es/upload/03122009173205.pdf

Pero t'ho poso ....

Recollida de dorsals.-
23/12 .... de 9.00 a 20.00 al club
24/12 .... de 9.00 a 20.00 al club
25/12 .... de 10.30 a 11.30 al portal de la pau

Hora de la prova

Els nadadors han d'estar a les 11.30 a la sortida.

Inici de la competició.-
a les 12.00


10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2009 16:49 #117 per Barcelona92 (Associat/da)
100 Copa Nadal (25 de desembre 2009).
- u_ktan
- NachoBP (per videoconferencia des de NL)
- stone_apo (més per sota l'aigua que per sobre)
- Fast ( No és fred és absencia de calor)
- Albert75
- AlbertBP
- Vall
- Oscar
- niel
- nyef
- Rubens
- David
- Serju16
- putxi [gorro sí, però m'apunto via Club Natació Sabadell]
- koldo
- Tri-Gat ? (ho he de consultar amb la "jefa")
- dragan
- Enric59 [Llicència 35013167. C.N. Atlètic-Barceloneta]
- Eulàlia [Llicència 37287165. C.N. Atlètic-Barceloneta]
- Barcelona92 (Sergio) Llic. 46668572 C.N. Vilanova

Soc nedador i ja he fet la "Travessa" més vegades. Lo pitjor és la primera impressió, quan et tires de la "barcaza" a l'aigua que està sobre els 12 - 15 graus (la de la piscina sol estar entre 22 - 27 graus)Despres tens la sensació de vidres pel pit i quan tot aixó passa, els braços comencen a no voler moure's quant surt de l'aigua comences a tremolar i no pots aturar-te. Tota una experiencia... jajaja.

Sobre els banyadors, només es poden portar banyadors homologats per la FINA, despres del caos del mundial de Roma, no se como estarà el tema, pero els banyadors de cos estavan permessos, no es podien portar amb trocos de neopre, etc...

Amb una mica d'imaginació es pot fer algo com... per exemple perruques taronjes... ja que em de portar el casquet del'organització...

Per cert, el dia 1 de gener al CN. Atlc. Barceloneta primer bany de l'any...

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2009 17:00 #118 per stone_apo (Visitant)

Lo pitjor és la primera impressió, quan et tires de la "barcaza" a l'aigua que està sobre els 12 - 15 graus (la de la piscina sol estar entre 22 - 27 graus)Despres tens la sensació de vidres pel pit i quan tot aixó passa, els braços comencen a no voler moure's quant surt de l'aigua comences a tremolar i no pots aturar-te. Tota una experiencia... jajaja.


:surprised: :surprised: :surprised:  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
company, no ens fotis més mal psicològic del que ja tenim coll...ns !!!!  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

ara anirem cagats del tot....kaguntot !!!  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2009 17:06 #119 per u_ktan (Associat/da)
,... a mi em van donar un petit consell per no tenir tant de fred  :whistle: :whistle:

:he: :he: :he:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2009 17:19 #120 per Enric59 (Visitant)
Ben descrit, Barcelona92. Aquesta serà una de les experiències esportives de la vostra vida  :bad:

Pel fred, us podeu untar de greix. O de Radiosalil  :rofl:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats